NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

boykaelmenoufi

نسوانجى الاصلى
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
سؤال للدكاتره وكل العاملين في الصحه اللي انا هحكيه دا عادي ولا أنا عشان بقالي فترة منزلتش مستشفي ؟
هي النسوان بتروح المستشفيات تتعالج ولا تتشرمط والرجالة تنط عليها ، أن النهاردة كنت ف المستشفي الجامعي اي كم النسوان الشراميط دي عبايات محزقه تقصيع ف المشيه لبونه ع الموظفين واللي زهلني حك النسوان ف الرجالة ف الطوابير النسوان هي اللي بقت بتحك ف الرجالة أن طول الصبح زبي واقف ف البنطلون جاي زبي هيتفجر لبن ضربت مرتين ولسه هايج من المناظر اللي شوفتها

• عجبني
  • الكلام ده مش عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: A.ALI, Ran away, الــــــعَــــــربــــــى و 3 آخرين
طب انته من مره احنا بقا قول ايه انا بعالج الناس من Prostatitis جتلي انا

انتا مره امال احنا نعمل ايه

• عجبني
التفاعلات: mandoelgamed
انا اول مره فى حياتى اتحرش بواحدهكانت ممرضهكنت بعمل دوالى الساق __وكان نصى التحتانى كله باين_ومتكتف فى الترولى _تقوم الممرضه تعمل نفسها بتكلم صاحباتها وتقعد على ايدى _بالضبط حطت ايدى فى فلقه طيزها

• عجبني
التفاعلات: Cpl4fun و mandoelgamed
مش شرط المستشفيات بس جرب تروح كدا الشهر العقارى ولا الضرايب او طوابير شحن الكهربا والغاز هتلاقى نفس المنظر

• عجبني
  • جامد
التفاعلات: Cpl4fun, sun day, الــــــعَــــــربــــــى و 7 آخرين
سؤال للدكاتره وكل العاملين في الصحه اللي انا هحكيه دا عادي ولا أنا عشان بقالي فترة منزلتش مستشفي ؟
هي النسوان بتروح المستشفيات تتعالج ولا تتشرمط والرجالة تنط عليها ، أن النهاردة كنت ف المستشفي الجامعي اي كم النسوان الشراميط دي عبايات محزقه تقصيع ف المشيه لبونه ع الموظفين واللي زهلني حك النسوان ف الرجالة ف الطوابير النسوان هي اللي بقت بتحك ف الرجالة أن طول الصبح زبي واقف ف البنطلون جاي زبي هيتفجر لبن ضربت مرتين ولسه هايج من المناظر اللي شوفتها
صراحة حاجة ملفتة للنظر
وخصوصا الحوامل

• عجبني
التفاعلات: Cpl4fun, jazmine, mandoelgamed و شخص آخر
مش شرط المستشفيات بس جرب تروح كدا الشهر العقارى ولا الضرايب او طوابير شحن الكهربا والغاز هتلاقى نفس المنظر
الشعب بقه هايج علي الآخر

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: حسام الصياد٢٠٢٢
اشمعني الحوامل
قبل فترة رحت لمجمع طبي
طبعا زحما ونسوان بكل الانواع ومعظمهم بملابس توقف الزب
وطبعا انا تحرش بكذا وحدة ومنهن وحدة اخذت راحتي معاها
بس الحوامل حاجة تفجر الزب
كلهن بنطلون ديق واجسامهن نار
وحاجة اخر جمال

• عجبني
التفاعلات: mandoelgamed
ممرضات عاوزين يتناكوا

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: الــــــعَــــــربــــــى، mandoelgamed و حسام الصياد٢٠٢٢
  • أتفق
التفاعلات: الــــــعَــــــربــــــى
قبل فترة رحت لمجمع طبي
طبعا زحما ونسوان بكل الانواع ومعظمهم بملابس توقف الزب
وطبعا انا تحرش بكذا وحدة ومنهن وحدة اخذت راحتي معاها
بس الحوامل حاجة تفجر الزب
كلهن بنطلون ديق واجسامهن نار
وحاجة اخر جمال
اشمعنا الحوامل

• عجبني
التفاعلات: حسام الصياد٢٠٢٢
شكلك اتحرش بيكي ف الاماكن دي

انا اول مره فى حياتى اتحرش بواحدهكانت ممرضهكنت بعمل دوالى الساق __وكان نصى التحتانى كله باين_ومتكتف فى الترولى _تقوم الممرضه تعمل نفسها بتكلم صاحباتها وتقعد على ايدى _بالضبط حطت ايدى فى فلقه طيزها
وهي قالتلك ايه ولا عملت معاك ايه

وجهة نظرى وتجربتى من المنتدى ، ان البنات والستات هنا عددهم مش كبير زى الرجاله ، واللى موجود مبيتواصلش بسهوله ، يعنى مش مجرد انى انزل الكيك او التليجرا هلاقيهم بيجروا عليا ، لان الست بتبقى محتاجه معامله راقية مش بس جنس وكمان الاهم ان اللى بيدخل هنا بيدور على السرية وده بردوا نادراًُ لما تلاقيه
أنا بقا بعيداً عن تزويق الكلام داخل أشقط بس بشكل راقى وعلاقة مستمرة وسرية فلو فيه ست من القليلين اللى هنا شافت الكومنت ده ممكن نتكلم على كيك
بس يا ريت الشباب اللى عاملين نفسهم نسوان يمتنعوا
ده الكيك Zabeer.com

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%