NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش العلاقات الغير متكفأة من ناحية الاهتمام

رنوش

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
الشاعر بيقول ولما رآني في هواة مدلل عرف الحبيب مقامة فتدلال هل فعلا الاهتمام الزايد في العلاقة بيقابله نفور . اعطوني آراءكم

• عجبني
التفاعلات: Adam Afndena, الــــــعَــــــربــــــى, UnIdEnTItY و شخص آخر
الشاعر بيقول ولما رآني في هواة مدلل عرف الحبيب مقامة فتدلال هل فعلا الاهتمام الزايد في العلاقة بيقابله نفور . اعطوني آراءكم
بصي كما يقول المثل
حب البنت تسيبك سيب البنت تحبك
بس هو شغال من الناحيتين 😂😂

صحيح لما تدي الطرف التاني اهتمام مبالغ فيه و زيادة عن الحد حيحس بعد فترة أن ده واجب عليك تعملو ليه مش انك بتهتم فيه زيادة

بصي كما يقول المثل
حب البنت تسيبك سيب البنت تحبك
بس هو شغال من الناحيتين 😂😂
اه عندك حق

• أتفق
التفاعلات: A777
اه عندك حق
مش معنى كلامي ان الاهتمام غلط
بس في ناس مش بيمشي معاها كده
يعني الفكره في العلاقه تعرف للي قدامك بيحب ايه و ايه للي بيشده
في ناس الاهتمام الزياده بيقربها اكتر بس الاكتر طبعا انه بيشوفها حاجه سهله مضمونه بيطنشها و بيدور ورا للي تتعبه

• عجبني
التفاعلات: الــــــعَــــــربــــــى
اى دلال زائد مفسد

• بيضحكني
التفاعلات: الدكر الشرقاوى
دلال هتزعل منك
تولــــــــــــــــــــــــــــــــع دلال انا شغال اجنبى حاجه فاخر من الاخر **** يخلى شغل المطار ومزز المطار

البلدى خليه لما تجوز :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:

تولــــــــــــــــــــــــــــــــع دلال انا شغال اجنبى حاجه فاخر من الاخر **** يخلى شغل المطار ومزز المطار

عارف نيرمين عندها كم سنه ومحمد عادل عنده كم سنه

• بيضحكني
التفاعلات: jabr
لما الواحد بيهتم بشخص تاني زيادة عن اللزوم بيبقى بيخليه يحس إنه مدلل ومحبوب وكده، بس لو الاهتمام بيزيد وبيزيد بيبقى كدا زي الزفت وبيخلي الطرف التاني يتقهقر ويبعد . بس دا مش تقدير للعلاقة ولا حاجة، دا ببساطة الناس بتكون مختلفة وبتحتاج لمستويات مختلفة من الاهتمام والتفاهم.

مظنش م كل العلاقات لكن ع حسب العلاقه اللي انت فيها ف بدل مبنتعب نفسنا ونقعد نفكر لا بنهتم اوي ولا بنهمل اوي لحد بق متفهم الطرف التاني ده بيحب ايه ودماغو ازاي بدل متبق غشيم من الاول وحياتك تبق نكد وقرف

عارف نيرمين عندها كم سنه ومحمد عادل عنده كم سنه
طبعا عارف وخصوصا انها اسكندرانيه زى بس حته موووووووووزه من الاخر دى عندها حاجه وخمسين سنه دفعه جدتى ا😂 😂

• عجبني
التفاعلات: الــــــعَــــــربــــــى
كل شئ لو زاد عن حده انقلب لضده

انا اقصد من الصوره اتجوز مصريه وتعمل شغل امينه وانا سى السيد :cool: :cool: :cool:

لكل القواعد شواذ
مش كل الناس ممكن تنفر من الحاجه الجميلا في ناس ممكن تمسك ب ايديها وسننعا
وفي ناس هتقول اي الملل ده
وفي ناس تحب الاهتمام بس متهتمش
وهاكذا في تطور

• أتفق
التفاعلات: رنوش
مش عارف بالنسبالى كل متهتم اكتر كل معشقها اكتر

لكل القواعد شواذ
مش كل الناس ممكن تنفر من الحاجه الجميلا في ناس ممكن تمسك ب ايديها وسننعا
وفي ناس هتقول اي الملل ده
وفي ناس تحب الاهتمام بس متهتمش
وهاكذا في تطور
👍

• عجبني
التفاعلات: Dr.èşšäm
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة