NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الأجانب مش بيعملوا كده علي فكرة الا في حالات نادرة زي عندنا، موضوع الدياثة مش منتشر برة زي مانت متخيل
انا قلت كدا بالعكس عندهم اخلاص للحبيب مش موجود في مجتماعنا

انا الحمد **** مبسوط ماديا وناجح في شغلي داخل علي التلاتين ولحد الوقت كل ما اعرف بنت واصارحها اني معرص وحابب اتجوزها تسيبني او تستغلني انا حابب نفسي كدا بس للاسف كله بيتعامل معايا ع اساس اني مريض
شوف متزعلش مني بس فعلا ده مرض الدياثه مرض حاول تغير من نفسك بما أنه انت شاطر وكده ابعد عن الموضوع هيتعبك بجد بعديين

هي فعلا الفلوس مش كل حاجة بس التعريص محدش حابه بلاش وخلي ميولك لنفسك احسنلك ولو اصريت دور على واحدة متحررة واكيد هتلاقي بس صدقني الجواز مش للنيك بس ده استقرار وحياة والمفروض فيه عيال هيجوا منعرفش مين ابوهم😂😂 بس مش دي النقطة

انا الحمد **** مبسوط ماديا وناجح في شغلي داخل علي التلاتين ولحد الوقت كل ما اعرف بنت واصارحها اني معرص وحابب اتجوزها تسيبني او تستغلني انا حابب نفسي كدا بس للاسف كله بيتعامل معايا ع اساس اني مريض
اكيد بتدور في مناطق غلط
مش البنات نفسها في ديوث
دور صح

• عجبني
التفاعلات: ديوث بيدور علي عروسه
هي فعلا الفلوس مش كل حاجة بس التعريص محدش حابه بلاش وخلي ميولك لنفسك احسنلك ولو اصريت دور على واحدة متحررة واكيد هتلاقي بس صدقني الجواز مش للنيك بس ده استقرار وحياة والمفروض فيه عيال هيجوا منعرفش مين ابوهم😂😂 بس مش دي النقطة
فاهم قصدك وانا عايزها ميولها زيي وفي نفس الوقت هنعيش كل حاجه سوا

انت تتجوز واحدة اوبن مايند، يعني باين عليها من لبسها و علاقاتها، و متقولهاش علي ميولك، و بعد الجواز تجيبها سكة للحوار ده بس واحدة واحدة

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انت بتدور فى السكه الغلط المفروض تدور على واحده حبه يكون جوزها معرص

• عجبني
انت بتدور فى السكه الغلط المفروض تدور على واحده حبه يكون جوزها معرص
هو دا الانا عايزه بالظبط وفي نفس الوقت تكون بنت ناس

انت تتجوز واحدة اوبن مايند، يعني باين عليها من لبسها و علاقاتها، و متقولهاش علي ميولك، و بعد الجواز تجيبها سكة للحوار ده بس واحدة واحدة
وتكون شرموطه 🥰

طب م انت مريض يسطا

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%