NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

يا جماعة لحظت زيادة غريبة في عدة المثليين الفتره الاخيره هل لها سبب معين مثلا الهرمونات او سبب الفديوهات ام ماذا

بدون تجريح لي الميول نحن نحترم كل شخص طبعا 😂😂

• عجبني
التفاعلات: كسك متعتى, ديوث ممحون, سامي سالب و شخص آخر
ولا انت مش عارف الموضوع و مش عارف تسال فيه؟

يا جماعة هو الشذوذ زاد اوي فعلا ولا المنتدي بس هو اللي كده
زاد شوية بس عادي
بس طبيعي اكتر من الاول
ممكن زمان الناس مكنتش تقول انها شواذ و دلوقتي عادي

🫡 اي خدمة

• عجبني
التفاعلات: ماجد HGZ
  • عجبني
التفاعلات: كسك متعتى
الشذوذ َالجنس اجمل متعه
الشذوذ لا تعني المثاليه الشذوذ تعني شاذ عن قاعدة الحياة التي نعرفه و مقصود بي الشاذ شياء غير مألوف

اولا
زمان الشذوذ كان اشبه بمرض مبيسمعوش عنه الا فالقصص اللي بتتحكى بين الناس بس ونادرا ما يحصل وكمان مصير الشاذ زمان كان معروف يعني حتى اللي فسره بيشتهي الذكور مبيطلعش وممكن تلاقيه متجوز ومخلف عادي
حاليا فجيل الانترنت فكرة الشذوذ وصلتنا زي ما وصلت للغرب الفرق الوحيد انهم بيروجولها فالمدارس غير كده متخليش حد يكدب عليك يقلك مجتمعنا محافظ لأني لما اشوف ذكر لابس شورت مش مغطي فخاذه او ذكر لابس محزق او ذكر حز كلوته البناتي باين دا واضح انه خول وبيتناك فطيزه وكمان لو ذكر لما تركز فيه تلاقيه بيتبع اطياز الذكور بدل الستات دا واضح انه شاذ
الشواذ اسلوبهم واضح حتى فالكلام تحس فيه حاجة غلط

ثانيا
الشهوة او الرغبة لان طبيعة الانسان ان غريزة الشهوة عنده قوية وطول التاريخ الراجل لما يوصل لعمر 25 يكون متزوج او عامل علاقة ولا حتى بينيك شراميط
اما فجيلنا كل المواضيع دي صارت صعبة انت تشتغل ليل نهار من عمر ال15 ويا دوبك تقدر تجمع مصاريف الزواج فعمر ال35 يعني اغلب شهوتك حيصيرلها كبت
بس في شباب الحظ بيلعب معاهم وبيحصلوا بنت او ست بياخدوها بالكلام وانهم بيحبوا بعض وبيحصل على جنس ببلاش مع بنت او ست نظيفة وسيرتها كويسة وفي اللي بيضيع فلوسه على الشراميط بس دول يمكن ينفضح معاهم فاي وقت
والنوع اللي اغلب الشباب بيروحله هو الشذوذ

للعلم هو اصل الشذوذ خلل فالهرمونات والشاذ الحقيقي مستحيل يشتهي بنات دا كلام العلم اي حد بيقلك انه بايسيكشوال او شاذ بس عادي يعمل مع بنات ده كداب فنص عينه
والدليل روح لاي موجب فمصر ولا اي دولة عربية وجبله بنت حينيكها عادي لأنه كداب مش شاذ هو دكر ملقاش بنت تبصله فراح لاسهل مكان يمكن يفرغ فيه شهوته وهو الشذوذ والسوالب
ومن الجهة التانية السوالب كمان هما فالاول مجرد دكور كان نفسهم يحبوا ويتحبوا بس ملاقوش وفنفس الوقت بيشوفوا محيطهم ان كل الشباب بيجروا ورا بنات والبنات تدلع بس وكلهم عايزينها فعقل السالب بيترجم الموضوع انه لو كان فالطرف التاني من العلاقة الكل حيجري وراه وده اللي سبب انه يقرر يكون البنت فالعلاقة

• عجبني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: سالب خلووودة، Hard Naar و Toommc
يا جماعة لحظت زيادة غريبة في عدة المثليين الفتره الاخيره هل لها سبب معين مثلا الهرمونات او سبب الفديوهات ام ماذا

لاء بالعكس نقصان مثليين وسبب النقص تطور تكنولوجيا قبل مثليين اكثر وحرية ممارسة واشباع رغبات علق بسبب التت صارو انطوائيين وبيخافو من الفضيحة بسبب تصوير ومن دا اتا رائيي في نقص في مثليين وسببه تكنولوحيا اخر ٢٠٠ سنة

اولا
زمان الشذوذ كان اشبه بمرض مبيسمعوش عنه الا فالقصص اللي بتتحكى بين الناس بس ونادرا ما يحصل وكمان مصير الشاذ زمان كان معروف يعني حتى اللي فسره بيشتهي الذكور مبيطلعش وممكن تلاقيه متجوز ومخلف عادي
حاليا فجيل الانترنت فكرة الشذوذ وصلتنا زي ما وصلت للغرب الفرق الوحيد انهم بيروجولها فالمدارس غير كده متخليش حد يكدب عليك يقلك مجتمعنا محافظ لأني لما اشوف ذكر لابس شورت مش مغطي فخاذه او ذكر لابس محزق او ذكر حز كلوته البناتي باين دا واضح انه خول وبيتناك فطيزه وكمان لو ذكر لما تركز فيه تلاقيه بيتبع اطياز الذكور بدل الستات دا واضح انه شاذ
الشواذ اسلوبهم واضح حتى فالكلام تحس فيه حاجة غلط

ثانيا
الشهوة او الرغبة لان طبيعة الانسان ان غريزة الشهوة عنده قوية وطول التاريخ الراجل لما يوصل لعمر 25 يكون متزوج او عامل علاقة ولا حتى بينيك شراميط
اما فجيلنا كل المواضيع دي صارت صعبة انت تشتغل ليل نهار من عمر ال15 ويا دوبك تقدر تجمع مصاريف الزواج فعمر ال35 يعني اغلب شهوتك حيصيرلها كبت
بس في شباب الحظ بيلعب معاهم وبيحصلوا بنت او ست بياخدوها بالكلام وانهم بيحبوا بعض وبيحصل على جنس ببلاش مع بنت او ست نظيفة وسيرتها كويسة وفي اللي بيضيع فلوسه على الشراميط بس دول يمكن ينفضح معاهم فاي وقت
والنوع اللي اغلب الشباب بيروحله هو الشذوذ

للعلم هو اصل الشذوذ خلل فالهرمونات والشاذ الحقيقي مستحيل يشتهي بنات دا كلام العلم اي حد بيقلك انه بايسيكشوال او شاذ بس عادي يعمل مع بنات ده كداب فنص عينه
والدليل روح لاي موجب فمصر ولا اي دولة عربية وجبله بنت حينيكها عادي لأنه كداب مش شاذ هو دكر ملقاش بنت تبصله فراح لاسهل مكان يمكن يفرغ فيه شهوته وهو الشذوذ والسوالب
ومن الجهة التانية السوالب كمان هما فالاول مجرد دكور كان نفسهم يحبوا ويتحبوا بس ملاقوش وفنفس الوقت بيشوفوا محيطهم ان كل الشباب بيجروا ورا بنات والبنات تدلع بس وكلهم عايزينها فعقل السالب بيترجم الموضوع انه لو كان فالطرف التاني من العلاقة الكل حيجري وراه وده اللي سبب انه يقرر يكون البنت فالعلاقة
انا مختلف عن كلام حضرتك
انا بدأت سالب سنى صغير خالص نتيجة ممارسات اخويا الأكبر منى معايا وحبيت متعة و احساس السالب و كان الذكور اللى عاوزين جسمى ينيكونى كثير وكبار و موضوع ثقة زى المدرسين و الأقارب حتى البنات و الستات تحب تنيكنى فى طيظى و
وبعدين ماما علمتنى انيكها وانيك اخواتى واخواتها الستات فعملت علاقات كثيرة جدا و بقيت انيك بنات و ستات و فى نفس الوقت سالب اتناك لما واحد يحبني و يحاول ينيكنى كنت باروح معاه و لو صديقى او غريب انا عشقته جميل قوى و وقعت فى حبه باطلب منه ينيكنى كتير و يملا بطنى لبنه
و فضلت كدة بين الجنسين انا عاوز انيك و لكن عاوز اتناك اكتر خالص

ممكن الفيديوهات

1- دة ببساطة لان الرجال عرفوا حقيقة المتعة واللذة مع بني جنسهم فكثير من الرجال لم يرتاحوا جسديا ولا عقليا ولا نفسيا مع النساء
2- علاوة على ان الرجالة بيكونوا فاهمين بعض كويس اوي فى السرير واوفياء لبعض جدا ومش بيحصل مشاكل جسدية بينهم زي الدورة الشهرية او حدوث حمل بالخطأ مثلا
3- هناك اسباب هرمونية ربانية طبيعية او نفسية ترتبط بالميول والرغبات الجنسية تتكون عن الشاب منذ صغره وتترسخ فى الكبر
4- كمان الراجل بيعرف يمتع الراجل اللي زيه حلو اوي لان العلاقة احيانا بتكون خد وهات متعني وامتعك مش زي العلاقة مع النساء بتقتصر على دور واحد لكل طرف من الطرفين
5- الانفتاح على العالم الاخر ومشاهدة افلام سكس الرجال على شبكات الانترنت ادى الى خوض الكثير من الرجال التجربة مع ذويهم واكتشاف روعة وجمال الموضوع من الالف للياء وتعلم اصول المثلية والمتعة الرجالي ودة ادي الى انتشارها

6- كمان مع انتشار علو تكاليف الزواج والحالة الاقتصادية والعنوسة وعزوف البنات عن الزواج بسبب العمل او الدراسات
جعل الشباب يستسهلون ويختارون تفريغ الشهوة مع بني جنسهم فيصبح الموضوع ادمان من حلاوته وشدة جماله.

7- تجربة العلاقة نفسها سواء لموجب او سالب لها متعتها خاصة التي لا توصف ولذتها التي تطيرالعقول وهذا على لسان كل مجرب من الطرفين فكيف لا تريد انتشارها بعد ذلك.

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%