NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
ناشر مجلة
لمتابعة السلسله الاولى ( اضغط هنا ) (//evangelism.ru/dirtynakedpics/showthread.php?t=486761)

لمتابعة السلسله الثانية ( اضغط هنا ) (//evangelism.ru/dirtynakedpics/showthread.php?t=495043)
الجزء الاول
كل سنة وانتو طيبيين طبعا اعذروني عشان التأخير بس مش بايدي انا لقيت نفسي فاضي فقلت انزل جزء اتنمي يعجبكم ..... كان في ناس بتسالني في سلسلة تالتة ولا لا بس حابب اصدمكم ان ممكن اكتب اكتر من 5 سلاسل يعني قاع\د علي قلبكم بالقصة دي لحد ما تخلص ..... يلا نبدأ
وقفت الجزء اللي فات لما فايزة كلمتني اني اروح ليها .....
بعد ما فايزة كلمتني احخدت بعضي ورحت ليها لقيتها قاعدة مستنياني قدام الباب
انا\ قاعدة كدا ليه؟
فايزة\ هعمل ايه اديني قاعدة مستنياك
انا\ اديني جيت اهه يلا خشي ( دخلنا ودخلت ع المندرة ع طول وهي راحت ع المطبخ وجت ع طول)
فايزة\ منور ( حسيت انها بتقولها بقرف)
انا\ تب وبتقوليها بقرف كدا ليه؟
فايزة\ اكتر من شهر ونص ومبتسألش ولا ترد ع مكلماتي يا جزمة
انا\ مقولتلك الامتحانات والقرف فكينا من الموضوع ده بقي ...... امال اسامة فين؟
فايزة\ معرفش اهه قالي انه طالع من شوية
انا\ طب لو جه كبس علينا دلوقتي
فايزة \لا متقلقش ده خول ومقدرش يفتح بقه ....( لقيتها قربت عليا وحطت رجليها فوق رجلي) ايه هو احنا هنقضيها كلام ولا ايه هو انا موحشتكش
انا\ وحشتيني ايه هو احنا بنعمخل حاجة ده انتي بتهدي حيلي ع الفاضي
فايزة\ لا المرادي حيلك مش هيتهد ع الفاضي
انا\ ازاي يختي؟
فايزة\ منا طول الشهر اللي فات ده كنت بظبطلك طيظي واوسعهالك
انا\ يا سلام اخيرا
فايزة\ يا رب يعجب ويملي عينك بدل اللي النسوان اللي بتنام مهاها دي كلها
انا\ فكينا من الكلام ده بقي ويلا عشان منضيعش وقت وعشان وحشاني قوي ...... انتي الوحيدة فيهم اللي ليكي طعم مختلف
قربت منها واخدت شفايفها ع شفايفي ولسه ف اولا البوسة ليقت فوني بيرن
فايزة\ هو ده وقته؟
طلعت اشوف مين لقيت دنيا بترن عليا فشاورت لفايزة انها تسكت
انا\ الو... ايوا يا دنيا ف ايه؟
دنيا\ مفيش بطمن عليك بس اصلك وحشتني
انا\ يبنتي هو انا مش لسه قافل معاكي من ساعة
دنيا\ تب امل ايه طيب مش مصدقة نفسي
انا\ لا صدقي .... سلام بقي عشان قاعد عند خوالي هكلمك اول ما روح
فايزة\ ايوا ياعم جو جديد زود ف الحريم ميهمكش انت
انا\ لااا دي غير كله انتي بتهزري كدا
فايزة بكرة نشوف خلينا نرجع بقي للي كنا بنعمله
رجعنا تاني نبوس ف بعض وبدات اسحب لسانها وامص فيه وزايدي بتسرح ع ضهرها وطيظها من فوق الهدوم .... دخلت ايدي من تحت البنطلون اللي لبساه ومكنتش لابسة كلوت تحتيه وفضلت احسس ع طيظها وامشي ايدي ف الفرق لحد ما وصلت للخرم وبداتي امشي صبعي حواليه من غير ما حطه فيه ..... قومنا خلعنا هدومنا بسرعة ورجعنا نبوس في بغض واحنا واقفين وايدي عماله تقفش ف طيظها ..... سيبت شفايفها ونزلت ع بزازها الصغيريين امص فيهم واعضض ف الحلمة لحد ما نزلنا وقعدنا ع الارض وخليتها نامت ع بطنها
نزلت ع طيظها من ورا وفضلت ابوس ف قبلب ظيظها واعض فيها بالراحة بعد كدا نزلت ع خرم طيظها وكان باين انه وسع
انا\ ايه ده ده وسع خالص اهه وسعتيه ازاي ده؟
فايزة\ ف الاول بصوابعي بعد كدا خيار وبتنجان كبير
انا \ جتك القرف
هي\ هو انا بوسعه لبمين يعني تصدق اني غلطانة
انا\ تعرفي لو مكنتيش اعملتي كدا مكنتش هزعل لا بالعكس كان هيكون ع قلبي زي العسل مش لازم يعني تكون الممارسة كاملة بيني وبينك
هي\ اهو اللي حصل بقي وبعدين انا نفسي ف بتاعك ده يكون كله جوايا
مردتش عليها ونزلت بلساني ع خرم طيظا وبدات الحس فيها لحد ما بليته جامد وحطيت صبعي فيه لقيته استوعبه فحطيت التاني وراه التالت لقيته استوعبهم برضو فتنيت ادخلهم واطلعهم وهي عمالة تتأوه لحد ما لقيتها بتتنفض وتجيب
انا\ انتي شكلك هريتي طيظك مش وسعتيها
هي\ ايه بزمتك مش عجبتك
انا\ هنشوف قومي بقي بلي بتاعي عشان نشوف طيظك بقي هتعجبه هو ولا لا
قامت ومسكت بتاعي اللي كان شادد لاخره9 ف ايدها واخدته ف بوقها وفضلت تمص فيه لحد ما غرقته كله .....
انا\ هنعمل وضع الفارسة عشان اول مرة عشان متتعبيش وتاخدي عليه بسرعة
هي\ ايه وضع الفارسة ده ؟
انا\ هنام ع ضهري وانتي تركبي فوقي وتقدي ع بتاعي وتدخليه دي اسهل طريقة
نمت ع ضهري وهي جت ركبت فوقي ومسكت بتاعي وظبطت الراس ع خرمها بالظبط وبدات تقعد عليه براحة لحد ما دخلت الراس وبدات تنزل عليه حتة بحتة لحد ما لبست اكتر من نصه
هي\ ااه كفاية كدا مش قادرة
انا\ اهدي بس لحد ما تاخدي عليه
قعدت شوية وبعد كدا بدات تتحرك عليه بس مبيدخلش اكتر من كدا ف طيظها .... ببص ع وشها لقيتها بتعض ع شفتها اللي تحت ومغمضة عينها زي ما تكون غرقانة ف بحر النشوة
قومتها من عليا وخليتها نامت ع جنبها ورحت نمت وراها ورفعت رجليها فوق ودخلت بتاعي من ورا وبدات انيك فيها وكنت كل ما احاول ادخله اكتر كانت بتتجوع وتمنعني فمرضتش ازود عن كدا وفضلت انيك فيها لحد ما جابت لتاني مرة
فايزة\ خلاص معدش قادرة انك تدخله تاني طيظي اتهرت خلاص
انا\ معلش استحملي انا خلاص قربت اجيب
فايزة\ لا مش هقدر خالص حاسس ان طيظي ورمت كمل تفريش احسن لحد ما تجيبهم بس خلي بالك وانت هيجان جامد كدا لتغلط
انا\ متقلقيش نامي ع ضهرك بقي عشان نخلص ف ام النيكة المهببة دي
نامت ع ضهرها وفتحت رجليها وفضلت احك بتاعي ف كسها وكنت هيجان جامد بس محرس عشان ميدخلش غلط مني و فضلت احك بتاعي بين شفرات كسها لحد ما جبت ع كسها من برا
فايزة\ متزعلش مني دي اول مرة ليا ومش متعودة ع حجم بتاعك اكيد الخيارة مش هتكون بالحجم ده يعني
انا\ مش زعلان خلاص لسه الجايات اكتر من اللي فات
هي\ مين بقي اللي كنت بتكلمها دي
انا\ المزة بتاعتي عندك مانع؟
هي\ معنديش مانع بس مين هي عايزة اعرف
انا\ واحدة معايا ف الفصل اسمها دنيا من القرية اللي جمبنا
هي\ حلوة؟
انا\ معرفش اصلها منتقبة
فايزة\ بتسلي وقتك يعني
انا\ لا انا بسلي وقتي لما اكون مع اي واحدة تانية لكن هي ف مكان تاني خالص بالنسبة ليا
هي\ ماشي يا عم **** يوفقكم ( حسيتها زعلت لما قولتلها كدا)
انا\ لا متزعليش مني انا اسف مقولبتش الكلام ده غير لما استفزتيني انتي **** وحده يعلم معزتك عندي قد ايه
فايزة \ خلاص يا لامحمد مفيش حاجة ( كانت بتقولها وبدات تعيط)
انا\ يبنتي و**** ما قصدي عليكي ده حتي انا بعتبرك اختي الكبيرة انا بحبك جدا و**** يبنتي ( لقيتها زودت ف العياط فاخدتها ف حضني وكنا لسه عريانين ) ب**** عليكي متزعليش انا مقدرش ع زعلك انتي بالذات
فايزة\ ( بدأت تمسح دموعها بايدها) خلاص يا محمد
فضلت اتكلم معاها شوية واتأسف ليها لحد ما هديت خالص ( كل ده واحنا عريانين ف حضن بعض لسه) وبعد كدا فكت وبقت بتهزر عادي
انا \ تب مش هنقوم نغسل ونلبس ولا ايه اصل احنا لو قعدنا كدا كمان دقيقة مش بعيد يبقي معانا عيال هههههه
فايزة\ لاااا انا قايمة اغسل اهه قوم يلا نستحمي سوا عشان منضيعش وقت بس خلي بالك هنستحمي بس يعني مفيش لعب لا كدا ولا كدا
انا\ مع اني مضمنش بس يلا بينا
دخلنا استحمينا سوا وخرجنا ولبست واخدت بعضي وطلعت من عندهم وع اول الشارع بتاعهم لقيت اسامة مقابلني ولقيته بيبص عليا فمديتهوش اي تهتمام وروحت ....... مر 3 شهور دون اي جديد كنت كل شوية مع واحدة شكل ولسه انا وسهير مبنكلمش بعض وعلاقتي وحبي لدنيا اتطورو جدا لدرجة اني مبقتش اعرف اعدي يوم من غير ما اكلمها
كنت ىقاعد ف يوم ف المكتبة كعادتي مبعملش حاجة غير اني بقرا بعض كتب التاريخ اللي هي متوفرة ف مكتبة المدرسة لقيت ابلة المكتبة بتنادي عليا وبتقولي اطلع كلم ميس نصرة عايزاك فقمت عشان ارجع الكتاب اللي بقرأ فيها فحطيته ف الرف بتاعه وانا مشيت لقيتها قالتلي كلمة خلتني تصنمت مكاني لقيتها بتقولي براحة ومتتغاباش ..... وقفت وتدا ركت الامر بسرعة وقولتلها ما اتغاباش ايه لقيتها بتشاوري ناحية دماغها بمعني انها مش هبلة يعني فطنشتها وما اديتهاش اي اهتمام وطلعت لميس نصرة ف معمل الكمبيوتر فوق ملقتش عندها حد فدخلتلها ع طول
ميس نصرة\ الواطي اللي مبيسألش
انا\ منا كنت لسه معاكي من اسبوع ف ايه
هي\ تب اعمل حسابك الغدا معايا النهاردة عشان عاملة ليك مفجأة
انا\ مفجأة ايه دي؟
هي\ منا لو قلتلك عليها متبقاش مفجأة
انا\ مبحبش جو المفاجآت ده قولي في ايه ع طول
هي\ لا خليها بس لما نروح سوا واوعدك انها هتعجبك
انا\ حاضر اما نشوف ..... هنزل انا بقي عشان اكمل بقيت حصصي عشان استعد لمفجأتك
نزلت خلصت الحصص اللي وريا لحد ما خلصنا اليوم الدراسي واحنا طالعين لقيتها بترن عليا وبتقولي انها روحت ع طول ع الشقة وعايزاني اروح وراها فطلت من المدرسة عشان اروح لها .... وانا طالع لقيت دنيا مستنياني برا عشانه نروح سوا زي ما متعودين
دنيا\ يلا بينا
انا\ لا معلش ورايا مشوار هنا هخلصه و اروح
دنيا \ مشوار ايه
انا\ خالي باعتني مشوار هاروحه واروح ع طول ( طبعا بكذب عليها عايز اخلص منها )
دنيا\ خلاص نروح سوا ونروح سوا
انا\ هههههههه لا انتي بتهزري انا هغيب هنا جامد وانتي مينفعش تقعدي معايا
دنيا\ مش مستريحة ع فكرة
انا\ وانا كمان و**** مش مستريح خالص
دنيا\ خلاص سلام بقي ولما تروح ابقي طمني
انا\ حاضر سلا يلا
استنيتها لما مشت وفضلت انا واقف شوية بعد كدا اخدت بعضي ورحت لميس نصرة ورنيت عليها وانا قدام الشقة و طلعت خبطت لقيتها فتحت ع طول لقيت ابلة عبير جوا ( ابلة المكتبة)
انا\ ايه ده ابلة عبير هنا بتعمل ايه هنا ؟
ميس نصرة\ هي دي المفجأ’ ايه رأيك؟
انا\ ع فكرة انا مطلبتش منك مفاجأت وقولتلك من الاول قوليلي اي هي
نصرة\ اقعد بس ونتكلم ( كل دة وابلة عبير ساكتة)
انا\ مش قاعد انا همشي .... ( رحت قربت لودنها ) متفكرنيش خادم جنسي عندك انا انام معاكي بمزاجي ومطلبتش منك انك تجيبيلي حد تاني
نصرة\ تب مينفعش تكسفني طيب يا محمد كدا
انا\ انا مالي مع نفسكم بقي سلام
سيبتهم ومشيت طلعت ع الموقف عشان اركب لقيت دنيا لسه ما روحتش عشان مفيش مشاريع فرحت وقفت معاها
دنيا\ ايه خلصت مشوارك ب\دري مش كنت بتقول هتتأخر يعني
انا\ اهو اللي حصل بقي خالي كلمني وقالي تعالي
دنيا\ شوف **** رايد ان اجنا نروح سوا
واحنا واقفين بنتكلم لقيت رضوي جت وقفت جمب دنيا وساعة ما شفتها نفخت بزهق فدنيا اخدت بالها مني
دنيا\ محمد معلش انا نسيت ىحاجة ف المكتبة عند المدرسة جوة تعال نروح نجيبها
انا\ حاجة ايه؟
دنيا\ الاسكتش بتاعي تعالي هنرو نجيبه ومش هنتأخر
انا\ يلا بينا
خدنا بعضنا وشينا بعيد شوية لقيتها بتقولي
دنيا\ ف ايه بينك وبين البت دي انت كل ما تشوفها بتكون مخنوق جامد
انا\ تعالي بس نروح نجيب الاسكتش بتاعك وهحكيلك واحنا راجعين
دنيا \ انا منستش اسكتشات انا قولتلك كدا بس عشان شوفتك مخنوق من البت دي عشان نبعد عنها شوية
انا\ يا ابليسة انتي هههههه بس حتة حلوة منك بصراحة
دنيا\ اديني فهماك اكتر من نفسي اي خدمة يعم ..... احكيلي بقي ف ايه بينك وبين البت دي
انا\ الموضوع صعب ومحرج شوية ع فكرة
دنيا\ لا احكي احنا اتفقنا منخبيش حاجة ع بعض وان اللي يزعلك يزعلني
انا\ بصي هو الموضوع مش هينفع اقلك عليه كدا هنا لما نروح هكلمك ف الفون واحكيلك الموضوع من الاول
دنيا\ توعدني انك هتقولي.؟
انا\ اوعدك يستي ..... يلا بينا بقي عشان نمشي
دنيا\ لا استني شوية عشان نتاكد انها مشيت منا مبحبش اشوفك زهقان ومتنكد كدا
ف الوقت ده واحنا واقفين بنتكلم كنا قدام المكتبة لقينا مستر احمد مدرس الانجليزي طالع من المكتبة وجه وقف معايا انا ودنيا
متسر احمد\ ايه ده يهود الدفعة واقفين مع بعض اكيد ف حاجة غريبة الموضوع ميعدييش بالساهل كدا ههههه
انا\ اه بنتفق مين فينا هيكون الاول ومين التاني الترم ده ههههه
مستر احمد\ مش سهل خالص انت يا محمد ..... المهم عايزك ف كلمتين ع انفراد كدا
رحنا بعيد عن دنيا شوية ولقيته بيقولي
هو\ محمد انا كمقدر ظروفك تماما وطالب مجتهد زيك كدا حرام انك تكون مبتاخدش دروس وخصوصا ف الانجليزي ف ايه رأيك تيجي تاخد درس معايا ومش عاوز منك فلوس دروس ومذكراتي هديهالك مجاني من عندي
انا\ متشكر لحضرتك جدا يا مستر بس مش هينفع اجي مش عايز واحد ف الدفعة يبصلي بصة ان حد بيعطف عليا
هو\ حد بيعطف عليك ايه ده يبني انت اخويا الصغير عادي مش عيب لما اساعدك ونساعد اي حد محتاج وبعدين خلاص كلها شهرين تلاتة وهتكون ف تالتة ثانوي فلازم تقوي نفسك ف المادة عشان دي مادة رخمة ف ثانوية عامة
انا\ انا مقدر عرضك ده يا مستر ومتشكر جدا لحضرتك بس برضو مش هقدر انا كدا حلو قوي ولو احتجت اي حاجة ف المادة هرجعلك
هو\ انا مش فاهم دماغك دي متركبة ازاي بس ع العموم ف اي وقت احتجتني انا بابي مفتوح ليك متتكسفش
انا\ متشكر ليك اوي يا مستر
سابني مستر احمد ومشي ورجعت انا لدنيا واخدنا بعضنا ومشينا
دنيا\ ايه مستر احمد عايزك ف ايه؟
انا\ كان بيعرض عليا اجي اخد معاكم درس من غير مقابل ويديني المذكرات مجاني بس انا مردتش
دنيا \ لايه يا فقري مهي فرصة حلوة ليك اهه
انا\ لا مش عايز حد يكون ليه جمايل عليا انا كدا كويس
اخدنا بعضنا و رحنا ركبنا انا ودنيا وروحنا وبعد ما نزلنا من المشروع هناك اكدت عليا انها هتكلمني عشان اقولها ع الموضوع بتاع رضوي ..... اخدت بعضي ومشيت شوية لقيت رضوي مستنياني وساعة ما عديت من قدامها نادت عليا
انا\ انا مش احرجتك كذا مرة وقلتلك ملكيش دعوة بيا حصل ولا محصلش؟
رضوي\ حصل .... بس انا عايزاك تسام......
انا\ (قاطعتها) انا مبسامحش وبعد اذنك وقتك خلص معايا
سيبتها ومشيت و اول ما وصلت البيت لقيت دنيا بترن عليا
انا\ ايوا لسه هدخل اهه
دنيا\ ليه اتاخرت كدا ليه؟ انا بحسبهالك بالثنية
انا\ ههههه لقيتها مستنياني بعد ما نزلنا و وقفتني بس انا هزقتها ومشيت
دنيا\ ( لقيتهاغ بتقولي بعصبية) عايزة منك ايه دي؟
انا\ كانت بتقولي سامحني
دنيا\ تسامحها علي ايه
انا\ ع اللي عايزة تعرفيه واللي انتي بتكلميني عشان احكيهولك دلوقتي
دنيا \تب احكيلي يلا هه
Flash back
واحنا ف تالتة اعدادي كان عندي جيران جمب بيتي كان البيتين لازقين ف بعض وكان جيرانا عندهم بنت من دوري كان اسمها منة كنا مع بعض ف المدرسة وبنذاكر مع بعض عادي وكنا بنحب بعض جدا وكان دايما بنطلع فوق السطوح بتاعتنا ( السطوح كانت مكشوفة ) ونتكلم عادي وكان ف واحدة جارتنا ف وشنا كانت دايما بتحقد علينا وكانت مبتحبش منة خالص بس مش عارف ليه ..... شافتنا واحنا واقفين ف يوم فوق السطح وهي كانت واقفة ع قصادنا وكان رضوي معاها ساعتها فجأ لقيت امها طلعت مسكتها من شعرها وبتضرب وبتشتم فيها وتقولها يا شرموطة يا قليلة التربية وسابتها وجت عليا ضربتني قلم وكل ده وانا معرفش ف ايه ..... اخدت منة ونزلت تحت وانا كمان نزلت لقيت خالي جيلي وبيقولي ايه اللي عملته ده
انا\ عملت انا معملتش حاجة انا فجأة لقيتها طالعة تضرب ف منة وجت ضربتني قلم ومعرفش ايه السبب
خالي معتصم\ بتقول ان انت وبنتها كنت بتبوسو ف بعض فوق وسامية اللي ف شكم دي هي ورضوي شافوكم من فوق السطح وقالو ليها
انا\ و**** ما ف حاجة من دي حصلت هي كانت ع السطح بتاعهم وانا ع السطح بتاعنا وكنا واقفين بنتكلم عادي لحد ما لقينا امها طالعة
خالي \ انا مصدقك بس المشكلة ف الاتنين اللي كانو ف وشكم دول ..... انتوا عاملين مشاكل معاهم عشان يتبلو عليكم يعني؟
انا\ يا خالي و**** انا مبتكلمش معاهم انا قولتلك ع اللي حصل وهما كمان كانو بيلمو الغسيل ف وشنا يعني مستحيل اني اعرف اقربلها اصلا وغير كدا البيتين دور واحد والسطح ظاهر قدامهم
من ساعة المشكلة دي مخلنيش اروح بيتنا تاني خالص وبعديها بفترة عرفت ان منة اتخطبت وهتتجوز .... قعدت فترة زعلان ع اللي حصل ليها بسببي حتي لو احنا مغلطناش وزعلان انها بعدت عني وكله بسبب الشرموطتين اللي اتبلو علينا دول وبعد فترة رجعت البيت تاني
Back from flash back
واهي رضوي كل شوية تحاول تعتذرلي وبتقولي ان سامية هي اللي خطتت لده كله وهي سمعت كلامها بغباء .... بس جية تعتذر بعد ايه بعدما حصل اللي حصل .... انا مستيل اسامح ف الامر ده ولو وقعو تحت ايديي مش هرحمهم هخليهم يتمنو الموت
دنيا\ مش عارفة اقولك ايه بس انا اسفة لو سألتك ف موضوع صعب زي ده انا لو اعرف كدا من الاول مكنتش سألتك
انا\ لا ولا يهمك وبعدين كان عاجل او اجل لاغزم تعرفي ولما تعرفي مني هيكون احسن لاني قولتلك اللي حصل كله من غير ما اغير حرف واحد منه
دنيا\ تب ومنة دي كانت محجترمة جدا انا اعرفها من الاعدادي متعرفش اتجوزت فين هي
انا\ لا محبتش اسأل كمان عشان مش عايز حد يتكلم عليا او عليها نص كلمة
دنيا \ ايه ده هو انت مشوفتهاش من ساعة اللي حصل
انا\ لا شوفتها بس مكلمتهاش محبتش احرجها وما حاولتش اتكلم مع امه او ابوها عشان ابرأ نفسي اصلا
دنيا\ خلاص يا محمد غير الموضوع بقي عشان انا زعلت و****
انا\ معلش ان كنت وجعت دماغك .... هقفل دلوقتي عشان ف مكالمة معايا ع الانتظار هه
دنيا\ ماشي سلام
قفلت معاها وكانت ميس نصرة بترن عليا مع اني كنت قرفان منها بس رديت
انا\ ايه ف ايه مش لسه ماشي من عندك من شوية
نصرة\ ايه ينفع اللي انته عملته كدا تحرج ابلة عبير وتحرجني انا كمان
انا\ انا مش غلطان انتي اللي غلطانة انك مقولتليش ان ف حد عايزة تجيبيه يتناك معاكي
نصرة\ منا كنت عملاها مفجأة ليك وكنت بحسب هتفرحك بس معرفش ان انت هتزعل و****
انا\ حتي لو قلتيلي انا كنت هرفض اصلا .... هي لمحت اصلا النهاردة ليا انها عارفة اللي بينا وساعة ما لقيتها عندك اتأكدت انك قولتيلها
نصرة\ خلاص غلطة وعدت المهم هتجيلي امته بقي تعوضني عن اليوم ده
انا\ لا انسي معدش ف تعويض وخلي العلاقة بينا بين طالب ومدرسته احسن
نصرة\ لا مينفعش يا محمد انا مقدرش ابعد عنك
انا\ اقدر ويا ريت تفهمي اللي قولته ليكي عارفة معناه ولا احب اقولك معناه
نصرة\ لاع مش فاهمة يا ريت تفهمني
انا\ معناه انك تقطعي علاقتك بيا وتفكك مني عشان انا خلاص معدش عايز انام معاكي تاني
نصرة\ هو انت بتعاقبني عشان اللي حصل النهاردة ده يا محمد
انا\ لا انا عايز كدا من زمان اصلا بس مفيش فرصة اقولك بس النهاردة لقيت فرصة اني اقولك
نصرة\ ( لقتها بتتكلم بحدة) متقدرش تبعد عني ع فكرة لان الفديوهات اللي كانت ع اللاب عندك معايا
انا\ منا عارف ان هما معاكي ايه يعني
هي\ ايه مش خايف ولا مش همك؟
انا\ انتي المفروض اللي تكوني خايفة مش انا ع فكرة
هي\ اخاف من ايه يخويا؟
انا\ منا اكيد يعني مش هعدي المرات اللي نكتك فيها دي كلها ومصورتكيش كام فيديو ولا صورة كدا .... ده انتي ليكي فضايح معايا ههههه
نصرة\ انت كداب ع فكرة مصورتنيش
انا\ تب دقيقة وهيوصلك فديو من بتاعك
فتحت اللاب ونقلت اصغر فيديو ليها ع الفون وبعته ليها واتس وكان واضح فيه وشها جدا بس هي مكنتش واخدة بالها اني بصورها فيها
انا\ هاه صدقتي .... انا لسه معايا فديوهات كتير يعني بالبلدي الفديوهات اللي معاكي بليها واشربي ميتها
نصرة\ انت بني ادم واطي ع فكرة
انا\ واطي ولا عالي مش فارقة سلام بقي عشان مش فاضيلك
قفلت معاها لقيت دنيا بترن عليا تاني ولقيت انها رنت عليا كذا مرة لما كنت بكلم ميس نصرة
انا\ زهقت من الفون النهاردة او بمعني اصح الفون زهق مني
دنيا\ كنت بتكلم مين ده كله
انا\ ماضي غلط باحاغول اصلح فيه
دنيا\ مش عايزة الغاز انت بتتكلم بقالك ساعة ف الفون
انا\ كان واحد بيني وبينه حساب كنا بنصفيه
دنيا \ حساب ايه ؟
انا\ دنيا هو كل حاجة وحشة لاغزم تسأليني فيها ف حاجات اقدر اجاوبك عليها وفي حاجات زي دي مقدرش
دنيا\ خلاص يا محمد انا اسفة معدش هسألك ف حاجة تاني
انا\ لا اسألي براحتك بس ان ما جاوبتش من الاول متفضليش تسألي
دنيا\ حاضر ..... المهم انت وحشتني قوي
انا\ المهم انا جعان قوي لسه ما اكلتش سلام
........ يتبع
حابب اشكر الناس اللي بتشجع ومعلش ع التاخير طبعا دي ايم ابحاث وخرا فارجو ان الجزء يعجبكم ولو ف اي انتقاد انا من اللي بيتقبلو النقد دمتم بامان

الجزء الثاني
معلش بقي الواحد مل من تكرير الاعذار بس المرادي مش بمزاجي انا بقعد ادام الجهاز حوالي 14 ساعة في اليوم عشان انجز موضوع واحد بلس ويا ريته يتنجز فغيابي اليومين دول مش بمزاجي ...... يلا نبدأ
وقفت الجزء اللي فات لما قفلت مع دنيا وقولتلها انا هاكل ويدوب قفلت معاها وكلت كنا المغرب لقيت ياسمين بترن عليا
انا\ كسم الفون اللي انا معدش عارف اقعد ساعة من غير اتكلم فيه ده (فتحت) ...., ايه يا ياسمين في ايه
ياسمين\ محمد انت فين؟
انا\ هكون فين يعني مرزي في البيت
ياسمين\ تمام .... تعال البيت دلوقتي في امر مهم جدا
انا\ هو بياكلك ولا ايه واجي فين دلوقتي انتي بتهزري ولا ايه انت عايزة ابوكي ينطحني ولا ايه
ياسمين\ يعم مش اللي ف دماغك خالص دي حاجة اهم تعال بس هستناك انا وشهاب برا
انا\ هو ف شهاب كمان انا مش مطمن ع فكرة
هي\ ولا انا تعال بسرعة بس
انا\ حاضر اما نشوف اخرتها
قومت اخدت بعضي ورحت ليهم وليقتهم مستنيني عند بيتهم هناك هي واخوها
انا\ مش مطمن ع فكرة ..... ازيك يا شوشو
شهاب\ مش وقتك يا عم ... قليله يستي ف ايه
ياسمين\ اسامة صاحبك يا عم هو وسلمي بنت خالك
انا\ مالهم هما الاتنين
ياسمين \ اسامة بدأ يلعب علي بنت خالك وبيقولها انه بيحبها
انا\ تب وسلمي عملت ايه معاه
ياسمين\ سلمي طبعا زعلانة منك وعايزة تغيظك فهي صدقته ومتعرفش ان هو بيعمل كدا بسببك برضو
انا\ يا حلاااوة وانتو عرفتو ازاي بقي .... مش انتو مقاطعين بعض برضو يا ياسمين
شهاب\ انا اللي عرفت وقولتلها يا محمد
انا\ تب وانت عرفت منين يا سبع البرومبة انت كمان
شهاب\ ( بعصبية من طريقة كلامي معاه) يوووه متتكلم عدل يعم انت كمان هو انا غلطان يعني
انا\ خلاص يا عم متتعصبش وقولي عرفت منين بقي
شهاب\ اسامة هو اللي قالي عشان امشي معاه في الحوار ده كمان زي المرة اللي فاتت اللي .....
انا\ اللي فشختكم فيها قول قول متتكسفش ..... تب وانت بقي طالما معاه جي تقولي ليه بقي
شهاب\ عشان الاخت اللي انت بوظتها دي منا مش عايز الموضوع يتم بسببها
انا\ لا شهم قوي يا شوشو بامارة البدل اللي كنت بتعمله انت و أس أس هه
شهاب\ ملهوش لازمة كلامك ده امر وفات ... ده انا كمان عايز امنعها منك بس هي اللي متعلقة بيك
انا\ متقلقش انا هفشخلك اسامة ده تاني والمرة دي اسود من اول مرة بقي عشان انا حذرته وبنت خالي انا هعرف اتعامل معاها كويس
شهاب\ اعمل اللي تعمله انا عليا اني قولتلك بس حاول بقي متجبش سيرة اني قولتلك هه
انا\ متقلقش انت برا خالص ..... وبعدين انت خايفه يسيب اختك يعني ويفلسع وميتجوزهاش لا متقلقش ده مربوط من رقبته يا حبيبي
شهاب\ ماشي اما نشوف
سيبتهم ومشيت نايحة بيتي وانا مروح عديت من قدام بيت خالي لقيت سلمي واقفة برا وكانت ماسكة الفون وساعة ما شافتني قطعت المكالمة ولقيتها بتبصلي بابتسامة كل اللي اقدر اقوله عنها انها ابتسامة صفرا فمدتش ليها اهتمام واخدت بعضي وروحت .... قعدت افكر اعمل ايه موصلتش لحاجة فقلت اكلم فايزة اشوفها تعرف ولا لا ونشوف هنعمل ايه
فايزة\ ايه يا حمو معدش عوايدك يعني انك ترن عليا غريبة المرة دي
انا\ تب سيبيني اتكلم طيب مالك داخلة شمال فيا كدا
فايزة\ اصلك ندل وجزمة ان مكنتش ارن عليك انا متعبرنيش ولا حد بيشوفك طبعا مهي الابلة دنيا هي اللي شاغلة دماغك دلوقتي
انا\ خلصتي؟!!!!!!
فايزة\ لا لسه هو انت لسه سمعت حاجة
انا\ فايزة مش وقته بعدين ابقي طلعي غلك فيا لكن دلوقتي اهدي عشان ف موضوع مهم
فايزة\ موضوع ايه اللي مهم
انا \ اسامة اخوكي مش ناوي يلم نفسه من ناحيتي ولا ايه
فايزة\ ليه هو عمل ايه تاني
انا\ ايه ده هو انتي متعرفيش .... هو مقلش ليكي حاجة؟
فايزة\ لا من بعد اول مرة وهو معدش بيقولي حاجة وعلاقتنا بقت خرا ببعض اصلا
انا\ تمام ..... اخوكي رجع وحاطط سلمي في دماغه تاني والمرة دي مش هعتقه
فايزة\ تاني هو محرمش من اول مرة
انا\ ده اخوكي انتي مش انا يعني متسألنيش
فايزة\ تب انت هتعمل معاه ايه طيب؟
انا\ معرفش لسه اديني بكلمك عشان اقولك واعرف هعمل معاه ايه
فايزة\ هو عمل ايه اصلا مع بنت خالك؟
انا\ قال ايه بيحبها وبيكلمو بعض .... ديل الكلب عمره ما يتعدل
فايزة\ استني استني .... ده ابويا قايلي انه عايز يخطبله بعد تانية ثانوي .... مش ممكن المعلم بيحبها وعايز يتجوزها بجد
انا\ يتجوز مين انتي هبلة ؟ .... انتي نسيتي ياسمين ولا ايه ولا الاقرار اللي هو ماضي عليه ده انا افشخه فيها
فايزة\ اااااه انت بتعمل ده كله عشان ياسمين قولتيلي ..... تب هنعمل ايه ؟
انا\ ايه رايك نقول لابوكي ؟
فايزة\ نقوله ايه؟
انا\ نقوله انه غلط معاها وفتحها
فايزة\ تب وابويا هيصدق الكلام ده ازاي؟
انا\ انتي هبلة يبنتي مهو الاقرار معانا .... كل اللي علينا اننا نوريه لابوكي
فايزة\ تمام تب هنعملها ازاي دي
انا\ سهلة دي خالص .... الصعب اني مش عارف رد فعل ابوكي
فايزة\ لا متقلقش ابويا طيب وميرضاش الغلط وهيحاول يصلح غلطة ابنه .... بس انت هتعمل ايه؟
انا\ سيبها عليا دي بقي .... مش المهم عندك ان اخوكي يتجوز ياسمين اهو انا هحققلك ده
فايزة\ متفهمني برضو متسبنيش علي عمايا كدا
انا\ لا خليكي ع عماكي عشان انا لسه مستقرتش قوي ع الخيار ده غير كدا لسه بقي هعمل ايه مع بت خالي عشان اخليها تلم نفسها شوية
فايزة\ تمام استقر وقولي
انا\ اوك .... سلام
قفلت معاها وكنت عايز اروح لخالي البيت عشان اكلم سلمي بس مردتش عشان محطهاش في مموقف وحش مع ابوها واخوها فاثرت ان الكلام يكون بينا انا وهي بس عشان اشوف هي عايزة توصل لايه .... رحت تاني يوم المدرسة مفيش اي جديد زي كل يوم نروح انا ودنيا سوا ..... روحت البيت ورنيت علي نادية اخت سلمي وسألتها ان كان ابوها في البيت ولا لا ولما اطمنت ان محدش فيهم في البيت اخدت بعضي ورحتلهم البيت ولقيت سلمي قاعدة في اوضتها بتتكلم في الفون فاخدت نادية ودخلنا ليها وساعة ما شافتنا قفلت الفون وحتجتش اخمن انه اسامة
نادية\ ايه اتخضيتي كدا ليه .... كنتي بتكلمي مين؟
سلمي\ مبكلمش حد (بصتلي و وجهت الكلام ليا) وانت اللي خلاك تدخل اوضتي
انا\ بصي يبنت خالي قدام اختك الكبيرة ودي اخر مرة هاحذرك فيها وبعد كدا لو هتولعي مليش دعوة بيكي
نادية\ هو ايه اللي حصل يا محمد؟
انا\ اختك يا سيتي بتكلم اسامة صحبي وهو وهمها انه بيحبها وهي كمان بتكلمه مش حب لا عند فيا .... انا مش فارقة معايا انش**** تولعي بس انا هقولك علي اللي فيها عشان ابقي خليت ذنبي منك
نادية\ اسامة مين اسامة اخو فايزة؟ ( مهي فايزة صاحبتها) .... تب مهو اسامة محترم مش وحش يعني
انا\ انتي بتقولي ايه انتي كمان بقولك بيلعب عليها ويوهمها انه بيحبها وهي بتجاريه عند فيا تقوليلي حلو مهو انتي لسه متعرفيش حاجة
سلمي\ انت مالك انت هو مش انت قاطع علاقتك معايا وقولتيلي ملكيش دعوة بيا
نادية\ استني انتي يبت .... حاجة ايه يا محمد؟
انا\ (حكيت ليها اللي اسامة وشهاب خططو ليه اول مرة وانا لحقتها) وجي دلوقتي تكلم اسامة برضو مفكرة انها كدا بتعاندني ومتعرفش انها بتعاند نفسها
نادية\ ايه اللي بتقوله ده يا محمد
انا\ و**** هو ده اللي حصل حتي اسألي اختك
نادية\ ( ووشها باين علامة الحيرة والغضب) صح الكلام ده يا سلمي؟
سلمي\ ( وهي باصة للارض ) ايوا
نادية\ ( مسكتها من شعرها ) يعني بعد كل ده وجية بتكلميه وتحبيه برضو
انا\( مسكت نادية وهديتها وخليتها سابتها) اهدي بس خلينا نتكلم معاها براحة
نادية/ نتكلم معاها براحة ازاي دي لازم نقول لابوها عشان يعلمها الادب
انا\ لا منا لو كنت عايز ابوها يعرف كنت قولت ليه ع طول ومكنتش جيت واتكلمت معاها …… تعالي يا نادية عايزك برا ( اخدت نادية وطلعنا برا وسيبنا سلمي بتعيط) حاولي تتكلمي معاها براحة وفهميها بينك وبينها وحاولي محدش يعرف تمام
نادية\ تمام …… وانت بقي هتعمل ايه؟
انا\ هعمل ايه ف ايه؟
نادية\ محمد…… انت عارف ان سلمي بتحبك عشان كدا عملت اللي عملته ده
انا\ **** هو انتي متعرفيشش اني مرتبط ولا ايه وبعدين سلمي دي اختي هه مش بفكر فيها كحب خالص
نادية\ ايوا يا عم بقينا نرتبط اهه مين سعيدة الحظ دي بقي هههههه
انا\ انتي مالك انتي بقي … اقعدي مع اختك زي ما قلتلك ومش عاوز وجع دماغ
سيبتهم ومشيت رجعت ع البيت وكلمت ياسمين تيجي البيت بس شهاب يكون معاها كانت مستغربة انا عايزهم ليه بس هما جم ع طول
شهاب\ ايه في ايه؟
انا\ اهدا بس كدا عشان اللي عايزكم في مهم
شهاب اديني مستني اما اشوف اخرتها معاك فين
انا\ انا حليت موضوع اسامة من جانب بنت خالي اتفضل بقي انتو وهو
ياسمين\ تب هنعمل ايه يعني
انا هقولكم بس ركزو معايا عشان الامر متوقف عليكي انتي ياياسمين
ياسمين\ حاضر
انا\ اللي هقوله ليكم ده هيتنفذ بكرة تمام ……
شهاب\ انت بتقلقني ع فكرة
انا\ هو الموضوع لازم يكون في شوية كعبلة ولازم تستحملو هتعملو ايه يعني
شهاب\ ماشي هنعمل ايه بقي
انا\ …………
بعد ما قولتلهم يعملو ايه واكدت علي ياسمين متغلطش في اللي هتعمله وخاصة ان التنفيذ هيكون النهاردة فضلع قاعد لحد المغرب ومردتش ارد ع رنات دنيا حتي لحد ما جالي فون من فايزة
انا\ الو ايوا يا لوزة
فايزة\ انت خبيث يلا ايه اللي عملته ده هههههههه (كانت بتضحك جامد) انا متوقعتش كدا خالص
انا\ تب طمنيني ايه اللي حصل طيب
فايزة\ هو انا فاجئة كنت قاعدة في الاوضة لقيت ابويا داخل شايط من برا ودخل ع اسامة ع طول ونازل ضرب فيه وبيشتمة ويقوله انا غلطان اصلا اني بعاملك كراجل يا وسخ وهاتك يضرب وعينك متشوف الا النور …… كل ده واحنا بنحاول نسلك ومش عارفين في ايه لحد ما لقيناه بيقوله بقي البت تضحك عليها انك بتحبها وتاخد شرفها هنا بقي عرفت السبب وعرفت انك قلتله
انا \ انا مقلتش ليه حاجة
فايزة\ انت هتستعبط امال الاقرار اللي مع ابويا ده من اللي اداه ليه وهو مع مين غيرك اصلا …… استني استني متقوليش انك خليت ياسمين هي اللي تعمل كدا
انا\ الحمارة فهمت اهه …… مهو لو انا اللي اديته الورقة دي هيفكر اني انا اللي عامل الحوار ده عشان كدا خلعت انا منها ههههههه
فايزة\ انت شيطان يلا ههههههه
انا\ تعليمك هه ايه تاني هههههههه …… الا قوليلي صح ابوكي موقفه ايه من ياسمين؟
فايزة\ انا بعد ما ابويا هدا دخلت كلمته واستفسرت منه ايه اللي حصل بالظبط بما اني الكبيرة يعني وكدا وهو قالي انه لعب ع بنت واخد شرفها ومقاليش هي مين وانا عارفة يعني وعارفة مين اللي فتحها هههههه وقلتله هتعمل ايه طيب قالي انه مفيش حل قدامه غير اننا نجوزها ليه ونصلح غلطه خصوصا ان البت مقلتش لابوها
انا\ تمام قوي كدا ماشيين مظبوط …… اسامة بقي عامل ايه هههههه
فايزة\ ابويا حابسه ف الاوضة ومشوفناهوش من ساعتها
انا\ احسن خليه يشرب بقي عشان هو اللي عمل كدا في نفسه بسبب الوساخة اللي بيعملها
فايزة\ اااااه ده انا مستنية اليوم اللي هشوفه متجوز البت دي فيه ده انا هطلع ميتينهم الاتنين
انا\ يا ستي بكرة حلمك يتحقق واعملي اللي اناي عايزاه معاهم انش**** تولعي فيهم
فايزة\ ايوا صح انت مش كنت قايلي انك هتجيب سهير وتنيكها قدامي
انا\ يااااه انتي لسه فاكرة ده احنا قطعنا علاقتنا ببعض من زمان حتي رشا معدش باكلمها ولا انيكها حتي ميس نصرة كمان قطعت معاها
فايزة\ ميس نصرة مين ؟…… قصدك بتاعة الحاسب الالي اللي ف ثانوي ؟
انا\ ايوا هي دي
فايزة\ ايه ده وصلتلها ازاي دي يلا وامته؟
انا\ ياااااه من زمان بعد اول مرة معاكي …… ساعة ما قلتلك اني نكت واحدة وانتي فضلتي تسأليني هي مين وانا قولتلك هقولك بعدين كانت هي دي
فايزة\ يبن الجزمة تب وصلتلها ازاي دي …… دي فرسة يجدع ههههههه
انا\ شافت فيديو سهير ع اللاب لما كنت مسجلها ومن هنا بدات الحكاية بقي ونكتها ( كبعا مقولتلهاش انها جت بعد ما شافت ادائي معاها عشان متعرفش اني مسجلها)
فايزة\ شافت الفديوهات ع اللاب ازاي هو انت ورتهم ليها؟
انا\ لا كانت طالبة مني اللاب عشان درس عليه وفتشت فيه لحد ما لاقيته قدامها والحوار بدأ من هنا بقي ونتسألنيش اكتر من كدا عشان انا نسيت ههههه
فايزة\ وسبتم بعض ليه ؟
انا\ ( حكيت ليها ع اللي حصل)
فايزة\ تب مهي حاجة جديدة اهي يجدع انت ده انت غبي حد يقول للنعمة لا ههههههه
انا\ انا اصلا كنت عايز اخلص منها ملل يا شيخة
فايزة\ ملل برضو ولا عشان دنيا
انا\ عشان الاتنين صراحة يعني
فايزة\ افهم من كدا انك بقيت بتصفي اهه ومعدش غيري انا يعني هتسيبني برضو
انا\ لا احا ابعد عنك انتي مستحيل ده انتي اللي ليا وبعدين انا عمري ما امل منك
فايزة\ اااه كل بعقلي حلاوة لحد ما الاقيك ملبسني خازوق زي اللي قبلي
انا\ لالالالالالا عيب عليكي حتي لو مبقاش بينا جنس ف انتي في قلبي ع طول زي اختي بالظبط ليكي مكانة غالية عندي انتي
فايزة\ تب انا ولا دنيا؟
انا\ انتي عايزة نكد ع المغرب صح؟…… سلام يا فايزة سلام
قفلت معاها وانا فرحان ان خطتنا مشت تمام وكمان ياسمين كلمتني وقالتلي ع اللي حصل ومش عارفة ايه اللي جي بس انا طمنتها وقولتلها تتعامل طبيعي لحد ما الحكاية تعدي ع خير وقفلت معاها من هنا لقيت دنيا بترن عليا (طبعا عزيزي القارئ لما تلاقي كدا هتحس بملل بس انا لا يمكن عشان انا وحيد وبنسي وحدتي وهي بتكلمني او وهي معايا)
انا\ ايوا يا قلبي
دنيا\ برن عليك بقالي ساعة بيديني مشغول كنت بتكلم مين ده كله؟
انا\ كنت بكلم فايزة اخت اسامة صاحبي
هي\ بتكلمها ف ايه ده كله؟
انا\ كانت بتعترفلي بحبها ليا اصل زي ما انتي عارفة كله هيموت عليا
هي\ يا شيخ اتوكس دي اكبر منك بتلت سنين يعني زي ابنها هتخبك ازاي؟
انا\ تب طالما انتي عارفة كدا بتسألي ليه من الاول؟
هي\ فضول بقي عشان اطمن انك مبتلعبش بديلك بس
انا\ لا متقلقيش كنا بنتكلم ف موضوع هتعرفيه قريب ف الفصل
هي\ موضوع ايه
انا\ قلتلك هتعرفيه قريب بلاش اسألة بقي
هي\ اما نشوف …… الا صح عامل ايه في المذاكرة … ذاكرت حاجة ولا زي كل يوم ؟
انا\ هو احنا بتوع مذاكرة …المذاكرة دي بتاعة الناس الفاشلة لكن احنا بنخش الامتحان نقفل ع طول هههههه
دنيا\ (بتتريق ع كلامي) هو احنا بتوع مذاكرة …… لا احنا يهود بندح من غير ما حد يعرف
انا\ هههههههه ماشي يخلبوصة انتي سهلة
دنيا\ حاول تلم الدنيا الترم التاني غير الاول والامتحانات بتقرب وانا عارفاك وعارفة انك لسه مفتحتش كتاب لحد دلوقتي
انا\ حاضر متقلقيش
هي\ سلام بقي نتقابل بكرة ف المدرسة بقي
انا\ سلام يا قليي
رحت تاني يوم المدرسة زي كل يوم وانا داخل من البوابة لقيت اسامة بينادي عليا فقوفت وهو جه عليا شدني بعيد عن البوابة وكان باين عليه انه ع اخره من طريقة كلامه
اسامة\ ايه اللي انت عملته ده؟
انا\ عملت ايه؟
اسامة\ بقولك ايه مش ناقصاك انت بتدي الورقة اللي ماضي عليها بتاعة ياسمين لابويا وتقله اني فتحتها
انا\ انا ما اديتش حاجة لابوك ولا شوفته
اسامة\ امال امي اللي عملت كدا …… بقولك ايه انا ع اخري عشان ما افسخكش هنا
انا\ ههههههههه يبني سبق وقولتلك ان كل افعالي معاكي دي مجرد ردود افعالك وزي ما قولتلك انا ما اديتش حاجة لابوك
قولتله كدا وهو كان بيغلي ولسه هيمسك فيا لقينا شريف جي …

بقية القصة تجدونها هنا

الظليم (السلسلة الرابعة) (//evangelism.ru/dirtynakedpics/showthread.php?t=566138)

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: salemsoly، EL FNAN و 💥✨🌟 قيصر الشرق ✨💥🌟
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الصراحة القصة جامدة دايما بتبهرنا يا دكترة

مفيش جزء خامس والا اي لقصه الظليم لان القصه جامده فشخ

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%