NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• عجبني
التفاعلات: Deadpool.
دايما الممنوع ممتع اوي لينا خصوصا كبنات وليا كواحده ملتزمه وطالعه من بيت ملتزم جدا ويمكن اكتر حاجه عملتها متعتني اني كنت مع اهلي في قطر واتشقطت وانا قاعده معاهم كلهم ودخلت مع واحد الحمام ومارست وطلعت بكل فخر متعبيه لبن 😂👙💃
ماتيجى خاص وان حادلعك

انا عبيت واحدة منتقبة في شقة في اسكندرية كنت طالع مصيف وابنها كان في الاوضة الي جنبنا وخرجت له وهي كسها محشي بلبني

هو صحيح الموضوع بيبقى صعب جدا وفيه خوف لكن شقط بنت من وسط أهلها حلو حصلت معايا مرة على كورنيش اسكندرية بس تحولت لأول علاقة حب وقبلها مرة في مطعم كان فيه نظرات وقمنا نغسل ايدينا وخدنا ارقام بعض بس متطورش الموضوع لاكتر من سينما وتقفيش ولمس وبوس بس كانت ممكن تلم الناس من صوت اهاتها

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يابخته ابن المحظوظه ياريتك كنتي معايا ساعتها ❤️❤️
الفكره مجنونه وتولع 🔥

اشتغالات زى معظم مشاركات المنتدى

انا شقطتنى منتقبة فى اتوبيس رايح الهرم صعبة عليا قعدتها مكانى واقف جنبها لقيتها بتحك كتفها فى زبيى دردشنا والمسافة طويلة عرفت انى فلاح من الشرقية وشغال فى القاهرة خدتنى على شقتها وعملنا احلى نيكى بس كانت شرموطة فشخ
ولو انى بحس ان المنقبات نكديين ومنعزلين عن البشر بس دى كانت جامدة وفرفوشة لانها لابسة ال**** غصب عنها

• عجبني
التفاعلات: أحمد السويسي
هو حكايه عدم خبرة مع ضعف شخصية وارادة وغريزة بيتحكمو ف الشخص عشان يوصلوه لمرحلة الاندفاع دون التفكير ف العواقب

يسهلو اتمتع بيكي😋

دايما الممنوع ممتع اوي لينا خصوصا كبنات وليا كواحده ملتزمه وطالعه من بيت ملتزم جدا ويمكن اكتر حاجه عملتها متعتني اني كنت مع اهلي في قطر واتشقطت وانا قاعده معاهم كلهم ودخلت مع واحد الحمام ومارست وطلعت بكل فخر متعبيه لبن 😂👙💃
علشان أنتي لبوه بس

• عجبني
التفاعلات: 🔥 Bondok B57 🔥
هههه ماتيجى خااص يا بوسي

خلي بالك لتحبلي

احكي تفصيل اكتر

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%