NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

شخص مجهول الهوية

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
المعرفه شغف أكبر من الجنس أو الحب بمختلف انواعه أو حاجات كتيره لأن كل ده بيصب في حاجة واحدة اسمها المعرفه طيب حد سأل نفسه ايه هو مقياس أو ميزان أو أي حاجه تعرف بيها حجم معرفتك اد ايه طب لو فيه هتلاقي نفسك وصلت ل5او6٪بالكتير أصلا وده بيبقي ادماغه العلماء او المخترعين وبالتاكيد الشياطين لكن إنك كل ما تعرف أكتر بتحتار أكتر طبعاً بعتذر لي كتير منكم أكيد مافهمش لكن ال فاهم أحب أعرف واجهة نظره إيه وبيسغل الطاقه الخافيه ازاى و تجمعيها أسرع ازاى بجد لو عارف يقولي وبلاش هبد أو هبل أو تريقه

• عجبني
التفاعلات: Maxxx_PlayerxXx، الجامد 😉 و امير محمد
ما تخلي البساط احمدي و تكلمني عربي ياخويا انا مش فاهمة قوي الي انت بتسال فيه

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: الصقر_الجارح، شخص مجهول الهوية و امير محمد
ما تخلي البساط احمدي و تكلمني عربي ياخويا انا مش فاهمة قوي الي انت بتسال فيه
اسف بجد مش عارف ابسطهالك ازاي لانك معندكيش فكرة عن الموضوع ف أكيد مش هتفهمي قصدي
بس الموضوع مربوط بعقول المخاليق من بشر حيوان جن شيطان و كينات متداخله قدريا

Shadow تقصد
بصراحة أنا قرأت كتير اوي في علم النفس وطبقت كتير علي نفسي بنفسي ولاكن موضوع الطاقة الخفية أو ظل النفس. أدركت في لحظة هوية نفسي بس متاخرة شوي عشان لسة بتعلم. وبصراحة تغاضيت عن كل حاجة اعرفها وبقيت سوري سوري احب اعيش مع القطيع عشان ملقتش الي يفهمني أو اثبت فهمي اصلا علية.

طريق جمعها بقي بتختلف انا نفسي كنت بنعزل بدون اي وسيلة باليوم مثلا واعيد ترتيباتي. وشخصيتي مع كل مختلط علي حدا.

اني واي موضوعك محتاك حد دارس وفاهم علم نفس كويس انا اتكلمت في حدود معرفتي لا اكثر

موضوع رائع يا صديق 🙏🙏

• عجبني
التفاعلات: شخص مجهول الهوية
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
Shadow تقصد
بصراحة أنا قرأت كتير اوي في علم النفس وطبقت كتير علي نفسي بنفسي ولاكن موضوع الطاقة الخفية أو ظل النفس. أدركت في لحظة هوية نفسي بس متاخرة شوي عشان لسة بتعلم. وبصراحة تغاضيت عن كل حاجة اعرفها وبقيت سوري سوري احب اعيش مع القطيع عشان ملقتش الي يفهمني أو اثبت فهمي اصلا علية.

طريق جمعها بقي بتختلف انا نفسي كنت بنعزل بدون اي وسيلة باليوم مثلا واعيد ترتيباتي. وشخصيتي مع كل مختلط علي حدا.

اني واي موضوعك محتاك حد دارس وفاهم علم نفس كويس انا اتكلمت في حدود معرفتي لا اكثر

موضوع رائع يا صديق 🙏🙏
بتقربي توصلي لفكرى بس الوضع أكبر من علم النفس لان الطاقة المقصودة اقوي لكن Shadow أصغر مشتق منها أصلا واول باب أصلا بس بيحتاج وقت ممكن يبقي شهور وبيوصل لسبع سنين أحيانا لكن أنتي ممكن تكوني وصلتي ومصبرتيش و استسلمتي لتداخلات كيان قدري غير محتمل وفقدتي الثقه الكامنه في محور العقل الكامل

بتقربي توصلي لفكرى بس الوضع أكبر من علم النفس لان الطاقة المقصودة اقوي لكن Shadow أصغر مشتق منها أصلا واول باب أصلا بس بيحتاج وقت ممكن يبقي شهور وبيوصل لسبع سنين أحيانا لكن أنتي ممكن تكوني وصلتي ومصبرتيش و استسلمتي لتداخلات كيان قدري غير محتمل وفقدتي الثقه الكامنه في محور العقل الكامل
ممكن بس فعلا مرهق اوي انك تبقي عارف ومتحكم في نفسك من جوة اوي وفي نفس الوقت بتبقي عايز تدير دماغ الي قدامك الي هو مش مستوعب انك بتتلاعب بتفكيرة عشان يتوافك معاك. وغير كدة انت مستوعب وعارف كل حاجة ولكن دماغي مستوعبتش كتير بصراحة
الوصول للحاسة السادسه بالنسبة لي. كان حاجة مستحيلة. واسفة لو مش عارفة اوصل للنقطة الي في دماغك بالتحديد. لان الموضوع اكبر من تفكيري بصراحة وانا مش بحب اهبد وا اخترع كلام مش مستوعبة اوي التمس لي العزر اوكي

• عجبني
ممكن بس فعلا مرهق اوي انك تبقي عارف ومتحكم في نفسك من جوة اوي وفي نفس الوقت بتبقي عايز تدير دماغ الي قدامك الي هو مش مستوعب انك بتتلاعب بتفكيرة عشان يتوافك معاك. وغير كدة انت مستوعب وعارف كل حاجة ولكن دماغي مستوعبتش كتير بصراحة
الوصول للحاسة السادسه بالنسبة لي. كان حاجة مستحيلة. واسفة لو مش عارفة اوصل للنقطة الي في دماغك بالتحديد. لان الموضوع اكبر من تفكيري بصراحة وانا مش بحب اهبد وا اخترع كلام مش مستوعبة اوي التمس لي العزر اوكي
اولآ مفيش مستحيل لأن الشيطان عدي الحواجز الالهيه و قدر بصعوبه تنفيذ مراده ال كلنا عارفينوه لكن صعب توصل لكن سهل تصبر صعب التفسير للنفس في البدايه لكن الاقتناع فيما بعد إنك خوفت من واضعك ووصف الناس في البدايه ليك بالجنون أو الكابة وبدايه مراحل العزله والتشكيك وتضارب الافكار مع تتداخل الاحساس البشري واعتمادك علي العوامل دي انها امكانيات مساعده مش معارضه ليك بتديليك ثقة في النفس و بذلك يتم فتح صممات موجوده لكن مغلقه لا ارادي في العقل لكن الفتح بيكون يدوي عن طريق ضخ كميات ددمم تسيطر عليها الروح في القلب البشري و ده عن طريق توظيف طاقه روحيه يصعب شرحها
افيدك أكتر لو حبه تطبقي لكن الضرر أكبر بكتير جداً من النفع أصلا

• عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة 😁😁
انا وسط الكومنتات:

• بيضحكني
التفاعلات: 𝔼𝕝 𝕄𝕆𝕂ℍ...., Justme, مجنونة مطرقعة 😁😁 و شخص آخر
  • بيضحكني
التفاعلات: Boda 20
  • بيضحكني
التفاعلات: Boda 20 و شخص مجهول الهوية
اولآ مفيش مستحيل لأن الشيطان عدي الحواجز الالهيه و قدر بصعوبه تنفيذ مراده ال كلنا عارفينوه لكن صعب توصل لكن سهل تصبر صعب التفسير للنفس في البدايه لكن الاقتناع فيما بعد إنك خوفت من واضعك ووصف الناس في البدايه ليك بالجنون أو الكابة وبدايه مراحل العزله والتشكيك وتضارب الافكار مع تتداخل الاحساس البشري واعتمادك علي العوامل دي انها امكانيات مساعده مش معارضه ليك بتديليك ثقة في النفس و بذلك يتم فتح صممات موجوده لكن مغلقه لا ارادي في العقل لكن الفتح بيكون يدوي عن طريق ضخ كميات ددمم تسيطر عليها الروح في القلب البشري و ده عن طريق توظيف طاقه روحيه يصعب شرحها
افيدك أكتر لو حبه تطبقي لكن الضرر أكبر بكتير جداً من النفع أصلا
كفاية عليا كدة النهاردة بصراحة 😊😊
تطفل مني معلش حضرتك كام سنة ✌️

• بيضحكني
التفاعلات: Boda 20
كفاية عليا كدة النهاردة بصراحة 😊😊
تطفل مني معلش حضرتك كام سنة ✌️
لأ ده مش تطفل ده فضول منك لاكتساب معرفه فقدتي منها كثير وأنا أحب ده جداً ممكن اقولك سني في الخاص

• عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة 😁😁
لأ ده مش تطفل ده فضول منك لاكتساب معرفه فقدتي منها كثير وأنا أحب ده جداً ممكن اقولك سني في الخاص
خلاص شكرا جدا بعتزر بجد قافلة الخاص علي نفسي. اسفة اوي مقصدش حاجة غير الصراحة فعلا. 🙏🙏🙏

• أتفق
اظن ان قوقعة التمحور الذاتي في إطار الإنبثاق المعنوي الناتج عن تثاقل الفكر الأيديولوجي بينتج عنه تمحور أيديولوجي تراكمي منبثق عن افكار ذاتية المصدر بعيدة عن إطار التقدم المحوري
والبقاء للى بيهبد اكتر :cool:

• بيضحكني
التفاعلات: Life selector, Maxxx_PlayerxXx, Justme و 2 آخرين
اظن ان قوقعة التمحور الذاتي في إطار الإنبثاق المعنوي الناتج عن تثاقل الفكر الأيديولوجي بينتج عنه تمحور أيديولوجي تراكمي منبثق عن افكار ذاتية المصدر بعيدة عن إطار التقدم المحوري
والبقاء للى بيهبد اكتر :cool:

• بيضحكني
  • حبيته
التفاعلات: الصقر_الجارح, Life selector, Maxxx_PlayerxXx و 2 آخرين

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%