NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

من الحجات الي مخلياني قافل وشي وجايب اخري النهارده
ان واحد ماشي مع خطيبته او اخته باين وحد عاكسها(الملبن ده عايز عجان يزبطه) ف الولا بصله وقاله مش هكلمك عشان هي معايا بس
احاااااااااا يعني خطيبتي ولا اختي تمشي جنبي وحد يعاكسها وتعدي كده عادي ازاي يعني
والي يقولي مينفعش تتخانق عشان محدش ياذيها خدلك جنب كدا واقعد مش عارف تحمي اهلك اقعد ف البيت وقشر بصل
انا من رأيى ولا اكنى سمعت حاجه علشان اللى معايا مينفعش ادخل خناقه وهيا طبعا معايا ودا مش ضعف على قد ما هو خوف على اللى معايا
وكمان الكتره ممكن تلاقيهم مره واحده اتكاترو عليك وكدا انت مش استفد حاجه غير انك ازيت نفسك واللى معاك لأنهم فى الأساس بيستفذوك وعوزبن انهم يجبروك على انك تتخانق ويهنوك ف الأفضل انك تكبر وتمشى

• الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: J U B A
بالعكس بقا ..اكرهه جدا
يعنى لو عاكسك وقالك يا ملبن والا ايه الملبن دا ايه القمر دا تكرهيه ؟!

احيه انا لو واحد اتخانق عشانى وضرب اللى عاكسنى
اسلملو نفسي شهر كامل يعمل الى عيزو هههههه
احيه المنيل دا لو يعرف الست بيحصلها اى لما تشوف المنظر دا ..كان اتخانق
بس يعينى غلبان ى عين امه هههه
اصل النوع ده بقي عمله نادرة فعلا

• حبيته
التفاعلات: مدام زوزو
ان واحد ماشي مع خطيبته او اخته باين وحد عاكسها(الملبن ده عايز عجان يزبطه) ف الولا بصله وقاله مش هكلمك عشان هي معايا بس
احاااااااااا يعني خطيبتي ولا اختي تمشي جنبي وحد يعاكسها وتعدي كده عادي ازاي يعني
والي يقولي مينفعش تتخانق عشان محدش ياذيها خدلك جنب كدا واقعد مش عارف تحمي اهلك اقعد ف البيت وقشر بصل
ياقتل يااتقتل مالهاش حل

• أتفق
يعنى لو عاكسك وقالك يا ملبن والا ايه الملبن دا ايه القمر دا تكرهيه ؟!
على حسب اللى بيعاكس هيئته اى وطريقته اى وانا حالتى وقتها اى ولوحدى ولا معايا حد ..حجات كتير

• عجبني
التفاعلات: الملك السادى
  • حبيته
  • حبيته
التفاعلات: SAURON
  • حبيته
لا مش شبكات
اصل تقريبا كان حد منزل بوس بيقول ايه الفرق بين البورت والبروتوكول والسرفس كنت مفكره انت عموما تشرفنا يا هندسة

اصل تقريبا كان حد منزل بوس بيقول ايه الفرق بين البورت والبروتوكول والسرفس كنت مفكره انت عموما تشرفنا يا هندسة
حبيبي يا اخويا
الشرف ليا انا

• حبيته
التفاعلات: الملك السادى
  • بيضحكني
التفاعلات: Señora Abeer
مينفعش يبقى معاك حريم وتتخانق لو سكت ومشيت مش معناها انك مش راجل على فكرة الحريم هى اللى بنتبهدل فى موقف زى ده ثانيا انت مش هتبقى مركز فى الخناقة لأن اللى معاك ممكن يجى ويحوشك ساعتها هى ممكن تاخد ضربة أو يحصل ليها حاجة ف انت كده هتبقى اذيتها اكتر انت ممكن تمشى لقدام شوية وتقعدهم فى حتى تكون امان وترجع والاحسن انك تاخدهم وتمشى ولا اكلمك سمعت حاجة وده مش ضعف ولا قلة رجولة

مرعوبه ازاي اومال احنا لازمتنا اي المفروض حمايه وامان
ولما هو يعمل كده هو هيبقا ف نظرها اي مش هتترعب اكتر وتقول معرفش يحميني
م هي هتبقى مرعوبة على الشخص الي معاها من الخناقة برضو
بس فعلا ممكن تحس بقلة تقدير انه مش عمل موقف عشانها
بس الخلل عموما مش بالشخص ده الخلل بالي بعاكس

بفرح جدا ان بيتخانقو عليا وان ليا راجل يحمينى وبهيج على نفسى وبعشقووو 🥰🥰😅

انتي عامله ذي بنات الجامعه كانت تسلم قلبها ويمكن كسها للي يتخانق عشانها​

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%