NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

DR BLACK

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
ياما زمان ورجعت تاني اه انا هو dark storm البني الادم الحيوان اللى ساب ٣ قصص من غير ما يكملهم ومشي من غير سابق انذار بس طبعا لو حلفتلك انى كنت بمر بفترة من لصعب فترات حياتي على الاطلاق مش هتصدقني صح ؟
من حقك بصراحة انا غبت كتير اوى بس كان كل فترة وفترة ترجعلى ذكريات الكتابة تانى وفرحتي بإطراء الناس على كتاباتي وافتكرت من سنة في نفس الوقت دا لما كتبت القصة لاول مرة المهم انا مش جاي اكل دماغك بس انا بصراحة كدا ناوى ارجع اكتب 👈👉
جالي افكار كتير للقصة وهكملها ان شاء **** اه لسة مكتبتش حاجة بس هرجع اكتب بس اتقلو عليا سيكا ثغننة اليومين الجايين دول هبقى فاضي وهروقكوا
طبعا مش هنسى من الشكر كل الناس الى دعموني انا دخلت دلوقتي بحثت القصة وفي دماغي انها اترمت في السلة بس بصراحة انبهرت من كمية الناس اللى شوفتها بتقترح القصة على ناس تانيين وبصراحة هرجع عشانهم بس بشكل مختلف وجديد

طلبي بس الاخير محتاج حد من الادارة يساعدني لان في شوية حاجات محتاجة تتظبط وان شاء **** راجعين يا عيلتي
دمتم بخير وعيد سعيد عليكو 😊

• حبيته
التفاعلات: ALbrens
يجدع انت كاتب قصه جامده ارجع يعم وكمل بس ما تتأخرش

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بالتوفيق يأخووو🙏🌷

• حبيته
التفاعلات: ALbrens
بالتوفيق يأخووو🙏🌷
بقولك يسطا متعرفش توصلني بحد من المشرفين عشان لسة الرسايل متفتحتش ومحتاج انقل القصة

بقولك يسطا متعرفش توصلني بحد من المشرفين عشان لسة الرسايل متفتحتش ومحتاج انقل القصة
ممكن اعمل شات وابقي اخرج منه بعدها عادي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%