NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الممرضة بوابتي لعالم النيك

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

فابيو

نسوانجى مبتدأ
عضو
إنضم
12 ديسمبر 2023
المشاركات
1
مستوى التفاعل
8
نقاط
330
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
القصة دي حقيقه وحصلت فعلا
انا مازن من إحدى محافظات ساحل مصر عمري وقت كتابة القصة 22 سنة طولي 185سم وزني 100 جسمي عريض بشرتي قمحاوية زبي طوله 18سم وتخين وعمري في القصة كان 19 سنة يعني القصة كانت من 3 سنين كنا في 2020 ايام الكرونا ندخل علي القصة
البداية كنت راجع من الشغل ومروح البيت ومعدي من تحت عمارة بتتبني ولسوء حظي وانا معدي يقع علي راسي نص قالب طوب من الدور التاني و حسن حظي أن قالب الطوب الي فتح دماغي هو السبب في دخولي عالم النيك المسافة مكنتش بعيده والطوب وزنها مش كبير يادوب دماغي اتفتحت بس انا كنت فايق ومحصليش حاجة غير نزيف الناس في الشارع جابو مايه يغسلو وشي وراسي الي كانو ددمم وكتمو الدم وروحت اخيك دماغي ولحد هنا مفيش حاجة من الي انتو مستنينها ندخل بقي علي الي انتو مستنينو رجعت تاني يوم اغير علي الجرح في مستوصف قريب من البيت دخلت المستوصف لقيت ممرضة اوزي كدة طولها في حدود 155 أو 160سم بشرتها بين القمحي والابيض بزازها متوسطين وطرية بس حاجة تملي كف الايد بطنها ممسوحا وطيزها مدورة وحجمها اكبر من المتوسط مدورة ومشدودة كانت لابسة عباية سمرا تهيج الصخر (عشان أنا في منطقة شعبية التمريض ملهومش زي بيشتغلو باي هدوم وأغلب الاماكن الي زي دي شغالة كدة بالحب من غير ورق) انا شفتها من فوق لتحت وسهمت كام ثانية كدة بفحص ويدرس الجسم الي يتأكل لقيتها بتقولي اتفضل احجزلك ايه قولت في بالي احجزيلي اول زب لكسك😂😂 وقولتلها عاوز اغير علي الجرح اخدتني ودخلت اوضة الجراحة تغيرلي وقفلت الباب وانا قعدت علي السرير بتاع الجراحة وهي واقفة قدامي يادوب وشها عند كتفي وكان صدرها باين من بين العباية وال*** وانا موطي راسي ولقيت وشي قدام فتحة العباية وشوفت فلق بزازها الي بيتقال عليه خط القمر منظر بزازها وطراوتهم خلو زبي يقف وانا كنت لابس ثوب(عباية رجالي) وزبي مكنش باين أنه واقف بس هي حست من قرب المسافة هي بالضبط كانت بين رجلي واقفة ومقربة مني وبتشب عشان تعرف تغيرلي وانا روحت مقرب منها براحة لحد ما زبي لمس بطنها بحركه خفيفه اجسها ملقتش منها رد فعل وزي ما هي روحت عملت الحركة تاني بس ثبت نفسي وبقي زبي لازق في بطنها لقيتها برضو ساكته قولت بس السكوت علامة الرضا فضلت احرج زبي يمين شمال علي بطنها براحة حسيت بنفسها بيزيد روحت مطلع نفسي جامد جوه فتحه العباية علي بزازها لقيتها بدأت تشب اكتر وبقت هي تقرب مني اكتر عشان زبي يلمس كسها قطعت انا الصمت واتجرات في الكلام وقولتلها لو مش طايلة اشيلك عشان تطولي لقيتها بتقولي هتقدر قولتلها نشوف روحت رافعها من تحت طيزها بايدي وبقي زبي بالضبط قدام كسها وبزازها في وشي فضلت ارفعها وانزلها بالراحة وزبي بيحك في كسها لقيت نفسها زاد وبدأت تشد راسي علي بزازها أكنها مش مالكة تشتغل لزقت وشي في بزازها قعدت احرك مناخيري لمين وشمال علي فردت بزها وحسيت بحلماتها الي واقفه كانت لابسة برا طرية وهي نفسها بدأت يزيد من الهيجان وحسيت بيها خلصت روحت لاففها وقعدها علي بتاعي وقعدت اقفش في بزازها ولقيتها بتحرك وسطها علي بتاعي روحت قايم ومقعدها مكاني وبقيت واقف لقيتها خدت شفايفي تمص فيهم انا مكنش عندي خبرة في البوس عشان دي اول واحدة وهي خدت بالها لقيتها بتاخد شفايفي الي تحت تمص فيهم بقيت اعمل زيها ودخلت لسانها بتلفه علي لساني وروحت مطلع لساني قعدت تمصه كل دة وانا حاضنها بايد طالعة نازلة علي ظهرها والايد التانية بتقفش في بزازها وروحت موقفها وساحب العباية مقلعهلها كانت لابسة كلوت وبرا لونهم اسود جامدين حسست علي كسها من فوق الكلوت لقيته غرقان فضلت العب فيه والايد التانية بتقفش في بزازها ولسة بنبوس في بعض قلعتها البرا ومسكت فردة بزها ارضع فيه والعب بلساني في حلماتها وأيدي التانية بتقفش في بزها التاني لقيت أيدها نزلت تحسس علي بتاعي من فوق الهدوم روحت قالت العباية بتاعتي وقلعت البوكسر وشافت زبي برقت اول لما شافته مش شكله راحت نازلة عليه عليه مص وبتلعب في بضاني والحس العرق وتطلع تحط الرأس في بوقها كانت بتمص راس زبي مش بتقدر تدخل اكتر من الرأس فضلت تمص دقيقتين روحت جايب في بوقها بلعتهم كلهم ومسابتش نقطة وزبي بدأ يريح روحت ساحبها منيمها علي السرير وطالع علي شفايفها وايد بتقفش في بزازها وايد بتلعب في كسها لحد ما زبي بدأ يقوم تاني روحت مقلعها الكلوت الي كان في غرقان وطبعا عشان دي اول مرة قرفت الحس كسها فضلت العب فيه بايدي وافرك زنبورها وادخل صباعي وهي سايحة وبتنزل روحت مطلع صباعي وخليتها تمصه مكان كسها ورجعته تاني ومسكت شفايفها وهي بتتلوي بوسطها ولقيتها بتقولي دخله بقي مش قادرة قولتها ادخله فين لا لبوة راحت فتحت رجليها وقالتلي حطه في كس لبوتك وشرموطك ومسكت زبي بقيت احركة علي كسها من برة طالع نازل وهي بتطلع اهات وبتزووم وبتقولي نيكني بقي هموت روحت مدخل زبي واحدة واحدة واول لما زبي دخل سمعت منها اه بلبونه خلتني من هيجاني روحت رازعه فيها للآخر كسها كان ديق عشان الي عرفته بعد كدة أن جوزها بتاعه صغير ومش بيبنيكها غير كل فين وفين فضلت انيك فيها وهي تقول اه اه اه نيك جامد موتني نيك روحت قارصها من حلمه بزازها لقيتها اتنفضت و صوتت وجابت طلعته وغسلها مغرق زبي وبينقط علي السرير لقيتها بتقول دخله دخله روحت شامطها مرة واحدة وهي بقت تقول اه نيك اسرع افشخني فضلت ارزع فيها ولقيت صوتها بيعلي روحت كاتم بوقها ببوسها عشان محدش يحس ولقيت نفسي هجيب روحت مطلعه ونزلت علي كسها من برة وهي قامت تمص زبي وتنضفه وتدوق كسها من عليه وزبي رخي وكنت عاوز اكمل بس عشان الوقت روحت لابس وهي كمان لبست وعرفت اسمها وكان ايمان واخدت تلفونها وحاسبت ومشيت اول لما روحت لقيت منها رسالة فضلنا نتكلم ونتعرف وعرفت أن هي متجوزة من 4 سنين ومتجوزة ابن عمها ومش بتحبه وكمان مش بينيك غير كل فين وفين ومش بيكيفها وعندها ولد عنده 3 سنين فضلت اتكلم معاها لحد لما روحت عملنا واحد شات وبعتت صور ليها بقميص النوم وكان لونه أزرق شبك وحلمه بزازها طالعه من الفتحات وشكلها يجنن اتفقت معاها اني اروحلها تأني يوم المستوصف بس الصبح بدري ميكونش حد موجود عشان ناخد راحتنا وفعلا تاني يوم روحتلها واول لما دخلت كانت لابسة نفس العباية السمرا وراحت قفلت باب المستوصف وسبقتني علي الاوضة قالتلي اول لما انده عليك تدخل بعد دقيقتين لقيتها بتنده دخلت لقيتها لابسه قميص نوم فاجر لونه اسود روحت قافل باب الاوضة و هاجم علي شفايفها وفضلت اقفش في بزازها وانزل علي كسها العب فيه وهي هايجة علي اخرها وقلعتها القميص وهنزل علي بزازها ولقيت الباب اتفتح علينا ودة الي هنعرفه الجزء الجاي
حابب اسمع رايكم عشان دي اول مرة ليا أكتب واي حد عنده اي ملحوظة يقولها اخوكو فابيو
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: القطة الشقية, aldorg, ahmd 1 و 5 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
تحذف للتكرار
 
  • عجبني
التفاعلات: ☠️ B̷A̷D̷ M̷A̷N̷ ☠️
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%