NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة واقعية الفرصة الاخيرة | السلسلة الأولي | ـ عشرة أجزاء - 1/12/2022

خاف على عمرك
افرحوا يا عيال ... المخطوفين هيزيدوا واحد

• بيضحكني
التفاعلات: أركان شاهين
ياجدع العظمة حلو وانت مدرس إثارة وتشويق و الي عاوز يتعلم يجي عند مندوب عزرائيل
بصراحة الجزء حلو نيك والسسبنس بدأ يعلي و القصة بقت نيك النيك بالتوفيق يا صديقي في الي جاي

جامد يغالي و****

خخخخخخ جزء ايه اللي تقفله علي هنا ياعم بقا متخلنيش اقولك حاجات مش عايز اقولها انزل ياعم انت بالسادس بسرعة دي القصة اخدت منعطف تاني فشيخ بمعني الكلمة وهي كدة كدة كانت واخدة منعطف جامد من اول جزء بس اللي حصل في الللي فات كوم واللي هيحصل دلوقتي كوم تاني خالص فحاول متتاخرش علينا بقا بقدر الامكان او استني لغايت اما نخلص تالتة وابقي نزل براحتك بقا بس اللي شايفه صح اعمله يا يوكي الزفت خلصانة😂♥️

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بس خلي بالك ابو زيدان نسي حاجة مهمة ان اللي تشتريه بالفلوس هيبيعك بردك بالفلوس فخلي بالك من الكلمة دي خليها قدامك علي طول علشان اللي زي دول ملهمش عزيز حرفيا ناس زبالة

فينك يا غالي

عم العلق فينك مختفي ليه كدة متخلص ياعم اكيد مفشوخ في الثانوية اقعدت تقولي هعرف اوفق ومش عارف ايه اديك اتخزوقت اهو يا فالح😂🙂🤦‍♂️

عم العلق فينك مختفي ليه كدة متخلص ياعم اكيد مفشوخ في الثانوية اقعدت تقولي هعرف اوفق ومش عارف ايه اديك اتخزوقت اهو يا فالح😂🙂🤦‍♂️
بدل ما تدعمني ولا تدعيلي يسط بتحط عليا ......تشكر

اللاب مكنش معايا اليومين اللي فاتو دول فمكنتش عارف اكتب

بدل ما تدعمني ولا تدعيلي يسط بتحط عليا ......تشكر

اللاب مكنش معايا اليومين اللي فاتو دول فمكنتش عارف اكتب
مانا محطوط عليا انا كمان ياعم فعايزين حد يدعمنا احنا الاتنين 🙂😂

اه خلصانة يسطا بحسبك مفشوخ في المذاكرة وكدة

مانا محطوط عليا انا كمان ياعم فعايزين حد يدعمنا احنا الاتنين 🙂😂

اه خلصانة يسطا بحسبك مفشوخ في المذاكرة وكدة
شوفلنا حد يدعمنا بقي ... وربنا معاك يعم

عارف انا هضمك لقائمة الخطف لو منزلتش على الاقل جزئ كل اسبوع ويكون نهاية الجزئ مش زي ده انت علطول تخلي الواحد يدخل الحدث ويبدأ يعيشوا تروح انت جاي قفله مره واحد كده هنزعل منك جامد

• بيضحكني
التفاعلات: Ehab Demian
عارف انا هضمك لقائمة الخطف لو منزلتش على الاقل جزئ كل اسبوع ويكون نهاية الجزئ مش زي ده انت علطول تخلي الواحد يدخل الحدث ويبدأ يعيشوا تروح انت جاي قفله مره واحد كده هنزعل منك جامد
و**** انا لو عليا هنزلك فصل كل يوم بس الظروف بتحكم

• حبيته
التفاعلات: ThePassive
الظروف ظروفك والمتابعين متابعينك متنساش بس يا كبير
انا بكتب في الجديد اهو كتبت ربعه وشغال اهو

تم أضافة الجزء السادس

يسطا انت ايه بجد انت دمار الدمار حرفيا جزء فشيخ بس المشكلة ان الاحداث مش جامدة او يعتبر مبقاش فيه احداث بتحصل بس هي في العموم حلوة وبصراحة يوكي زهقني معاه كل شوية تتطلع حكاية جديدة لابوه زهقنا يجدع😂😂

متتاخرش في الجديد بقا ياحب خلصانة وبصراحة زعلت في اخر حته اوي بجد حاجة زعل 🙂

تسلم يا كبير القصه يا فاجره قوي بس يا ريت ما تتاخرش في الاجزاء انت بتتاخر جامد قوي

يسطا انت ايه بجد انت دمار الدمار حرفيا جزء فشيخ بس المشكلة ان الاحداث مش جامدة او يعتبر مبقاش فيه احداث بتحصل بس هي في العموم حلوة وبصراحة يوكي زهقني معاه كل شوية تتطلع حكاية جديدة لابوه زهقنا يجدع😂😂
تصدق ب**** ... انا محضر حوالي 9 او 12 حدث

شايف كل اللي قدامك ده حدث واحد منهم

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%