NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مشكله اجتماعييه المناظر اللي بنشوفها يوميا في الشوارع

Big Naturals Lover

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
يا جماعة عاوز حل في النسوان و البنات
البنات تلبس ضيق و اجسامهم بقت جامدة و كيرفي مبقتش زي زمان و لو مش لابسة ضيق تلاقي سبعة الكلوت باينة و لحم طيزها بارز من الجناب و لو مش باينة تلاقي سبعة السنتيان مطلعة نص بزها برة و لو لابسة محترم و مش مبينة حاجة من دي تلاقي طيزها زي الجيلي عمالة بتتحرك و الهانم ماشية بتجري عشان تهزهم اكتر ولا النوعية الشراميط اللي بتلبس بوش اب ( سنتيان سفنج بيخلي البزاز حجمها اكبر ) يعني انتي طيزك كبيرة و مصدراها و قولنا ماشي عاوزة تكبري بزك كمان ارحمو ازبارنا شوية
و النسوان تلاقيها مضيقة العباية و لو تبص لضهرها هتلاقي حز السنتيان في لحم ضهرها و سبعة الكلوت باينة من العباية و قاعدة طيزها ملبن و فخادها بارزة من الجناب
بصراحة بقيت اشوف مناظر كل ما الواحد ينوي يبطل ترجعوه تاني

• عجبني
التفاعلات: نديم١٩٨٨
ايوه ما كلنا بنشوف نفس الكلام عادي يعني هنعمل ايه هنقعد في بيوتنا
بس اكيد مش ماشيين حيحانين علي نفسنا بالعكس الواحد دماغه فيها مليون حكايه انت بس فاضي وتعبان حاول متركزش

• عجبني
التفاعلات: thomas_12320
بصراحه صعبت عليا اوى و حالتك صعبه اوى فعلا

بص انت تقعد فى البيت و متخرجش خالص ولا حتى تفتح الشباك او البلكونه و ساعتها مشاكلك هتتحل و مش هتشوف بنات لابسين كدا

• بيضحكني
التفاعلات: Hussain AlJaziri و القيصر دلهاب
البنات تلبس ضيق و اجسامهم بقت جامدة و كيرفي مبقتش زي زمان و لو مش لابسة ضيق تلاقي سبعة الكلوت باينة و لحم طيزها بارز من الجناب و لو مش باينة تلاقي سبعة السنتيان مطلعة نص بزها برة و لو لابسة محترم و مش مبينة حاجة من دي تلاقي طيزها زي الجيلي عمالة بتتحرك و الهانم ماشية بتجري عشان تهزهم اكتر ولا النوعية الشراميط اللي بتلبس بوش اب ( سنتيان سفنج بيخلي البزاز حجمها اكبر ) يعني انتي طيزك كبيرة و مصدراها و قولنا ماشي عاوزة تكبري بزك كمان ارحمو ازبارنا شوية
و النسوان تلاقيها مضيقة العباية و لو تبص لضهرها هتلاقي حز السنتيان في لحم ضهرها و سبعة الكلوت باينة من العباية و قاعدة طيزها ملبن و فخادها بارزة من الجناب
عادي بس ماتركزش انت وسيطر علي شهوتك وتفكيرك

• عجبني
التفاعلات: thomas_12320 و The bad doctor
ايوه ما كلنا بنشوف نفس الكلام عادي يعني هنعمل ايه هنقعد في بيوتنا
بس اكيد مش ماشيين حيحانين علي نفسنا بالعكس الواحد دماغه فيها مليون حكايه انت بس فاضي وتعبان حاول متركزش
مش حتة فاضي و تعبان يصحبي كل منوي ابطل يرجعوني للسكس تاني
و مش بقدر اشيل عيني من عليهم
اي شاب هيشوف لبسهم و شكلهم دة اكيد هيتعب و هيبص عليهم يصحبي

• عجبني
التفاعلات: islam ibrahim، فكرى و (ₐₕₘₑD 𝆎ᵢDₐₙ) YₒYₒ ₐₗᵢₓ
بصراحه صعبت عليا اوى و حالتك صعبه اوى فعلا

بص انت تقعد فى البيت و متخرجش خالص ولا حتى تفتح الشباك او البلكونه و ساعتها مشاكلك هتتحل و مش هتشوف بنات لابسين كدا
ماهو لو ينفع كنت عملت كدة
لكن انا يوميا برة البيت بحكم شغلي

عادي بس ماتركزش انت وسيطر علي شهوتك وتفكيرك
كل ماجي اسيطر علي شهوتي يسطا اشوف طيز بنت كلب تخرجني عن شعوري
الايام دي اللي يركز مع البنات و لبسهم هيتعب بجد

الدنيا كلها كده . عاوزهم يلبسوا ايه اشوله ؟ ام نحبسهم فى البيوت ؟
العابد فى المدينة افضل من العابد فى القرية ! لأنه يتعرض للأغراءات .

• عجبني
التفاعلات: islam ibrahim و Gingerito
البس نظارات شمس

• بيضحكني
التفاعلات: The bad doctor
الدنيا كلها كده . عاوزهم يلبسوا ايه اشوله ؟ ام نحبسهم فى البيوت ؟
العابد فى المدينة افضل من العابد فى القرية ! لأنه يتعرض للأغراءات .
لا مش يلبسو شوال يصحبي بس يخفو شوية في ناس هايجانة
مش فاهم المقولة دي ممكن توضحها اكتر

• عجبني
التفاعلات: islam ibrahim
  • بيضحكني
التفاعلات: فكرى
طب تلبس ضيق وانا ركبي تزيق :ROFLMAO:

• بيضحكني
التفاعلات: The bad doctor
كيف يكون شعورك ورد فعلك لو عايش فى اوربا او امريكا ورأيت وتعاملت مع شبه العرايا ؟ كنت حتنط عليهم ؟

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: islam ibrahim، في عالم خاص و حسن٩٤
كيف يكون شعورك ورد فعلك لو عايش فى اوربا او امريكا ورأيت وتعاملت مع شبه العرايا ؟ كنت حتنط عليهم ؟
ياعم يابختك انت بتشوف لحم ابيض اوروبي :ROFLMAO:

• حبيته
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
فى ردك على تعليق بتقول " في ناس هايجانة " طيب البنات مالها ؟ مشكلة الهيجان بتاعك هو مشكلتك زى ما كل بنت مشكلة هيجانها مشكلتها و الا كده البنات هتمشى قالعة ملط بجد لما يبقوا هايحنين ,الحياة لأزم نعيشها كل واحد فى حاله على رأى لى بتاعت فول الصين العظيم , و فيه حاجة تانية لفتت نظرى , أنتا بتقول
"
بصراحة بقيت اشوف مناظر كل ما الواحد ينوي يبطل ترجعوه تاني " و الحقيقة عندى فضول أفهم تبل أيه بالظبط ؟؟؟ تبطل تحس بالهيجان ؟ أصل لو دى مشكلتك فأنا أعرف أنه فيه حبوب بتقلل الهيجان و فيه حاجات طبيعية زى زيت الخروع أسمع أنه بيخلى الزبر ميقومش :D

• أتفق
تصدق ان بتوع امريكا و اوربا اغلبيتهم مش بيهيج ولا بيهزلي شعراية
في نوعية قليلة من الامريكان اللي هما الكيرفي اللي فيه تضاريس هو دة اللي يهيج
و علي فكرة رغم ان امريكا كدة بلد حريات و كله بيعمل اللي هو عايزه بس في ناس برضه بتهيج علي البنات في الشارع و بتصورهم كمان و الفيديوهات مغرقة مواقع السكس مقاطع في مولات و هايبرات و شوارع و كله

• عجبني
فى ردك على تعليق بتقول " في ناس هايجانة " طيب البنات مالها ؟ مشكلة الهيجان بتاعك هو مشكلتك زى ما كل بنت مشكلة هيجانها مشكلتها و الا كده البنات هتمشى قالعة ملط بجد لما يبقوا هايحنين ,الحياة لأزم نعيشها كل واحد فى حاله على رأى لى بتاعت فول الصين العظيم , و فيه حاجة تانية لفتت نظرى , أنتا بتقول
"
بصراحة بقيت اشوف مناظر كل ما الواحد ينوي يبطل ترجعوه تاني " و الحقيقة عندى فضول أفهم تبل أيه بالظبط ؟؟؟ تبطل تحس بالهيجان ؟ أصل لو دى مشكلتك فأنا أعرف أنه فيه حبوب بتقلل الهيجان و فيه حاجات طبيعية زى زيت الخروع أسمع أنه بيخلى الزبر ميقومش :D
ابطل اصورهم
عارف اني بطلت اصور بقالي سنة بس شكلهم هيرجعوني تاني

• عجبني
طول مانت مركز هتشوف الناس عرايا
بطل تركز وانت ترتاح

طب لو مالبسوش كده حنتفرج على ايه في الشوارع

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%