NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

من يوم ما اللبن نزل جوايا اول مرة وانا مبقتش اتمتع غير لما ينزلوا فيا واسيبهم جوايا ولو عملت سكس مرة ومنزلوش فيا مش بحس باكتفاء متعه وكمان خرمي بيفضل يوجعني ويحرقني اسبوع او اكتر والوجع بيبقي صعب

حد مر بنفس التجربة
او عنده تفسير او حل

• عجبني
التفاعلات: Mezo1986
انا جربتو لما ينزل جواتي ويسيل من خرمي احس براحه وطمأنان . بس حاول تجيب ضاغطة ماء صغيره تنظف خرمك لانو يبقى يحكك

• عجبني
التفاعلات: الدكر الشرقاوى
من يوم ما اللبن نزل جوايا اول مرة وانا مبقتش اتمتع غير لما ينزلوا فيا واسيبهم جوايا ولو عملت سكس مرة ومنزلوش فيا مش بحس باكتفاء متعه وكمان خرمي بيفضل يوجعني ويحرقني اسبوع او اكتر والوجع بيبقي صعب

حد مر بنفس التجربة
او عنده تفسير او حل
طبعا كلنا كده بنحب احساس نزول اللبن جوانا

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Slim bottom، mo961996 و Mano47
تعالي لو عايز تغرق لبن

حد مر بنفس التجربة
او عنده تفسير او حل
يا حلاوة خرمك عاشق اللبن

• عجبني
التفاعلات: Slim bottom
  • عجبني
التفاعلات: فكرى
انا لم بينزل البن جوايا ببقى عايزه اتنك اكتر و ابقى شرموطه دكرى الى فوقيًا اححححح

• عجبني
التفاعلات: الدكر الشرقاوى
اى حد عايز اللبن جواه يجيل خاص نتفق

• عجبني
عندي لبن

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%