NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مين المفروض ياخد الخطوة الاولى فى طلب ممارسة السكس ؟

• مجموع المصوتين
    14

fucker one

نسوانجى الاصلى
نسوانجي متفاعل
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
كتير أوى بتتفتح على السوشيال ميديا قضية الفيرست ستيب يعنى الخطوة الاولى , مين المفروض يأخدها الراجل و لا الست ؟؟ و شوية بيروح مع الرأى ده و شوية بيروحوا مع الرأى ده , سؤالى بقا هنا هو فى السكس
فى رايكم مين المفروض يأخد الخطوة الاولى ؟
يعنى أتنين حاسيين أنهم عايزين يمارسوا مع بعض بس كل طرف خايف من أنه يكون فاهم غلط و يلبس فى الحيط خصوصا ان فى حوار زى ده هتبقا فضيحة ممكن تعمله مشاكل ملهاش أخر ففى رأيكم مين المفروض يأخد الخطوة الاولى ؟
و ليه ؟
و أصلا ايه علامات أن الراجل أو الست عنده رغبة تجاه الطرف التانى ؟
أيه المفروض الراجل أو الست يعملوه علشان يظهروا للشخص التانى أنهم عايزين ؟
و ايه علامات ممكن الشخص يعملها لو رافض مثلا لأى سبب ؟
أفيدونا بخبراتكم

• عجبني
التفاعلات: is2
المفروض اذا كان الراجل عايز ف يطلب و اذا الست عايزه ف تطلب

• الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: fucker one
المفروض اذا كان الراجل عايز ف يطلب و اذا الست عايزه ف تطلب
مهى المشكلة أن الحوار ممكن يقع فى فخ مرحلة التلميحات بس فأحنا عايزين نعرف أزاى نعرف أننا فهمنا صح أو لأ و مين فينا ياخد الخطوة لو أحنا الاتنين عايزين ؟ و لو فهمنا صح بس مش عايزين نعمل أيه ؟

مهى المشكلة أن الحوار ممكن يقع فى فخ مرحلة التلميحات بس فأحنا عايزين نعرف أزاى نعرف أننا فهمنا صح أو لأ و مين فينا ياخد الخطوة لو أحنا الاتنين عايزين ؟ و لو فهمنا صح بس مش عايزين نعمل أيه ؟
لو عايز انت هتلمحلها
لو عايزه و بتلمح ف اكيد هتبقي باينه
لو مش عايز هتبعد عادي

كتير أوى بتتفتح على السوشيال ميديا قضية الفيرست ستيب يعنى الخطوة الاولى , مين المفروض يأخدها الراجل و لا الست ؟؟ و شوية بيروح مع الرأى ده و شوية بيروحوا مع الرأى ده , سؤالى بقا هنا هو فى السكس
يعنى أتنين حاسيين أنهم عايزين يمارسوا مع بعض بس كل طرف خايف من أنه يكون فاهم غلط و يلبس فى الحيط خصوصا ان فى حوار زى ده هتبقا فضيحة ممكن تعمله مشاكل ملهاش أخر ففى رأيكم مين المفروض يأخد الخطوة الاولى ؟
و ليه ؟
أفيدونا بخبراتكم
متابع

• عجبني
لو عايز انت هتلمحلها
لو عايزه و بتلمح ف اكيد هتبقي باينه
لو مش عايز هتبعد عادي
حاسس الكلام ده اللى هو السهل لكن الواقع مختلف و أصعب و محتاج قصة أو على الاقل ده توقعى

حاسس الكلام ده اللى هو السهل لكن الواقع مختلف و أصعب و محتاج قصة أو على الاقل ده توقعى
يسطا في بينك و بينها كلام اكيد
يبقي تقدر تقولها او تلمحلها و انا مجرب قبلك

• حبيته
التفاعلات: jjojja
و ليه ؟
أفيدونا بخبراتكم
الموضوع ده بيجي كده براحه علي اقل من مهله والراجل بطبيعة الحال هو اللي بيطلب بس الشاطر بقي اللي يطلب لما يحس ان اللي قدامه عايزه ونفسها فيه ودي مش أي حد بيعرفها في البنت اللي معاه لازم تكون فاهم اللي قدامك كويس عشان لما تطلب متلبسش في الحيط وفي بنات بتطلب بس بطريقه غير مباشرة بتبقي تلميحات من بعيد وانت تترجمها بقي يعني ماسكة ايد بوس ايديها من باب الحب خبطه خفيفه كده بدون قصد ودي كلها تلميحات بس متتعملش مع أي واحده طبعا بيكون فيه مقدامات في الاول وانت وشطارتك بقي يانجم

• أتفق
التفاعلات: Cuckold hubby
و ليه ؟
أفيدونا بخبراتكم
م عارفه بصراحه كنت ف اوقات كتير ببقي أنا الببدأ
عاوزه اقولك حاجه سعات لما م بعوز القدامي يبدأ متجيش مني زي معملت. مع خطيبي كنت برمي كلام واقول انت ڨصدك اي برد بتاعك دا مش فاهمه وكدا وانا فاهمه يعني مش عبيطه وسعات لما اعوز اهيجو انزل صوره ف وضعيه مهيجه سيكا أو اوريهالو كل دا كان ف الاول خالص قبل منفهم بعض دلوقتي من نبره صوت بيفهم
معلينا نرجع لموضوع أنا بقول أن لو حد عاوز ياخد خطوه ف النيك ف لازم يلمح سوا الست سوا الراجل يعني في حجات كتير اوي تلمح بيها كراجل زي ف مره ابن عمتي وراني الاوتفيت بطريقه مغريه كان بتاعه واقف ولا اي مش لابس بوكسر وكانت طريقه مكاره لفتح كلام وبتاع قلتلو انت لسه صاحي من النوم ولا اي وكدا يعني وهزرنا وضحكنا وخدنا ع بعض ف في كذا طريقه تفتح بيها الموضوع سواء ست سواء راجل.....

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Hadysallam و fucker one
عاوزه اقولك حاجه سعات لما م بعوز القدامي يبدأ متجيش مني زي معملت. مع خطيبي كنت برمي كلام واقول انت ڨصدك اي برد بتاعك دا مش فاهمه وكدا وانا فاهمه يعني مش عبيطه وسعات لما اعوز اهيجو انزل صوره ف وضعيه مهيجه سيكا أو اوريهالو كل دا كان ف الاول خالص قبل منفهم بعض دلوقتي من نبره صوت بيفهم
معلينا نرجع لموضوع أنا بقول أن لو حد عاوز ياخد خطوه ف النيك ف لازم يلمح سوا الست سوا الراجل يعني في حجات كتير اوي تلمح بيها كراجل زي ف مره ابن عمتي وراني الاوتفيت بطريقه مغريه كان بتاعه واقف ولا اي مش لابس بوكسر وكانت طريقه مكاره لفتح كلام وبتاع قلتلو انت لسه صاحي من النوم ولا اي وكدا يعني وهزرنا وضحكنا وخدنا ع بعض ف في كذا طريقه تفتح بيها الموضوع سواء ست سواء راجل.....
انا اسف في تدخلي بس فيه بعض البنات بتبقي هتموت علي الراجل وعمرها ماتلمح وحتي هو لو لمحلها في النيك بتعمل عبيطه ومش عايزه والمشكله اننا بكون متأكد من الي قدامي بس معرفش بيحصلها ايه بنت الكلب 😂

طب و لو أفترضنا ان الشخص رافض لأى سبب يعمل زى ما عملتى مع ابن عمتك ؟

• عجبني
اللي عايز حاجه يطلبها ويلمح بكده علي حسب طبيعة العلاقة طبعا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا اسف في تدخلي بس فيه بعض البنات بتبقي هتموت علي الراجل وعمرها ماتلمح وحتي هو لو لمحلها في النيك بتعمل عبيطه ومش عايزه والمشكله اننا بكون متأكد من الي قدامي بس معرفش بيحصلها ايه بنت الكلب 😂
عادي جالي حاله كدا يخربيته حرفيا معرفش اي دا انسان متجمد بس اظن انو متجمد قدامي بس
بمشي بمبدأ بكره تجيلي ملط وساعتها اقولك بطلت😂😂😂😂😂ديما اقولها لخطيبي

• بيضحكني
التفاعلات: fucker one و is2
  • أتفق
طب و لو أفترضنا ان الشخص رافض لأى سبب يعمل زى ما عملتى مع ابن عمتك ؟
ايون تلميح بهيجان دا حاجه حلوه

• عجبني
عادي جالي حاله كدا يخربيته حرفيا معرفش اي دا انسان متجمد بس اظن انو متجمد قدامي بس
بمشي بمبدأ بكره تجيلي ملط وساعتها اقولك بطلت😂😂😂😂😂ديما اقولها لخطيبي
هو خطيبك مش مدردح كده ولا فاهم وعامل عبيط 😂

الست دايما عارفة انها لو لمحت بحاجة زي دي لراجل تعرفه انه هيوافق بس هي بتستمع اكتر انها تحس انها مرغوب فيها من الراجل ويتكلم هو

هو خطيبك مش مدردح كده ولا فاهم وعامل عبيط 😂
لا دا كان زمان الكلام دا دلوقتي احنا هنجيب عيال🙂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: fucker one و is2
الموضوع مش سهل اوى فى طلب السكس فى مجتمعنا لأنه ممكن يقلب بفضيحة
ما انا عشان كده بقول علي حسب طبيعة العلاقة وطبيعة الشخصية كمان

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة