NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
ناشر مجلة
شادي الحلو
شادي شاب رقيق يعمل كوافير نسائي ومع تكرار معملته مع البنات والنساء تغير صوته وحركاته وحتي ملابسه وشعره واحس بأنه انثوي وليس شاب حتي ملابس البيت اصبحت نسائية وبدأت هرمونات الأنوثة تسري في عروقه وتورد خداه وكبر صدرة ولانت عضلاته وقرر أن يعيش انثي

في يوم الأثنين عطلته الاسبوعبة اتصل بأدهم صديق عمره وعزمه علي طعام الغداء فلبي دعوته وذهب إليه مسرعا
جلسو لتناول الغداء وعرض علي ادهم ان يبيت معه فوافق وبعد الغداء استلقي ادهم امام التلفاذ ودخل شادي غرفته وخلع ملابسه وارتدي اندروير وجلباب حرير قصير ودخل المطبخ واحضر زجاجة تاكيلا وكأسين واناء الثلج وبعض السجائر الزرقاء ودخل علي ادهم فاعتدل ادهم ونظر اليه يخرب عقلك ما عرفتكش افتكرتك اختك ايه الحلاوة دي هههه
سبل شادي عينيه وهز وسطه وقال له عجبتك وجلس بجانبه وتناولو الشراب وتدخين السجائر الزرقاء ووضع شادي يده علي زوبر ادهم لينكشه فوجده واقف قالو زوبرك وقف عليا يادهم قاله بطل ياشادي* انا عارفك من يومك تموت فالهزار، بس انا مش بهزر يادهم، ياد اتلم متهيجنيش نخسر بعض، اتكسف شادي وقاله كنت فاكرك بتحبني، ياد انا بعشقك بموت فيك، تيب طلعو، اطلع ايه، الي انت مخبيه عني، يخرب بيت علوقيتك وراح قالع بنطلونه وطلع زوبره وقال ما يعزش عليك يا صاحبي، شادي قام شغل موسيقي واتحزم وقعد يرقص ولا اجدع شرموطة، وراح مرمي فحجر ادهم، وباسه من خده ودخل اوضة النوم وشاورله، قام ادهم يترنح من الخمر وذهب اليه مسرعا، فوجده مستلقي علي سريره بالاندروير الفاضح فنزع ثيابه وارتمي عليه تقبيلا وتفريشا حتي قذف منيه بين وراكه وارتمي بجانبه مرهقا شبه مغيب، فنام شادي فوقه واحتضنه وامتص شفته السفليه حتي اصبح ادهم شبه مغيب فوضع شادي زوبره بين فخزي ادهم واخز يحكه علي خرم ادهم حتي قذف هو الاخر وناما بجوار بعضهما البعض حتي استيقظوا منتصف الليل وقاموا واغتسلو وجلسو يتبادلان الحديث والقبلات, نفسي يادهم نعيش مع بعض باقي عمرنا حبيبين عاشقين كزوجين لا نفترق ابدآ وتعمل معي بالمحل مارأيك، فكر ادهم قليلا ونظر في عيني شادي بعمق وقال حبيبي نعم انا احبك من قلبي بل اعشقك منذ عرفتك ستكون زوجتي وانا زوجك لكي عليا حق الزوجة ولي عندك الطاعة العمياء، فلطمه شادي برفق وقبله سمعا وطاعة ولكني ايضآ اشتهيك فلا تحرمني رجولتي، ادهم سوفت فقط، شادي بعمق حبيبي ولكن بعد ان نقضي شهرنا الاول سوفت فقط،
ثم تناولو عشاء خفيف وشربو حد الثمالي وجزب شادي ادهم من زوبره الي غرفة النوم واجلسه علي حرف السرير ونزل علي الارض وبدء في مص زوبره ولم يجد لزوبر ادهم استجابة او انتصاب، ايه يادهم زوبرك ماله مش بيوقف ليه، صراحة يا شادي اعتقد معمولي عمل بيوقف مرة واحدة فاليوم، وبعدين تاخد فيجا حبيبي انا عندي احدث نوع، ماشي شادي هاتها، واخد الحباية وطلعو علي السرير عرايا يبوسو ويحضنو بعض، ومسك ادهم زوبر شادي ودخلو فبوقو ورضعو ، شادي اححححح اوه حلو حبيبي ارضع كس خطيبتك ورفع رجليه نزل ادهم يلحس طيز شادي اححححح اوففففف نيكني يادهم زوبرك وقف، وفتح ادهم طيز شادي ودخل لسانه وهو يداعب زوبره حتي انتصب وبصق فطيز شادي ودخلو براحه، احححححح ايييييي بيوجع براحة عليا، ثم دفعه حتي البيضان وانتفض شادي وصرخ ايييييي خرجو بسرعة فسحب ادهم زوبرو ودخل صوباعه حتي هدأ شادي ودخلو تاني ونام عليه ورجليه علي كتافه ونزل فيه بوس وتقفيش، ههههه وشادي اتحول شادية، لكن شادي قزف لبنه علي بطنه وهو يتأوه وينغج نيكني يادهم جامد اووووووه
وارتعشت اوداج ادهم وقذف لبنه داخل بطن شادي وسحب زوبره برفق ونظر في خورق ادهم النابض وقاله خورقك بقي كس جميل ونام بجواره واعطاه ظهره ف احتضنه شادي من الخلف، وناما حتي الصباح،
واستيقظ شادي واخذ شاور سريع وارتدي البورنس واعد طعام الافطار وايقظ ادهم وتناولو الافطار في صمت وجلسو يحتسون البيرة امام التلفاز ومال عليه ادهم وقبله، صباحية مباركة ياشادية، ليه يادهم واحنا عملنا حاجه بليل، هههههه لا ابدا يمكن كنت بحلم، تيب قوم، علي فين امشي يعني، لا علي اوضة النوم عاوز استشيرك في موضوع مهم، يلا بينا هات ايدك، بص يادهم ال حصل بليل خارح عن ارادتي ارجوك تنساه، انساه ازاي انتي مراتي يالبوه، أليل الأدب أنت، فهجم عليه ادهم كالذئب الجائع يقبله ويلتهم صدره ونظر في عينيه انا موافق علي كل ماتطلبيه مني وطوع أمرك، فقبله شادي قائلا قوم البس هنتأخر علي المحل.

الي اللقاء مع ليلالي شادي الحمراء
Bosy Boy

شادي الحلو

شادي و وائل:-
----------------
توسع شادي في نشاطه واشتري الدور العلوي فوق محل الكوافير وفتحه كوافير رجالي وسلمه لأدهم وتولي هو الفرع الحريمي ومر اكثر من شهر علي علاقته مع أدهم كذوجين ورفيقي العمل وفي احد العطلات جلسو يراجعون حسابتهم فقد زادت ديونهم في التوسعة واقترضوا مبلغ كبير من البنك فقال شادي لأدهم عندي فكرة جهنمية لتسديد الديون، ايه هي حبيبتي،
علاقات جنسية بين زباين الفرعين ولكن نحتاج الي السرية الشديدة لادارتها،
طييب ياشادي وخطورة هذا المجال وانت عارف ان المحلات عليها رقابة شديدة،
احنا هنعمل موقع علي النت لأدارة الشبكة لنجتزب الاثرياء العرب عن طريق الرسائل المشفرة،
اذا نحتاج الي شاب موثوق به وخبير في هذه الأعمال الالكترونية،
كلامك صح انت عندك كام شاب في المحل،
عندي 7 شباب ورجل كبير فوق الخمسين،
ميولهم ايه محتاجين ولاد حلوين حتي لو من الزباين
هدرس الموضوع وارد عليك وانت لازم تجس زبوناتك من باحثي المتعة مقابل المال،
قوم بينا ننسي همومنا علي السرير ههههه
واثناء ممارسة الجنس دق جرس الباب فأرتدي شادي جلباب واندفع ونظر من شاشة المراقبة وجد شاب لا يعرفه فتح له قاله الشاب هذه شقة الدكتور جمال،
لا في الدور الثاني، اسف للازعاج، ابدا بس هو لسه مجاش فضله ساعة تقريبا اتفضل استناه، ودخل الشاب وجلس ثم اتي ادهم وجلس معه وانصرف شادي يعد واجب الضيافة، قاله أدهم معاك لابتوب هل انت مهندس كمبيوتر، نعم، ممكن تفحص اللابتوب بتاعي بطيئ جدا فأحضره له وتفحصه وعمل له سوفتوير، وتبادلا الحديث، هل تعمل خاص أم تبع شركة، نعم شركة، ولما لا تعمل خاص، بحاول بس الحالة المادية لا تسمح، طيب عاوزين نعمل موقع نت لأدارة محلات الكوافير تبعنا ونريد منك ادارته، هعملكم الموقع بعد اصلاح كمبيوتر الدكتور جمال، تمام نحن في انتظارك وسلم عليهم وصعد فأغلقوا الباب وقال أدهم لشادي روح البس ملابس مغرية وحاول توقعة الواد أمور وينفعنا،
قام شادي وفرد شعره ولبس قميص مفتوح يبين صدره المنتفخ ووربطه ليظهر جزء من بطنه وشورط قصير يكشف عن مفاتن افخاده ولبس ادهم وقاله هنزل علي القهوة علشان تاخد راحتك وفتح الباب فوجد الشاب نازل من عند الطبيب، قاله البيت بيتك عندي مشوار مهم وشادي موجود هو المدير وادخله وانصرف، فاستقبله شادي وقاله جهاز الكمبيوتر في غرفة النوم شغله وانا هعملك حاجة تشربها، وجلس الشاب امام الجهاز وبدء العمل ودخل شادي ومعه صينيه عليها كأسين وزجاجة جني وبعض الثلج وعصير الليمون وملئ الكأوس وسأله بميوعة اسم الجميل ايه، وائل، واعطاه الكأس ومال عليه ليريه صدره وجلس بجوارة، سأله الشاب اعطني رقم الفيزا وتعال اكتب الباسورد، فأدخل وائل رقم الفيزا واعطي الكيبورد لشادي ليكتب الباسورد ونظر لفخوده الناعمة وسال لعابه وارتشف كأسه بهدؤ، واشمئز هذا خمر، نعم بس خفيف انت باين عليك خام، فضحك وقاله فعلا مشربتش غير البيرة فقط وشرب باقي الكأس واكمل عمله فصب له گأس اخر وتابع موقعه الجديد ووضع يده علي فخد وائل وقال له هل اكملت عمل الموقع اقترب علي الأنتهاء في انتظار استلام الموافقة، وحرك شادي يده لتلمس قضيب وائل المنتشي بالخمر ولم يمانع او ينهره فبدء شادي يداعب قضيبه بجرأة، وقاله قوم خفف لبسك وقام وائل شبه مخمور فمد شادي يده وانزل سحاب بنطلونه وهو يفك الحزام واخرج قضيبه يداعبه وجرده من ملابسه والولد مستسلم واجلسه علي الاريكه ونزل يمص زوبره بتفنن والولد هائم يداعب شعر شادي المنسدل علي كتفيه وسحب رجليه الي حرف الاريكة وخلع الشورط وجلس علي زوبر وائل حتي ادخله وهو ينغج ويتأوه مثل الشرموطة ثم نزل واخذه الي السرير في ممارسة شيطانية فنام علي ضهره ورفع رجليه والقي وائل نفسه عليه ودخل زوبره وشادي يحضنه برجليه ويتأوه ويمص شفيفه واستمر وائل ينيكه بعنف حتي قزف شهوته في بطن شادي ومسح قضيبه بمنديل وارتمي بجواره يتبادلان القبل، وقاله اول مرة في حياتي امارس الجنس، حبيبي انت نفسي تنيكني تاني وتالت لما تشبع وظل يمارسان الجنس حتي اتت اشارة الموقع بالموافقة فجلس عاريا امام الجهاز ينهي اجرئات التشغيل والتفت له مبتسما هذا موقعك علي النت ياحبيبتي، هتشتغل معايا ياوائل هعطيك الفين جنيه بالشهر و 5% من ارباح الموقع فوافق الولد وهو في قمة السعادة والقي شادي علي السرير ورفع رجليه ليوقع عقد العمل ههههههه وادخل قضيبه في طيز شادي ينكحه بعنف حتي قذف داخل احشائه ليسقط اول زبون في شبكة شادي الحلو

الي اللقاء مع ليلالي شادي الحمراء
Bosy Boy

شادي الحلو

الجزء الثالث

شادي والفريق

شبكة Delivery Boys

تطورت الامور بسرعة كبيرة ونجح مشروعه الشيطاني ونال شهرة ووجد الباحثون عن المتعة فيه ملاذا امنا مقابل المال
وقام شادي بأغواء الشباب العاملين معه وبعض زبائن المحل المثليين لممارسة الجنس بكل انواعه بمقابل مادي مغري
بعد ان مارس الجنس معهم وتصويرهم ونشر صورهم في اوضاع جنسيه مثيرة حتي شريكه أدهم لم يسلم منه.
وراجت تجارته حتي عبر الحدود بعقود عمل في الدول العربية وبعض دول الشرق الاوسط وحقق ثروة هائلة سدد ديونه واشتري برج كبير نقل له محلاته وطور الكوافير النسائي لأنه غير مربح وغير مرغوب الجنس معهم الا نادرا فجعله مختلط وانشاء بالدور الثالث معهد تجميل وتخسيس للرجال والشباب. وباقي الادوار عيادات اطباء ومحامين وسكن خاص للعاملين المغتربين وفي الدور الارضي محلات الدليفري في كافة المجالات ليمنع الشك فيه
وفي يوم من الايام اتصل به رجل اعمال عربي يريد مقابلته شخصيا في احدي دول الخليج العربي لتوسيع نشاطه فعقد اجتماع لمجلس إدارة البوي دليفري
شادي رئيس مجلس الادارة
وادهم مدير ادارة التنفيذ والتوريد
ووائل مدير الموقع الالكتروني
وبعد مناقشة حادة رفض مجلس الادارة العرض رغم موافقة شادي لعدم تعريض شبكتهم للاختراق او القبض عليهم فقال شادي
انا متفهم تخوفكم وسارضخ لرفضكم لكن سأذهب بشكل شخصي اريد رأيكم.
رفضوا بالاجماع وهجمو عليه وحملوه الي غرفة اعدوها للحبس والعقاب لافراد الشبكة
يا علوق انا الكبير وانتم كلابي خرجوني
فنظرا لبعضهم البعض وخلعا ثيابهم ودخلو عليه غرفة الحبس وقال له ادهم
بناء علي ميثاق الشبكة سيتم معاقبتك امام الكاميرا لمخالفة قواعد الامان.
وجردوه من ملابسه وقيدوه علي السرير وبدء العقاب ادهم يدغدغ قدميه ووائل يدغدغ بطنه وجنبيه، وشادي يصرخ طالبا الرحمة والمغفرة فركب ادهم علي صدره وادخل زبه في فمه ورفع وائل ساقيه ورشق زوبره في طيزو واستمر العقاب ساعة كاملة حتي بكي شادي بمحن طبعآ وقال
اه يكلاب ده انا كل يوم هخالف الميثاق هههههه
بص ياشادي بكرة عيد ميلادك واحنا فكرينة
تصور يادهم انا ناسي خالص اوففف
الحفلة هنا وفيها كل اعضاء الشركة
كل سنة وانت طيب يا ملك العلوق ههههه
وانت طيب يا وائل انت الوحيد ال لسه ڤرجن
معلش ياشادي خليني انا راجلكم الوحيد
ماشي حبيبي يلا البسو وكل واحد علي شغله

حفلة عيد ميلاد شادي
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـ
قام ادهم ووائل بتزيين قاعة الاحتفال وجلب الاطعمة والمأكولات وعزموا كل الشباب العاملين معهم وذهبو الي شادي في غرفته ومعهم مجموعة لتجهيزه للحفل كأنه عروس ليلة دخلتها والبسوه افخم بدلة عنده واصطحبوه الي كرسي العرش ووضعو علي رأسه تاج ملكي
وتناوب دخول المدعوون بالهدايا والورود ورقص الجميع وتناولو الطعام وشربو حد الثمالي وفجأة انطفئ النور و بعد دقائق ظهر ضوء مباشر علي طاولة عليها وساده هوائية
وجردو شادي من بدلته ووضعوه علي الوسادة
بملابس داخليه نسائية وسط دهشة الجميع
ونادي ادهم كل الشباب الموجودين ان يتجردو فورا هذا امر بلا استثناء فنفذو اوامره واحاطو بشادي وهو مندهش ومزعور 7 شباب وادهم ووائل حوله والكل زبره واقف يداعبوه وعزفت موسيقي مثيرة للجنس وشادي يستعطف ادهم ووائل ارجوكم ارحموني فرفعو ساقيه علي حافة الطاولة ودلو رأسه من الناحية الاخري
وبدء حفل نيك جماعي علي شرف شادي سكبو عليه الخمر والنبيز بعد أن جردوه من ملابسه وتجمعوا يلعقوه ورشق ادهم زبه في طيزه ووائل في فمه وشادي يصرخ يكلاب كلكم مطرودين ولم يرحمه احد وتناوب عليه الجميع 9 شباب ناكوه وقذفو لبنهم في بطنه وايضا في فمه حتي اصابه الاعياء فحملوه وطافو به قاعة الاحتفال ثم وضعوه في سريره وارتدو ملابسهم وانصرفوا الا ادهم ووائل حملوه الي الحمام وانعشوه وازالو عنه اثار المني والخمر ونامو معه حتي الصباح الباكر.

وفي الصباح حدثت مفاجأة*

والي اللقاء في حلقة جديدة

Bosy Boy

شادي الحلو
الجزء الرابع

اختطاف قصري

بعد أن استيقظت لم اجد ادهم و وائل
شعرت بأرهاق شديد من اثر الحفل الجماعي الذي كنت به الفريسة فملأت البانيو ماء ساخن واسترخيت به حتي زال الالم من طيزي وجسمي وارتديت الروب واتصلت بمحل بيتزا لشعوري بالجوع وارتديت ثيابي، ودق جرس الباب ففتحت لعله عامل الدليفري وبعد أن حاسبته دفعني رجل ضخم ومعه شابان اقوياء وقيدوني ووضعو كيس اسود علي رأسي يمنع الرؤية ثم حقنني ففقدت الوعي وحين افقت وجدت نفسي عاري مقيد بكرسي مكتب في غرفة شبه مظلمة فرفعت صوتي انتم عاوزين مني ايه وبعد لحظة اضيئ كشاف قوي في عيني وسمعت صوت رخيم يقول اهدا، بس افهم انا فين وليه اجلس عاري ومقيد، سؤلين وهتمشي لو جاوبتهم فاهم، فاهم اتفضل، اسمك شادي الحلو تدير محلات لتصفيف الشعر ومعهد للتجميل عمرك 23 عام، نعم كلامك صح، اتصل بك اول امس رجل اعمال عربي فما اسمه، اعتقد قال الشيخ فريح او مفرح ارجوك لا اتذكر جيدا، طلب منك السفر الي اين، المنامة سيدي، وماذا كان يريد منك بالضبط، بزنس سيدي، وهل ستذهب لاتمام الصفقة، كنت موافق ولكن مجلس الأدارة رفض بشدة اقامة اي فروع خارج مصر، يا فرج، نعم يا باشا خد الولد ده رجعه بهدؤ، اسمع يا شادي ما حدث لك هذا قرصة ودن فاهم، بس انا مش عارف حصل مني ايه او انتم مين، اخرس يا علق يمتناك مش انت بتتناك يا شرموطة ولا هتستعبط، بتناك وعلق دي حريه شخصيه، خدره يا فرج ورجعة مطرح ما جيبته تعرف يا شادي لو حد عرف ايه ال حصلك معنا هتكون نهايتك فاهم، فاهم يا باشا وتم تخديري لأفيق علي سريري بقميص نوم ازرق وسنتيان واندر احمر وحين حاولت أن اقوم وجدت هذا الضخم فرج بيصورني ثم تركني وأنصرف فنظرت من خلف النافذة لأجده هو والشبان جالسين علي باب البرج فتعجبت ايه ال حصلي ده ومين دول باين الشبكة ريحتها فاحت واتكشفنا لازم نوقف نشطنا بسرعة فحاولت اغير ملابسي لاذهب الي المكتب فلم استطع فاتصلت بأدهم يترك عمله، فاتي مسرعا مالك يا شادي وليه لابس شرموطة ومتزوق مثل المومسات، اتنيل علي عينك وافهم الاول، قولي يا لبوة ايه حصلك، اعملي فنجان قهوة سادة بسرعة مش قادر ارفع راسي ثواني حبيبي تكون جاهزة، اتفضلي يا قحبة مين فشخك عالصبح كده، بطل هزار مش فيقالك يوووه مش فايقلك، احكيلى طيب ايه حصلك، ممنوع احكي ممنوع تعرف هذه اوامر عليا، انت رعبتني بجد، قولي يادهم مين ال قاعدين علي باب البرج، عم حسين البواب واتنين من السكيورتي بس، متأكد بص كده عليهم، ايوا هما مفيش حد غريب، طيب هنام ساعتين وابقي صحيني، اخخخخ مزة وقفتي زبي يا شادية، عيب بقا مش كفاية بهدلة امس فشختوني وطيزي مش راضيه تلم، انا خارج وهرجعلك بعد ساعتين باي حبيبتي، باي يادهم امووووحح،
اصحا يا شادي، هيا الساعة كام، 17:00، ياه انا نمت مثل القتيل هو مين ال فالصالة، ده وائل بيفتش الشقة، ساعدني اروح الحمام، مالك حبيبي تحب اتصل بالطبيب، مساء الخير يا مدير موووواه، حبيبي يا وائل امووووحح، انا وضعت 4 مكرفونات سريه و 6 كاميرات لتأمين شقتك، بس لقيت الظرف ده فمكتبك، افتحه فيه ايه، شيك بنصف مليون دولار، وعقد اتفاق مبادئ لأنشاء مجمع تجاري بالبحرين وعليه توقيعك وختم الشركة وتوقيع الطرف الاخر مؤسسة المستقبل للاعمال الخيرية، انا موقعتش شئ ده نصب واحتيال الناس دي واصلة قوي يجماعة ازاي اخترقو الامن وخطفوني ورحعوني من غير ماحد يحس لازم نجمد نشاطنا فورآ ونعتزر للعملاء، بص ياشادي احكي حصلك ايه محدش هيعرف حاجة، اول ما صحيت من النوم............! `، ده كل ال حصلي، علي العموم كل ده حصل هنا انت ما خرجتش من شقتك و كاميرات المراقبة الخارجية مصورة 3 نساء دخلو البرج وخرجو بعد ساعة، اتاري صوت ال كان بيستجوبني كان ناعم أوي بس فرج لا يمكن يكون مره ابدا، هو انت شوفت حد منهم تقدر تحدد ملامحه، حموني الاول ولبسوني بدل الفضيحة ال انا لابسها دي يا كلاب دول صوروني وانا كدة، شيل معايا يا وائل هيلا هوب طخنتي يامزة، انا بجد طخنت يبقي لازم اعمل دايت ههههه،
قولي يا وائل الشيك ده مقبول الدفع ولا مؤجل، لحامله هروح الصبح اودعه في 3 حسابات بس اتصل عبر الواتساب بالرقم ده فورا ثم احزفه دي أوامر المؤسسة، اتصل انت يا وائل دي وظيفتك حبيبي وانت يادهم انا جعان قوي اطلب لنا اكلة جمبري واستكوزا واتوصي بالكاليماري والسي فودز، حاضر يا مدير العلوق هههعع، هات ودنك يادهم، عاوز ايه، الليلة ناوي افتح وائل عاوزك تساعدني، بلاش حبيبي هنخسره وروحنا فأيدة، بتتوشوشو فأيه يا حلوين اكيد مقلب جديد يا شياطين، ولا مقلب ولا حاجة بس شايفين طيازك ادورت كده واحلوت وطالبة ال يعرف قيمتها، انا من هنا ورايح مش هناديك شادي ياشيطان، امال هتناديني ايه يا بشمهندس، شيطان الحلو هههه، شايف يادهم وائل بيحتقرني ازاي، لا يشادي انت استاذ الشيطان حبيبي، عملت ايه يا وائل في الواتس، ده ابن جنية ارسل فديو خبيث ليخترق موقعنا تصور اكيد احنا وقعنا فريسة للمافيا، نهار اسود مافيا حته واحدة هو احنا تجار مخدرات يا شباب ولا ايه، مش النظرية تجارة الرقيق الابيض من ضمن اعمالهم، بص يا شادي عندنا 14 محل فاضيين بالبرج اقتراح نفتح مطعم بيتزا كبير ومطعم فواكه بحرية علشان محدش يشكك في ثروتنا فليس من المعقول ان الكوافير يدخل كل هذا المال، علي العموم اقتراح ممتاز وهايفيدنا في شغلنا يادهم، قوموا يشباب الاكل جاهز علي السفرة وبليل نعقد اجتماع مجلس ادارة، ههههه نعقدة علي السرير يا كلابي يلا ناكول الاول•
اقرا جدول الأعمال يادهم، 1 فيه ثلاث شباب من زباين المحل طالبين ينضمو للشبكة ودي اوصافهم وصورهم، 2 تم توكيل شركة!؟ $& للمقاولات لتجهيز سلسلة مطاعم الوجبات السريعة شادي، 3 سيتم نشر اعلانات غدا عنها وطلب 3 شيف بيتزا وستة شباب للدليفري.
بص يادهم لازم تختارهم بعناية فائقة لينضموا للشبكة ويجو عندي واحد واحد بمقابلتي شخصيا مفهوم، مفهوم يا شيطان هتعملهم اختبار باللبن ههخخخخ، يلا انفض المجلس وانت يا وائل ارسل رسالة للمؤسسة وحدد ميعاد للمقابلة بقبرص، حاضر باي حبيبتي امووووحح، باي حبيبتي امووووحح، بس انا مش جايلي نوم يا شباب اقعد يا وائل ونسني، هخلص شغلي بسرعة وارجعلك امووووحح،

مسا الحب يا مدير، اهلا يا وائل تعال اقعد جمبي اقاعد بعيد ليه حبيبي، حاسس ان ادهم مشي زعلان يا شادي، لا هو متفهم الوضع ليلة وليلة يا كلاب والليلة ليلتك يا وائل ههههه ادخل استحمي وحصلني في عشتي يا ديك، كوكوكووووك ههخخخخ،
ايه ياحلوة ده الطاقم هياكل منك حته، اتلم يواد وتعال هنا دلعني، كتكتوتي يا شرموطة خودي ارضعي زوبري، يخرب بيت زبك هو كبر كده ليه يافحلي، من جمالك يا لبوة تعالي نامي علي حجر جوزك، ههههه اههه بس اضرب بشويش، كراش طراخ اي اقوي شويه طراااخ طيزك احمرت حبيبتي امووووحح يلا متعها عاوزه الجيران يسمعو صويتي، تعالي يا قحبة ارضعي زوبري، مممممم مممممم مممموه، اه اه اه هيلا هوب نزلني يا وائل هتوقعني اييي اي اي دخلتو عالناشف وجعني احححح، خدي خدي خدي، ياححح بيحرق هو فيه شطة، خدي خدي خدي يا متناكة ياح ياح نيكني اح افشخني اوفف اقوي شويه، طراااخ كليك كليك كليك كليك كليك اووووووه اخخخخ هاه، ياحححح سوخن قوي يا فحلي، حبيبتي مشكلة كبيرة انتي مش هبطل نيك فيكي الا لما يغمي عليكي وتطلبي الرحمة خدي خدي كليك كليك كليك، ايييي يا مفتري روح انته مرفود اححححح هموت يا وائل، طراخ طراخ طراخ يا مومس خدي خدي خدي، ارحمني يا فحلي مراتك اتفشخت من زوبرك اه اه اه اوووف نار قايده فطيزي يحمار اهئ أهئ، هاهاها صوتي سمعي الجيران يا متناكة خدي خدي كليك كليك كليك كليك، كفاية شبعت بقا هاتهم فبوقي مش قادره ممممممم ممممممم مم، اووووه اخخخخ حبيبتي، غرقت وشي بلبنك، تعالي امص كسك يا متناكة ايه ده انتي نزلتي لبنك، مرتين حبيبي كنت شديد الليلة، طبعا حبيبتي من عشوتك ال كلها فسفور، خودني فحوضنك حبيبي وسيب زوبرك بين وراكي، امووووحح شكرآ يا شادي كنت الليلة مشتاق انيكك بجد•
وصحيت مش لقيت وائل استحميت وخرجت افطر واتمشي شوية فجأة وقفت جمبي سيارة ودخلوني فيها بالقوة وحسيت بنفسي دايخ وفقدت الوعي√

Bosy Boy

الجزء الخامس

البحث عن شادي

ذهب ادهم الي بيت شادي ودق جرس الباب فلم يجد استجابة فاتصل بالسيكيورتي فصعدو مسرعين فقال له احدهم، لقد غادر في الصباح ولم يعد، هاتفه مغلق هل قال لاحدكم عن وجهته، لا راجع الكاميرات يا سيدي لقد سألناه فقال سأتنزه ولم يعد
اجتمع كل افراد الشبكة وكثفو جهودهم للبحث عن شادي بالمستشفيات واقسام الشرطة واي مكان من الممكن التواجد فيه ولكن وائل كثف بحثه علي شبكة الإنترنت وتتبع خطواته من خلال هاتفه الشخصي قبل ان يغلق في مبني بمدينة الرحاب فوجه افراد الامن الخاص اليه وكانت شقة مفروشة يستأجرها رجل اعمال مصري في مجال السياحة و الاعلان، فاستعانو برجل من افراد الامن العام مقابل مبلغ مالي كبير فاختطف رجل الاعمال المشتبه به واستجوبه وبعد الضرب والتهديد اقر بأن من اختطف شادي عصابة تعمل بالاجر وهم من طلبو منه استئجار الشقة مقابل عمل بعض الاعلانات بمكتبة واعطاه اسمائهم ومنهم مجرم محترف مكسيكي يعيش بمدينة الغردقة، فذهبوا اليه علي الفور وهاجموه في ڤيلته وفتشوها فوجدو شادي مقيد بغرفة سرية ببدرون الڤيلا عاري تماما علي كرسي متحرك فحرروه وانعشوه وعادو به الي بيته ومعهم المكسيكي والمصري وبعد ان استقرت الامور افرجو عن الخاطفين بعد توقيع معاهدة وبعض وصولات الامانة علي بياض,
ايه يا شادي ال حصل فيه ايه مخبيه علينا، سيبني يادهم مش فاكر حاجة خالص انا غبت كام يوم وازاي ليقتوني، قوم احميك باين عليهم حيوانات مش بشر، فين وائل يادهم، زمانه جاي هو السبب في العثور عليك لولا هو كان زمانهم سفروك، جهز الحمام عاوز ساونا وهات مدلك من المعهد،
وبعد عملية اعادة انعاش شادي والمساچ نام لمدة ثماني ساعات متواصلة فأيقظه وائل،
حبيبي يا شادي قوم كفايه كده، وائل حياتي كلها انت عارف انت كيف عثرت عليا بذكائك، قوم العشاء جاهز حبيبي يلا، قومني مش قادر اصلب طولي، اشيلك يا عنيا هيلا هوب هههه،
وبعد ان استرد شادي عافيته واطمئن علي استمرار العمل طلب من وائل وادهم ان يتركوه وحدة ليحاول تذكر ما حدث له فانصرفوا،
فالصباح رن هاتفه السري فقام بسرعة، اللو سيكون انتقامي منكم رهيب حتي وان ادي هذا لأغتيالي، اللللو خلاص خلصت محضرتك اسمع ومترضش حتي انتهي من كلامي وهدي نفسك كويس، تمام انا هادي هات ما عندك، احنا منحناك المال وانت نقضت العهد احنا متتبعينك منذ ان بدئت نشاطك وعارفين انك ولد شجاع وبتتاجر في اللواط هتضيف لنشاطك تصريف بعض العقاقير المخدرة السرية كطوابع البوستة وخواتم الهيروين علي طلبة الجامعات والمدارس الثانوية وستربح عشرة اضعاف عملك طول العام من ارباح اللواط في موسم أختبارات الطلاب فقط فكر جيدا وسأتصل بك بعد اسبوع سلام كليك، اللو اللو اه يا ولاد المتناكة قفلتم، اللو يادهم هات وائل وتعال انعقاد مجلس ادارة،
الموضوع يتلخص في..................!، ياعني يا شادي مكسب كبير من غير مجهود، ايوا يادهم ومضطرين ننفذ اوامرهم عمل في شهر الأختبارات مش مشكلة، طيب ليه الطلبة يا شادي دول اكيد جهه معادية، هههههه ايه يا وائل طيب ماحنا جهه معادية يا واد، بص يا شادي البضاعة هتتصرف مع سوالب الشبكة فقلهم انسو حكاية الطلبة، ممكن يادهم حتي لو رفضوا هنضطر نحاربهم في عقر مؤسساتهم الخيرية هههههه قال خيرية قال ولاد الزواني، يلا يا وائل بينا سيب شادي يرتاح، لا ارتاح ايه مفيش عندك عيل حليوة يجي اعمله اختبار هههههه، خلاص يا ادهم امشي انت وانا هكون الاختبار زبي مولع، طيب اتهنو ببعض باي،
حبيبي يا وائل عاوزك الليلة تغتصبني بعنف، حاضر يا شرموطة هروح البيت وارجعلك بليل اموووواه، اموووواحح،
اللوه ايه يا وائل مش جيت ليه حبيبي تعبانة، انا في المستشفي ماما بتعمل عملية الزايدة اتصلي بادهم، حبيبي لو احتاجت اي حاجة اصرف من الفيزا بتاعتي الف سلامة عليها، اللوه يادهم وائل بالمستشفى مامته تعبانة ارسله الفيزا بتاعتي وخليك جامبو، حاضر حبيبتي وانتي هيجيلك نوم ولا اقولك هبعتلك شاب جديد اسمه سامر اهو يريحك وتفتحيه هههه، ماشي يا خول باي،
مين بالباب، حسين البواب ياباشا ومعايا الاستاذ سامر، ماشي يحسين افتح دخله الصالون وانا هخلص حمامي واطلعله وقدمله عصير ليمون او فواكه وانزل علي شغلك، حاضر يابيه، اتفضل ياستاذ سامر ادخل الصالون لحظة واجيلك، اتفضل يابيه اشرب شوب العصير ده، معندكش بيرة احسن ياعمو حسين، متقلقش الباشا هيجيلك ويسقيك ال ماتحلمش بيه سلام انا ماشي ياباشا عاوز حاجة، اقفل الباب ورك مع السلامة،
هاللو انت بقا سمورتي هههه، ايوا يا باشا خدامك سامر تحت امرك، ايه يا واد اقلع برقع الحيا هنا مفيش القاب مفهوم باين عليك لسه خام يامنيل هههههه قولي انت صحيح لساك فرچن، ايوا ادهم باشا فهمني يا هانم، اقلع خالص واعمل عرض يا سوسو واو جسمك رياضي لف عسليه يخرب بيت جمالك تعال وريني زوبرك، اهه يا هانم عمره ما اشتغل انتي اول واحدة تشوفو، طيب ادخل البار هات قزازة شمبانيا وكاسين وتلج وحصلني علي اوضتي اموووواحح، اتفضلي يا هانم، صب يا واد وتعال اسقيني من بين شفيفك الحلوين دول، اموووواحح حبيبت سامر، هههههه زوبرك وقف شكلو توحفة دوقهولي مممممممم مممم يلا اغتصبني يواد بس بحب العنف، تعالي يا متناكة هيه هقطع لباسك يالبوة اي اي ابعد عني ياوحش، زوبرك شكلو حلو قوي هاكلو امممممم امممممم امممممم، اه براحة، تعالي هيه هقطع طيزك خدي، اي ياغشيم حرام عليك عورتني، خدي يامومس طراخ طراخ هفشخك يا شرموطة خدي خدي يامومس طراخ، احححح زوبرك شديد اديني جامد ريحني، خدي خدي اخخخخخخ اه هههه اوه حبيبتي، لبنك كتير بطني شبعت لساك بكر يا سامورتي، نام جمبي، عجبتك ياستي انا، استاذ نيك تحب تفضل موجب ولا افتحك ولا اقولك خليك فرچن هلقالك زبون يتاقلك دهب طيزك كبيرة وطريه هفرشك بس، اه اه ياستي انا حكي جامد متعه، اخ اخ اخ عليك طيز حكاية هتفضل معايا اسبوع، حاضر حكي جامد ريحني مش كنت اعرف ان النيك لذيذ بالشكل ده، اخخخخخخ اه هههه حبيبي تعال اشرب لبني، امم امم امممممم، ابلعة، امغيتكه لذيذ قوي خوديني فحوضنك، نام حبيب قلبي والزق فيا جامد.

الي حلقة جديدة
Bosy Boy

الجزء الاخير

جزر الكناري

استيقظت من النوم لأجد سامر نائم فايقظته وذهبنا الي الحمام واخدنا شاور سريع وتناولنا الافطار وقبلته وقولت له،
انت ياواد متعة وانا حبيتك ايه رأيك تكون ليڤري، معقوله ده انا عشيقتك من يوم شوفتك قول اكون خدام رجليك، يلا يبكاش امووووووواححح،
وذهب إلى عمله واتصلت بأدهم ليجهز حفل خاص لعرض شباب دليفري في المزاد استعدادا لدخولهم أعضاء في شبكة البوي دليفراي ثم ارتديت ملابسي وذهبت الي طبيبي الخاص فتفحصني وبعد الكشف طلب مني ان اخلع ملابسي وادخل غرفة خاصة لازالة شعر الجسد وتكبير الارداف وابراز الثديين لرغبتي الشديدة فالتحول الي شيميل لوضع حد الي رغبتي في حب الملابس النسائية وبعد الجلسة الأولى دخل طبيبي يداعبني،
لا حاجة لك لابراز مفاتنك عيش حياتك كما انت وسأكتب لك بعض الهرمونات الجنسية علي شرط ان تداوم علي الجلسات بصفة منتظمة وهذا تقرير كامل عن صحة العاملين عندك واريد قضاء ليلة حمراء معك، حدد الموعد يادكتور لتقضي معي اسعد لياليك،
وارتديت ملابسي وعدت الي مكتبي اتفحص احوال المجموعة و حسابات الارباح ثم استدعيت ادهم وعدت الي منزلي،
ايوه يا شادي عاوز مني ايه اوعاك تكون طيزك بتاكلك، ههههههه لا سامر قام بالواجب بليل وهراني نيك انا عاوزك ف موضوع يخص وائل سمعت انه ناوي يتجوز ويشذ عن فريقي، وفيها ايه وانت مالك بيه اصلآ هو رافض حياتنا واحنا عطيناه الامان، مش القصد خايف علي شغلنا لان اكيد هيفضفض مع مراته وانا عارف خبث النسوان وكيدهم، بصي يا شرموطة انتي نفسك من زمان في راجل يتجوزك بعد ما طلقتك وعينك منه وليه تربطي نفسك بجواز مانتي عايشه بحريه كل يوم مع شاب مثل المومسات، خلاص يعم عمال توبخ فيا وتفتري عليا بكلام من خيالك اهم شيء عندي مستقبلنا و وائل هو مفتاح الامان ولازم نحافظ عليه ايه ده يواد زوبرك واقف ليه، يخرب بيت طيزك انت نتفت شعر جسمك امتي، لسه راجع من عند الدكتور بهاء جاب جهاز ليزر جديد علي حساب شبكة دليفراي لخدمة علوقنا المحترمين وباين عليه عشقني ههههه، طيب مش عاوزه حاجه من زوبري اوفففف كس ام النسوان من بعدك، لو محروق تعالي امصهولك طيزي وجعاني من سامر بيطول وزوبره طخين، خلاص اعملي حسابك ان في اتنين شباب سوالب انضمو النهارد وعندهم كشف الليلة، والليلة ليه روح ابعتهم وتعالي انت و وائل، يلا سلام المزاد الساعة 20:00 علي شبكة الإنترنت!
اجتمع جميع افراد الشبكة بالموعد المحدد وبدء الحفل ومرت نصف الساعة ولم يأتي شادي،
في ايه يا ادهم فين شادي الزباين متجمعين علي النت، مش عارف الموبايل بتاعة مقفول والبواب قال انه نزل وركب مع اتنين بودي جارد من ساعة ونص، طيب اصرف الشباب وانا هلغي المزاد فورا، اتصرف يا وائل انا شامم ريحة مش ولابد يلا يا شباب كله يروح الحفل اتأجل وال محتاج فلوس يصرف من الفيزا بتاعته، خلاص فضيت المزاد ريحة ايه ال انت شاممها، روحت اجدد الفيزا بتاعتي لقيت شادي حاطط بحسابي نص مليون جنيه شيء مش طبيعي، يوووووه نسيت اقولك ده ارسلي رسالة مع سامر مكتوب عليها تفتح بمعرفة ادهم بوجودك، ياتري فيها ايه الرسالة خايف علي شادي فيه حاجة فدماغه مش بيفصح عنها، يا خبر الان بالمال غدا يبقي ببلاش قوم بينا نفرفش انا زهقان،شوفت ياعم خلاص الشبكة فركش تحب نسهر فملهي ولا نروح مسرح، لا نتمشي فوسط البلد وحشتني ايام التسول هههههه، تفتكر شادي راح فين فجأة اوبااااا تخيل راح عن بالي بهاء، بهاء مين دكتور التجميل ماله، لاحظت من كلامه عنه أنه عينه من شادي يمكن نفسه ينيكه وهو راحله، خيالك بعد قوي شادي ما بيروحش لحد وعمره ما اتناك الا علي سريره، يلا بينا نروح مكان ما انت عاوز دماغي هنكت، عارف يا ادهم انا لولا اني وحيد امي كنت هاجرت، مالك يا وائل مهموم ليه مع انك داخل علي نشروع جواز، بخ خلاص الموضوع طلع اشتغاله وخلاص كرهت الجواز وبفكر اسيب البلد دي، يعني مش علشان جوازة فشلت تنهار وتكره البلد احنا عايشين في نعيم ولوو! شايف ال انا شايفه، معقولة ده سيارة شادي ايوا هيا صح وامام فندق تعال نسأل عليه، مش فاهم حاجه هو بيعمل فينا كده ليه احنا شايلين اروحنا علي كوففنا وهو داير يتصرمح ولا هامو، انا رايح الريسبشن وانت اجلس بالهول راقب الموقف، وافرض لقيناه هنا هنعمل لكس امه ايه يلا بينا انا قرفت منه، علي رأيك بص بص اهه خارج من الاسانسير اوفففف مين ال معاه ده، شكله كده اجنبي ومز يخرب بيت امك يا شادي بيبوسو قدام الناس ولا همو، شافنا يا ادهم وغمزلي معناها نتدخل لأنقاذ موقف ما، هاي شادي فرصة سعيدة من زمان ما شوفناك مين الباشا ال معاك، هاي ادهم هاي وائل اعرفكم بمستر ماندرياس من جزر الكناري هنتفق معاه ننقل نشطنا هناك أأمن، بنسوار سنيور ماندرياس، مرحبا بكم انا اتحدث العربية بطلاقة هل انتم شركاء السيد شادي، نعم يلا بينا يا شباب نشوف مكان نتكلم فيه بحرية، عملتم ايه فالبزنس دليفري الليلة دي، اطمن انا اجلته وصرفت الزباين، طيب يلا بينا نروح البرج اما انت مستر ماندرياس اتفضل علي جناحك استريح من السفر وهذا الكارت به عنواني وارقام التليفونات، قلقتان عليك يا شادي وليه قافل موبايلك يا شرموطة الليلة هنفشخ كس امك، لا تؤلمني يا ادهم انا الليلة تعبان مش حمل نيك يلا اركبو السيارة، اتفضلوا يا بهوات عاوز مننا حاجة يا استاذ شادي مهمتنا انتهت، خد الشيك ده انت وزميلك وده الف جنيه كاش وخليكم جاهزين وخدو بالكم من مستر ماندرياس مع السلامة، مين الاهرامات دول مصارعين ولا فتوات، دول البوديجارد مأجرهم لحراسة مستر ماندرياس خلاص وصلنا هتطلعوا معايا ولا السواق يوصلكم، خد راحتك خليه يوصلنا واطلع انت سلام، نتقابل باكر يا شباب مع السلامه،
شعرت بصداع رهيب وطلعت شقتي وقلعت ملابسي واترميت علي السرير مقهور وغثيان ونمت وصحيت علي صوت الموبيل,
اهلا وسهلا طلباتك ايه...... تمام حولتلك 50 الف دولار......... تمام كده احتمال نوصل بعد يومين او تلاتة.......... ايوه بعت البرج وحولت ثمنة لبنك بسويسرا.......... صفيت كل اعمالي هنا وخلاص........... ايوة حطيت لكل واحد فيهم نصيبه يعيشوا زي الملوك انا مقدر تعبهم.......... معايا شاب واحد بس.......... هعرض عليهم الموضوع وال موافق يسافر مرحب بيه هما احرار........ سلام دلوقتي هكلمك بعد الاجتماع،
يا اااااااااااه الساعة لسه خمسة صحاني من احلي نومة معقول هيجيني نوم تاني اتصل بمين يسليني،
اللللوه وائل البس وخد تاكسي وتعال بسرعة سلام، الووووه سامر اطلع عاوزك بسرعة سلام،
ايوا يا باشا اي خدمة، اتلم يا خول خليك فريش مش بحب التكليف فاهم، حاضر يا شادي تؤمر بأيه، اعملي مساچ بس حضر لنا فطار خفيف لتلاته ومن اليوم اسمك سمر هتسافر معايا، خدامتك سمر يا روحي حمامة احضر الفطور هشوف مين عالباب، ده وائل افتحله، اهلا وائل باشا اتفضل المدام بالصالون، بتعمل ايه هنا يا سامر بدري كده، العلم علمك معرفش هو صحاني من عز النوم هحضر الفطور والقهوة واحصلك، اهلا وائل تعال جمبي عاوزك فأمر مهم جدا انا صفيت كل اعمالي هنا ومهاجر راجع حسابك حطيت لك نص مليون جنيه بالبنك وقدامك خيارين تفتح مشروع ليك هنا او تسافر معانا، اتمني اسافر بس المشكلة امي ملهاش حد غيري، بس امك طيب وخطيبتك، لا خلاص فركش انفصلنا وراحت لحال سبيلها، امك مش مشكلة ناخدها معانا انا محتاج خبراتك وهناك هتلاقي اجمل نسوان، ان كان كده انا موافق طيب وادهم، ادهم رفض وهايفتح سوبرماركت ويعيش حياته مع اهله وانا اخترت من بين كل الشباب سامر يرافقني لانك علق مش بتحب المثليين، هههههه اه يا لبوة بصراحة واد موز الف مبروك، الفطار علي السفرة اتفضلوا،
فطرنا وشربنا القهوة وقلعت وسامر عملي مساچ واد خبير بجد ولبست والوقت عدي ووصل ادهم عقدنا اخر جلسة لمجلس إدارة دليفري بوي وكل واحد راح لحال سبيله وحهزت نفسي للسفر انا وسمر حبيبتي اما وائل هيحصلنا بعد ما ينهي كل امورة،
سمر حبيبي المثلي موبادل ايه رأيك الليلة افض عذريتك ونعيش مع بعض عمرنا كله، انت يا شادية هتكون فعيوني خادم مطيع ليك مع اننا مانعرفش بعض لكن نبدأ قصة حب جديدة، قوم لبسني عاوزك تختار ليا اجمل حاجه تشوفني فيها وانت البس اجمل ماتحب نفسي اشوفك ملكة جمال،
شويه ووصل وائل و ادهم عكننوا علينا ليلتنا هههههه قضيناها سهرة للصبح من غير جنس ووصلونا المطار بالوداع والدموع،
مع السلامة يا اجمل واحن اصحاب امووواه امووواه، مع الف سلامة يا ارق نسمه مرت علينا نتمني لك حياة سعيدة خليك علي اتصال دائم بينا،
ووصلنا الي جزر الكناري بعد رحلة سفر طويلة ومتشعبة لاجد مستر ماندرياس في استقبالنا ووصلنا الي ڤيلا شادي الرائعة لم اتخيل هذا الجمال والطبيعة الخلابة ومعي سمر حبيبي وبعدين اصطحبنا لمكتبي الجديد شركة شادي للسياحة وعرفني بالموظفات ال شاغلين عندي ثم انتقلنا المطعم الخاص بي وتناولنا طعام العشاء وعودت انا وليڤري الي عشنا السعيد،
شادية حبيبتي اخيرا اتحقق حلمك تعالي فحوضني اااااه حياتي، امووووووه بيبي قلعني ودلعني وعلي حجرك شخلعني،
ولبسنا لبس عاهرات واتزوقنا وشغلنا الكاميرات لتسجيل ليلة حب الشباب،
سمر حياتي كلها انزلي تحت رجليا ودلكيها، رجلين حبيبتي هتكون مخدتي طول عمري اموووه قشطة ملبن ممممم، يلا بينا علي فراش عرسنا الليلة دخلتي عليكك يا سمر حياتي،
ونمت عليه وهو مستسلم بوس واخضان وتقفيش ومص ولحس بس للاسف زبي ماعرفش يفتحه فرضيت بنصيبي اكون انثي وهو الذكر،
لنحيا بحرية يجب أن نزرع الحب فنحصد السعادة والهروب من وطن لا يحترم ميولنا ليس جريمة فكل الارض اوطاننا،
مع تحياتي لكم جميعا.
تمــــــــــــت
The end

Bosy Boy

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%