NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تجربة مشكلة العلاقات الجنسية بدون زواج ومدي الندم عليها او الرضي عنها

هل انت نادم او نادمه علي علاقاتك خارج إطار الزواج

• نادم جدا

• غير نادم

• لم يكنولي علاقات من الاساس

• اي كلام

النتائج قابلة للعرض فقط بعد التصويت.
  • عجبني
التفاعلات: White_Wolf و الصقر_الجارح
لا مش ندمانه ولا ناويه اوقف اصلا لان الجواز ملوش معنى بالنسبالى
انا ممكن اندم على ناس دخلت معاهمفى علاقه لانهم طلعوا اندال لكن مش ندمانه على العلاقه نفسها لانها كانت حلوه

• عجبني
التفاعلات: White_Wolf، Fuckbd و LEGEND KYSER
يع
انا ممكن اندم على ناس دخلت معاهمفى علاقه لانهم طلعوا اندال لكن مش ندمانه على العلاقه نفسها لانها كانت حلوه
نى ممكن تدخلي فى علاقه ومتندميش أن كده غلط

• عجبني
التفاعلات: White_Wolf

مما لاشك فيه أن كثيرون منا انزلوا في علاقات جنسية بدون زواج وهذه العلاقات تركت فينا أثرا لا يمحوه الزمن ولا يمكن أن يطويه النسيان ربما يكون سلبا او ايجابا منا من خسر منها ومناةمن حقق منها منفعة والسؤال الان ماهو تقيمكم لحياتكم الجنسية قبل او بدون زواج​

ملحوظه :-يوجد تصويت هو هدية مني لكم لانه يمنحك ٢٠ نقطه عند المشاركة فيه ..تحياتي للجميع
متعه ساعه وندم عمر

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح و White_Wolf
عملت علاقات كثير كسبت الحب و المتعة متنوعة جدا .. لكن خسرت فلوس كثير قوى بسبب بعضهن كانت تخون الثقة و تسرق منى ذهب و أجهزة و حاجات غالية جدا و انا كنت مغمض و واثق منها و اسيب لها البيت و اسافر ..اخدت دروس خلاص

• عجبني
امتع حاجه حصلتي علاقتي قبل الجواز والنيك مع بنت الجران،، لأن صدق او لا تصدق فقدتها عذريتها على سرير ابوها وامها والامتع انها كانت مبسوطه وعشقتني والامتع كمان اني نمت مع امها بعدها بفتره وحاليا انا متزوج بس اختها بتتكلم معايا وخلتها تمص زبي اكتر من مره وفي طويفي لاني انيكها بعنف ومتعه زي امها واختها، دي متعه متتوصفش
فاضل ابوها وتكمل العيله

• عجبني
التفاعلات: White_Wolf و Fuckbd
انا عملت علاقات غير شرعيه كتير
واخدت القرار انى ابطل واتجوز
بس مش ندمانه على اى علاقه عملتها

• عجبني
التفاعلات: White_Wolf و Dot com
مش نادم على اي حاجة ..علاقات كانت ممتعة و كل الشخصيات كانت لذيذة و حبوبة و ممتعة جدا

• بيضحكني

مما لاشك فيه أن كثيرون منا انزلوا في علاقات جنسية بدون زواج وهذه العلاقات تركت فينا أثرا لا يمحوه الزمن ولا يمكن أن يطويه النسيان ربما يكون سلبا او ايجابا منا من خسر منها ومناةمن حقق منها منفعة والسؤال الان ماهو تقيمكم لحياتكم الجنسية قبل او بدون زواج​

ملحوظه :-يوجد تصويت هو هدية مني لكم لانه يمنحك ٢٠ نقطه عند المشاركة فيه ..تحياتي للجميع
الحمد لله كله بالحلال وملمستش حد غير مراتي وربنا يهدينا جميعا ويرزقنا العفاف

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح
الحمد لله كله بالحلال وملمستش حد غير مراتي وربنا يهدينا جميعا ويرزقنا العفاف

ا لله يديمها نعمة عليك​

انا عملت علاقات غير شرعيه كتير
واخدت القرار انى ابطل واتجوز
بس مش ندمانه على اى علاقه عملتها
اشمعنا هتبطلي مدام مفيش ندم ؟

• عجبني
اهلا سمر فينك من زماااان

• عجبني

طالما فيه ندم ببقي انت علي طريق الخروج....حاول تقوي نفسك . ا لله يعينك وياخد بيدك​

موضوع رائع ومهم بصراحة وجاي في وقته .. لان انا قدامي فرص اني اعمل علاقات خارج إطار الجواز بس فعلا انا ماسك نفسي بالعافية .. وده حاجة حلوة إن حد يتكلم في الندم بعد العلاقات اللي من النوع ده .. بس خليني أسألك ليه ندمان .. ايه الحاجات اللي حصلت لك او اللي انت مش راضي عنها ؟

• عجبني
موضوع رائع ومهم بصراحة وجاي في وقته .. لان انا قدامي فرص اني اعمل علاقات خارج إطار الجواز بس فعلا انا ماسك نفسي بالعافية .. وده حاجة حلوة إن حد يتكلم في الندم بعد العلاقات اللي من النوع ده .. بس خليني أسألك ليه ندمان .. ايه الحاجات اللي حصلت لك او اللي انت مش راضي عنها ؟
ا لله يقويك ويثبتك الندم بعدها صعب

• عجبني

بجد نصيحه لوجه ا لله اوعي تضعف​

الندم بيكون هو النتيجه الحتميه في النهاية مهما طال الزمن​

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
حلوة جدا

• عجبني

هندم لي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%