NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

معقوله ي ياسو ي قمر اولا مساء السكر 🌹
ثانيا التمس لحد العذر مع انو ممكن يقولي واتفهم اصلها مش صعبة احنا الي بنصعبها
مسائك قمر يا لولي🌝
بصي الموضوع ده مش سهل و مش طول الوقت بنقدر عليه لاننا في النهاية بشر مش مثاليين
الي قصدي اقوله ان كل واحد مشغول بي حياته و الي بيجري فيها مش طول الوقت بيكون ظاهر قدامنا
انا شخصيا بقيت مش منتظرة اي مساعدة من حد او سؤال لان ببساطة محدش هيكون جمبك زي نفسك و الي بسكون جمبك مرة مش هيكون جنبك تاني

(نظرة سوداوية بعض الشيء بس بالنسبالي ديه طريقة للنجاة )
بس هرجع و اقولك حاجة بردو الموقف بيختلف و مدي قرابة الشخص بتحدد كتير ، فيه حاجات بيكون الي قصادك هو عاوز يكون مهمل في حقك او ببساطة هو مش فارق معاه فا راجع لي تقييمك بقي

• أتفق
التفاعلات: mydoooo، loully58 و Klein 13
اكيد مش هيكون زي الاول الي بيقولك الحب بينسي والكلام ده بالعكس العلاقه الي فيها حب كبير اي موقف بيحصل بيجرح وبينزل من المعزه
ده الي قصدي عليه 🤝🏿

• أتفق
التفاعلات: FLAME VOLCANO
  • أتفق
التفاعلات: loully58
هايات عليكم 🙂‍↕️
الغياب
اي رايكم فالغياب ؟
عادي حد يغيب عليكم فاوقات الشدة ولا بتسامحو خدلك فرصة كمان ؟
الي هيسالني على "رايي" انا شايفة إن الغياب وقت الشدة بيلغي قدسية اي علاقة مهما كانت قوتها للاسف
الرصيد
الي يشفع لأي شخص قريب مننا هو الي بيشفعله غيابه .
وكل حاله وليها أسبابها مفيش قاعدة ثابته

• أتفق
التفاعلات: mydoooo و loully58
مسائك قمر يا لولي🌝
بصي الموضوع ده مش سهل و مش طول الوقت بنقدر عليه لاننا في النهاية بشر مش مثاليين
الي قصدي اقوله ان كل واحد مشغول بي حياته و الي بيجري فيها مش طول الوقت بيكون ظاهر قدامنا
انا شخصيا بقيت مش منتظرة اي مساعدة من حد او سؤال لان ببساطة محدش هيكون جمبك زي نفسك و الي بسكون جمبك مرة مش هيكون جنبك تاني

(نظرة سوداوية بعض الشيء بس بالنسبالي ديه طريقة للنجاة )
بس هرجع و اقولك حاجة بردو الموقف بيختلف و مدي قرابة الشخص بتحدد كتير ، فيه حاجات بيكون الي قصادك هو عاوز يكون مهمل في حقك او ببساطة هو مش فارق معاه فا راجع لي تقييمك بقي

• أتفق
التفاعلات: loully58 و Coraline
مقدرش الوم حد لان الشده مسؤليتي بس مجرد السؤال بيعلي من قيمه الي قدامي
بس الاحتياج لرفيقك وغيابو وجهرو ليك بعد معرفة انت قد اي محتاجو و بدون اسباب حقيقية افتكر انها تخليك ترجع تفكر كويس

الغياب قطع وصال ومن قطع وصال في الشده لاحق له في الفرح والسعاده او الراحه بعد الشده 🤚🙂
قولت الي جوايا

• أتفق
بس الاحتياج لرفيقك وغيابو وجهرو ليك بعد معرفة انت قد اي محتاجو و بدون اسباب حقيقية افتكر انها تخليك ترجع تفكر كويس
اكيد
بالنسبالي لو لقيت حد عارف اني ف وقت شده وهو مجرد مسالش بعتبره غريب مهما كان مدي قربه
كلمه اخبارك اي مش صعبه

• أتفق
الرصيد
الي يشفع لأي شخص قريب مننا هو الي بيشفعله غيابه .
وكل حاله وليها أسبابها مفيش قاعدة ثابته
طبعا مش قاعدة 🤝🏿

• أتفق
التفاعلات: LEGEND KYSER
اكيد
بالنسبالي لو لقيت حد عارف اني ف وقت شده وهو مجرد مسالش بعتبره غريب مهما كان مدي قربه
كلمه اخبارك اي مش صعبه
صح

• أتفق
التفاعلات: J U B A
  • أتفق
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
السؤال ده ثعباني
علشان لو بنتكلم علي علاقات هنا هيكون ردي بصراحة مختلف اوي لو بنتكلم عن علاقة طبيعية
العلاقات كلها عمتا

هايات عليكم 🙂‍↕️
الغياب
اي رايكم فالغياب ؟
الي هيسالني على "رايي" انا شايفة إن الغياب وقت الشدة بيلغي قدسية اي علاقة مهما كانت قوتها للاسف
بصي يا لولي
اتمنى اكون قرأت الاسم صح😃
انا بقدر الحاجات دي جدا بصراحة فوق ما حد يتخيل لأن خلاص انا بكون قدرت يأما اعتمد على نفسي او اعتمدت على شخص تاني غير الي كنت محتاجله ف خلاص الحاجة الي كنت عايزك تعملها وانا محتاج دي حصلت ف انت بتفضل حبيبي وكل حاجه بس مش انت الشخص الي لما اكون انا ف وقت الشدة أسند عليه عشان أنا خلاص جربتك مره وخابت بس طبعا يعني باخد ف بالي هل الشخص دا فعلا غاب عني وقت الشدة غصب عنه ولا كان قادر يساعد وكسل مثلا دي حاجات هتفرق ف موقفي

• أتفق
هايات عليكم 🙂‍↕️
الغياب
اي رايكم فالغياب ؟
اتفق معاكي

علي الغائبون في الازمات ان يظلوا غائبون للابد

• أتفق
بصي يا لولي
اتمنى اكون قرأت الاسم صح😃
انا بقدر الحاجات دي جدا بصراحة فوق ما حد يتخيل لأن خلاص انا بكون قدرت يأما اعتمد على نفسي او اعتمدت على شخص تاني غير الي كنت محتاجله ف خلاص الحاجة الي كنت عايزك تعملها وانا محتاج دي حصلت ف انت بتفضل حبيبي وكل حاجه بس مش انت الشخص الي لما اكون انا ف وقت الشدة أسند عليه عشان أنا خلاص جربتك مره وخابت بس طبعا يعني باخد ف بالي هل الشخص دا فعلا غاب عني وقت الشدة غصب عنه ولا كان قادر يساعد وكسل مثلا دي حاجات هتفرق ف موقفي
اهلا يا بردا مساء الفل
قريتو كويس ايوا كلامك صح مدى قوة العلاقة هو الي بيحدد مدى زعلي منو

اتفق معاكي

علي الغائبون في الازمات ان يظلوا غائبون للابد
اه هو ده الحل الانسب الي اختار مكان يفضل فيه 🤝🏿

• أتفق
التفاعلات: Life Arch
هايات عليكم 🙂‍↕️
الغياب
اي رايكم فالغياب ؟
مش بهتم ب غياب حد 🤝

• عجبني
  • محزن
التفاعلات: mydoooo، CESAR و loully58

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%