NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اتمني الي يرد يكون خبره دلوقت انا اعرف واحده متجوزه جوزها بيجلها خميس وجمعه غلشان شغله وانا بروح ليها ايام كتير فركبت لولب بدل البرشام بس لما اجي ادخله بحس بحاجه بتزغ زبي وبتفصلني خصوصا وضع الدوج بس بتقولي ان جوزها مش بيحس بحاجه خالص مش عارف بقي اخليها تروح لدكتور تشيله ولا يعدله
ده الخيط بتاع اللولب،تروح للدكتور يقصه على الاخر

• عجبني
التفاعلات: هانى عصام
انت قلقان ليه مش كدا كدا جوزها معاها خميسو جمعه يعني لو حصل حاجه هيبان منه و خلاص و ميهمكش
وافرض الولا طاع شكلي بقي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اتمني الي يرد يكون خبره دلوقت انا اعرف واحده متجوزه جوزها بيجلها خميس وجمعه غلشان شغله وانا بروح ليها ايام كتير فركبت لولب بدل البرشام بس لما اجي ادخله بحس بحاجه بتزغ زبي وبتفصلني خصوصا وضع الدوج بس بتقولي ان جوزها مش بيحس بحاجه خالص مش عارف بقي اخليها تروح لدكتور تشيله ولا يعدله
من المهم أن يتم التحقق من الحالة الصحية لدى الشخص وتحديد السبب الحقيقي وراء الأعراض التي تشعر بها صديقتك. وبالنسبة للحالة التي توصفها، فإن وضع اللولب في الرحم يمكن أن يؤدي إلى بعض الآثار الجانبية، مثل الألم أو النزيف أو الإجهاض، ومن المهم أن تتحدث صديقتك مع الطبيب لتقييم حالتها والتأكد من أن اللولب موضوع بشكل صحيح ولا يسبب أي مشاكل.

قد يكون هناك سبب آخر وراء الأعراض التي تشعر بها صديقتك، مثل التهابات أو اضطرابات هرمونية. لذلك، ينصح بزيارة الطبيب لتحديد السبب الحقيقي ووصف العلاج المناسب.

من المهم أن تشجعي صديقتك على زيارة الطبيب وعدم تأجيل ذلك. يمكن أن تساعديها على العثور على طبيب متخصص في الصحة الجنسية أو طبيب نسائي معتمد لتقييم حالتها بدقة وتقديم العلاج المناسب.

زوبرك اكبر من زوبر جوزها احاااااااا

• بيضحكني
التفاعلات: الــــــعَــــــربــــــى
  • بيضحكني
التفاعلات: mado2023
طب هو مش بيحس بالفرق طيب
العيب مش فيه الراجل شقيان علشان يعيشها احسن عيشه لكن هي مدوراها شرمطه من وراه يبقا العيب مش عليه

العيب مش فيه الراجل شقيان علشان يعيشها احسن عيشه لكن هي مدوراها شرمطه من وراه يبقا العيب مش عليه
الواحد من اللي بيشوفه بيبوس ايده وش وضهر وبيحمد **** علي النعمة اللي هو فيها

الواحد من اللي بيشوفه بيبوس ايده وش وضهر وبيحمد **** علي النعمة اللي هو فيها
ايوا فعلا انت ف نعمه

• حبيته
التفاعلات: mado2023

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%