NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة المتكحرت ـ حتي الجزء الرابع 20/9/2023

الجَسُور

نسوانجى متقحرط
عضو
إنضم
8 أبريل 2023
المشاركات
27
مستوى التفاعل
86
نقاط
82
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
المتكحرت
صباح الخير او مساء الخير عليكم جميعا اهل منتدي نسونجي الاعزاء بصراحه دي اول مشاركة ليا في المنتدي ده وكنت حابب اشارك معاكم قصة كده من تاليفي وهي لو تشابهت مع قصة او رايتم انها شي عادي في روتين الحياه ف ده لان القصة قصة عاديه وليس فيها خيال علمي ولا حتي زوبر عشر طاشر متر هي قصة عاديه خالص واسف لو طولت عليكم في المقدمة
المتكحرت
نبدا الحكاية اني راكب ميكروباص وعيني علي وحده كده صروخ ارض جو بنت كده في 28 سنه مكنة ماسكة جاكت ابيض في ايدها وكتاب ولابسه بنطلون اسود فيزون وبضي كرينة الي بيكون مقسم الجسم كده ياعم الحاج البنت كل تفصيلها باينة كده حاجة مستفزه وواقفة لان الدنيا زحمة وانا واقف وراها بمتر ونص وفي ناس بيني وبينها بس نزلو الي كانوا بيني بينها وهنا انا شفت تفصيل جسمها اكتر حاجة تهبل قمت قربت منها وانا عيني علي طيازها الي زي الجلي ومره وحده وانا قريب منها كده العرابية تقف مره واحده قمت انا لازق فيها لزقة سوده من وره لدرجة اني حسيت ان زبري عدا من النحية التانية وكنا حنقع المهم انا حاولت اتحرش بيها لقيتها مستسلمة خالص وبعد دقايق تنزل هي وانا انزل طبعا وراها و مسكت ايدها وكانت حتزعق بس لما شافتني انا سكتت وخدودها حمره قمت انا واخدها من ايدها وداخل بيها كده جنينة فيها اشجار ومكن حلوه وقعت اقفش واعصر فيها والبت جسمها ساب قمت انا مطلع زبري ولقيتة كبر بشكل غريب انا زبري في العادي 20او في أقصى انتصاب 22 بس ده دلوقت 28 وتخين بطريقة تخوف المهم خليتها تمصه وهي باين عليها انها مش بتعرف تمص من طريقتها وهي بتمص من غير ما تقصد عضته بسنانها ووجعني قمت انا اتنرفزت ونزلتلها البنطلون لحد رقبتها بالكلوت وضربتها علي طيزها وقمت حاطط زوبري علي خرمها وانا كل ده وانا مضايق من العضه وانا بحاول ادخله بالعافيه هي شغاله تبكي وتتوسل براحة وانها دي اول مره ليها وشغاله تتشحتف بس انا كنت في دنيا تاني المهم انا موصراني ادخلة بالعافيه ودخل الراس وحسيت روحها بتطلع وانا سارح ومش هنا اسمع صوت بيقول ايه ده يا عالم ياوسخة وصوت زعيق جامد انا اتفزعت وقمت مخضوض وكل ده كنت بحلم ياصديقي وبهدلت السرير وحنكش قايم وابويا كالعاده مش عاجبة حاجه وبيتخانق مع امي ومطلع عينها كل يوم في ام الموال ده لدرجة بكون عاوز ادخل بس بتراجع ومش بردا اتدخل بس النهرده كان غير الموضوع اتطور لمد الايد انا مش قدرت امسك نفسي كان بيضربها بالقلامة ضرب غبي قمت ماسك ايده وبقله مش كده يا حج قام زقني وقيلي ملكش دعوه ياخول انت خليك في حالك كمان جات عليك انت وقام يكمل عليها قمت زاقه بعزمي لدرجه خبط ف الشباك كسره قام طردني من الشقة وانا بالبوكسر وبعدين في ام اليوم المهبب الي من اوله ده يعني ينفع كده واقف علي السلم بالبكسر كده لو حد شافني يقول ايه وسامع صوت امي بتنضرب وبيزعقلها بس الصوت هدي شويه قوم الشقه الي في وشنا بابها يفتح منها ويطلع منها علاء واحد جارنا كده مش بطيقه مش عارف ليه المهم اول ما بص عليا قلي ايه ده ياعمر الي انت لابسه ازاي تقف كده قلتله ده ابويا طردني ياعم قلي طب ادخل انا ماصدقت قمت داخل معاه وجبلي ترنق من هدومه وقلتلة عاوز ادخل الحمام قلي تمام بس اصبر اختي في الحمام بتاخد دش وحخليك تدخل قلتله شكرا ياعلاء مش عارف اقلك ايه بس ده جميل في رقبتي قلي بس عبط ياعم ايه الي بتقولة ده
عادي محصلش حاجة يعني احنا شباب زي بعض وممكن نتحط في ظروف مش بايدنا يعني قولتلة شكرا يا علاء للمره التانية قلي ولا يهمك يا عمر المهم سابني في اوضتة وراح يشوف ايه الدنيا وبعد 10دقايق قلي الحمام فاضي لو حابب تدخل وجبلي فوطة نظيفة وادهاني وقلي في صوت عندكم في البيت شكل ابوك نزل شغله قولتلة احسن
صحيح نسيت اعرفكم علي نفسي انا عمر تيمور عندي 22سنة
ابويا تيمور القناوي وعندوا61سنة وامي وردة 45 سنة وعندي اختين بنات انا اصغرهم اختي الكبيرة اسمها فرح وعندها 30سنة خريجة معهد فني تجاري بس حاجة بطل من الاخر
واختي الوسطنية منة ودي بقي عندها26 سنة خريجة معهد تمريض خاص بس دي العسل بتاع البيت المهم كل واحد من دول ليه وصف ليه حبقا اوصفهوله بعدين واحنا اصلنا عائلة صعيدية من قنا بس ظروف الحياة خلت ابويا يسيب الصعيد بسبب عمايلة ودماغة الغلط ومشاكلة مع جدي واعمامي واحنا بنسافر الصعيد كل فطرة كد بنزور بيت جدي ابو امي برغم ان امي كانت مش حابة السفر للقاهرة بس عشان هي بتحب بابا برغم الي بيعملة فيها بس نقول اية القط يحب خناقة نرجع للقصة بتاعتنا
دخلت الحمام واخت دش يفوقني من الي انا فيه ده بعد ما اخت دش كان علاء جبلي طقم داخلي جديد بكسر وفنلا وترنق من هدومة بس ترنق من ايام الهكسوس واسع فشخ بس اهي نوايا تسند الزير بعد ملبست شفت بالصدفة في سبت الغسيل
وقعت عيني علي كلوت اسود جامد فمسكته لقيته مبلول وريحتة تحفه وعليه عسل لسه منشفش قمت خبيته في الهدوم وخرجت وانا خارج قابلت صفاء اخت علاء الصغير عندها سنة20 في تربيا رياضية
بصتلها بص خبث كده من تحت لتحت ولقيتها اتفتحت في الضحك مره واحده بشكل هستيري بقلها بتضحكي علي ايه قلتلي شكلك في هدوم علاء شكلك يضحك شبه عم شكك
قلتلها ماشي ياصفاء علي العموم براحتك والدنيا زي الخياره علي العموم يوم في ايدك ويوم في ايد حد تاني خلي بالك مسيرك تندمي وتجيلي سعتها حقلك بطلت 😂
ودخل علينا علاء وقلي ايه ياعم عمر يلا يابابا بيتك بيتك
رحت انا قلته ماشي ياعم طب كمل جميلك للاخر
بصراحه فصلني ابن الوارمة بس مصلحة لان حنكش كان بدء يفوق وكان شكلي حيبقي عره قدام صفاء
خت بعضي وخبط علي بيتنا وفتحتلي امي اول ما شفتني حسيت بلخبطة في تصرفاتها من ناحية هي بتحضني وبتبوس فيا زي الي لقي ضالتة ومن ناحية تاني بتوبخني وبتقلي انت ازاي تمد ايدك علي ابوك وتقف قصاده ده ابوك وانا استسمحتة انه يسامحك بس هو قلي انه قدامك يومين وتصلح حالك وتشفلك شغلانه كويسه وتسيبك من التلفون الي انت علي طول ماسكة ده
انا في الدقيقة دي مش عارف اتلخبط ليه الي هو ايه يودي علي فين ياماما انا اتخنقت مع بابا لما شفتة بيفتري عليكي وكل يوم يمد ايده عليكي المفروض انه زوجك وسندك الي سبتي الدنيا علي شانة واختارتيه هو رغم انك بتحبي بلدنا وبتحبي اخواتك بس انتي سبتي كل ده علشانه هو وجيتي معاه يقوم يهينك بالطريقة البايخه دي وهنا لقيتها بتضربني بالقلم وبتقلي ملكش دعوه لو ابوك قطعني انت متتداخلش بينا فاهم قلتلها عمتا شكرا قوي كده وانا مش عاوز منكم حاجه انا حسيب البيت كله اقولك انا حسبلك البلد كلها وماشي مش بقيت انا الي وحش ونقمة في حياتكم ودخلت اوضتي احضر شنطتي وانا مش عارف اروح فين

الجزء الثاني

انا بعتزر منكم لو كنت مقلل المشاهد الجنسية في الجزء الي فات بس انا ححاول اعمل علي كد مقضر مشاهد بس مش حكتر منها عشان القصة متفقدش معناها وجمالها
ثانيا بعتزر لو كان فيه اخطاء املائية لان انا بكتب من الموبايل وححاول اظبط الدنيا
ثالثا انا بحب اسمع رايكم في القصة ولو فيه نقض انا حابب اعرفة
ورابعا واخيرا لو حد حابب نضيف حاجة في القصة ممكن يقترح عليا في التعليقات وقرائة ممتعة
وقفنا الجزء الي فات لما دخلت اوضتي وكنت مقرر اسيب البيت وانا مش عارف اروح فين وانا بلم هدومي او الكام طقم الي معايا وبحاول افكر اروح فين
وهنا باب الاوضة بيتفتح تدخل عليا فرح وهي بصراحة حاجة بطل جسمها كرباج مش عارف لية هي حظها قليل رغم ان اتقدملها شباب كتير بس دايما كانت بترفض هي او ابويا نفسي اعرف سبب رفض العرسان دي كلها ايه المهم فرح دي جسم فاجر صدر كبير وواقف تحس كده ان حد مسبتك بمدفع وشعرها اسود غامق وطويل وبشرتها بيضة محمرة وعينها عسلي وشفايفها حاجة تهبل الصراحة وهليها طيز متوسطة مش كبيرة بس تحس كده انك عاوز تركبها من غير كلام هي قعدتها في البيت ديما بتكون لابسة خفيف يعني بضي كت علي برموضة وياما ماما اتخانقت هعاها بسبب الموضوع ده
فرح بتقلي يعني انت ياسي عمر مش عارف بابا واسلوبة يعني هو جديد عليك وماما رغم كل ده واسلوبة الزبالة معاها راضية ومبسوطة والداخل ما بينهم مفقود مش جديد علينا يعني الموضوع ده وماما ياما نبهت علينا مندخلش في اي مشكله بينها وبين بابا
رديت عليها وقلتلها يعني يافرح عاجبك الي بيعمله ابوكي ده ضرب واهانة في امك ليل نهار ولما ادخل عشان يوقف الي بيعمله ده اطل انا الي غلطان انا نفسي اشوفة بيعاملها زي مهي بتعامله يحترمها ويحترم سنها انا الي مصبرني علية هي امك من بدري بس لما امك تضربني بسببة بسبب اني بدافع عليها فكده انا مليش قعاد في ام البيت ده انا بقيت كاره الدنيا بسبب ابوكي
فرح يعني مفيش حاجه تخليك ترجع في قرارك ده ماشي ياعمر طب قلي انت رايح فين او حتعمل ايه دلوقت
عمر مش عارف اروح فين بس في كام حاجة في دماغي حشوف الدنيا فيها ايه وحقلك متقلقيش عليا انت بس خلي بالك من نفسك وعاوزك تخلي بالك من منه وامك ولو فيه حاجة كلميني يافرح
فرح حاطر يا ود ابوي متقلقش بس انت خلي بالك من نفسك وانا طالبة منك طلب بس خايفة انك تكسفني
عمر انت تؤمري يا جميل واحنا ننفز ههه
فرح انا حولتلك علي محفظتك 5000تلاف جنية خليهم معاك
عمر انت كده حتزعليني منك بجد يا فرح ليه كده
فرح ياسيدي انا معنديش اغلا منك بس انت متعشمش تدوس عليهم 😂فاهم دول سلف ياض انت
عمر ماشي كلامك يا معلمي انت تؤمر يلا انا ماشي وسلميلي علي منة لما ترجع من بره
فرح قامت وخداني بالحضن وانا حضنتها وفجاء حسيت باحساس
جامد اية المهلبية دي الي انا حضنها لهطت قشطة يابا الحج مقلكش فخاد وصدر حاجة اخر عظمة المهم انا اداركت الموقف قبل محنكش يقوقف ويخرب الدنيا
قمت خلصت الحضن
في السريع ولميت نفسي وقمت واخد شنطة هدومي وخارج وعلي باب اوضتي واقفة امي وهي هارية نفسها عياط وقامت جات عليا وتقلي
ماما انا اسفة يا عمر لحظت غضب ومش حتتكرر تاني وحياتك عندي وجات تبوس علي ايدي قمت انا ساحب ايدي
وقلتلها مجتش عليكي ياورده انت كمان بس انا حابب اقلك اني عملت الي عملته ده عشانك انت عشان محبتش اشوفك بتنضربي واسكت انا تعبت من كتر مبشوفك بتتهاني وانا مش قادر ادافع عنك وعلي العموم انا مش سايب البيت علشان انت ضربتيني انا سايب البيت عشان مكنش عاله علي حد زي ما جوزك مبيقول انا سايب البيت عشان مش حقضر اشوفك بتنضربي تاني قدامي واسكت انا قرفت من العيشة دي خلاص مش قادر اكمل فيها تاني انا ماشي سلام
وخرجت من البيت رحت قاعد علي القهوة افكر اعمل ايه بعد معملت فيها البطل
في بيتنا بعد ما نزلت
فرح بتكلم ماما يعني عاجبك كده يا ماما عاجبك الي احنا فية ده وكل ده بسبب ايه بسبب الزفت الي انت متجوزاه
ماما انت بتخرفي تقولي اية يا حيوانة انت ازاي تتكلمي علي ابوكي كده ها وقامت تضربها بالقلم
فرح بغيظ انت بتضربيني بعد كل الي عملة ده مش كفاية ضيعني انا زمان وخصرني اغلا ما املك مش كان زماني دلوقت متجوزه ولا نسيتي الي عملة زمان
لا وكمان ضربوا ليكي علي الفاضي والمليان
لو انت نسيتي انا لا يمكن انسا ياماما وجاي دلوقت يخصرنا اخويا انا مش حسمح لده انا اقتلة قبل ميفكر يلمس عمر انا ما صدقت انسا ويرجعلي الامل اني اعيش زي اي عيلة وأكون بيت واكون ام لاطفال من الحلال يقوم هو يضيع اخويا زي مضيعني لا لا مش حسمح بده
ماما اهدي يابنتي واسمعيني انا ياما قلتلك ان الي حصل زمان ده مكنش بايد ابوكي وكان غصب عنه يابنتي لولا شطانه وطمعه هو الي غرقنا
فرح انا مش عارفة ياماما هو ساحرلك ولا عاملك اية عشان تقفي في صفة بالطريقة دي انت حتي عمرك مفكرتي تقفي ضيضه عمرك مفكرتي توقفية عند حده ياماما
ماما جايز يابنتي يكون الي بتقوليه ده صح انا شريكة مع ابوكي في كل زنوبة وجرايمة دي انا غلط لما موقفتلهوش لما مقدرتش احميكي بس انا عاوزه اعرفك حاجة ابوكي مش وحش لدرجة دي ابوكي عمره مفكر يضركم انت واخواتك ابوكي بيخاف عليكم اكتر من نفسة ابوكي يا بنتي عمل زي القطة الي حبت تحمي عيالها فاكلتهم وهنا ورده اتفتحت في العياط
فرح خلاص ياماما انا اسفة وحقك عليا
ماما حاولي تسامحي ابوكي يا بنتي حاولي تنسي اي حاجه اذاكي فيها
فرح خلاص بقا يا ماما نقفل دلوقت علي الموضوع ده
ماما رني علي اختك شفيها اتاخرت ليه
فرح حاضر يا ماما قامت فرح ترن علي اختها منة
الو انت فين يازفتة انت اتاخرتي ليه العصر اذن وانت لسه مجيتيش لغايت دلوقت اتاخرتي ليه يا مقصوفت الرقبة انت
منة ايه ده ياعم انت اناس تقول صباح الخير مساء الخير وانت بكبرت طفح في خلقتي ياستي انا احتمال ابات النهرده في سكن المستشفى لان معايا زمايلي حصل معاهم ظرف ومش حيقضروا يجوا في انا حغطي عليهم
فرح طب انا ححاول اغطي عليكي هنا انا كمان وخلي بالك من نفسك علي فكره البيت هنا قايم فية حريقة لسما
منه ليه خير في ايه بس يكون ابوكي دبح امك ما ده العادي 😂
فرح انت بتهزري وقامت حكتلها علي كل حاجة
منة تصدقي ابوكي ده راجل واطي هو مش مكفيه عمايله الخره الي عملها لما رايح يطرد عمر
فرح خلاص سيبك انت من الموضوع ده عمر راجل ويعرف يخلي باله من نفسه كويس تبات نار تصبح رماد انت عملتي ايه في الموضوع بتاعي
منه ياستي متقلقيش انا كلمت دكتوره طيبة وفهمتها الموضوع بتاعك وهي متعاطفه معاكي وقلتلي اقلك متقلقيش انت انو في اي وقت وانا حظبطلك الدنيا تمام
فرح مش عارفه اقلك ايه يامنه يا احلا اخت في الدنيا انت عقبال منفرح بيكي واشوفك في بيت عدلك عروسة كده
منة هههه ليه انا مغفلة عشان اتجوز وانكد علي نفسي لا ياعم انا بايعه من اولها
فرح حقول ايه ما انت متخلفه غوري يا بت انت انا غلطانه اصلا اني كلمتك
عندي انا علي القهوة
رنيت علي خالي سمير خالي سمير عندو38سنة كان متزوج ومراتو اتوفت كان عندها سرطان علي الرحم ومخلفش منها وكان بيحبها كانت مراته حنان اجمل حاجة في حياتة ومن ساعت ما ماتت متجوزش غيرها رغم ان خوالي حاولوا يجوزوه غيرها لاكن هو موصر علي رائية انا عن نفسي اول مره اشوف حد بيحب حد بالطريقة دي برغم ان هي ليها اكتر من 10سنين متوفية خالي عايش لوحده في بيته زي اغلبيت الصعايده وبيحبني وبيعتبرني ولده الي مخلفهوش
رنيت عليه رنه ومردش قلت ارن علي تاني في الرنة التانيه رد عليا
خالي سمير الو عاش من سمع صوتك يا ابن الغالية فينك ياعمر مش بتسال علي خالك ليه
عمر الحياه ياخال مشاغل انا كنت حابب اجيلك ياخال حقعد عندك كام يوم لوينفع بس ياريت محدش يعرف اني عندك ياخال ها قلت ايه
سمير مال صوتك ياعمر مش مطمني في حاجه حثلت لاخواتك او امك ياعمر
عمر لا ياخال كلهم بخير اطمن انا كنت حابب اقعد عندك الفطره دي فقلت ارن استازنك
خالي ياعمر انا كده ازعل منك انت عارف بيتي مفتوح ليك في اي وقت وعمتا انا مش حسالك ايه الي جرا لما تيجي لينا كلام تاني مع بعض انت فين دلوقت ياغالي
عمر انا جمب محطت رمسيس حشوف القطوره وححجز واجيلك ياخال
سمير تمام بقلك ياعمر معاك فلوس ولا ابعتلك دلوقت علي الموبايل ما انا عارفك انت كل فلوسك شايلها علي المبايل (يقصد المحفظة الإلكترونية)
عمر تشكر ياخال وعايا ومستوره متشلش هم ياخال واسيبك انا عشان الحق اشفلي قطر
بعد مقفلت مع خالي كلمت فرح الو يافرح بقلك انا دلوقت حقفل موبايلي وحسافر وحبعتلك رقمي الجديد علي رسالة لو عزتي حاجة كلميني وبلاش تدي رقمي الجديد لحد ولا حد يعرف انك بتكلميني
فرح تمام يا خوي بس امانه تطمني عليك
عمر متقلقيش اخوكي راجل يافرح ويلا سلام عشان الحق اشوف دنيتي
وقفلت مع فرح ورحت حجزت وركبت القطر بتاعي ونمت اول ما ركبت
عند ابويا في المكتب بتاعه ابويا شغال مقاول انفار يعني معاك شقة عاوز تركبلها بلاط هو يجيب الصنيعيه عاوز تشطب هو يشطبهالك كده
كان قاعد سرحان وبيفكر في الي بيحصل معاه وهل هو صح ولا غلط في الي بيعمله المهم قام وقفل المكتب كانت الساعه حوالي 8بليل روح ولقي ورده قاعده حزينة علي عمر وقام سالها هو ولدك فين قلتله علي الي حصل سالها علي منه قالتله انها بايته في المستشفى عشان في حاله تبع مسؤول كبير والدنيا مقلوبه ولازم تبيت سالها علي فرح قالته انها دخلت تنام
قلها طب حضريلي اكل راحت حضرت جبنه وبيض وفول اكل شعبي يعني كان بيبصلها وعينه بطق شراره وقام قلها هو انا ليه بقيت بحس ان انت بقيتي تتعندي تغلطي عشان تتعاقبي
ردت ماما ورده قالتله وانا عملت ايه يا تيمور دلوقت
بابا قام ضربها قلم خلي وشها حمر وبقت تبكي من غير مطلع صوت قلها انا داخل الاوضه تكوني دخلتي استحميتي وجيتي عشان العقاب انهرده غير اي عقاب انت اتعاقبتيه
ماما بصتله وهي بتترعب
دخل بابا الاوضه بتاعت النوم وطلع من دلفت الدلاب حبل ودبابيس وولاعة وصاعق كهربائي وشريط لاصق وشويه حجات لزوم العده وغير جلابيته وقعد بالكلسوم كانت ورده داخلة الاوضه واول مدخلت وقفلت الباب نزلت علي ايدها ورجله وراحت تحت رجله عند السرير تقوله انا اسف سيدي انا غلطانه واستاهل كل الي حتعمله فيا بس ارحمني قام قلها وقت الرحمه عدي دا وقت العقاب وهي كانت لابسه قميص نوم لحد نص طيزها لونه اسود وكلوت لونة احمر ومن غير سنتيانة او برا حسب كل واحد المهم قومها وقلها اقلعي الكلوت كلوت سبعة كبير وقلعها القميص وبقت عريانه وجسمها يهبل بزاز وطياز حاجه اخر حلاوه المهم قام حاطط الكلوت في بقها ولافف عليه بلاستر ومخلاش في بقها منفس وقام رابط اديها في حبل نازل من السقف وشاده علي الاخر بحيث انها توقف علي طرطيف صوابعها وقام رابط كل رجلفي اتجاه عكس التاني بحيث تكون هي مفشوخه
وهنا قرب منها وقلها انت عارفه انا بعاقبك لية هزت راسها بلا قام قلها انت ليه مديتي ايدك علي عمر انت مش منبه عليكي انك متمديش ايدك علي عمر ده اولا ثانيا الست الي تخاي بنتها تبات بره البيت يومين وره بعض دي ست مومس وشرموطة ثالثا مش انا جايب اكل في التلاجة سمك وفراخ ليه معملتيش اكل زي الناس تبقي تستاهلي العقاب ولا لا هزت راسها ب نعم قلها كده اتفقنا قام مولع شمعة كبيره تحت كسها تبعد عن كسها 10سم وهي شغاله تبكي ودموعها مغرقه وشها وتيجي وتروح يمين وشمال
كان هو بيشرب سجاره واول مخلصها قام شال الشمعه الي لسعتها واكلت من كسها اكل وجاب الدبابيس وبقي ينكت في بزازها و شفرات كسها وهي بتبكي وفي نفس الوقت ده كانت فرح صحيت من النوم وراحت الحمام وبعد معملت حمام وهي راجعه علي اوضتها سمعت صوت انين وشافت النور منور بتاع اوضه امها قالت اكيد ابوها بيقضي ليله مع امها وبعد ما راحت علي اوضتها الشطان وسوسلها فرجعت تتفرج من خرم الباب وشافت امها مربوطة في حبل نازل من السقف طبعا بعد مكان تيمور بيشكشك في ورده بالدبابيس بقي يعزبها بالساعق الكهربي بس الغريب رغم كل الالم الي هي فيه كانت بتنزل عسل من كسها بشكل هستيري هنا فك تيمور البلستك من بقها وافتحت في العياط كان مسك كرباج في ايده وقلها خلاص قربنا نخلص العقاب اخر مرحله 20ضربه بس لو صوتك طلع حيبقوا50 وحزعلك وهنا بداء يضرب بكل افره وهي تعد وراه وكاتمه صوتها علي كد متقضر بس في الجلده12غصب عنها طلعت صوت اه مقدرتش تستحمل قام جاب الكلوت وحطه في بقي ونزل ضرب فيها لغايه 50ضربه من الاول ومسك جلده نزل ضرب علي كسها لغايه مكانت قربت تفقض الوعي وهنا فكها وطلع الكلوت من بقها واول ما فكها وقعت علي الارض مش قادره تصلب طولها قلبها علي بطنها وبقي بيدخل زبره في طيزها من غير حتي ميبله وهي تبكي من الالم وفي نفس الوقت متعه جابهم في طيزها وعدلها قلها متتحركيش لغايه مجيلك راح علي الدلا وطلع طقم داخلي ليه وكلسوم جديد
وهنا كانت فرح بتتسحب علي اوضتها
خرج ابوها للحمام عشان ياخد دش وبعد مخلص راح لورده كانت قاعده جنب السرير زي مسابها كانت بدائت تنعس قام لطشها قلم وطلع زبره قام شاخخ عليها حمام ميه وهنا هي كانت بتبكي بجد وقهر مش متعه جات قايمه قام ضربها قلم لوحها وقلها انا طالع انام بره علي الكنبة واياكي تتحركي من مكانك للصبح ولو صحيت ولقيتك قمتي او اتحركتي يا بنت الزواني او اتشطفتي حخلي رجاله الحته ينكوكي في قلب الشارع انت فاهمه حركت راسها بنعم وخرج نام بره كانت الساعه 12,30.ونام
كانت ورد بتبكي في الاوضه وغلبها النوم
وعند فرح كانت في حاله زهول تام من الي شافته من التعزيب الي امها بتتعزبه لشهوه من الي شافته وان اماها مستمتعه مع ابوها رغم الالم الي هي فيه وغلبتها الشهوه وشغلت فلم لواحد زنجي ماسك بنت بيضه بينيك فيها بكل افتره وتتخيل نفسها مكانها حتي جابت شهوتها ونامت هي كمان وفي الصبح صحي تيمور وراح علي شغله وساب ورده زي ما هي حتي مصحهاش وبعد منزل بنص ساعه كانت فرح صحيت قالت تشوف امها لانها حست با بوها وهو نازل دخلت علي امها الاوضه لقتها مرميه علي الارض ورحتها معفنه من بول ابوها قامت اماها مخضوضه من النوم واول ماشافت بنتها بقت تغكي نفسها وغرقانه في دموعها وبكاها وتقلها متقربيش مني
برغم ريحتي الوحشه قربت فرح منها وخدتها بالحضن وتحاول امها تبعدها عنها لاكن مقدرتش قواها كله راحت من ليلت امبارح
ساعدتها فرح انها تقوم بالعافيه ودخلتها الحمام وقعدتها علي قعدت الحمام وراحت جبتلها طقم داخلي وجلبيه بيتي تلبسها وبقت تحميها وهي بتشوف كل حته في جسمها معلمه ده حتي في دبابيس من امبارح متشالتش في بزازها حاولت تشيلهم لاكن كان الالم سيد الموقف حتي قدرت تنزعهم باقل درر ولبستها هدومها وخرجتها من الحمام عل اوضتها حطتها علي السرير
وقالت لامها ماما انا شفت كل حاجه امبارح ممكن تفهميني ايه ده وايه الي انا شفته وازاي تسمحيله يعمل فيكي كده يا ماما
ورده في حالت صدمه مش عارفه تقلها ايه واخير نطقت وقالتلها كلمتين ممكن يا فرح نتكلم بعدين سابتها فرح وراحت اوضتها من غير ما تتكلم
ورده في اوضتها قاعده تلوم نفسها علي الي هي وصلتله وازاي بنتها تشوفها في موقف زي ده كان في الكميدينوا موس حلاقه طلعته وقطعت شرينها وبعد دقايق كانت منه جات من المستشفى قالت تدخل تسلم علي مامتها وشافت مامتها سايحه في دمها
نكمل الجزء القادم الي اللقاء

الجزء الثالث

وصلنا في الجزء الي فات لحد منه دخلت تسلم علي امها بعد مجات من المستشفى وشافت امها سايحه في دمها صرخت صرخه سمعت الشارع كله وجات فرح علي صوت اختها تجري وشافت امها في المنظر ده فا اغم عليها ومنه اتبرجلت من الي هي فيه مش عارفه تعمل ايه حاولت تسعف امها ورنت علي الاسعاف بس للاسف كانت نزفت ددمم كتير تسبب في وفات امها وجات الحكومه تحقق واخدوا جثتها المستشفى
وطبعا كانت الحكومه بتحقق معاهم واحد واحد علي الي حصل
منه عند وكيل النيابه
الوكيل انت تقربي ايه للمرحومه
منه تبقا امي ياباشا
الوكيل انت الي اكتشفتي الي حصل اول ما دخلتي عليها شفتي ايه
منه انا كنت رايحه اسلم عليها لاني كنت لسا راجعه من الشغل واول ما دخلت عليها شفتها سايحه في دمها وحاولت اسعفها لاكن كانت فارقت الحياه وهنا منه بتبكي بحرقه
وكيل النيابه ممكن تهدي يا انسه منه انا عارف ان انتي بتمري بحاله صعبه بس سعدينا نعرف ايه الي حصل لامك
منه ياباشا انا كل الي اعرفه من اختي فرحه ان كان في خناقه بين ماما وبابا وده العادي بينهم المهم ادخل اخويا عمر وحصلت مشكله بينه وبين بابا قام بابا طرده ومعرفش ايه الي حصل بعد كده لاني كنت بايته في المستشفى الي شغاله فيها ياباشا ولما رجعت شفت امي زي مقلتلك سايحه في دمها وكانت منها منهاره في العياط
طلعت من عند وكيل النيابه ودخل فرح
فرح من ساعه الي حصل ومن بعد ما اغما عليها وفاقت في المستشفى وهي مصدومه ومش بتتكلم ولما دخلت عند وكيل النيابه
وكيل النيابه انت فرح ابنت المرحومه
فرح ساكته مبتردش
وكيل النيابه انسه فرح لو سامحتي سعديني اعرف الي حصل ممكن تقليلي ايه الي حصل بما ان مكنش في حد مع والدتك في البيت غيرك انت
فرح بدائت تتكلم وتقول ياباشا بابا هو الي قتلها ايوه هو الي قتلها اوعا تسيبه ده حيقتلنا كلنا ودخلت في حاله نفسيه صعبه وبتصرخ
وكيل النيابه اهد لو سمحتي
فرح بتصرخ وتقول تيمور هو الي قتلها
وكيل النيابه تعرض فرح تيمور القناوي علي دكتور نفسي لعرض تقرير بالحاله
واخدوا فرح عشان تروح عند دكتور نفسي
وطلب وكيل النيابه تيمور
دخل تيمور علي وكيل النيابه
كنت انا وصلت عند خالي وبعد مرحب بيا وقعدنا مع بعض شويه استاذنت اني اروح اتمشا في البلد شويه
لاني زهقان ورحت علي البحر قعت(النيل في الصعيد بيقولو عليه بحر😁)
وسرحت مع نفسي لحد مجاني تلفون من خالي قلي تعالا ياعمر انا محتاجك دروري

عند وكيل النيابه
وكيل النيابه الانسه فرح بنتك بتتهمك انك انت السبب في موت اماها ردك ايه علي الكلام ده
تيمور ساكت
وكيل النيابه السكوت مش في مصلحتك خصوصا ان تقرير الطبيب الشرعي بيقول ان الجثة كان عليها اثار تعزييب وحشيه علي جسمها وفي مناطق حساسه
تيمور ساكت
وكيل النيابه انا بحزرك من السكوت مش في مصلحتك وانت راجل عجوز مش حمل البهدله اعترف
طب بلاش دي الاثار الي علي جسم الجثه انت الي تثببت فيها
تيمور ايوه ياباشا انا الي عملت كده
وكيل النيابه طب ليه عملت كده
تيمور رجع للصمت ومش بيرد
وكيل النيابه
كل ميسال سؤال ميردش
قررنت النيابه حبث المتهم تيمور علي القناوي 14يوما علي زمت القضيه

عندي عمر
وصل عمر لخالوه ملهوف
عمر فيه ايه ياخال طلبتني اجيلك بسرعه في حاجه ياخال حصلت
خالو سمير يا عمر احنا لازم نسافر القاهره دلوقت امك تعبانه ولازم نرحلها هي في المستشفى
عمر ازاي ياغال وانا سايبها بخير مفيهاش اي حاجه وقام يرن عليهم بيرن علي فرح مش بترد بيرن علي منه تلفونها مغلق
عمر طب يلا بينا ياخال عشان نلحق نوصل
سمير اصبرش شويه ياعمر عشان خلانك وجدتك حتيجي معانا وانا كلمتهم وهما جين هنا
عمر هي امي جرالها حاجه ياخال طمني ب**** عليك ياخالي
سمير يعني حيكون جرالها ايه ياعمر هي شويت تعب وحتروق
وهنا جم باقي خلاني
ناصر وده اكبر واحد في خلاني ومراته
و خالتي هنا دي الي اصغر من خالي صلاح
وامي اصغر منها
واخر واحد خالي سمير
وجدتي كانت معاهم وباين عليها الحزن الشديد
سمير اخد ناص عاي جمب انت عملت الي قلتلك عليه ياناصر
ناصر متقلقش يا خوي انا نبهت عليهم واحنا جين ميجبوش سيره قدام عمر ان اختك ماتت عشان نوصل منغير شوشره ما انا عارف ان عمر متعلق بامه اكتر حاجه
عمر بينادي علي خاله سمير
سمير طب خلاص ياناصر يلابينا عشان ميحسش بحاجه وباقي قريبنا حيتحركوا ورانا ونعمل العزا
ناصر طب مندفنها هنا
سمير القرار قرار عمر وابوه احنا منقدرش نحكم عليهم يا خوي دي الاصول يلا نوصل ونشوف حنعمل ايه
اتحركوا في عربيه مكروباص في طريقهم الي القاهرة
في المستشفي قاعده منه منهاره في العياط ومعاها زميلها من الممرضين بيوسوها وبعض الجيران
ولما وصلوا خلانها واخوها
عمر ماما فين يامنه
منه اول ما سمعت كلام عمر انهارت من العياط وقالته ماما ماتت ياعمر
عمر ماتت طب ازاي واشتغل يعيط
وجي سمير
سمير البقاء للاه يا ولدي شد حيلك انت راجل دلوقت واخواتك البنات محتاجلك مينفعش يشفوك في موقف زي ده كده
عمر بيسال منه فين ماما انا عايز اشوفها
منه ماما في المشرحه
راح عمر المشرحه وسمحوله يدخل عند امه واول مشاف امه اشتغل يعيط
عند خاله سمير وناصر وباقي قريبهم
ناصر انا حروح اخلص اجراءات الدفن وانت ياسمير خلي بالك من عيال اختك
سمير تمام ياناصر روح انت
سمير راح لمنه فين اختك فرح يامنه
منه فرح منهار ياخالوا من ساعت الي حصل
وقاعده في الاوضه 73معلقنلها محليل
سمير خلاص انا حشوفها راح سمير عند فرح لقها حزينه ومش بتتكلم حاول يخليها تتكلم وتفك بس هي مصدومه
راح سمير للدكتور الي كشف عليها
سمير طمني يا دكتور علي فرح
الدكتور متقلقش ياحج هي عدت بصدمه بسبب الي شافته بس هي دلوقت احسن بكتير حاليا تقضروا تاخدوها انا كتبتلها علي خروج بس اهم حاجه راعوا حالتها ومتتعرضش لضغط تاني وهي حتبقا كويسه
سمير متشكرين ليك خالص يادكتور
عند عمر بعد مشاف امه وخرج من المشرحه
جاله خالو ناصر ياولدي دلوقت انا بقول ندفن امك في البلد احسن من هنا ولان هنا ملكمش مدافن خلينا في مدافن العيله احسن
عمر انا موافق ياخال والي تقولوا عليه
اخدوا الجثه ونزلوا البلد ودفنوها هناك وعملوا العزا
عمر بيمر بحاله صعبه بقا قاعد في دنيا غير الدنيا والبنات قعدين في بيت جدهم ابو امهم البيت الكبير وده بيت عيله
وبعد العزا ما خلص
وعمر عرف الي حصل مع امه وحكتله فرح كل حاجه بقا جواه غضب من ناحيه ابوه ميمحهوش الزمن
عمر راح لخالوا ناصر ياخال انا حابب اقعد هنا انا واخواتي شايف ان هنا احسن لينا
ناصر ياولدي هنا بيتك ومطرحك وده حقك ياولدي ومحدش حيتجمل عليك ده حق امك وياما قلنالها تاخد ورث ابوها بس هي الي كانت رافضه
عمر ده العشم ياخال
عند البنات قعدين مع خالتهم هنا وجدتهم وبيحاولوا يواسيهم هنا حاضنه فرح وبتطبطب عليها وجدتهم فاطمه مع منه وبيحاولوا يخففوا من عليهم
بعد مرور اسبوعين علي العزاء
عمر راح عند خالوا سمير ياخال انا كنت جيلك وعايزك تشفلي شغل انا عايز اشتغل
عمر ياولدي شغل ايه الي انت عايزه انت تعرف ايه علي شغلنا هنا شغلنا هنا يا اما في المحاجر يا اما في الزرع
عمر ياخال انا مش حينفع اتقل عليكم اكتر من كده وكمان انا نازل القاهره النهرده ولما ارجع تكون شفتلي شغل تمام
سمير نازل القاهره تعمل ايه ياعمر
عمر عايز اروح اشوف تيمور وكمان حابب اغير جوا واشوف الجامعه بتعتي عشان ناوي ااجل السنه دي
سمير رغم انا مش معاك في ده كله بس انا مقضرش امنعك ياعمر خلي بالك من نفسك
وهنا ينتهي الجزء الثالث

الجزء الرابع

عمر بعد مقرر يسافر راح يطمن علي اخواته البنات
فرح اول ماشافت عمر ابتسمت
منه انت فينك ياعمر مش بتسال علينا ليه
عمر معلش يامنه انا عارف اني كنت مقصر في حقكم بس متخافيش انا اوعدكم اني مش حبعد عنكم واكون في ضهركم
فرح حسك بينا بالدنيا ياغالي احنا عيزنك وسطنا وكفايه الي حرا ونبداء حياتنا من جديد
عمر انا معاكم يافرح بس لازم انزل القاهره النهرده
منه رايح القاهره تعمل ياخوي
عمر حروح اشوف ابوكم واخلص كام حاجه هناك كده
فرح احنا مش قلنا حنبداء من جديد ياعمر حتروح تفتح في القديم ليه
عمر لازم اشوفه واعرف هو ليه بيعمل فينا كده عشان ارتاح لازم اشفي غليلي
منه انساه ياخوي وخلاص الي فات مات
عمر اوعدكم حنساه بس بعد المشوار ده
عمر قعد مع اخواته وحاول يخرجهم من الي هما فيه وبالفعل مسابهمش الي وهما بيضحكوا
سافر عمر القاهرة وراح قعد في شقتهم
الباب بيخبط
عمر ايوه فتح الباب لقي علاء
علاء البقاء للاه ياعمر انا اسف مكنتش قادر اروح معاكم زي ما انت عارف مقضرش اسيب صفاء لوحدها
عمر حياتك الباقيه ياعلاء ولا يهمك ياغالي طب ادخل اتفضل
دخل علاء وقعدوا في اوضه الضيوف
عمر معلش ياعلاء البيت مكركب بس انت عارف من ساعه الي حصل ومحدش دخل هنا
علاء عارف ولايهمك ياعمر امال فين اخواتك البنات مجوش معاك ليه ياعمر
عمر قعدين في البلد وبصراحه قررنا نقعد هناك ونستقر في بلدنا
علاء بس هنا درستكم وشغلكم وكده
عمر ما انا ناوي انقل دراستي في قنا
وان كان علي شغل منه فهي خلاص مش ناويه تكمل وحتقعد في البيت
علاء عمتا شوف الي يريحكم ياعم وبما ان انت لوحدك فا انا عازمك علي العشا وصفاء كمان عايزه تعزيك روق علي حالك وتعالي اتعشا معانا
عمر اعزرني انا مش حينفع اتعشا معاكم انا مش قادر
علاء قام حالف عليه وان ده مش صح
وقله وبصراحه انا عايزك في موضوع كده
عمر ومع الحاح علاء وافق وقله تمام نص ساعه اخد دش واروق علي نفسي واجيلكم
مشي علاء علي شقتهم وراح نادي علي اخته صفاء وقلها الي قلهولوا عمر
صفاء طب انا اروح اجهز الاكل وتعالي سعدني عشان نلحق قبل ميجي نكون جهزنا
علاء يلا بينا بس انا مش عارف اجيبها لعمر ازاي بصراحه
صفاء انت لازم تفتح معاه الموضوع ده دلوقت مكنت استنيت شويه خصوصا انت عارف الي بيمروا بيه
علاء مش عارف اقلك ايه بس خصوصا ان هو قلي ان هما حيستقروا في البلد فا انا مش عارف فرصه زي دي حتتكرر تاني ولا ايه
صفاء خلاص الخير فيما اختاره
بعد شويه كان عمر بيرن الجرس بتاع علاء فتحله علاء ودخله في اوضه الضيوف وقعد معاه
وكانو بيدردشوا في اي مواضيع جانبيه
وجات دخلت عليهم صفاء
صفاء سلمت علي عمر وعزته وقلتلهم الاكل جاهز وقعدوا ياكلوا ويتبادلوا الكلام التلاته علي الاكل
وكانت في نظرات من ناحيه صفاء لعمر من تحت لتحت بعد مخلصوا الاكل
قال علاء لصفاء جهزي الشاري ياصفاء
وقعد علاء مع عمر
علاء بصراحه يا عمر انا عايز اتكلم معاك في موضوع ومحرج منك
عمر قول ياعلاء انا سامعك
علاء بصراحه انا عايز اتجوز اختك فرح
انا كنت بكلمها ومان في بينا استلطاف
وكنت بحسها مايلالي بس كنت كل مكلمها في موضوع الجواز ترفض وتدايق
عمر برغم ان الوقت مش وقته الكلام ده فعلا بس انا ححاول اقعد مع فرح وافهم ايه الي في دماغها وارد عليك بس انت اكيد تعرف ان هي اكبر منك بسنه
علاء انا عارف وفرق السن ده ميفرقش معايا يا عمر انا بحب فرح وبصراحه انا مش متخيل اني اكون مع حد غيرها
وهنا تدخل صفاء بالشاي وغصب عنها تتكعبل وتوقع الشاي علي عمر ويتلسوع من الشاي
صفاء انا اسفه و**** مكان قصدي
علاء مش تفتحي ياصفاء ينفع كده
عمر خلاص يا جماعه حصل خير انا عايز ادخل الحمام اتشطف
صفاء طب ادخل وهو ماشي متسلخ
منظر يضحك ضحكت صفاء غصب عنها
وعلاء كان بيلم القزاز الي اتكسر
عمر راح غسل نفسه في الحمام
صفاء جابت لعمر فوطه ومدت ايدها ليه وهي سرحانه فيه
عمر مد ايده مسك ايدها وهي وشها احمر من الخجل واخد الفوطه منه ابتسمت صفاء وقالت انا اسف بجد ياعمر
عمر ولا يهمك ياجميل
خلص عمر عندهم وراح شقته ونام
الصبح بدري راح عشان يزور ابوه
تيمور انت ساكت ليه ياعمر
عمر انا نفسي اعرف انت جنس ملتك ايه يا اخي انت خصاره فيك الحياه
تيمور انا عارف ان انا قصرت في حقكم كتير يا ابني بس انا مش عايز حاجه من الدنيا غير انكم تسامحوني
وعايز اوصيك علي اخواتك ملهمش حد غير دلوقت ياعمر حاول تعوضهم عن الدنيا دي
عمر وليك وش تتكلم انت الي زيك يستاهل الحرق دلوق الي عرفت انك مقصر في حقنا ياخي عملتلك ايه الست الي كانت خدامه تحت رجلك دي الي بسببك ماتت انا لو اطول رقبتك حموتك بس الي زيك ميستهلش الموت
تيمور يابني انا عارف غلطي وبدعي من **** يسامحني انا قصرت في حقكم بس انا عايز اوصيك وصيتي قبل ماموت
عمر انا مش عايز من خلقتك حاجه
تيمور اسمعني يا ابني ارجوك
انا عايزك تخلي فرح تسامحني انا ازيتها كتير وتقلها ابوكي عمره مفكر يئزيكي بس شطانه كان داحك عليه وطمعي عماني
عمر انا مش فاهم حاجه من الي انت بتقوله ده طمع ايه وشطان ايه
تيمور هي حتقلك علي كل حاجه واخر حاجه عمك حسن لو مت هو حيفهمك كل حاجه يابني
عمر اعمامي احنا مقطعينهم بسببك دلوق عرف ان احنا معانا عمام
تيمور يابني عمك حسن انا مديله وصيتي لو مت اما لو خرجت وكان ليا عمر حعوضك يا عمر انت واخواتك عن كل حاجه
عمر متقلقش انا حدعي **** اني مشفكش تاني وتكون دي اخر مره عشان انت بجد وصمت عار
وهنا دخل الامين الشرطه عليهم الزياره خلصت يا حضرات
مشي عمر من عنده وهو مش فاهم حاجه
قعد 7ايام في القاهرة وخلص ورق الجامعه بتعته هو في كليه تجاره وفاضله اخر سنه فيها بس هو اجلها
وسافر علي البلد
عمر راح لاخواته البنات
اول مشافوه قاموا خدوه بالحض
عمر بصراحه في كام موضوع عايز اكلمكم فيه خلينا نبداء بالموضوع الحلوا الاول يافرح علاء طلب ايدك مني وهو مستني الرد مني (ملحوظه علاء شاب عنده 29سنه متخرج من هندسه وشغال في شركه واتوفت امه وهي بتولد اخته صفاء وكان عايش مع ابوه بس ابوه كان مسافر الخليج بيجي كل فين وفين وكان بيصرف عليهم وحالتهم نوعا ما ميسوره وابوهم اتوفا من سنتين في السعديه وادفن هناك في البقيع بعد مساب لهم فلوس تكفيهم عن الحوجه لحد وكان ابوهم مشارك مقاول في كام عماره واصبح علاء المسؤول عن اختهوهما يعتبر مقطوعين من شجره)
فرح ان بسطت وفجاءه اتضايقت وبان عليها الهم
عمر في ايه ياجماعه مش تفهموني في ايه ومالك انبسطي ورجعتي اضايقتي في ايه يافرح احكي انا سامعك وعايزك تعرفي ان مفيش حد في الدنيا حيخاف عليكي كدي
فرح بص الي حصل ياعمر

فلاش باك
انا كنت عندي 12سنه في الوقت ده وكان ابوك سكنين عند عمامك كل واحد ليه بيت جمب بعض (الاحداث دي حقيقي حصلت والي عايز يتاكد يعمل سيرش علي جوجل) كان ابوك مهوث بحوار الاثار وكان ماشي مع دجال الدجال ده كان ضاحك علي ابوك وساحب فلوسه اول باول وكان واهم ابوك ان فيه اثار في بيتنا وفي مره وهو بيحفر كانت حفره صغير ابوك والدجال طلع حجاره اثريه من الحفره
الدجال كده البوابه ظهرت بس انا محتاج اجيب طلبات زئبق احمر وشويه بخور ويومين بالكتير وتتفتح المقبره
تيمور بس انا مش معايا فلوس تاني ياشيخ وانت عارف ان انا صرفت الي ورايا وقدامي
الدجال هانت ياتيمور خلاص احنا وصلنا للمقبره يعني خلاص
تيمور انت متاكد ولا حتطلع زي الي قبلها
الدجال انا بقلك يومين بالكتير ونفتحا ياتيمور خلاص هانت
تيمور طب انت عايز مني ايه دلوقت
الدجال 250الف جنيه
تيمور لا كتير انا اجيب المبلغ ده من فين
الدجال براحتك انت حر بقا انا ماشي
تيمور اصبر ياشيخ الكلام اخد وعطا خلاص انا حتصرف بس انا بحزرك المره دي اخر مره انت لو مصدقتش معايا انا مش عارف انا حعمل معاك ايه
الدجال خلاص اتفقنا ياسيدي بكره معدنا بعد المغرب تكون جبت الفلوس
تيمور خلاص تمام
ومشي الدجال
تيمور طب اعمل ايه دلوقت انا ممعيش غير الودر وده يدوب يجيب 150الف
انا ابيع دهب المره وهي مش بتعصالي كلمه
وبالفعل باع تيمور الدهب والودر باقل من تمنه وباع الدهب والفلوس نقصت واستلف الباقي من خواته
علي بعد المغرب كان تيمور كلم الدجال
وجاله
تيمور ادي الفلوس كامله اهي ها حنعمل ايه
الدجال تمام انت تروح دلوقت وتحضر العده وانا حجيب الطلبات واجيلك والنهرده قبل الفجر يكون فتحنا المقبره
قدامي سعتين واكون عندك
تيمور تمام انا حستناك
راح تيمور البيت وجهز كل حاجه وبالفعل بعد سعتين كان جيه الدجال وجاب البخور وساءل احمر الي بيقولوا عليه الزئبق الاحمر ودخل الاوضه الي فيها الحفر لوحده وقال لابوك استناني بره عشان متتئزيش والبالفعل بعد ساعه طلع الدجال وقال لابوك
الدجال ياتيمور الحارس الي علي المقبره رافض يطلع منها وليه طلب تاني
تيمور و**** لو قلت عايز فلوس تاني لقتلك انا مش معايا قرش اسود انت فاهم
الدجال ياتيمور اصبر واسمع الكلام للاخر
هو مش عايز غير بنت بنوت يطلع عليها ومتخافش مش حيئزيها هو حيسيب المقبره من خلالها ولازم تكون بنت بنوت
تيمور انت ازاي تطلب مني حاجه زي كده
الدجال ياتيمور احنا خلاص وصلنا للمقبره ومش فاضل غير اخر خطوه وتبقي مليونير مضيعش تعب السنين يا اخي
تيمور بيفكر مش عارف يعمل ايه يضيع كل حاجه من ايده يضيع فرصه العمر
ولا يضحي زي كل مره بس المراضي بيضحي ببنته البكريه الي مكملتش 13سنه يعمل ايه
تيمور ياشيخ خلاص انا موافق انا حروح اجيب البت
دخل تيمور علي امك وقلها الي حصل
امي كله الا دي ياتيمور بنتي لا
تيمور يامره دي فرصه العمر بلاش نضيعها وبنتك مش حتتخطف احنا معاها متخفيش وطبعا امك مش بتقضر تعصاله امر في فالاخر رضيت بس غصب عنها
واخدني بابا عند الدجال وجيه داخل معانا الاوضه
الدجال انت حتعمل ايه يتيمور
تيمور حدخل معاكم
الدجال لامنينفعش انت استنانا لغايت ميخلص المراد
طلع تيمور بره وقفل الباب علينا
الدجال خدي اشربي ده مشروب اسود اللون
فرح ايه ده ياعموا
الدجال اسمعي الكلام زي ما ابوكي قلك واشربي وانت ساكته
فرح انا من خوفي منه شربت وكان طعمه مر قوي وبعد شويه فقدت الوعي
الدجال البت دي لهطت قشطه تتاكل وكل
مين يقول ان دي عندها 13سنه الي يشوف جسمها يقول عندها 20سنه
وقام قلعها الفستان وقلعها اللباس واشتغل يلحس في كسها الصغير الوردي ويعض في زنبورها ويطلع علي بيزازها يرضع فيهم وطلع علي قربتها لحس حرفيا مسابش حته غير ولحسا منها زي الجيلي فرح كان عليها بيزاز ولا بزاز اتخنها مره وطيز مش كبيره بس مقلوظه هراها لحس ومص وقام قالع الدجال الجلبيه والكلسون وتافف علي زبه الي حرفيا زب حمار كان طوله 25سم ورف رجلها علي كتف وبيحاول يدخل زبه في كسها الصغير مش راضي قام داعك كسها بقزازت زيت من الي معاه وبردوا زبره مش راضي يدخل بعد محاولات كتير دخل بالعافيه فيها وبرده كسها كان ضيق بطريقه غبيه كان بيعصر زبه عصر وبعد ربع ساعه من النيك جاب جواها لبنه البن بقي من كتره ينزل من كسها كانه سيل نازل قعد الدجال يتفرج عليها وبعد مخلص زبره قام تاني من منزرها الي قدامه قام قلبها علي بطنها وعمل زي النيكه الاولنيه مفيش حتي فيها ملحسهاش نزل علي طيزها لحس في طيزها وفردنين الجلي حرفيا سبحها بلسانه برغم ان طيزها مكنتش نضيفه بس هو نضفها وخلاها علي سنجت عشره 😂 قام جاب الزيت وبقي يحاول يدخل صباع صباع في طيزها دخل اول صباع والطيز بقت مزفلطه بقي يدخل تاني صباع وتالت صباع لحد مخلي طيزه مستعده يدخل فيها زبه
قام مدخل زبره فيها بس زبره برده كان عريض عليها بس دخل بعد التمهيد الي مهدهولها بس بسبب ان زبره كبير اتعورت طيزها وجابت ددمم بعد مقرب يجيب لبنه قلبها علي وشها وبقي ينيكها في بقها بكل غباء لحد مجاب لبنه في بقها وعلي شعرها وغرق وشها وقام غسل زبره بقزازه الميه الي بيشرب فيها ولبس جلبيته وحط كل حاجه ليه في شنطته كانت الساعه داخله علي 2الفجر
خرج من الاوضه وكان تيمور وامي بره
اول مشافوه
امي ورده انا لازم اشوف بنتي ايه جرالها ياتيمور
الدجال مش حينفع انت كده بتاذيها ياست ورده هي خلاص دلوقت نايمه ومش معانا لازم تصبروا لحد متطلع الشمس والي انا مش مسؤول لو حصلها حاجه انتم حتبقوا قتلتواها لازم تصبروا
تيمور يعني بنتي بخير ياشيخ
الدجال اول متصحا حتبقي زي الحصان انا حروح اجيب حاجه وفي بخور نسيت اجيبه حروح اجيبه واجي خلاص حلمك يا تيمور اتحقق مسئلت وقت وتنول المراض انا حروح عشان الحق اجي بسرعه

وهنا يكون الجزء الرابع خلص
واسف لو كنت اتاخرت عيكم
واسف لو فيه غلط املائي في القصه انا بكتبها من الموبايل وانتظرونا الجزء القادم مع مفاجات جديده
 
  • عجبني
  • حبيته
  • انا معترض
التفاعلات: تفاه, الاسواني, ليلي احمددد و 52 آخرين
استمر يا بوب
 
  • عجبني
  • معجبنيش
التفاعلات: Tato1, ahmed6261, el-korsan و 3 آخرين
المتكحرت
صباح الخير او مساء الخير عليكم جميعا اهل منتدي نسونجي الاعزاء بصراحه دي اول مشاركة ليا في المنتدي ده وكنت حابب اشارك معاكم قصة كده من تاليفي وهي لو تشابهت مع قصة او رايتم انها شي عادي في روتين الحياه ف ده لان القصة قصة عاديه وليس فيها خيال علمي ولا حتي زوبر عشر طاشر متر هي قصة عاديه خالص واسف لو طولت عليكم في المقدمة
المتكحرت
نبدا الحكاية اني راكب ميكروباص وعيني علي وحده كده صروخ ارض جو بنت كده في 28 سنه مكنة ماسكة جاكت ابيض في ايدها وكتاب ولابسه بنطلون اسود فيزون وبضي كرينة الي بيكون مقسم الجسم كده ياعم الحاج البنت كل تفصيلها باينة كده حاجة مستفزه وواقفة لان الدنيا زحمة وانا واقف وراها بمتر ونص وفي ناس بيني وبينها بس نزلو الي كانوا بيني بينها وهنا انا شفت تفصيل جسمها اكتر حاجة تهبل قمت قربت منها وانا عيني علي طيازها الي زي الجلي ومره وحده وانا قريب منها كده العرابية تقف مره واحده قمت انا لازق فيها لزقة سوده من وره لدرجة اني حسيت ان زبري عدا من النحية التانية وكنا حنقع المهم انا حاولت اتحرش بيها لقيتها مستسلمة خالص وبعد دقايق تنزل هي وانا انزل طبعا وراها و مسكت ايدها وكانت حتزعق بس لما شافتني انا سكتت وخدودها حمره قمت انا واخدها من ايدها وداخل بيها كده جنينة فيها اشجار ومكن حلوه وقعت اقفش واعصر فيها والبت جسمها ساب قمت انا مطلع زبري ولقيتة كبر بشكل غريب انا زبري في العادي 20او في أقصى انتصاب 22 بس ده دلوقت 28 وتخين بطريقة تخوف المهم خليتها تمصه وهي باين عليها انها مش بتعرف تمص من طريقتها وهي بتمص من غير ما تقصد عضته بسنانها ووجعني قمت انا اتنرفزت ونزلتلها البنطلون لحد رقبتها بالكلوت وضربتها علي طيزها وقمت حاطط زوبري علي خرمها وانا كل ده وانا مضايق من العضه وانا بحاول ادخله بالعافيه هي شغاله تبكي وتتوسل براحة وانها دي اول مره ليها وشغاله تتشحتف بس انا كنت في دنيا تاني المهم انا موصراني ادخلة بالعافيه ودخل الراس وحسيت روحها بتطلع وانا سارح ومش هنا اسمع صوت بيقول ايه ده يا عالم ياوسخة وصوت زعيق جامد انا اتفزعت وقمت مخضوض وكل ده كنت بحلم ياصديقي وبهدلت السرير وحنكش قايم وابويا كالعاده مش عاجبة حاجه وبيتخانق مع امي ومطلع عينها كل يوم في ام الموال ده لدرجة بكون عاوز ادخل بس بتراجع ومش بردا اتدخل بس النهرده كان غير الموضوع اتطور لمد الايد انا مش قدرت امسك نفسي كان بيضربها بالقلامة ضرب غبي قمت ماسك ايده وبقله مش كده يا حج قام زقني وقيلي ملكش دعوه ياخول انت خليك في حالك كمان جات عليك انت وقام يكمل عليها قمت زاقه بعزمي لدرجه خبط ف الشباك كسره قام طردني من الشقة وانا بالبوكسر وبعدين في ام اليوم المهبب الي من اوله ده يعني ينفع كده واقف علي السلم بالبكسر كده لو حد شافني يقول ايه وسامع صوت امي بتنضرب وبيزعقلها بس الصوت هدي شويه قوم الشقه الي في وشنا بابها يفتح منها ويطلع منها علاء واحد جارنا كده مش بطيقه مش عارف ليه المهم اول ما بص عليا قلي ايه ده ياعمر الي انت لابسه ازاي تقف كده قلتله ده ابويا طردني ياعم قلي طب ادخل انا ماصدقت قمت داخل معاه وجبلي ترنق من هدومه وقلتلة عاوز ادخل الحمام قلي تمام بس اصبر اختي في الحمام بتاخد دش وحخليك تدخل قلتله شكرا ياعلاء مش عارف اقلك ايه بس ده جميل في رقبتي قلي بس عبط ياعم ايه الي بتقولة ده
عادي محصلش حاجة يعني احنا شباب زي بعض وممكن نتحط في ظروف مش بايدنا يعني قولتلة شكرا يا علاء للمره التانية قلي ولا يهمك يا عمر المهم سابني في اوضتة وراح يشوف ايه الدنيا وبعد 10دقايق قلي الحمام فاضي لو حابب تدخل وجبلي فوطة نظيفة وادهاني وقلي في صوت عندكم في البيت شكل ابوك نزل شغله قولتلة احسن
صحيح نسيت اعرفكم علي نفسي انا عمر تيمور عندي 22سنة
ابويا تيمور القناوي وعندوا61سنة وامي وردة 45 سنة وعندي اختين بنات انا اصغرهم اختي الكبيرة اسمها فرح وعندها 30سنة خريجة معهد فني تجاري بس حاجة بطل من الاخر
واختي الوسطنية منة ودي بقي عندها26 سنة خريجة معهد تمريض خاص بس دي العسل بتاع البيت المهم كل واحد من دول ليه وصف ليه حبقا اوصفهوله بعدين واحنا اصلنا عائلة صعيدية من قنا بس ظروف الحياة خلت ابويا يسيب الصعيد بسبب عمايلة ودماغة الغلط ومشاكلة مع جدي واعمامي واحنا بنسافر الصعيد كل فطرة كد بنزور بيت جدي ابو امي برغم ان امي كانت مش حابة السفر للقاهرة بس عشان هي بتحب بابا برغم الي بيعملة فيها بس نقول اية القط يحب خناقة نرجع للقصة بتاعتنا
دخلت الحمام واخت دش يفوقني من الي انا فيه ده بعد ما اخت دش كان علاء جبلي طقم داخلي جديد بكسر وفنلا وترنق من هدومة بس ترنق من ايام الهكسوس واسع فشخ بس اهي نوايا تسند الزير بعد ملبست شفت بالصدفة في سبت الغسيل
وقعت عيني علي كلوت اسود جامد فمسكته لقيته مبلول وريحتة تحفه وعليه عسل لسه منشفش قمت خبيته في الهدوم وخرجت وانا خارج قابلت صفاء اخت علاء الصغير عندها سنة20 في تربيا رياضية
بصتلها بص خبث كده من تحت لتحت ولقيتها اتفتحت في الضحك مره واحده بشكل هستيري بقلها بتضحكي علي ايه قلتلي شكلك في هدوم علاء شكلك يضحك شبه عم شكك
قلتلها ماشي ياصفاء علي العموم براحتك والدنيا زي الخياره علي العموم يوم في ايدك ويوم في ايد حد تاني خلي بالك مسيرك تندمي وتجيلي سعتها حقلك بطلت 😂
ودخل علينا علاء وقلي ايه ياعم عمر يلا يابابا بيتك بيتك
رحت انا قلته ماشي ياعم طب كمل جميلك للاخر
بصراحه فصلني ابن الوارمة بس مصلحة لان حنكش كان بدء يفوق وكان شكلي حيبقي عره قدام صفاء
خت بعضي وخبط علي بيتنا وفتحتلي امي اول ما شفتني حسيت بلخبطة في تصرفاتها من ناحية هي بتحضني وبتبوس فيا زي الي لقي ضالتة ومن ناحية تاني بتوبخني وبتقلي انت ازاي تمد ايدك علي ابوك وتقف قصاده ده ابوك وانا استسمحتة انه يسامحك بس هو قلي انه قدامك يومين وتصلح حالك وتشفلك شغلانه كويسه وتسيبك من التلفون الي انت علي طول ماسكة ده
انا في الدقيقة دي مش عارف اتلخبط ليه الي هو ايه يودي علي فين ياماما انا اتخنقت مع بابا لما شفتة بيفتري عليكي وكل يوم يمد ايده عليكي المفروض انه زوجك وسندك الي سبتي الدنيا علي شانة واختارتيه هو رغم انك بتحبي بلدنا وبتحبي اخواتك بس انتي سبتي كل ده علشانه هو وجيتي معاه يقوم يهينك بالطريقة البايخه دي وهنا لقيتها بتضربني بالقلم وبتقلي ملكش دعوه لو ابوك قطعني انت متتداخلش بينا فاهم قلتلها عمتا شكرا قوي كده وانا مش عاوز منكم حاجه انا حسيب البيت كله اقولك انا حسبلك البلد كلها وماشي مش بقيت انا الي وحش ونقمة في حياتكم ودخلت اوضتي احضر شنطتي وانا مش عارف اروح فين
استمر يا غالي
منتظر الجديد
 
  • عجبني
التفاعلات: ahmed6261, mustafa hamed, العنتير و 2 آخرين
:love: :love: o_O o_O 🤪 🤪 🤩 🤩 😎 😎 :censored: :censored: :coffee: :coffee: (y) (y) :unsure: :unsure:
 
  • عجبني
التفاعلات: ahmed6261، العنتير و الجَسُور
  • عجبني
التفاعلات: ahmed6261، mezoo2210 و العنتير
المتكحرت
صباح الخير او مساء الخير عليكم جميعا اهل منتدي نسونجي الاعزاء بصراحه دي اول مشاركة ليا في المنتدي ده وكنت حابب اشارك معاكم قصة كده من تاليفي وهي لو تشابهت مع قصة او رايتم انها شي عادي في روتين الحياه ف ده لان القصة قصة عاديه وليس فيها خيال علمي ولا حتي زوبر عشر طاشر متر هي قصة عاديه خالص واسف لو طولت عليكم في المقدمة
المتكحرت
نبدا الحكاية اني راكب ميكروباص وعيني علي وحده كده صروخ ارض جو بنت كده في 28 سنه مكنة ماسكة جاكت ابيض في ايدها وكتاب ولابسه بنطلون اسود فيزون وبضي كرينة الي بيكون مقسم الجسم كده ياعم الحاج البنت كل تفصيلها باينة كده حاجة مستفزه وواقفة لان الدنيا زحمة وانا واقف وراها بمتر ونص وفي ناس بيني وبينها بس نزلو الي كانوا بيني بينها وهنا انا شفت تفصيل جسمها اكتر حاجة تهبل قمت قربت منها وانا عيني علي طيازها الي زي الجلي ومره وحده وانا قريب منها كده العرابية تقف مره واحده قمت انا لازق فيها لزقة سوده من وره لدرجة اني حسيت ان زبري عدا من النحية التانية وكنا حنقع المهم انا حاولت اتحرش بيها لقيتها مستسلمة خالص وبعد دقايق تنزل هي وانا انزل طبعا وراها و مسكت ايدها وكانت حتزعق بس لما شافتني انا سكتت وخدودها حمره قمت انا واخدها من ايدها وداخل بيها كده جنينة فيها اشجار ومكن حلوه وقعت اقفش واعصر فيها والبت جسمها ساب قمت انا مطلع زبري ولقيتة كبر بشكل غريب انا زبري في العادي 20او في أقصى انتصاب 22 بس ده دلوقت 28 وتخين بطريقة تخوف المهم خليتها تمصه وهي باين عليها انها مش بتعرف تمص من طريقتها وهي بتمص من غير ما تقصد عضته بسنانها ووجعني قمت انا اتنرفزت ونزلتلها البنطلون لحد رقبتها بالكلوت وضربتها علي طيزها وقمت حاطط زوبري علي خرمها وانا كل ده وانا مضايق من العضه وانا بحاول ادخله بالعافيه هي شغاله تبكي وتتوسل براحة وانها دي اول مره ليها وشغاله تتشحتف بس انا كنت في دنيا تاني المهم انا موصراني ادخلة بالعافيه ودخل الراس وحسيت روحها بتطلع وانا سارح ومش هنا اسمع صوت بيقول ايه ده يا عالم ياوسخة وصوت زعيق جامد انا اتفزعت وقمت مخضوض وكل ده كنت بحلم ياصديقي وبهدلت السرير وحنكش قايم وابويا كالعاده مش عاجبة حاجه وبيتخانق مع امي ومطلع عينها كل يوم في ام الموال ده لدرجة بكون عاوز ادخل بس بتراجع ومش بردا اتدخل بس النهرده كان غير الموضوع اتطور لمد الايد انا مش قدرت امسك نفسي كان بيضربها بالقلامة ضرب غبي قمت ماسك ايده وبقله مش كده يا حج قام زقني وقيلي ملكش دعوه ياخول انت خليك في حالك كمان جات عليك انت وقام يكمل عليها قمت زاقه بعزمي لدرجه خبط ف الشباك كسره قام طردني من الشقة وانا بالبوكسر وبعدين في ام اليوم المهبب الي من اوله ده يعني ينفع كده واقف علي السلم بالبكسر كده لو حد شافني يقول ايه وسامع صوت امي بتنضرب وبيزعقلها بس الصوت هدي شويه قوم الشقه الي في وشنا بابها يفتح منها ويطلع منها علاء واحد جارنا كده مش بطيقه مش عارف ليه المهم اول ما بص عليا قلي ايه ده ياعمر الي انت لابسه ازاي تقف كده قلتله ده ابويا طردني ياعم قلي طب ادخل انا ماصدقت قمت داخل معاه وجبلي ترنق من هدومه وقلتلة عاوز ادخل الحمام قلي تمام بس اصبر اختي في الحمام بتاخد دش وحخليك تدخل قلتله شكرا ياعلاء مش عارف اقلك ايه بس ده جميل في رقبتي قلي بس عبط ياعم ايه الي بتقولة ده
عادي محصلش حاجة يعني احنا شباب زي بعض وممكن نتحط في ظروف مش بايدنا يعني قولتلة شكرا يا علاء للمره التانية قلي ولا يهمك يا عمر المهم سابني في اوضتة وراح يشوف ايه الدنيا وبعد 10دقايق قلي الحمام فاضي لو حابب تدخل وجبلي فوطة نظيفة وادهاني وقلي في صوت عندكم في البيت شكل ابوك نزل شغله قولتلة احسن
صحيح نسيت اعرفكم علي نفسي انا عمر تيمور عندي 22سنة
ابويا تيمور القناوي وعندوا61سنة وامي وردة 45 سنة وعندي اختين بنات انا اصغرهم اختي الكبيرة اسمها فرح وعندها 30سنة خريجة معهد فني تجاري بس حاجة بطل من الاخر
واختي الوسطنية منة ودي بقي عندها26 سنة خريجة معهد تمريض خاص بس دي العسل بتاع البيت المهم كل واحد من دول ليه وصف ليه حبقا اوصفهوله بعدين واحنا اصلنا عائلة صعيدية من قنا بس ظروف الحياة خلت ابويا يسيب الصعيد بسبب عمايلة ودماغة الغلط ومشاكلة مع جدي واعمامي واحنا بنسافر الصعيد كل فطرة كد بنزور بيت جدي ابو امي برغم ان امي كانت مش حابة السفر للقاهرة بس عشان هي بتحب بابا برغم الي بيعملة فيها بس نقول اية القط يحب خناقة نرجع للقصة بتاعتنا
دخلت الحمام واخت دش يفوقني من الي انا فيه ده بعد ما اخت دش كان علاء جبلي طقم داخلي جديد بكسر وفنلا وترنق من هدومة بس ترنق من ايام الهكسوس واسع فشخ بس اهي نوايا تسند الزير بعد ملبست شفت بالصدفة في سبت الغسيل
وقعت عيني علي كلوت اسود جامد فمسكته لقيته مبلول وريحتة تحفه وعليه عسل لسه منشفش قمت خبيته في الهدوم وخرجت وانا خارج قابلت صفاء اخت علاء الصغير عندها سنة20 في تربيا رياضية
بصتلها بص خبث كده من تحت لتحت ولقيتها اتفتحت في الضحك مره واحده بشكل هستيري بقلها بتضحكي علي ايه قلتلي شكلك في هدوم علاء شكلك يضحك شبه عم شكك
قلتلها ماشي ياصفاء علي العموم براحتك والدنيا زي الخياره علي العموم يوم في ايدك ويوم في ايد حد تاني خلي بالك مسيرك تندمي وتجيلي سعتها حقلك بطلت 😂
ودخل علينا علاء وقلي ايه ياعم عمر يلا يابابا بيتك بيتك
رحت انا قلته ماشي ياعم طب كمل جميلك للاخر
بصراحه فصلني ابن الوارمة بس مصلحة لان حنكش كان بدء يفوق وكان شكلي حيبقي عره قدام صفاء
خت بعضي وخبط علي بيتنا وفتحتلي امي اول ما شفتني حسيت بلخبطة في تصرفاتها من ناحية هي بتحضني وبتبوس فيا زي الي لقي ضالتة ومن ناحية تاني بتوبخني وبتقلي انت ازاي تمد ايدك علي ابوك وتقف قصاده ده ابوك وانا استسمحتة انه يسامحك بس هو قلي انه قدامك يومين وتصلح حالك وتشفلك شغلانه كويسه وتسيبك من التلفون الي انت علي طول ماسكة ده
انا في الدقيقة دي مش عارف اتلخبط ليه الي هو ايه يودي علي فين ياماما انا اتخنقت مع بابا لما شفتة بيفتري عليكي وكل يوم يمد ايده عليكي المفروض انه زوجك وسندك الي سبتي الدنيا علي شانة واختارتيه هو رغم انك بتحبي بلدنا وبتحبي اخواتك بس انتي سبتي كل ده علشانه هو وجيتي معاه يقوم يهينك بالطريقة البايخه دي وهنا لقيتها بتضربني بالقلم وبتقلي ملكش دعوه لو ابوك قطعني انت متتداخلش بينا فاهم قلتلها عمتا شكرا قوي كده وانا مش عاوز منكم حاجه انا حسيب البيت كله اقولك انا حسبلك البلد كلها وماشي مش بقيت انا الي وحش ونقمة في حياتكم ودخلت اوضتي احضر شنطتي وانا مش عارف اروح فين
كمل يا برنس
 
  • عجبني
التفاعلات: ahmed6261، العنتير و الجَسُور
كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: ahmed6261
حلوة ومثيرة
كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: ahmed6261
تم أضافة الجزء الثاني
 
  • عجبني
التفاعلات: ahmed6261 و زئير الأسد
قصه رائعه
 
  • عجبني
التفاعلات: ahmed6261 و الجَسُور
كويس بس حاول متركز كتير على السكس ختليكى على المتكحرت عشان دخلين على عيد وكالنا متكحراين
 
  • عجبني
التفاعلات: ahmed6261 و الجَسُور
حلوة كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: ahmed6261 و الجَسُور
حلوه وجميله كمل يا فنان
 
  • عجبني
التفاعلات: ahmed6261
حلوه بس فيها شويه قرف
 
  • عجبني
التفاعلات: ahmed6261
انا بعتزر منكم لاني مقدرتش انزل اجزاء تاني بس انا عملت حادث اول يوم العيد وفي اصابه في ايدي الشمال منعاني اني اكمل
 
  • عجبني
التفاعلات: ahmed6261
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا بعتزر منكم لاني مقدرتش انزل اجزاء تاني بس انا عملت حادث اول يوم العيد وفي اصابه في ايدي الشمال منعاني اني اكمل
ألف سلامه بس حاول متسبناش كتير
 
  • عجبني
التفاعلات: ahmed6261
ف انتظارها كاملة
 
  • عجبني
التفاعلات: ahmed6261

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%