NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

المتعه لها فنون اخري " حصري وفقط لعيون احلى اعضاء لاحلى منتدي نسوانجي "

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
ناشر مجلة
المتعه لها فنون اخري
هناك متعه فريده لم يجربها البعض، تخيلها واستمتع بها في خياله ولم يجربها، هناك رجال تتمنى كونها انثي، واناث تتمنى ان تكون ذكوراً، وقصة اليوم عن متعه لا يوجد بها قرين حسب احساس صاحبها.
المرءه كائن جميل، والرجل اساس تكوينها، فلا يمكن استغناء شخص عن الاخر، لكل ذكر امرءه، ولكل امرءه رجل، والعادات التي فى المجتمع جعلت الكثير منا يخفي اكثر مما يظهر، او ينفضح اكثر من ان يستمتع، فكرت العلاقه بين رجل وامراءه جعلت الكثير من المتزوجات تطلق وتترمي فى الشارع بسبب نزو هاو حلم حاولت تطبيقه، ولكن هنا الامور تختلف.
محمد ابن ال16 سنه، يقيم مع ابوه وامه فقط ولم يكن لهم اي اقارب فكان وحيدا فلا عم ولا خال ولا اى شخص يقال عنه قريب، فقط بعض الصحبه المجاوره لهم فقط، وكانوا اهله قد انجبوه على كبر، حيث لم يخلفوا لا فى وقت متاخر من العمر، فحمدوا وشكروا لنعمه وسكتوا واستكانوا بدون اي فعل، فيما كان عمره 16 عام بداء كل شئ بالتغير، فمع انه رجل كامل الرجوله وله قضيب كبير جدا رغم سنه، الا انه كان يملك جسد انثوي صارخ، جسده طري وطيزه مدوره وكلامه هادئ يحبونه كثيرا اصدقاءه ويحاول البعض التودد له ان كان شاب او فتاة، ولكن فى مره من المرات حاول احد الشباب استدراجه فى علاقه شاذه، فنهره بشده، وابعده عنه نهائياً، فيما كان والده قد فارق الحياة ولم تعد امه بصحه جيده وقد تركوا له مبلغاً كبيراً باحد البنوك ليكون له راتبه الشهرى الذي يعين به نفسه على متاعب الحياة ومصاريف الدراسه، بعد مده فارقت امه الحياة ايضا من الزعل على زوجها المحبوب، فاصبح وحيدا بدون اهل ولا اقارب وبعض الاصدقاء فقط هم من يزوره او يكلمونه، فكان همه الاول والاخير ان ينجح فى دراسته ويدخل كليه محترمه ليكن له شأن عالى فى مجتمعه، احمد صديقه كان يحاول التقرب منه اكثر وهو يعمل انه لن يقوم بتنازل واحد فيما يريد هو فقط جسده الانثوي، بطيبه محمد احس ان صديقه عرف وحس بغلطه بتغاضي عن نهره واصبح يعامله كما مضي، وفى احد المرات وكان الامتحانات على الابواب فبطيبته المعهوده عزم زميله على البيات عنده بعض الايام لكي يقوموا بالمذاكرة سوياً، استغل احمد الفرصه وهو على درايه كبيره بامور النيك والفشخ الممتع للنساء ولكنه اول مره ينيك ولد، وقال في نفسه " كلهم اخرام كس زي طيز مش هتفرق " اتجه احمد قبل ان يذهب الى بيت صديقه الذي يجلس وحيدا بعد وفاة والديه، اتجه الى الصيدالية وكان بها شخص معتاد معه على كل شئ من الطلبات، فاحضر عازل طبي، واحضر برشام منشط واحضر منشطات جنسيه مختلفه " فياجره ، اريك " وغيرها من المنشطات التي تساعد على تطويل فترت الجماع، وقبل ان يذهب ولانه لم ياكل منذ الصباح اخذ برشامه من المنشطات الجنسيه وذهب وبيده بعض الفاكهة لصديقه ولليلتهم المعهوده، دخل البيت وهو يسلم على صديقه .
احمد : ازيك يا محمد معلش اتاخرت عليك شويه.
محمد : ولا يهمك يا ابو حميد عادي.
احمد : انا عايز استحمي علشان افوق واعرف اذاكر كويس.
محمد : عندك الحمام وعقبال ما تطلع هيكون العشا خلص وناكل سوا.
دخل الحمام ليستحم وخرج وهو يلبس فقط بنطلون ترنج وفلنه حمالات تظهر تفاصيل عضلاته ، اتعشوا مع بعض واقترح احمد على محمد تجربة الماء لانها ممتعه اليوم وهتكون مساعده له فى تركيزه، يا لهذه السذاجه الغبيه فيك يا محمد، صدقه محمد وقام ليستحم فيما كان احمد وضع له بعض الحبوب التي تساعد على فقدان الوعي ورخي الاعصاب بسرعه كبيره، دخل محمد الحمام وخلع جميع ملابسه ونزل تحت الدش ولامسة الماء جسمه وهنا تاه فى عالم ممتع ، نعم البرشام بداء مفعوله وفيما هو مستمتع لم يحس الا بشخص يحمله ويخرج به خارج الحمام ويضعه على السرير فتح عيونه ونظر اذا به صديقه احمد وهو عاري تماما، وهنا احس محمد بخطر حقيقي ولكن اعصابه كلها فى حالة ارتخاء تام ولم يقدر الا على قول " بتعمل ايه ياحمد "لم يعيره احمد اى اهتمام وهنا قام قضيب احمد من رؤية جسم معشوقه محمد، وانهال عليه لحس وقرص وعض ومص شفايفه وبعبصة طيزه وعصرها بيديه، وانتقل الى فمه بقضيبه المتوسط الحجم وادخله فى فمه فيما كانت كل اعتراضات محمد انتهت ولم يكن راضي ولكنه لم يكن يقدر على فعل شئ، وهنا وضع احمد مخده تحت طيز محمد وادخل قضيبه بدفع واحده صاروخيه فتح بها طيز محمد شر فتحه وهداء فوقه ولم يتحرك فيما كانت اعين محمد تزرف دموعا بلا توقف من الالم وما ان بداء الالم يزول وتوقفت الدموع قليلاً بداء محمد بتناك ويهتز بقوة عاليه على السرير من اثر رزع قضيب صديقه فى خرم طيزه الطري لم يتمتع محمد ولكن رضي بالامر الواقع وتركه يفعل ما يريد وهو يدبر ان بعد ما ينتهى ويقدر على الحركه سوف يطرده بره بيته دون رد ولن يكون له كلمه اخرة معه، ولكن احمد كان كالشيطان فقد وضع تليفونه المحمول يصور اللقاء بالكامل ولم يكون محمد على درايا بهذا الشئ ، ناكه لاكثر من ساعه بكل الاوضاع طيزه اتهرت واتملت لبن اكثر من 4 مرات ياتي بلبنه داخل طيز محمد انتهى محمد تمام من طيزه، انتهى تماما ولم يفعل شئ، خلص احمد نيكه القوي بطيز محمد وقام ليغسل جسده وعند الباب تذكر محمد ورجع اليه واخذه وهو لا يقدر على الحركه فحمله ودخل به الحمام ونظفه ونظف نفسه وتحسس كل مناطق جسمه كانه عروسه التي فنحها للتو، وبعد ان وضعه على السرير وكان المخدر قد بداء فى الزوال من جسم محمد وهو صامت واحدم جالس يحكي معه ولم يرد ببنت كلمه عليه ولما احس انه فى قوته الاولى قام من مكانه مما افزع احمد ولكنه سبق وقال له " لا تغضب كثيراً ولو كنت خايف على سمعتك احسنلك تسكت كل شئ مصور يا حمديه يا مراتى يا شرموطتى يا عسل انتى " تفاجأ محمد ونظر له باندهاش وعقله يدور فيما المفروض عليه ان يفعل وقال له " ازاى مصور يعني " قاله احمد " انتظر ساريك فيديو دخلتك وفتحك يا احلى مره بالدنيا " وذهب الى تليفونه واوقف الفيديو وقام وجلس جنب محمد وفرجه عليه، ذهل محمد ولكن الشيطان انتقل من عقل احمد المسترخي الى عقل محمد الذي يريد الانتقام، فقال اليه بصوت انثوي بحت وغنج عالى كامراءه متناكه فعلا " طيب حبيبي وايه لزمته الفيديو من هنا ورايح ومن غير الفيديو ده هتكون راجلى اللى يدافع عنى وينيكنى وقت ما احتاجله او هو يحتاجني " انبسط احمد وانطوت عليه الحيله وقال له " هنيكك كل يوم وحياتك ومن هنا ورايح ملكش غير راجلك احمد يا احلى حمديه " فشده من ايده وجلسه على رجله واخذ يقبله فى فمه ومحمد متجاوب معه فقط لحتي يصل لما يريد، فقال له " حبيبي انا عايز اتناك طيزي بتاكلنى انتا ولعتها ودلوقتى انتا لازم تطفيها بس الاول لازم اعملك مساج يفكك وينشط جسمك علشان تنيك اقوى والمره دي عايزه تني كمراتك احسن من المرات اللى فاتت " نام احمد على الفور على بطنه وقام محمد يشوف شغله ويمسج جسمه ويحكى ويتحاكه عن حبه له وولعه به من زمان وان نفسه يتناك منه من زمان بس كان خايف من انه يفضحه، وبسذاجه يرد احمد " انا افضحك ليه طيب انا كل امنيتى انى اكون معاك وتكون معاى تحتى انيك فيك لانى بحبك يا محمد " ويكمل " وعلشان اطمنك يا حبيبي ادي الفيديو " ويمد ده الى التليفون ليريه انه هيمسح الفيديو ويمسحه فعلا وياخذ محمد التليفون ويضعه بعيداً فى وضع يجعله مناسب جدا للتصوير ويظهر السرير كله ويرجع يركب على طيز احمد ويكمل المساج وسرعان ما يقوم زبه اللى حجمه ضعف حجم زب احمد وبالزيت يدهن طيزه جيداّ ويهيئها لزبه واحمد فاكر ا نده علشان ينشط زبه هو كما قال له محمد وفى لحظه يعدل محمد نفس ويدفع بزبه كله مره واحده داخل طيز احمد اللى لم يتحمل واخذ يصرخ ولكن محمد اقوى منه وتحكم فيه والزيت ساعد فى ايلاج زب محمد بالكامل من اول مره وهنا تحكم فيه محمد وقال له " دلوقتى يا شرموطه لازم تطيعي جوزك ولازم اخد شرفك بالكامل وتكونى واعيه وصوتك يكون سامعه علشان تمتعى جوزك فاحمه يا شرموطه ولا لا " فلم يرد احمد وظل يبكي ويصرخ ولكن محمد طلع نص زبه وادخل كله بدفعة قويه ليقول " فاهمه ؟ " ليرد احمد فاهم فاهم " فيعاقبه محمد ويقول له " اسمها فاهم ولا فاهمه ؟ " ويعاود اخراج زبه وادخله بنفس القوه السابقه ليرد احمد " فاهمه فاهمه انا مرات كانا متناكتك انا شرموطتك بس طلعه من طيزي فشختني " وهنا محمد اخذ بالايلاج والاستمتاع ولم يفكر غير برد الفعل وبس والانتقام لشرف طيزه التي كانت عذراء وبداء فى نيكه وتخريج زبه بهدوء واعدادته بهدوؤ وهنا حصل امر استعجب منه محمد سمع تاوه خافت يدل على الاستمتاع من احمد فقال له " عجبك " قاله " قاله نيك جامد نيك ومترحمنيش زبك حلو اوى نيك ولا تتوقف الا وانا مقسوم اثنين " وهنا هاج محمد بدرجه عاليه واخذ يدك طيز احمد دكاً قويا ملتهب بعنف وقوة عاليه واخذ ينيكه الى ان وضع بداخله لبنه بالكامل وركز فوق بدون حراك وزبه بالكامل مازال منتصب لاخره فى طيز احمد فقاله احمد " ايه عشرتني كده هبقي حامل من زوجي المحبوب " فقال محمد " بس في مشكله " قاله احمد " ايه هي " قاله محمد " زبي لسه منمش " رد احمد بضحكه شرموطه وقاله " وانا طيزي لسه مولعه نيك تانى نيك لحد ما تشبع مراتك الحلوه " وهنا قام محمد من عليه وهو يسمع اعتراض احمد على خروج زب محمد منه وقاله محمد " طيب مش تنضفي زبي يا شرموطه علشان انيكك تانى " التفت احمد مهرولا للبحث عن زب محمد واخذ بدون وعي الى فمه يمصه وينظفه ويداعبه ويمدحه بـــــ " اهلا حبيب قلبي نياكي اللى فاشخنى ومريحني " فيقوله محمد " اقعد عليه يا متناك " فيرد احمد بدلع " متناكه لو سمحت " ليضحك محمد ويقوله " اقعدي عليه يا شرموطه" ليجلس عليه احمد ويتحول الى عاشق اول لمحمد زات ال16 عام وجلسوا ليلتهم فى نيك طوال الليل الى الصباح ليرتمى احمد لا يقوى على ضم رجله على بعضهم ومحمد بصعوبه يقوم بعد ان تاكد من غفوة احمد ليمسك التليفون ويذهب الى الكمبيوتر ويضع فيه فيديو احمد وهو بيتناك منه ويفرمت الكارت ميموري والتليفون ليتاكد من عدم وجود اى شئ عليه وليكون احمد خاتم فى اصابعه فقط وقام لينام طبعا بعد المجهود الصعب اللى فعله مع طيز احمد طوال الليل، ليفيق على يد احمد تلعب فى زبه ويقبله فى شفايفه ويقوله " صباحيا مباركه يا جوزى العزيز " ليقوم محمد وينظر له ليجده بلبس نوم قميص اسود وحاطط مكياج وشكله اكنه بنت فعلاً وهنا ضحك محمد وعرف ان لا حاجه للفيديو ان يظهر وعرف انه امتلك شرموطه حقيقيه بين يديه ، وهنا استغرب كيف لاحم دان يتحول بهذه السرعه من رجل يريده امرءه له ، الى امراءه تريده رجل ليفيق على صوت احمد " الفطار جاهز يا عريس تعالى دوق عمايل ايدين عروستك " ليجلس على السرير ويبداء فى الاكل والايادي تتبادل الطعام ويتحدثوا فيقول له محمد بعد ما احضر احمد الشاى وشال الاكل وجلس بجواره ملاصقاً له " عايز اسئلك سؤال بس عايز الجواب بصراحه " انزعج احمد جدا من طريقة كلامه وقاله " لما تكلمنى عاملنى على انى بنت انا بنت انا بنت " قاله " خلاص خلاص متزعليش كده بنت وست البنات يا ستى" وقبله قبله طويله نسي احمد كل شئ بعدها ورجع محمد ليقول له " طيب ليه بقي يا حبيبت قلبي شايفك مستمتعه اوى كده مع انك قبلها كنت عايزه العكس صح " ليرد احمد بخجل " بصراح هانا كان نفسي اكون بنت وكنت بقاوم الاحساس ده وكنت مره او مرتين فى الاسبوع باخد الهرمونات الانثويه اللى بتستعملهم اختى وامى علشان يظبطو جسمهم ويكون حلوين لحد ما حسيت انى عايز اتركب بطلت الهرمونات دي وفضلت اجري وراى اي بنت لحد ما اوصل اني انيكها علشان اكسر شعورى الانثوي نهائيا لحد ما دخل زبك فى طيزي وهنا بعد ما بداء الالم يخف حسيت انى طاير فى السما وهو ده اللى كنت عايزه من زماااااااااان وانى هفضل كده لحد ما اموت كمان وهرجع اخد الهرمونات تانى حتى لو تحول جسمي لانثي فعلا مش مهم ههرب من البيت واجى ازورك كل ما تحتاجني تتصل على " ليرد محمد ويقوله " ليه تزورنى دا انتا لما تحول جسمك لبنت هتبقي جامده موت وهتقعد معاى هنا على طول بس اوعي تغيير لما اجيب بنت هنا انيكها ولا حاجه وتزعل " قالها محمد بضحك ولكن جاء الرد اغرب من الخيال " وايه يعني المهم حبيبي يكون مستمتع وبس ويريح طيزي وقت ما تاكلني " هذا ما قاله احمدـ، ليرد محمد " انتى احلى زوجه وامهر شرموطه وامتع متناكه بالدنيا " ، تمر الايام وهم على حالهم الى ان يتم ما ارادو وانهو الثانويه واحمد يحجم نفسه من ان يتحول لانثي حقيقيه فى هذه الايام ويكتفي بقضيب محمد لطيزه التي اصبحت اجمل واطري بكثير وامتع لزب محمد وهنا وبعد انتهاء الدراسه تناقشوا كثيرا فى امر الهروب الفعلى وجلوس احمد عنده فى البيت ورتبو كل شئ ومحمد تكفل فقط باحضار هرمونات وبرشام مانع الحمل وحقن ليكملو ما ارادو وترك احمد الدراسه لعلمه بان مجموعه لن يدخله كليه محترمه وكمان هو عايز يكون ست بيت وبس ومحمد دخل كليه سياسه واقتصاد وفى خلال سنه واحده من هروب احمد من البيت ولم ياخذ اي ملابس له فقط ترك لهم ورقه مكتوب فيها " انا كرهت كونى رجل وبدل ما اجيب لكم العار ومتقدروش انكم تكلموا حد فى الشارع انا سيبت البيت علشان هتحول لبنت حقيقيه وده اختيارى وده اللى انا عايزه" تحول فعلا الى انثي كامله بزازه صواريخ مشدوده ومنسقه وطريه جدا جسمه اصبح انثوي بدرجه عاليه طيزه عرضت واترفعت واتدورت واصبحت احلى من طي زاي بنت وفى خلال 6 اشهر اخرى مرت كان محمد يبذل جهده لياخذ اعلى الدرجات وبردو ينيك احلى فتايات الجامعه كان احمد كمان يبذل اعلى مجهود ليحافظ على رشاقة جسمه ودايما يكون باحلى منظر ليكون تحت امر محمد اللى اصبح لا يستغني عن بزاز وطيز وشفايف احمد ولكن منغص الحياة ان احمد يحاول ويحاول وزبه ما زال موجود لا يريد ان يختفي فعرض عليه محمد ان يذهب به الى دكتور متخصص حديث التخرجيعمل له عملية ينتهى احمد من عالم الرجوله نهائياً، وفى نفس ميعاد ميلاده قامو بعمل العمليه وكانت ناجحه جدا مع شك الدكتور ان هذه التي امامه كانت رجل مره من المرات الى انه ازال هذا اللعين من مكانه نهائيا وبداء ظهور كس احمد رويدا رويدا، وبعد مده ليس بكبيره كان لاحمد او ماجي كما سمي نفسه بموافقة زوجه محمد يتنايكون فكان محمد ينيك ماجي من كسها نيكاً مبرحا وهى تستمع وتقول له اهههههههههه كم زبك رائع حبيبي، لم تنتهى القصه هنا ولكن سنراي تكملتها فى الفصل التانى منها
تحياتى لكل قارئ، واؤكد مره اخرى ، قصصي ليست منقوله ، استمتعوا بها وانتظرو المزيد ، لا اطلب من احد الرد ، لكن ردك سوف يجعلنى انشط واضع قصص اخرى تمتعك، تحياتي.......

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%