NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

استشارة الفرق بين ضرب العشرات و النيك

Aloph787

نسوانجى شايف نفسة
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
الفرق بينهم كبير قوي ... لما تضرب عشرة.ما بتدفعش فلوس ولا بيبقي فيه اي فضيحة لأننا بنكون مع نفسنا ...و رغم اني مجربتش انيك شرموطة قبل كده الا انه برضه مش عامل فرق كبير ...لان اكيد الشرموطة هيبقي كسها مليان لبن من اللي بينيكوها ... يعني مقلب الزباله انضف منها....تفتكروا ممارسة الجنس مع الشراميط احسن من ضرب العشرات فعلا و لا ده هبد
Photo 1646080563429

• عجبني
التفاعلات: نصحي
مش لازم شراميط ع فكرة وبعدين ي صاحبي بعيدا الزنا وكده ربك سبحانه وتعالى اختار أن الشهوة تخرج ف الجماع ففيبقى ده أصح واحسن لجسم الانسان أما العادة السرية ف دي مدمره للجسم تماما وف كل الأديان السماوية محرمه

مبدئيا مش لازم تذكر لفظ ر$# في المنتدي و احنا مش بنتكلم عن الد@#×ن هنا ....احنا بنتكلم في حاجة بعيدة عن اللي انت بتقول

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
طبعا الجنس احلي من ضرب العشره

• عجبني
التفاعلات: Aloph787
انا لا بضرب عشره ولا بحب النسوان انا شهوتي بتنزل لما بتناك من غير مالكي بتاعي حتى

انت محسسني أن الشرموطة دي ماشية شيالة اللبن في كسها من بعد كل نيكة و احب اقولك أن في شرميط على رايك عندهم خبرة في النضافة كبيرة و خبرة في المتعة تخلي تكره اي ست غيرها . 😂😂
بس برضو فكرة الجنس بالمقابل خطر ابن عرص علشان الامراض بتاعته لو في فرصة تكون العلاقة شخصية احسن الف مرة

نفسي اعرف اجابه عن الحوار ده
لي العاده السريه بيبقي ليها اضرار و بتسبب مشاكل زوجيه و النيك لا

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%