NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

لأ ي ظريفة مكنش فيه أصلا و لما كبرت شويه بدأ يكون في ميا 😅
وواحده واحدة لحد ما بقي عندي 16.5 سنة أهو
هو انت تعرف ان سنك دلوقتي اقل من السن المسموح بيه في المنتدي؟

هو انت تعرف ان سنك دلوقتي اقل من السن المسموح بيه في المنتدي؟
ي عم فك كده اتعملي حظر في حسابات كتير جدا جدا جدا جدا جدا جدا جدا من ايام المنتدى التاني وحياتك
و بخش اعمل حساب جديد و خلاص

• عجبني
التفاعلات: BABA YAGA
ي عم فك كده اتعملي حظر في حسابات كتير جدا جدا جدا جدا جدا جدا جدا من ايام المنتدى التاني وحياتك
و بخش اعمل حساب جديد و خلاص
يعم انت 16سنه لسه مكملتش مرحله البلوغ

ع العموم برااحتك وشرفني مرورك

• عجبني
التفاعلات: Mohamed16
بدون مقدمات كتير ندخل في الموضوع علي طول😂

السؤال

الرجاله
اول مره ليك مع العاده السريه احكيلنا
١عرفتها ازاي....٢كان عندك كام سنه....٣احساسك في اول تجربه ليك😂

والبنات بردوا
اول مره ليكي مع العاده السريه
١عرفتيها ازاي....٢كان عندك كام سنه....٣احساسك في اول تجربه ليكي😂
اول مره ليا...كان عندي 13 سنه..وكنت مجتمعه مع بنات صحاب سوء وكدا😂😂 ف كنا بنتفرج ع افلام سكس...ف اللي هوا كنت بشوف الست بتترعش ومش فاهمه ايه اللي بيحصل ليها...ف قررت اجرب مع نفسي..عايزني احكي التجربه ولا اوصف احساسي بس😂😂

• بيضحكني
اصعب شئ في حياة الرجل

• عجبني
اول مره ليا...كان عندي 13 سنه..وكنت مجتمعه مع بنات صحاب سوء وكدا😂😂 ف كنا بنتفرج ع افلام سكس...ف اللي هوا كنت بشوف الست بتترعش ومش فاهمه ايه اللي بيحصل ليها...ف قررت اجرب مع نفسي..عايزني احكي التجربه ولا اوصف احساسي بس😂😂
الاتنين😂😂😂

اوكي

كنت انا لما بشوف حاجه وشهوتي بتكون عاليه اوي بحس ان جسمي مقشعر وببكون فيه زي تنميل كدا كان احساس غريب وحلو..

قررت اني اعمل زي ما الست بتعمل واشوف هيحصلي اي...ف بدأت ابحث عن فيديوهات لوحدي...وتكون فيه واحده بتعمل الحاجات دي ل نفسها من غير راجل...لقيت فيديو حلو جدا واحده بتعمل العاده السريه...بقيت كل حركه تعملها اعمل زيها ماعدا طبعا دخول الصوابع

..لحد ما حسيت ان جسمي بيسقع..ف استغربت ووقفت لعب... وعرفت ان دا الاحساس اللي كنت بحسو وقت تكون شهوتي عاليه..استمريت ف اللعب لحد ما حسيت نفسي اتشنجت ويخربيت جمال الاحساس بتاع اول مره دا...كان خيااال وممتع اووي🔥🔥 وفضلت اضحك من كتر الفرحه والاحساس اللي كنت حساه...بس وبعد كدا استمريت بقا عليها😂❤️🔥

الاتنين😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: STroNG a👑 و BABA YAGA
اوكي

كنت انا لما بشوف حاجه وشهوتي بتكون عاليه اوي بحس ان جسمي مقشعر وببكون فيه زي تنميل كدا كان احساس غريب وحلو..

قررت اني اعمل زي ما الست بتعمل واشوف هيحصلي اي...ف بدأت ابحث عن فيديوهات لوحدي...وتكون فيه واحده بتعمل الحاجات دي ل نفسها من غير راجل...لقيت فيديو حلو جدا واحده بتعمل العاده السريه...بقيت كل حركه تعملها اعمل زيها ماعدا طبعا دخول الصوابع

..لحد ما حسيت ان جسمي بيسقع..ف استغربت ووقفت لعب... وعرفت ان دا الاحساس اللي كنت بحسو وقت تكون شهوتي عاليه..استمريت ف اللعب لحد ما حسيت نفسي اتشنجت ويخربيت جمال الاحساس بتاع اول مره دا...كان خيااال وممتع اووي🔥🔥 وفضلت اضحك من كتر الفرحه والاحساس اللي كنت حساه...بس وبعد كدا استمريت بقا عليها😂❤️🔥
بقالك كام سنه مستمره😂😃

بدون مقدمات كتير ندخل في الموضوع علي طول😂

السؤال

الرجاله
اول مره ليك مع العاده السريه احكيلنا
١عرفتها ازاي....٢كان عندك كام سنه....٣احساسك في اول تجربه ليك😂

والبنات بردوا
اول مره ليكي مع العاده السريه
١عرفتيها ازاي....٢كان عندك كام سنه....٣احساسك في اول تجربه ليكي😂
كنت صغير نيك قبل ما ابلغ حتى كنت بدعك ف بتاعي و أحس ب شعور حلو كده 💀
ومكنتش أعرف إسم إيه إللي بعمله ده بس شعور حلو فاهم؟

• عجبني
كنت صغير نيك قبل ما ابلغ حتى كنت بدعك ف بتاعي و أحس ب شعور حلو كده 💀
ومكنتش أعرف إسم إيه إللي بعمله ده بس شعور حلو فاهم؟
عادي يعم اغلبنا اصلا بدأ قبل البلوغ حتي😂

عادي يعم اغلبنا اصلا بدأ قبل البلوغ حتي😂
لا كنت صغير نيك بجد إللي هو مش 11 سنة مثلا لا كنت 7 أو 8 سنين فاهم؟ حاجه ف منتهى كسم الضحك

• عجبني
لا كنت صغير نيك بجد إللي هو مش 11 سنة مثلا لا كنت 7 أو 8 سنين فاهم؟ حاجه ف منتهى كسم الضحك
عادي عادي😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: EXPLOSION
اخلاقك باظت

• بيضحكني
التفاعلات: 🥀🖤 𝕄𝕒𝕣𝕪𝕒𝕞_ℍ𝕠𝕤𝕤𝕒𝕞 🥀🤍 و STroNG a👑
اوكي

جامده من يومك 😂😂😂😂

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: أنثى لا مثيل لها و BABA YAGA
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%