NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

يا عم و انا ليه اتمنى كدة ليا او لغيرى **** يبعد الشر 😅😅
لكن الحل بقى لسؤالك عايز الصح .. المكان و الوقت الى تعرف انه حيبقى سو .. يبقى من خرج من داره
انا واحد من الناس مش بنزل فى اعياد فى اماكن تجمعات و لو بخرج بروح اماكن محددة
و بعدين صدقنى الى بيعاكس واحدة معاها حد بيبقى عايز يقل منه...
ده غير ان الدفاع عن عرضك مش لازم تبقى وحش بس ده مبدأ حتى لو حتموت 😚😚
🙏🙏

من الحجات الي مخلياني قافل وشي وجايب اخري النهارده
ان واحد ماشي مع خطيبته او اخته باين وحد عاكسها(الملبن ده عايز عجان يزبطه) ف الولا بصله وقاله مش هكلمك عشان هي معايا بس
احاااااااااا يعني خطيبتي ولا اختي تمشي جنبي وحد يعاكسها وتعدي كده عادي ازاي يعني
والي يقولي مينفعش تتخانق عشان محدش ياذيها خدلك جنب كدا واقعد مش عارف تحمي اهلك اقعد ف البيت وقشر بصل
بص يا جوبا يا صديقي الموضوع دا اختلف فيه ناس كتير اوي و انا واحد منهم لان اتعرضت لموقف زي ده اولا انت ممكن تتخانق و تقطع لسانه كمان بس وقت الخناقة اختك او خطيبتك او مراتك بتبقي معرضة لاي حاجة زي ان حد يزوقها او عيل من دول يضربها بحاجة و ده في حاله انهم لو اكتر من شخص
ثانيا انت ممكن تقول مش هتخانق علشان هي مش تتبهدل بس اقل كلمة هتسمعها هي يا فرحة امك بيك ياريتها جابت دكر بط كان برقبتك او هتبان في نظهر ضعيف و قليل الحيلة
بس من راي انا الشخصي الي هو العبد الفقير الي **** معاذ الزوز ان في اقرب محل او كافيهو ادخلها فيه او مدخل عمارة و اقولها تقفل الباب علي نفسها و مهما حصل متتحركش و اقولها اسندي ضهرك انتي و اتعامل و اخلي بتوع الاسعاف يشيلو جسمه بسكينة معجون من علي الارض و الموضوع بسيط بدون اي تعقيدات
بس ملحوظة بسيطة فيه ناس قوتها الجسمانية ضعيفة بطبيعة الحال و م بتقدر تتخانق دول افضل حل ليهم يمشوا من سكات ما هو مش كل الناس معاذ او كابتن جوبا
بس بصراحة عجبني موضوعك حلو و مميز و اول مرة اشوف حد بيتكلم فيه
احلي مسا عليك يا ابو كيارة🌹

• حبيته
التفاعلات: الفتي الطايش
بص يا جوبا يا صديقي الموضوع دا اختلف فيه ناس كتير اوي و انا واحد منهم لان اتعرضت لموقف زي ده اولا انت ممكن تتخانق و تقطع لسانه كمان بس وقت الخناقة اختك او خطيبتك او مراتك بتبقي معرضة لاي حاجة زي ان حد يزوقها او عيل من دول يضربها بحاجة و ده في حاله انهم لو اكتر من شخص
ثانيا انت ممكن تقول مش هتخانق علشان هي مش تتبهدل بس اقل كلمة هتسمعها هي يا فرحة امك بيك ياريتها جابت دكر بط كان برقبتك او هتبان في نظهر ضعيف و قليل الحيلة
بس من راي انا الشخصي الي هو العبد الفقير الي **** معاذ الزوز ان في اقرب محل او كافيهو ادخلها فيه او مدخل عمارة و اقولها تقفل الباب علي نفسها و مهما حصل متتحركش و اقولها اسندي ضهرك انتي و اتعامل و اخلي بتوع الاسعاف يشيلو جسمه بسكينة معجون من علي الارض و الموضوع بسيط بدون اي تعقيدات
بس ملحوظة بسيطة فيه ناس قوتها الجسمانية ضعيفة بطبيعة الحال و م بتقدر تتخانق دول افضل حل ليهم يمشوا من سكات ما هو مش كل الناس معاذ او كابتن جوبا
بس بصراحة عجبني موضوعك حلو و مميز و اول مرة اشوف حد بيتكلم فيه
احلي مسا عليك يا ابو كيارة🌹
بحر مسا عليك يا نارتو 💪🏾🫡

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
دا لو حصل معايا كدا هنيك امو بس كلو بقي بيحب التعريص والخولنة والدياثة واللامبالاة
حلو الكلام ده

• عجبني
التفاعلات: Mo7amme3d
بعد كل الي كتبته بتسال

• بيضحكني
  • بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: J U B A
ان واحد ماشي مع خطيبته او اخته باين وحد عاكسها(الملبن ده عايز عجان يزبطه) ف الولا بصله وقاله مش هكلمك عشان هي معايا بس
احاااااااااا يعني خطيبتي ولا اختي تمشي جنبي وحد يعاكسها وتعدي كده عادي ازاي يعني
والي يقولي مينفعش تتخانق عشان محدش ياذيها خدلك جنب كدا واقعد مش عارف تحمي اهلك اقعد ف البيت وقشر بصل
يعم دا رجاله اخر زمن😂😂😂

احيه انا لو واحد اتخانق عشانى وضرب اللى عاكسنى
اسلملو نفسي شهر كامل يعمل الى عيزو هههههه
احيه المنيل دا لو يعرف الست بيحصلها اى لما تشوف المنظر دا ..كان اتخانق
بس يعينى غلبان ى عين امه هههه

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح
  • بيضحكني
التفاعلات: jjojja
عادى عادى
الدنيا بقت سهله فشخ 😂😂😂
لسه لسه هتشوف

• عجبني
التفاعلات: Aymanx123
احيه انا لو واحد اتخانق عشانى وضرب اللى عاكسنى
اسلملو نفسي شهر كامل يعمل الى عيزو هههههه
احيه المنيل دا لو يعرف الست بيحصلها اى لما تشوف المنظر دا ..كان اتخانق
بس يعينى غلبان ى عين امه هههه
م اعلينا بيحصلك اي
بس الي اعرفه واتربيت عليه ان دي الاصول والجدعنه الي لازم تكون ف الراجل

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي