NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه الفرق بين الخيال و الحقيقة لما تتناك

Ahmad regret

نسوانجى متقحرط
عضو
بما اني اتناكت قبل كده ، بيكون سهل عليا اعرف مين السالب اللي بيكتب تجربة حقيقية و مين اللي بيكتب حاجة من وحي الخيال ...دول كذا حاجة عن النيك الحقيقي عاوز كل السوالب يعرفوها :

١- البورنو بيفهمك أن السالب بيكون مبسوط من النيك نفسه ، لكن صدقني الموضوع مؤلم جدا مهما حضرت و وسعت نفسك قبلها ....انت مش بنت عندها كس تنبسط منه ...ف افهم الموضوع ده من دلوقتي

٢- طب مش هتكلم منك اهات و انت بتتناك ؟ لا هتطلع بس مش زي ما الافلام بتحسسك أنه من متعة الدخول و الطلوع ....الاهات اللي بتطلع منك بتكون من الاحساس الغريب انك بتتملي من ورا و تفضى تاني

٣- متبصش للموضوع برومانسية اوي لان زي ما اي حد جرب هيقولك مش العادي الرومانسية بردو .....افتكر انكم انتوا الاتنين اتقابلتوا لسبب : هو عاوز يعاشر حد و يحط زوبره فيه و انت عاوز تتعاشر و حد يحط زوبره فيك ...فمتحسش بالإهانة لو الموجب شايف الموضوع كده....من غير ما يهينك برا الموضوع طبعا

٤- امال المتعة فين ؟
بص انا عن نفسي بحب الخضوع اللي فيه
معنديش مشكلة حد يرزع فيا بكل قوته لان ده بيحسسني و بيحسسه برجولته اكتر .....معنديش مشكلة حد يركبني و يتنطط فوقي لان ده حاجة بتحسسني بخضوعي اكتر ...يعني الموضوع نفسي بجزء كبير

٥- بردو خلي بالك أن المتعة النفسية دي ليها وجه تاني
....اغلب اللي بينيك مع الوقت هيبدأ يبقى مسيطر اكتر و بيهيج و يسخن عليك اكتر و يتغاشم اكتر .....و انت بطبيعتك هتكون خاضع ليه اكتر و سايبه يعاملك زي النسوان اكتر ....يعني في حدود كتير انت حاططها في الاول مش هتقدر تفرضها و انت رافع رجليك زي النسوان و هو قاعد بينتهك جسمك براحته ... فخلي بالك

٦ - طب مع كل ده و بردو ادمان !؟
ايوه ادمان جدا كمان
و انت اللي بتحن بيه و ترجعله مهما كان غشيم معاك و هو عارف كده كويس ....فخلي

• عجبني
التفاعلات: نصحي
نفسي أتناك 🥺

• عجبني
التفاعلات: Darknight22, Yenxeny, Xdrake و 2 آخرين
صحيح كلامك اول مرة انتكت فيها وجعني اوي كنت مبسوط بإحساس انو في حد مسيطر علي وصرت بدي هذا الاحساس كل يوم

• عجبني
التفاعلات: Yenxeny و محى اسماعيل
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الوجع ممكن يكون موجود كما ممكن يسيب مكان للذة على حسب الاتنين و حجم الزب و المزلق و تجربة الاتنين!
بالنسبة للرومنسية ليه يعني مش موجودة؟ اكيد بتكون موجودة
هناك انواع من الناس : للي شايف ان العملية نيك و قذف وًباي باي
و الي شايف انها علاقة و متعة و انسجام
يعني مش بالظرورة الحاجات ابيظ وًاسود!
المهم اعمل الي تحبه، الجنس و الحب ممكن يتوجدو لو هذا ما تبحث عنه! لكن دوما احمي نفسك بلبس الكوندوم لتجنب الايدز و غيره من الامراض المعدية
تحياتي

• عجبني
التفاعلات: 🌟نجم الموال🌟
يعنى معقول ما بيكون فى اى احساس استمتاع جسدى للسالب

يعنى معقول ما بيكون فى اى احساس استمتاع جسدى للسالب
اكيد بيكون هناك استمتاع و الا لما عملها تاني!

انا موجب عايز سالب او تبادل املس

كيك hazemfigo

• عجبني
التفاعلات: vigo
اخيراااا حد قال الموضوع بجد !!!
انا كنت كل ما اقابل حد عايز يمارس وعايز يكون بوتوم اقوله لاء ما تقابلش خليك في بيتك للعلم انت ما توجعش نفسك الموضوع جسديا مش ممتع زي ما انت متخيل هتتالم وكان يسغرب اوي (انا توب ) وبقوله كده
فكنت بقوله سيبك من افلام البورن او قصص السكس بتاعت انا لقيت الواد بيدلع قمت منزله البنطلون وحطيته في طيزه وهوا اتبسط اكلام ده مش موجود نهااائي
الموضوع مرهققققق جدااا ومولم لاتعب الحدود وكمان لو اللي معاك غشيم او انت حتي غشيم ممكن تضر نفسك وتضر اللي معاك
انت وانت قاعد في بيتك بتلعب مع نفسك او بتمارس سوفت مع حد اريح وامتع بكتير
المتعه لو اتوجدت بتبقي اغلبها نفسيها
في ناس بتعجبها السيطره
في ناس بتعجبها العشق والحب
بس بيور سكس كده حاجه داخله وحاجه طالعه ؟!
مش اللي انت فاكره
فميرسي انك قولت الحقيقه للناس بجد يعني

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Modymody888, 🌟نجم الموال🌟, Banoottaawii و شخص آخر
بص أنا لما اتنكت انبسطت بجد
ما حللتهاش بقى متعة نفسية ولا متعة جسدية
هو طبعا كان أجمل شعور هو اني زي البنت
وكمان الرومانسية كانت عالية لان اللي ناكني واحد صاحبي جدا
والوجع ما كانش فظيع قوي يعني

بص لو زوبرك وقف يبقي في استمتاع جسدي.
لو مفيش مش هيقف اصللا
فاللي جرب يقولنا وقف ولا لا؟؟

بما اني اتناكت قبل كده ، بيكون سهل عليا اعرف مين السالب اللي بيكتب تجربة حقيقية و مين اللي بيكتب حاجة من وحي الخيال ...دول كذا حاجة عن النيك الحقيقي عاوز كل السوالب يعرفوها :

١- البورنو بيفهمك أن السالب بيكون مبسوط من النيك نفسه ، لكن صدقني الموضوع مؤلم جدا مهما حضرت و وسعت نفسك قبلها ....انت مش بنت عندها كس تنبسط منه ...ف افهم الموضوع ده من دلوقتي

٢- طب مش هتكلم منك اهات و انت بتتناك ؟ لا هتطلع بس مش زي ما الافلام بتحسسك أنه من متعة الدخول و الطلوع ....الاهات اللي بتطلع منك بتكون من الاحساس الغريب انك بتتملي من ورا و تفضى تاني

٣- متبصش للموضوع برومانسية اوي لان زي ما اي حد جرب هيقولك مش العادي الرومانسية بردو .....افتكر انكم انتوا الاتنين اتقابلتوا لسبب : هو عاوز يعاشر حد و يحط زوبره فيه و انت عاوز تتعاشر و حد يحط زوبره فيك ...فمتحسش بالإهانة لو الموجب شايف الموضوع كده....من غير ما يهينك برا الموضوع طبعا

٤- امال المتعة فين ؟
بص انا عن نفسي بحب الخضوع اللي فيه
معنديش مشكلة حد يرزع فيا بكل قوته لان ده بيحسسني و بيحسسه برجولته اكتر .....معنديش مشكلة حد يركبني و يتنطط فوقي لان ده حاجة بتحسسني بخضوعي اكتر ...يعني الموضوع نفسي بجزء كبير

٥- بردو خلي بالك أن المتعة النفسية دي ليها وجه تاني
....اغلب اللي بينيك مع الوقت هيبدأ يبقى مسيطر اكتر و بيهيج و يسخن عليك اكتر و يتغاشم اكتر .....و انت بطبيعتك هتكون خاضع ليه اكتر و سايبه يعاملك زي النسوان اكتر ....يعني في حدود كتير انت حاططها في الاول مش هتقدر تفرضها و انت رافع رجليك زي النسوان و هو قاعد بينتهك جسمك براحته ... فخلي بالك

٦ - طب مع كل ده و بردو ادمان !؟
ايوه ادمان جدا كمان
و انت اللي بتحن بيه و ترجعله مهما كان غشيم معاك و هو عارف كده كويس ....فخلي
كلامك حقيقي بنسبة كبيرة جداً ممكن تتجاوز ٩٠٪ وده لاحظته في كتير من السوالب أن كل همه أن الموجب يكون مسيطر عليه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%