NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

حمو السافلل

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
كنت قاعد مع واحد صاحبي نتكلم ع الجواز وكده فقالي أن مفيش الفلاحة في الجواز أو بت من الارياف غير انها بتريح جامد في العلاقة والممارسة ووقت ما تطلبها تلاقيها دائما خايفة من جوزها الكلام ده صح

لو بتفكر في الجواز خد من الارياف علي ضمانتي

بعض الارياف تكون النساء طبيعية ولا يعلمن شيء عن التطورات الجنسية لذلك بنات الارياف اكثر بساطة وبراءة وليس كلهن

• أتفق
التفاعلات: عطلان نيك
  • عجبني
التفاعلات: سراب انسان
آه صح طبعا أومال ، وبتنزل وشها علي الارض علشان يدوس عليه كمان ، وبتاكل بعد ما ياكل

آه صح طبعا أومال ، وبتنزل وشها علي الارض علشان يدوس عليه كمان ، وبتاكل بعد ما ياكل
الو انتي جايه من عصر قبل معاد النوم انا ارياف حضرتك مفيش الكلام ده وارياف صعيد يعني قبائل يعني انا اصلا الي انتي بتقوليه ومفيش كده 😂

الو انتي جايه من عصر قبل معاد النوم انا ارياف حضرتك مفيش الكلام ده وارياف صعيد يعني قبائل يعني انا اصلا الي انتي بتقوليه ومفيش كده 😂
أنا بتريق علي فكره

• بيضحكني
التفاعلات: عطلان نيك
يا ست و**** ما عندنا كده احنا اطورنا فشخ 😂😂

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
طيب اي رياكت في النص افهم الدنيا مش كده 😂
ماهو الموضوع ال كاتبه ده هو نفس ال يضحك أصلا، وقتها ما تطلبها تلاقيها وكأننا قاعدين بالإشارة مستنيين ، وديما خائفه من جوزها وأصلا محاكم الأسرة دلوقت شغاله في الأقاليم أكتر من القاهره نفسها 😂😂😂 أنا عندي في القسم 4 زمايل ليا مطلقات كلهم من أرياف وأعلي نسب طلاق بقت أرياف

• حبيته
  • بيضحكني
التفاعلات: ريهام و عطلان نيك
ماهو الموضوع ال كاتبه ده هو نفس ال يضحك أصلا، وقتها ما تطلبها تلاقيها وكأننا قاعدين بالإشارة مستنيين ، وديما خائفه من جوزها وأصلا محاكم الأسرة دلوقت شغاله في الأقاليم أكتر من القاهره نفسها 😂😂😂 أنا عندي في القسم 4 زمايل ليا مطلقات كلهم من أرياف وأعلي نسب طلاق بقت أرياف
يا ساتر يارب مش كده احنا عندنا اجوزت خلص البضاعه التي تباع لا ترد ولا تستبدل 😂😂

انت شكلك منزلتش ارياف قريب

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%