NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه المتعة الجنسية في الميزان

• عجبني
التفاعلات: White_Wolf و الصقر_الجارح
  • عجبني
التفاعلات: White_Wolf
  • عجبني
  • عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كلنا بنحب السكس واكيد معظم الرجاله عاوزه تنيك والنسوان عاوزه تتناك
لكن السؤال أيهما اكثر متعه النيك تحت مظلة الزواج أو خارجها ولو متاح امامك الاثنين ماذا تحتار
المتعه تحت مظله الزواج

• عجبني
  • عجبني
شوف النيك بالنسبة للراجل ممكن ينيك اى حد لاكن بالنسبة للست عاوزة تتناك من الانسان اللى بتحبو طالما فية حب فى العلاقة الجنسية يبقى فية متعة 100
% لاكن مفيش حب مجرد نيك للشهوة يبقى متعة بنسبة 50 % عن تجربة

• عجبني
  • بيضحكني
شوف النيك بالنسبة للراجل ممكن ينيك اى حد لاكن بالنسبة للست عاوزة تتناك من الانسان اللى بتحبو طالما فية حب فى العلاقة الجنسية يبقى فية متعة 100
% لاكن مفيش حب مجرد نيك للشهوة يبقى متعة بنسبة 50 % عن تجربة
ده حقيقي احسنتي
لازم النيك يبقي بحب لو مش بحب يبقي مثله مثل ممارسة العاده السريه

• عجبني
انا شخصيا أفضل العلاقه الجنسيه تحت مظلة الزواج بس لو مش متاح الزواج ممكن يكون فيها حسابات يخضع ليها الموقف لدي البعض منا
لكن الشيء الوحيد اللذي ياتي قبل أي حسابات هو الحب فلا يمكن في اعتقادي انشاء علاقه جنسيه سويه بدون حب لأن الجنس بدون حب يكون شبيه بمماسة العادة السرية

• عجبني
العقل يقول تحت مظلة الزواج
لكن اغلب الناس يطلبون العكس ..لماذا ؟

1- لا يوجد التزام تجاه الطرف الآخر مثل المصاريف و الاولاد و غيره
2- تعدد الاختيارات دون الالتزام بفرد واحد
3- كل ممنوع مرغوب لدى الجميع
انا ضد فكرة الزواج وبقوة انا مع مشاركة الطرفين بالمسؤولية وعدم الانجاب الا بعد ٣ سنين من العلاقة عشان يعرفوا بعض كويس واحترام الميول مثلا في نساء تحب تعدد العلاقات والرجال كذلك فلهذا تختار مجموعة من الرجال برضى الطرفين

• معجبنيش
  • بيضحكني
لكن السؤال أيهما اكثر متعه النيك تحت مظلة الزواج أو خارجها ولو متاح امامك الاثنين ماذا تحتار
كلنا عايزينها بالحلال بس ممكن نغلظ

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح
  • عجبني
  • عجبني
بزواج وحب

• عجبني
متفق معك

• عجبني
  • عجبني
السؤال دة محورى بس لازم يتقيم صح
اولا حضرتك علشان توصل للمتعه الكاملة داخل مظلة الجواز لازم تكسر كل التابوهات المتعارف عليها بمعنى انك تختار انسانة اولا مثقفة وتتحلل من كل العقد المجتمعية وعلشان ماتفهمش غلط انا اللى اقصده بعيدا عن اطار التحرر لان كل ست فى داخلها كائن تانى حضرتك مش بتشوفه داخل الزواج لانها بتفكر ف كل تصرف بتعمله معاك مليون مرة قبل ماتعمله علشان ماتقولش عليها خبرة او انها ست خاينة
ثانيا لو عاوز المتعة داخل الجواز ودة مش ذائم هايبقى مؤقت يبقى لازم حضرتك تبقى مخليها مفيش وراها اى التزام الا حضرتك يعنى مفيش مهام البيت ولا تربية اولاد وخلافه
نيجى بقى للجزء التانى اللى انا بشوف انه فعلا المتعة بتتوجد خارج اطار الزواج لان كل شخص بيشوف الجانب المظلم اللى مابيظهرش مع شريكه وب التالى بيطلع كل المكبوت جواه وبيحصل متعه يعنى صاحبتك تتقبل منك انك تقولها الفاظ انما زوجتك حتى لو تقبلتها ف العلاقة هاتيجى بعدها وتعاتبك عليها ف وقت من الاوقات ضيف على كدة ان اللحظة اللى بتبقى فيها مع الصديقة هيا بتتحلل من كل مهامها اللى شايلاها ف البيت لو كانت متزوجة او اعباء اسرية لو مطلقة وبتحاول تعمل ريستارت لنفسها وتتمتع بيك زى ماحضرتك عاوز تتمتع بيها وعليه بتوصلو انتم الاتنين لمتعه وقتيه ممكن تستمر او لا تستمر حسب تقبلكم لبعض وكل شخص متقبل ظروف الاخر او لا
بعتذر عن الاطالة وحبيت اقول رايى يحتمل الصواب او الخطأ
هههههه.قلنا كده..قالوا اطلع م البلد....فكل ما ذكرته حضرتك متفق معك فيه. ١٠٠في الميه...وتتلخص في.....ياسعد من اجتمع له الحبيب مع النصيب....
لكن... الكس البحت بدون أي متعه مكمله (لحس. مص. مداعبه وكل عوامل المتعه. حتي لو بتحبها الزوجه مبتقدرش تتطلبها من جوزها مخافه الفهم الخطأ او الشك فيها.اي بتكون نياكه عاديه ممله لا جديد فيها وسرعان ما يحدث الفتور وعدم الرغبه..والبحث عن تلك المنقوصات خارج .إطار الجواز .وهنا ستأتي الحبيبة بكل تلك النواقص.......
خصوصا.ان كان رجل. غاوي محب المتعه بلا حدود...(لحس.مص.قبل. دبر. الخ)
لذا.....يكون الكس البحت للنصيب بدون اي رتوش (للزوج)....اي داخل إطار الزواج....!.اما النياكه بكل تحابيش المتعه (للحبيب) اي خارج اطار الزوااااج...

• عجبني
الاتنين انا بحب المتعة بكل ظروفها

• عجبني
  • عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%