NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه المتعة الجنسية في الميزان

الصقر_الجارح

صياد النساء
العضوية الذهبيه
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي معلم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
كلنا بنحب السكس واكيد معظم الرجاله عاوزه تنيك والنسوان عاوزه تتناك
لكن السؤال أيهما اكثر متعه النيك تحت مظلة الزواج أو خارجها ولو متاح امامك الاثنين ماذا تحتار

• عجبني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: Anas868, البرنس احمد, Alfâ7d و 6 آخرين
انا اختار المتعه تحت مظلة الزواج

• عجبني
  • حبيته
  • أتفق
التفاعلات: البرنس احمد, doctor_massage, mor2010 و شخص آخر
بص أنا جربت الجواز ومن غير جواز
الاحلى والامتع تحت مظله الجواز
أنا من بعد ما انفصلت بقالي 4 سنين منفصل ملمستش واحده لان حاسس انو ملوش طعم ولا متعه

• عجبني
  • حبيته
  • أتفق
التفاعلات: البرنس احمد, doctor_massage, White_Wolf و 2 آخرين
بص أنا جربت الجواز ومن غير جواز
الاحلى والامتع تحت مظله الجواز
أنا من بعد ما انفصلت بقالي 4 سنين منفصل ملمستش واحده لان حاسس انو ملوش طعم ولا متعه
كلام مضبوط

• عجبني
التفاعلات: White_Wolf
خارجها

• عجبني
التفاعلات: Ahmed al brans، White_Wolf و الصقر_الجارح
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: Ahmed al brans و White_Wolf
اكيد جوا الجواز افضل

• عجبني
  • عجبني
تحت مظلة الجواز طبعا مفيش احلي من الحلال

• عجبني
  • عجبني
لا بتفرق كتير والي بيزني بيعرف كويس عواقب الزني
مش قانون وحرام وحلال بس
لكن ايضا بيموت جواه احساس جميل وهو فرحة العلاقه الشرعيه
فيه ناس كتير بره مش متحوزين و عادى بالنسبة لهم و الفرحة موجودة فى أمور تانية و بيفرحوا عادى , أعتقد اللى بتتكلم فيه ده من وجهة نظرى بيكون لفئة معينة من الناس اللى هما غالبا المتدينين أو من البيئة المحافظة نوعا ما على الاقل لكن غيرهم عادى ممكن يكون بينيك بره العلاقات الزوجية و يتجوز يفرح عادى

• عجبني
السؤال دة محورى بس لازم يتقيم صح
اولا حضرتك علشان توصل للمتعه الكاملة داخل مظلة الجواز لازم تكسر كل التابوهات المتعارف عليها بمعنى انك تختار انسانة اولا مثقفة وتتحلل من كل العقد المجتمعية وعلشان ماتفهمش غلط انا اللى اقصده بعيدا عن اطار التحرر لان كل ست فى داخلها كائن تانى حضرتك مش بتشوفه داخل الزواج لانها بتفكر ف كل تصرف بتعمله معاك مليون مرة قبل ماتعمله علشان ماتقولش عليها خبرة او انها ست خاينة
ثانيا لو عاوز المتعة داخل الجواز ودة مش ذائم هايبقى مؤقت يبقى لازم حضرتك تبقى مخليها مفيش وراها اى التزام الا حضرتك يعنى مفيش مهام البيت ولا تربية اولاد وخلافه
نيجى بقى للجزء التانى اللى انا بشوف انه فعلا المتعة بتتوجد خارج اطار الزواج لان كل شخص بيشوف الجانب المظلم اللى مابيظهرش مع شريكه وب التالى بيطلع كل المكبوت جواه وبيحصل متعه يعنى صاحبتك تتقبل منك انك تقولها الفاظ انما زوجتك حتى لو تقبلتها ف العلاقة هاتيجى بعدها وتعاتبك عليها ف وقت من الاوقات ضيف على كدة ان اللحظة اللى بتبقى فيها مع الصديقة هيا بتتحلل من كل مهامها اللى شايلاها ف البيت لو كانت متزوجة او اعباء اسرية لو مطلقة وبتحاول تعمل ريستارت لنفسها وتتمتع بيك زى ماحضرتك عاوز تتمتع بيها وعليه بتوصلو انتم الاتنين لمتعه وقتيه ممكن تستمر او لا تستمر حسب تقبلكم لبعض وكل شخص متقبل ظروف الاخر او لا
بعتذر عن الاطالة وحبيت اقول رايى يحتمل الصواب او الخطأ

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Anas868, زوج راقى فكريا, White_Wolf و شخص آخر
فيه ناس كتير بره مش متحوزين و عادى بالنسبة لهم و الفرحة موجودة فى أمور تانية و بيفرحوا عادى , أعتقد اللى بتتكلم فيه ده من وجهة نظرى بيكون لفئة معينة من الناس اللى هما غالبا المتدينين أو من البيئة المحافظة نوعا ما على الاقل لكن غيرهم عادى ممكن يكون بينيك بره العلاقات الزوجية و يتجوز يفرح عادى
اكيد فيه كده لكن انا بتكلم عن رأي الشخصي
المضوع بيكون مؤلم جدا لما الرجل يشوف واحده كان علي علاقه بيها وصارت مع غيره

• عجبني
السؤال دة محورى بس لازم يتقيم صح
اولا حضرتك علشان توصل للمتعه الكاملة داخل مظلة الجواز لازم تكسر كل التابوهات المتعارف عليها بمعنى انك تختار انسانة اولا مثقفة وتتحلل من كل العقد المجتمعية وعلشان ماتفهمش غلط انا اللى اقصده بعيدا عن اطار التحرر لان كل ست فى داخلها كائن تانى حضرتك مش بتشوفه داخل الزواج لانها بتفكر ف كل تصرف بتعمله معاك مليون مرة قبل ماتعمله علشان ماتقولش عليها خبرة او انها ست خاينة
ثانيا لو عاوز المتعة داخل الجواز ودة مش ذائم هايبقى مؤقت يبقى لازم حضرتك تبقى مخليها مفيش وراها اى التزام الا حضرتك يعنى مفيش مهام البيت ولا تربية اولاد وخلافه
نيجى بقى للجزء التانى اللى انا بشوف انه فعلا المتعة بتتوجد خارج اطار الزواج لان كل شخص بيشوف الجانب المظلم اللى مابيظهرش مع شريكه وب التالى بيطلع كل المكبوت جواه وبيحصل متعه يعنى صاحبتك تتقبل منك انك تقولها الفاظ انما زوجتك حتى لو تقبلتها ف العلاقة هاتيجى بعدها وتعاتبك عليها ف وقت من الاوقات ضيف على كدة ان اللحظة اللى بتبقى فيها مع الصديقة هيا بتتحلل من كل مهامها اللى شايلاها ف البيت لو كانت متزوجة او اعباء اسرية لو مطلقة وبتحاول تعمل ريستارت لنفسها وتتمتع بيك زى ماحضرتك عاوز تتمتع بيها وعليه بتوصلو انتم الاتنين لمتعه وقتيه ممكن تستمر او لا تستمر حسب تقبلكم لبعض وكل شخص متقبل ظروف الاخر او لا
بعتذر عن الاطالة وحبيت اقول رايى يحتمل الصواب او الخطأ
رأي جميل في مجمله
شكرا علي المشاركه

• عجبني
💞💞💞💞

• عجبني
حسب الانسانه الي هتمارس معاه ..وحسب مهاراتك وخبرتك فالسكس ..مش هتفرق بره او جوة

• عجبني
التفاعلات: White_Wolf و الصقر_الجارح
حسب الانسانه الي هتمارس معاه ..وحسب مهاراتك وخبرتك فالسكس ..مش هتفرق بره او جوة