NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نسوانجي محترف

نسوانجى شايف نفسة
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
اتمني الي يرد يكون خبره دلوقت انا اعرف واحده متجوزه جوزها بيجلها خميس وجمعه غلشان شغله وانا بروح ليها ايام كتير فركبت لولب بدل البرشام بس لما اجي ادخله بحس بحاجه بتزغ زبي وبتفصلني خصوصا وضع الدوج بس بتقولي ان جوزها مش بيحس بحاجه خالص مش عارف بقي اخليها تروح لدكتور تشيله ولا يعدله

• عجبني
  • حبيته
  • معجبنيش
التفاعلات: يو يو, هانى عصام, زبري في كسكوسك و 4 آخرين
اتمني الي يرد يكون خبره دلوقت انا اعرف واحده متجوزه جوزها بيجلها خميس وجمعه غلشان شغله وانا بروح ليها ايام كتير فركبت لولب بدل البرشام بس لما اجي ادخله بحس بحاجه بتزغ زبي وبتفصلني خصوصا وضع الدوج بس بتقولي ان جوزها مش بيحس بحاجه خالص مش عارف بقي اخليها تروح لدكتور تشيله ولا يعدله
انت ده ممكن تشليو من مكانه تحمل منك لان انت كده وصلت إلى البو الان وضع الدوجي بشيل البو من مكانه

مدخلوش للاخر ده الحل الوحيد ياما تشيل اللوب

لا تعليق .

ممكن محتاج فحص عند دكتورة بس بكل الاحوال لا تخاطر بانها تشيله وكمان ما تثق باللولب كثير

اللولب وهو بيركب بيبقاله حبل كده
الدكتور بعد ما بيركب اللولب ويثبته مظبوط بيقص الحبل ده وبيفضل منه حتة صغيرة اوي كده عشان يشيله منها لو الواحدة قررت تشيله
ساعات لو الدكتور مش خبرة بيسيب منه حتة زيادة، في الحالة دي بتروح للدكتور تاني يقص الزيادة دي
وساعات بيبقى الراجل بتاعه طويل فبيوصل لحتة الخيط دي حتى لو هي صغيرة ودي حلها انك متدخلش للاخر

معلش في السؤال يا صاحبي ايه اللي مخليها تمام معاك و هي متجوزة ؟

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex
لا تعليق ..

السؤال الى ف دماغى و كنت بدات احس ان لوحدى الى فكرت كدا 🙂🤝

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: Moheb sex، ALZEIN و صعيدي راقي
السؤال الى ف دماغى و كنت بدات احس ان لوحدى الى فكرت كدا 🙂🤝
فيه حريم كده بتحب ترمرم

• عجبني
التفاعلات: صعيدي راقي
عشان كدا الواحد خايف من الجواز
اختار صح ومن بيت فيه رجالة حقيقي و انت هتاخد بنت اصول تصونك لو حتى غبت عنها ٢٠ سنة ..

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عشان كدا الواحد خايف من الجواز
لا يا صاحبي البنات المحترمة كتير
اختار انت صح بس

وهاقولك على حاجة
لو الواحد مكفي مراته عاطفيا بالكلام الحلو والاحتواء وجنسيا بينام معاها ويخليها توصل وتتمتع عمرها ما هاتخونه ولا هاتبص بره

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex
لا يا صاحبي البنات المحترمة كتير
اختار انت صح بس

وهاقولك على حاجة
لو الواحد مكفي مراته عاطفيا بالكلام الحلو والاحتواء وجنسيا بينام معاها ويخليها توصل وتتمتع عمرها ما هاتخونه ولا هاتبص بره
فيه حجات ظروف حياه ملناش تحكم فيها بس اكيد الخير فينا كلنا لحد النهاية

• عجبني
التفاعلات: AdamE
انت ده ممكن تشليو من مكانه تحمل منك لان انت كده وصلت إلى البو الان وضع الدوجي بشيل البو من مكانه
يعني ممكن تحمل مني حتي وهي مركباه

مدخلوش للاخر ده الحل الوحيد ياما تشيل اللوب
صعب ومعرفش اعمل كده لازم يدخل لاخره والا النيك مش هيكون ليه طعم

• عجبني
التفاعلات: هانى عصام
  • عجبني
التفاعلات: @The GodFather@
اللولب وهو بيركب بيبقاله حبل كده
الدكتور بعد ما بيركب اللولب ويثبته مظبوط بيقص الحبل ده وبيفضل منه حتة صغيرة اوي كده عشان يشيله منها لو الواحدة قررت تشيله
ساعات لو الدكتور مش خبرة بيسيب منه حتة زيادة، في الحالة دي بتروح للدكتور تاني يقص الزيادة دي
وساعات بيبقى الراجل بتاعه طويل فبيوصل لحتة الخيط دي حتى لو هي صغيرة ودي حلها انك متدخلش للاخر
فعلا انت كلامك مظبوط في خيط كده بس صعب اني مدخلوش كله

نقص مشاعر من جوزها قله اهتمام قله حب وجوزها كمان منشغل بغيرها

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%