NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة واقعية الفرصة الاخيرة | السلسلة الأولي | ـ عشرة أجزاء - 1/12/2022

انت شكلك عايز تتخطف

الجزء جامد بس قصير سيكا وكمل يابرنس والصرحة مش عندى نصيحة لان اسلوبك مميز و الأحداث مترتبة و فيه غموض و تشويق كل حاجة موجودة فعاااش❤❤

هو اي قصه الخطف في المنتدي دهه؟؟
انتو منتدي تجاره عبيد 😂 😂
هو ذات نفسه كان هيتخطف علشان مش بينزل الاجزاء بسرعة بس بقا ينزل بسرعة شوية عقبالك علشان متبقاش زيه كدة تصحي من نومك مرعوب للتتخطف🙄😂😂

لا لا جزء جااااااااااااامد اوووووى بس سيبك من ام الغموض ده والنبى احنا تعبنا من ام الغموووض

انت شكلك عايز تتخطف

الجزء جامد بس قصير سيكا وكمل يابرنس والصرحة مش عندى نصيحة لان اسلوبك مميز و الأحداث مترتبة و فيه غموض و تشويق كل حاجة موجودة فعاااش❤❤
عارف لي صغير .... عشان انا لسه بادئ القصه اول امبارح ....والسلسله مش هتبقي مجرد 10 اجزاء بس دا ممكن توصل 100 معنديش مانع

كمان انا بدات بحياه البطل وهو صغير عشان املا احداث براحتي

• عجبني
التفاعلات: برنس الكون
لا لا جزء جااااااااااااامد اوووووى بس سيبك من ام الغموض ده والنبى احنا تعبنا من ام الغموووض
هو كدا غموض ؟؟
انا لما بخلي حاجه غامضه لازم في نفس الجزء اكشفها زي الاشخاص اللي ظهرو دول كلهم

• حبيته
التفاعلات: Magdy66
بصراحة ميخبتش توقعاتي انت ايه يجدع قصة مكتملة الاركان ومفيش غلط في الاحداث عاش عليك يغالي و**** وربنا يوفقك وكمل علي نفس الرتم ده في الأجزاء الجاية بس بصراحة زعلان ان زيدان عمل كدة مع جده حمد بس اكيد في مصيبة حصلت تخليه يعمل كدة يلا ادينا مستنيين الجزء الجي نعرف حصل ايه بس عاش عليك و**** انا بحس نفسي البطل حرفيا عاش عليك يا زيزو🔥♥️

بصراحة ميخبتش توقعاتي انت ايه يجدع قصة مكتملة الاركان ومفيش غلط في الاحداث عاش عليك يغالي و** وربنا يوفقك وكمل علي نفس الرتم ده في الأجزاء الجاية بس بصراحة زعلان ان زيدان عمل كدة مع جده حمد بس اكيد في مصيبة حصلت تخليه يعمل كدة يلا ادينا مستنيين الجزء الجي نعرف حصل ايه بس عاش عليك و** انا بحس نفسي البطل حرفيا عاش عليك يا زيزو🔥♥️
انا بحاول اسلي وقتي واسلي الناس لاني ببقي فرحان وانا بقري قصص فحابب اخلي الناس تفرح زي ما انا فرحان ....بس انت بقي اللي خيبت املي عشان ماكتشفتش لوحدك زيدان عمل كدا لي ...خمن كدا عمل كدا لي + هو في سببين لو جبت واحد منهم تبقي تنين مجنح

وبعدين يسط اسمي مش زيزو ...اسمي يوكي عشان يوكي ده هو زيدان بس قداااااااااااام

انا بحاول اسلي وقتي واسلي الناس لاني ببقي فرحان وانا بقري قصص فحابب اخلي الناس تفرح زي ما انا فرحان ....بس انت بقي اللي خيبت املي عشان ماكتشفتش لوحدك زيدان عمل كدا لي ...خمن كدا عمل كدا لي + هو في سببين لو جبت واحد منهم تبقي تنين مجنح

وبعدين يسط اسمي مش زيزو ...اسمي يوكي عشان يوكي ده هو زيدان بس قداااااااااااام
دي حقيقة و**** انت بتخليني في قمة سعادتي وانا بقرأ القصة بتاعتك دي عاش عليك وهتبقي كاتب كبير في المستقبل يغالي واتوقع بقا ان زيدان عمل كدة علشان جده غدر بابوه وعمل حاجة فيه مش عارف بقا بصراحة اصل انت غامض يجدع وانا بتعصب من كدة وببقي مستني علي نار علشان اعرف ايه اللي حصل في الأجزاء الجاية

بص بصراحة يوكي ده اسم صعب عليا فهقولك زيزو لغايت اما اتعود علي يوكي ده بقا خلصانة 😂♥️

لا كده ازعل بجد الجزء بيبقا أحداثه قليله والأحداث القليله بيبقا الكلام فيها كتير يعني خلي الأحداث كتير ومتقفلش كده والجزء كبير بص اكيد لتقرأ قصة الهلفوت الذيب شوف كده بيعمل اي واعمل كده حتي لو اتنزل. كل اسبوع مره

بصراحة ميخبتش توقعاتي انت ايه يجدع قصة مكتملة الاركان ومفيش غلط في الاحداث عاش عليك يغالي و** وربنا يوفقك وكمل علي نفس الرتم ده في الأجزاء الجاية بس بصراحة زعلان ان زيدان عمل كدة مع جده حمد بس اكيد في مصيبة حصلت تخليه يعمل كدة يلا ادينا مستنيين الجزء الجي نعرف حصل ايه بس عاش عليك و** انا بحس نفسي البطل حرفيا عاش عليك يا زيزو🔥♥️
اكيد انعرف المره الجايه شكل كده أبوه وأمه اتقتلو اصلا وجده خبا عليه

لا كده ازعل بجد الجزء بيبقا أحداثه قليله والأحداث القليله بيبقا الكلام فيها كتير يعني خلي الأحداث كتير ومتقفلش كده والجزء كبير بص اكيد لتقرأ قصة الهلفوت الذيب شوف كده بيعمل اي واعمل كده حتي لو اتنزل. كل اسبوع مره
بص انا قريت كل القصص الكبيره في المنتدي..الفنجان الخمس سلاسل ...وقصه ايهاب المحمدي ..ليها علاقه بقصه الفنجان ..والهلفوت ..واليتيم ..وحكابتي كل اجزائها التلاته والسراب وتاجر السعاده لحد ما احنا واقفين والحرب والغموض والجنس لحد ما احنا واقفين و انا وصاحبي واخواتنا البنات و كافيه المتعه كامله ...ال صقر والعوده للمجد التلات سلاسل بس التالته ناقصه ومش لاقي بقيتها وكل قصص حماده فتحي ....وحجات تانيه كتير

بمعني اني بقري القصص اللي ليها قصه او هدف او كده مش بحب القصص اللي هيا كل همها الجنس دي بحسها مقرفه

اكيد انعرف المره الجايه شكل كده أبوه وأمه اتقتلو اصلا وجده خبا عليه
لا متقتلوش ...بس ابوه كان ليه تار عند واحد ومعرفش ياخده وهو عاوز ياخد التار ده لابوه ....هتقولي تار مين ...هقولك لا ده سر وليه فلاش باك

انا بعشق الفلاش باكات 😂 😂

لا متقتلوش ...بس ابوه كان ليه تار عند واحد ومعرفش ياخده وهو عاوز ياخد التار ده لابوه ....هتقولي تار مين ...هقولك لا ده سر وليه فلاش باك

انا بعشق الفلاش باكات 😂 😂
انا حاسس بعد مالقصة تخلص هتقول فيه فلاش باك لسة ياعم🙂😂

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بص انا قريت كل القصص الكبيره في المنتدي..الفنجان الخمس سلاسل ...وقصه ايهاب المحمدي ..ليها علاقه بقصه الفنجان ..والهلفوت ..واليتيم ..وحكابتي كل اجزائها التلاته والسراب وتاجر السعاده لحد ما احنا واقفين والحرب والغموض والجنس لحد ما احنا واقفين و انا وصاحبي واخواتنا البنات و كافيه المتعه كامله ...ال صقر والعوده للمجد التلات سلاسل بس التالته ناقصه ومش لاقي بقيتها وكل قصص حماده فتحي ....وحجات تانيه كتير

بمعني اني بقري القصص اللي ليها قصه او هدف او كده مش بحب القصص اللي هيا كل همها الجنس دي بحسها مقرفه
اكترنا كدة اصلا محدش بيحب القصص اللي كلها جنس ومفيهاش تفاصيل بتبقي حاجة بضان خالص

انا حاسس بعد مالقصة تخلص هتقول فيه فلاش باك لسة ياعم🙂😂
احب ابشرك ..القصه دي مش هتخلص 😂 😂
علي حسب تسلسل الاحداث اللي في دماغي فلسه بااااادددددرررريييي

اكترنا كدة اصلا محدش بيحب القصص اللي كلها جنس ومفيهاش تفاصيل بتبقي حاجة بضان خالص
ترو فشخ ...انا بقيت احس اني بهيج عالغموض مش عالنسوان 😂 😂

• بيضحكني
التفاعلات: Elnamr
احب ابشرك ..القصه دي مش هتخلص 😂 😂
علي حسب تسلسل الاحداث اللي في دماغي فلسه بااااادددددرررريييي
ياعم عادي احنا ورانا حاجة نبقي نسلمها لاحفادنا يكملوها بقا🙂😂😂

ياعم عادي احنا ورانا حاجة نبقي نسلمها لاحفادنا يكملوها بقا🙂😂😂
دا انا هخلف بنأدمين براس بخاخه هيعرفو يكملوها؟؟ 😂 😂

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%