NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

😂😂اوعا ترتبط بالقصيررة خليك في عمود النور اللي ذيك تعرف تتعامل معاها
ما انا و هيا مش هنشوف القصيرين الي زيك و هندوس عليهم 😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: ناروتو شيبودن (معاذ)
يلا ي حوحو كفايه لم نقط ع قفلنا وارجع لصورك تاني 😂

• بيضحكني
😂😂طبيعي مش هتشوفوهم لان القصيرين يعني الانوثة والجمال ودا مش هيعدي عليكم على ما اظن
مش كل القصيرين حلوين من الي ضحك عليكي و قالك كدا و اكبر دليل بصي في المراية و انتي تعرفي😂😂😂😂😂😂

يلا ي حوحو كفايه لم نقط ع قفلنا وارجع لصورك تاني 😂
تصدق صح 😂😂شكلي مقطع عليك و مش عارف تخصخص😂😂

• بيضحكني
ولا مقطع ولا حاجه انا بس الساحه لمت ف اخد جمب شويه 😂
اه و **** يا جدع الناس الحلوة مشيت و مبقاش غير الكسر و قلة قليلة تمام و علي كدا 😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: mahmoodabdo
  • بيضحكني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • بيضحكني
  • بيضحكني
  • بيضحكني
التفاعلات: mahmoodabdo
انا معاذ المشهور بهرم ممكن اكون اكتر شخص مكروه في المنتدي كله و مفيش حد طايقني و كتير بيكرهوني سواء بسبب او من غير سبب بس احب اقولكم عادي مش فارق معايا دا قراركم و موقفكم انتو مليش دخل فيه و بقالي كتير مش بدخل القسم العام و دا هيكون اخر بوست ليا فيه

• ندخل بقي في الموضوع
في ناس دخلت و سطنا و اختفت لاسباب معروفة و غير معروفة ناس بنحب و فراقهم يعز علينا و بتمني انهم يرجعو اتمني كمان انهم يكونو شايفين البوست بتاعي دا علشان يعرفو اد اي هما غاليين عندنا و بنحبهم

انا هبدا بنفسي اكتر شخص بحبه و فراقه مزعلني جدا هي اكتر شخصية طيبة و محبوبة هي صحيح لسانها متبري منها و ترد الكلمة بعشرة بس انا بحبها و ليها معزة خاصة عندي و اتمني انها تشوف كلامي و ترجع لينا تاني و هي
@ أم قويق
وفي اشخاص بدا دخولها يقل عن الاول كتير بتمني انهم يرجعو و يبقو وسطينا من جديد و اتمني انهم يمتعونا بمواضيعهم و نقاشتهم وهما:
@كريم سعد مكرم
@AlZein
@mahmoodabdo
@أفنان
@كارما1

و مش منتظر حد يعلق علي المنشور عادي بس اعتقد ان الرسالة وصلت و اتمني ان اي شخص موضوع و في حد عزيز عليه اختفي يدخل يقول كلمتين حلوين في حقه يمكن يفرح و يرجع لينا و لو حتي مرجعش نبقي فرحناه بكلمة

عاوزين نرجع الروح للمكان تاني ✌✌

انا اسف علي الاطالة 🙏🙏

و شكرا ليكم 🌹🌹🌹
بصراحه ومقولتش الكلام ده قبل كده اكتر حد كان صحبي وقريب مني وواحشني وجوده وكانت بحكيله يومي وبنتكلم كل يوم ومواضيعه علطول جميله وحلوه العضوة @ENG.NOUR

• عجبني
انا معاذ المشهور بهرم ممكن اكون اكتر شخص مكروه في المنتدي كله و مفيش حد طايقني و كتير بيكرهوني سواء بسبب او من غير سبب بس احب اقولكم عادي مش فارق معايا دا قراركم و موقفكم انتو مليش دخل فيه و بقالي كتير مش بدخل القسم العام و دا هيكون اخر بوست ليا فيه

• ندخل بقي في الموضوع
في ناس دخلت و سطنا و اختفت لاسباب معروفة و غير معروفة ناس بنحب و فراقهم يعز علينا و بتمني انهم يرجعو اتمني كمان انهم يكونو شايفين البوست بتاعي دا علشان يعرفو اد اي هما غاليين عندنا و بنحبهم

انا هبدا بنفسي اكتر شخص بحبه و فراقه مزعلني جدا هي اكتر شخصية طيبة و محبوبة هي صحيح لسانها متبري منها و ترد الكلمة بعشرة بس انا بحبها و ليها معزة خاصة عندي و اتمني انها تشوف كلامي و ترجع لينا تاني و هي
@ أم قويق
وفي اشخاص بدا دخولها يقل عن الاول كتير بتمني انهم يرجعو و يبقو وسطينا من جديد و اتمني انهم يمتعونا بمواضيعهم و نقاشتهم وهما:
@كريم سعد مكرم
@AlZein
@mahmoodabdo
@أفنان
@كارما1

و مش منتظر حد يعلق علي المنشور عادي بس اعتقد ان الرسالة وصلت و اتمني ان اي شخص موضوع و في حد عزيز عليه اختفي يدخل يقول كلمتين حلوين في حقه يمكن يفرح و يرجع لينا و لو حتي مرجعش نبقي فرحناه بكلمة

عاوزين نرجع الروح للمكان تاني ✌✌

انا اسف علي الاطالة 🙏🙏

و شكرا ليكم 🌹🌹🌹
كله تمام والحمد لله

• عجبني
بصراحه ومقولتش الكلام ده قبل كده اكتر حد كان صحبي وقريب مني وواحشني وجوده وكانت بحكيله يومي وبنتكلم كل يوم ومواضيعه علطول جميله وحلوه العضوة @ENG.NOUR
اتمني انها تشوف تعليقك و ترجع تاني 🙏

• عجبني
التفاعلات: Mr. Berlin
  • حبيته
  • حبيته
التفاعلات: Mr. Berlin
  • بيضحكني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل