NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه المتعة الجنسية في الميزان

كلنا بنحب السكس واكيد معظم الرجاله عاوزه تنيك والنسوان عاوزه تتناك
لكن السؤال أيهما اكثر متعه النيك تحت مظلة الزواج أو خارجها ولو متاح امامك الاثنين ماذا تحتار
كل النيك معدش ليه اي متعة بعد اللي بنشوفو كل يوم في أبناء وشعب فلسطين من قتل وتشريد وإبادة واحنا شايفين وساكتين

• عجبني
التفاعلات: مروان السامرائي الراوي و الصقر_الجارح
كل النيك معدش ليه اي متعة بعد اللي بنشوفو كل يوم في أبناء وشعب فلسطين من قتل وتشريد وإبادة واحنا شايفين وساكتين

معك حق صديقي انا من الو الضرب لمن انيك ولا مره​

• عجبني
التفاعلات: White_Wolf
  • عجبني
احسنت

• عجبني
التفاعلات: White_Wolf و الصقر_الجارح
لكن السؤال أيهما اكثر متعه النيك تحت مظلة الزواج أو خارجها ولو متاح امامك الاثنين ماذا تحتار
الانسان دائما يحب التغيير، النيك فى الجواز بيكون حلو وممتع ولذيذ فى أول سنوات أو شهور الزواج ، لكن بعد فترة بيحصل تعود والروتين والمال يحيط ويغلف النيك فى الزواج، وتبدء الرغبة فى النيك خارج الزواج للتجديد وكسر الروتين.

• عجبني
  • يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: الصقر_الجارح و وليد رضا
بص واحد قالها نصيحها اركب الملاكى بتاعتك ومتركبش التاكسى لانه كله بيركبه

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح و m.h.joker
  • عجبني
الانسان دائما يحب التغيير، النيك فى الجواز بيكون حلو وممتع ولذيذ فى أول سنوات أو شهور الزواج ، لكن بعد فترة بيحصل تعود والروتين والمال يحيط ويغلف النيك فى الزواج، وتبدء الرغبة فى النيك خارج الزواج للتجديد وكسر الروتين.

دي وجهة نظر معظم الرجاله تكن عن تجربه لا يوجد امتع من علاقه مع زوجتك وياريت لو كانو زوجتين​

• عجبني
بص واحد قالها نصيحها اركب الملاكى بتاعتك ومتركبش التاكسى لانه كله بيركبه

متفق معاك وكلام سليم ١٠٠%​

• عجبني
السؤال دة محورى بس لازم يتقيم صح
اولا حضرتك علشان توصل للمتعه الكاملة داخل مظلة الجواز لازم تكسر كل التابوهات المتعارف عليها بمعنى انك تختار انسانة اولا مثقفة وتتحلل من كل العقد المجتمعية وعلشان ماتفهمش غلط انا اللى اقصده بعيدا عن اطار التحرر لان كل ست فى داخلها كائن تانى حضرتك مش بتشوفه داخل الزواج لانها بتفكر ف كل تصرف بتعمله معاك مليون مرة قبل ماتعمله علشان ماتقولش عليها خبرة او انها ست خاينة
ثانيا لو عاوز المتعة داخل الجواز ودة مش ذائم هايبقى مؤقت يبقى لازم حضرتك تبقى مخليها مفيش وراها اى التزام الا حضرتك يعنى مفيش مهام البيت ولا تربية اولاد وخلافه
نيجى بقى للجزء التانى اللى انا بشوف انه فعلا المتعة بتتوجد خارج اطار الزواج لان كل شخص بيشوف الجانب المظلم اللى مابيظهرش مع شريكه وب التالى بيطلع كل المكبوت جواه وبيحصل متعه يعنى صاحبتك تتقبل منك انك تقولها الفاظ انما زوجتك حتى لو تقبلتها ف العلاقة هاتيجى بعدها وتعاتبك عليها ف وقت من الاوقات ضيف على كدة ان اللحظة اللى بتبقى فيها مع الصديقة هيا بتتحلل من كل مهامها اللى شايلاها ف البيت لو كانت متزوجة او اعباء اسرية لو مطلقة وبتحاول تعمل ريستارت لنفسها وتتمتع بيك زى ماحضرتك عاوز تتمتع بيها وعليه بتوصلو انتم الاتنين لمتعه وقتيه ممكن تستمر او لا تستمر حسب تقبلكم لبعض وكل شخص متقبل ظروف الاخر او لا
بعتذر عن الاطالة وحبيت اقول رايى يحتمل الصواب او الخطأ
ردك واضح صريح وجميل يغنى عن الرد
تحياتي للجميع

• يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: الصقر_الجارح
  • عجبني
التفاعلات: White_Wolf و زوج راقى فكريا

دي وجهة نظر معظم الرجاله تكن عن تجربه لا يوجد امتع من علاقه مع زوجتك وياريت لو كانو زوجتين​

أو ثلاثة أو 4 احسن، ومعاهم حكاية ما ملكت أيمانكم عشان يبقوا 10 كل يوم تنام مع 2 وتتمتع... ليه كل الظلم ده؟ هي الستات عندنا بضاعة نشتريها،؟ ليه محدش فكر ان الست كمان تتجوز اثنين رجال لو عندها فلوس وبيت، اصل النسوان يا عالم أقوى في الجنس من الرجال.. خصوصا في الاربعين

• عجبني
تحت اطار الزواج

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح و White_Wolf
  • عجبني
التفاعلات: 卍 فرعون卍
كلمة السر التغيير يا صديقي

• عجبني
  • عجبني
انا تزوجت علي مراتي فترة وغسان الفاتورة الي بتتكلم عنها دي فضيت المولد

الفاتوره الحقيقيه في العلاقات المحرمه ياريتك ما فضتيها​

داخل الزواج طبعاً

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%