NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة واقعية الملاك الحارس ـ حتي الجزء الثاني 19/7/2022

عاااش يسطاا مستنين ابداعك القادم

بعيدا عن غلطه تاريخيه لاتغتفر لكن ممكن تخلى السرد فصحى والحوار عاميه هيكون افضل

الجزء دا دخلني ف شجره ومبقتش فاهم اي حاجه والا هتوقع تاني
ولو هتوقع ف من كلامك ان عمر كدا من نسل ملك الملوك والا ايه مبقتش عارف حاجه بصراحه 😂😂😂

هو مين بيودي لفين انا دماغي وقفت بس عاش يسطا 😂

خلي بالك انتا حمستني اني اكمل القصه اللي انا بتعولق في كتبتها وبتاخر فيها
لا بس بجد عاش وحاول تكتب باكتر لغه انتا تقدر توصل شعور البطل للقارئ يعني مثلا مفيش هاي في الفصحه
ولو انتا حابب تكمل كتابه بالفصحي أقرأ روايات بالفصحي عشان تتطور حصيلتك اللغويه وأسلوبك وانا انصحك انك تبداء بروايه اسمها الفيل الازرق للكاتب والسناريست الكبير احمد مراد واتمنالك التوفيق

جميله استمر

قصة جميلة وسرد رائع

بصراحه هي كانت حلوه لغاية ما دخلنا في موضوع الكيانات.و الكلام ده
للاسف اغلب القصص دلوقت بقت تتكلم عن الكيانات و الابعاد التانيه و الجن و المخلوقات الاخري
ودا بسبب ان واحد بدأ الكلام دا في قصته و نجح انه يجذب الناس ليه بس للاسف الكل بقي يقلد نفس الفكره و مفيش حد عايز يبقي ليه اسلوب مميز بيه

القصة جميلة جدا جدا وشكلها انها هتبقا جامدة ودى حاجه انا متاكد منها

• عجبني
التفاعلات: Uckrayen f yeagear
بعيدا عن غلطه تاريخيه لاتغتفر لكن ممكن تخلى السرد فصحى والحوار عاميه هيكون افضل
انا بخرف التاريخ علي حسب السياق اللي انا عاوزه انا مش خريج اثار😢

الجزء دا دخلني ف شجره ومبقتش فاهم اي حاجه والا هتوقع تاني
ولو هتوقع ف من كلامك ان عمر كدا من نسل ملك الملوك والا ايه مبقتش عارف حاجه بصراحه 😂😂😂
هتعرف في الجزء التالت😉

خلي بالك انتا حمستني اني اكمل القصه اللي انا بتعولق في كتبتها وبتاخر فيها
لا بس بجد عاش وحاول تكتب باكتر لغه انتا تقدر توصل شعور البطل للقارئ يعني مثلا مفيش هاي في الفصحه
ولو انتا حابب تكمل كتابه بالفصحي أقرأ روايات بالفصحي عشان تتطور حصيلتك اللغويه وأسلوبك وانا انصحك انك تبداء بروايه اسمها الفيل الازرق للكاتب والسناريست الكبير احمد مراد واتمنالك التوفيق
حبيبي +بطل تتعولق

• حبيته
التفاعلات: 3ntel404
للاسف اغلب القصص دلوقت بقت تتكلم عن الكيانات و الابعاد التانيه و الجن و المخلوقات الاخري
ودا بسبب ان واحد بدأ الكلام دا في قصته و نجح انه يجذب الناس ليه بس للاسف الكل بقي يقلد نفس الفكره و مفيش حد عايز يبقي ليه اسلوب مميز بيه
دا مجرد فلاش باك ومش هيظهر غير في السلسله التانيه لان المختار مش هيكون عمر اصلا وعمر مش هيستخدم السحر

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا بخرف التاريخ علي حسب السياق اللي انا عاوزه انا مش خريج اثار😢
ولا انا خريجه تاريخ او اثار ومع ذالك ماقولتش اننا هنحاسب عليها

متخافش هشيلها من الصه للدرجه انك هتبقي شبه نسيتها بس دي مقدمه السلسله التانيه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%