NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الفكره مش كوني خول وبس وعايز حاجه توصل للحته اللي بتاكلني ف طيزي اكتر ما هي احساسي اني تحت راجل ولحمه عليا وبيقطعني ويستخدمني بمزاجه ويعمل فيا كل اللي يحبه الفكره ف الخدمه اني اخدم سيدي وارضيه واعيشله خدامه وتحت امره

HEyXpVI.jpg HEyXyPt.md.jpg HEyhJln.gif HEyhHKX.gif HEyh3HG.md.gif HEyhKN4.gif HEyhdSs.gif HEyhFRf.gif HEyhCVS.gif HEyhBx2.md.jpg HEyhfDl.jpg HEyhni7.gif HEyhxf9.gif HEyhIUu.gif HEyhYxV.gif HEyhzle.webp HEyhuHb.gif HEyhARj.jpg HEyhROx.md.gif HEyh3HG.md.gif HEyh5DQ.webp HEyhciP.gif HEyhaWB.gif

• عجبني
  • حبيته
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: موني طيزي كبيرة, Pusy, سالب طري و 11 آخرين
الفكره مش كوني خول وبس وعايز حاجه توصل للحته اللي بتاكلني ف طيزي اكتر ما هي احساسي اني تحت راجل ولحمه عليا وبيقطعني ويستخدمني بمزاجه ويعمل فيا كل اللي يحبه الفكره ف الخدمه اني اخدم سيدي وارضيه واعيشله خدامه وتحت امره

HEyXpVI.jpg HEyXyPt.md.jpg HEyhJln.gif HEyhHKX.gif HEyh3HG.md.gif HEyhKN4.gif HEyhdSs.gif HEyhFRf.gif HEyhCVS.gif HEyhBx2.md.jpg HEyhfDl.jpg HEyhni7.gif HEyhxf9.gif HEyhIUu.gif HEyhYxV.gif HEyhzle.webp HEyhuHb.gif HEyhARj.jpg HEyhROx.md.gif HEyh3HG.md.gif HEyh5DQ.webp HEyhciP.gif HEyhaWB.gif
جمييييل

• عجبني
التفاعلات: fantomsaw
  • عجبني
التفاعلات: سالب خول متناك و Edmond
انتا كدا بتفهم صح

• عجبني
التفاعلات: صعيدي هايج و Edmond
فعلا حبيبي دي الفكرة اساسا من إننا نكون سوالب وخولات... دكر مسيطر نكون خدامات تحت زبره

• عجبني
التفاعلات: Edmond
احساس انك تحت راجل بينيكك ممتع

• عجبني
التفاعلات: صعيدي هايج و Edmond
صور ساخنة فعلا

• عجبني
التفاعلات: Edmond و Mohamed shaker
تعالي يا متناك وانا اهينك واكسر عينك وتبقي الشرموطة بتاعتي وياريت تكون متجوز علشان ابقي راجلك انت والشرموطة

كل اللى بيحصل هنا رائع و نفسى فيه

• عجبني
التفاعلات: صعيدي هايج
ميولك وانت حر اكيد .. لكن اعتقد ان الثقافه المثلين وسط العرب قايمه ع القهر ودى ظاهره محتاجه دراسة فعلا .

• عجبني
التفاعلات: سالب خول متناك

فعلا انا خول ومتناك بستش حد امان ش لاقي متفتحتش مش

• عجبني
التفاعلات: صعيدي هايج
وانا زيك مش عاوز اتفتح من اي زوبر ونفسي في الجماعي اوي

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%