NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

BODA 18

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
ازيكم وحشتوني فشخ بصراحه وبنعتذر عن الغياب دا

حضرتك بتتفرج على سكس صح ؟
طب حضرتك برضو بتتفرجي على سكس صح ؟
قول انت وهي عادي احنا صحاب مفيش كسوف بينا ، انا بتفرج على بورن من وانا 11 سنه (مش حاجه تدعو للفخر لكن بقول معلومه) وطبعا مكنتش لسه بلغت 😃
بس كان فيه حاجه مؤكده بتحصل أن ولامؤخذه كدا أن حنكش بيكون واقف برغم عدم وجود سائل منوي نازل بس مازلت مثار من المصارعة الي بشوفها دي 😂
عايز افهم بقا المخ بيعرف منين رغم صغر السن دا أن الاعضاء التناسلية الأنثوية والي هي من غير كسوف الكس والطيز هي حاجه بتخلي الجسم مثار ؟
حد يقدر يقولنا السبب وعايزين حاجه علميه بلاش هبد وحياة ابوكم 😃

مساء الخير.

اولا بعتزر اني مش بدخل كتير لظروف خاصة ... وشكلها هطول شوي اوكي 🙏🏻.

بص يا بودا خلينا متفقين كدة من البداية أن الإثارة الجنسية مش حكاية أعضاء فقط ... لأن عادي جدا عقلك الباطن يصور لك أن جذع شجرة واحدة في قمة الأنوثة !!

طيب كلامي برضة بعيد عن أي معلومة موكدة لاني مش عاصرت الأجواء الخاصة بالذكر .

ولكن احب ااكد لك أن 11 سنه دة مجرد مش سن صغير بالنسبة للذكر ... واقولك الكبيرة عندي ابن اخ بيبي يدوب 3 سنه وبعض الايام يصحى من النوم منتصب !!!!!!!!

واصدمك بقى بالكبيرة انا قرات مرة أن الطفل في بطن أمه في الرحم يحدث عنده انتصاب !!!

طيب السبب اية ؟؟؟

بص يا غالي السبب أن المثانه بتبقى ممتلئة عشان كدة بيحدث ضغط وتدفق في الدم في منطقة الحوض كلها وبالتالي يحدث انتصاب ... بالنسبة للبيبي .

بالنسبة للشاب تحت سن البلوغ هو انتصاب عاطفي وليس انتصاب جنسي بحت لأن لا يوجد سائل منوي يقاس بة أنه ينفع للتناسل... وبالتالي شهوتة العقلية زي ما قولت اول الكومنت هي من تقود الموقف... سواء كانت الإثارة بقى صورة سكس أو مقطع أو حتى كلبة في الشارع ... المهم أن العقل والعاطفة هم من حركوا الشهوة لأن لم يحدث بلوغ بعد .

اشوفكم على خير 💐💐

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: الكيميائى, STroNG a👑, BODA 18 و شخص آخر
مساء الخير.

بص يا بودا خلينا متفقين كدة من البداية أن الإثارة الجنسية مش حكاية أعضاء فقط ... لأن عادي جدا عقلك الباطن يصور لك أن جذع شجرة واحدة في قمة الأنوثة !!

ولكن احب ااكد لك أن 11 سنه دة مجرد مش سن صغير بالنسبة للذكر ... واقولك الكبيرة عندي ابن اخ بيبي يدوب 3 سنه وبعض الايام يصحى من النوم منتصب !!!!!!!!

واصدمك بقى بالكبيرة انا قرات مرة أن الطفل في بطن أمه في الرحم يحدث عنده انتصاب !!!

طيب السبب اية ؟؟؟

بص يا غالي السبب أن المثانه بتبقى ممتلئة عشان كدة بيحدث ضغط وتدفق في الدم في منطقة الحوض كلها وبالتالي يحدث انتصاب ... بالنسبة للبيبي .

بالنسبة للشاب تحت سن البلوغ هو انتصاب عاطفي وليس انتصاب جنسي بحت لأن لا يوجد سائل منوي يقاس بة أنه ينفع للتناسل... وبالتالي شهوتة العقلية زي ما قولت اول الكومنت هي من تقود الموقف... سواء كانت الإثارة بقى صورة سكس أو مقطع أو حتى كلبة في الشارع ... المهم أن العقل والعاطفة هم من حركوا الشهوة لأن لم يحدث بلوغ بعد .

اشوفكم على خير 💐💐
@BODA 18 مفيش كلام بعد كلام الاخت دي😂😂💔
بصراحه ابدعتي ي رودي🌹🌹🌹🌹🌹🙏🙏🙏🙏🙏

• أتفق
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
ايييييه الحلاوه دييييي ، تسلم ياجميل على الوقت والمجهود الكبير في الرد دا واتمنالك الخير في الي جاي بس متطولش جامد بقا عشان فيه list اسئلة هصدعك بيهم😂💖💖

@BODA 18 مفيش كلام بعد كلام الاخت دي😂😂💔
بصراحه ابدعتي ي رودي🌹🌹🌹🌹🌹🙏🙏🙏🙏🙏
تقولش دكتوره ماشاء **** عليها 😂💖

• بيضحكني
التفاعلات: BABA YAGA
مساء الخير.

طيب السبب اية ؟؟؟

اشوفكم على خير 💐💐
كفيتي ووفيتي كنت لسه هقول نفس الكلام 😂

• حبيته
التفاعلات: BODA 18
اا سنه مش سن صغير
فى السن دا اغلب وظايف المخ بتكون اكتملت ومنها الوظايف الجنسيه
شهوتك الجنسيه بيكون اتكون جزء كبير منها
والجزء الباقى انت بتاخدو من تعليمك وخبرتك فى الحياه
اه ممكن عادى فى السن دا يحصل هيجان وانتصاب بطريقه غريزيه
لان مخك عرف وفهم بس انت لسه متعلمتش وعرفت ان دا جنس

• بيضحكني
التفاعلات: BODA 18
اا سنه مش سن صغير
فى السن دا اغلب وظايف المخ بتكون اكتملت ومنها الوظايف الجنسيه
شهوتك الجنسيه بيكون اتكون جزء كبير منها
والجزء الباقى انت بتاخدو من تعليمك وخبرتك فى الحياه
اه ممكن عادى فى السن دا يحصل هيجان وانتصاب بطريقه غريزيه
لان مخك عرف وفهم بس انت لسه متعلمتش وعرفت ان دا جنس
ماهو السؤال بقا أن مخي عرف منين أن دا جنس رغم عدم التجربه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مساء الخير.

طيب السبب اية ؟؟؟

اشوفكم على خير 💐💐
🤩🤩🤩

ازيكم وحشتوني فشخ بصراحه وبنعتذر عن الغياب دا

حضرتك بتتفرج على سكس صح ؟
طب حضرتك برضو بتتفرجي على سكس صح ؟
قول انت وهي عادي احنا صحاب مفيش كسوف بينا ، انا بتفرج على بورن من وانا 11 سنه (مش حاجه تدعو للفخر لكن بقول معلومه) وطبعا مكنتش لسه بلغت 😃
بس كان فيه حاجه مؤكده بتحصل أن ولامؤخذه كدا أن حنكش بيكون واقف برغم عدم وجود سائل منوي نازل بس مازلت مثار من المصارعة الي بشوفها دي 😂
عايز افهم بقا المخ بيعرف منين رغم صغر السن دا أن الاعضاء التناسلية الأنثوية والي هي من غير كسوف الكس والطيز هي حاجه بتخلي الجسم مثار ؟
حد يقدر يقولنا السبب وعايزين حاجه علميه بلاش هبد وحياة ابوكم 😃
شيئان أساسيان يثيران الاستجابه الفسيولوجية التكاثرية او (الجنسية)
اولهما الهرمونات المنتشرة فى الجسم و تصنع و تشكل الجينات العضوية فى الخلايا و هى ال X , Y عند الجنسين . هذه الهرمونات مصانع داخلية عنيفة لا تخضع لمهدىء او اى مؤثرات على الإطلاق لأنها تتعلق بالحياة و البقاء و التكاثر و اى تلاعب فيها بهرمونات مضافة خارجية عن جسم الإنسان تسبب كوارث و عاهات و شلل و جلطات و تغيير عمليات عقلية و هبل و موت
و العامل الثانى هو النهايات العصبية الطرفية للحواس الخمسة مصادر و رادارات الإدراك على الحدود لحماية الجسم و توصيل بلاغات مهمة وسريعة لغرفة التحكم و اتخاذ القرار و اصدار الأفعال و ردود الأفعال و هى منتشرة على جلد الانسان كله فى اللمس و النظر و السمع و التذوق ، و اى رسالة او ادراك لمؤثر او موضوع جنسى مثل صورة لجسم النوع الاخر يستجيب المخ و يقول للزوبر و اعضاء التكاثر كلها استعدوا يا غجر عندنا نيكة الليلة و ينتصب القضيب
تحياتى

• بيضحكني
التفاعلات: Ayaat
شيئان أساسيان يثيران الاستجابه الفسيولوجية التكاثرية او (الجنسية)
اولهما الهرمونات المنتشرة فى الجسم و تصنع و تشكل الجينات العضوية فى الخلايا و هى ال X , Y عند الجنسين . هذه الهرمونات مصانع داخلية عنيفة لا تخضع لمهدىء او اى مؤثرات على الإطلاق لأنها تتعلق بالحياة و البقاء و التكاثر و اى تلاعب فيها بهرمونات مضافة خارجية عن جسم الإنسان تسبب كوارث و عاهات و شلل و جلطات و تغيير عمليات عقلية و هبل و موت
و العامل الثانى هو النهايات العصبية الطرفية للحواس الخمسة مصادر و رادارات الإدراك على الحدود لحماية الجسم و توصيل بلاغات مهمة وسريعة لغرفة التحكم و اتخاذ القرار و اصدار الأفعال و ردود الأفعال و هى منتشرة على جلد الانسان كله فى اللمس و النظر و السمع و التذوق ، و اى رسالة او ادراك لمؤثر او موضوع جنسى مثل صورة لجسم النوع الاخر يستجيب المخ و يقول للزوبر و اعضاء التكاثر كلها استعدوا يا غجر عندنا نيكة الليلة و ينتصب القضيب
تحياتى
شكرا على المجهود 🤝

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%