NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انت طيب اوي علي فكرة

قصدك عبيط ..قولها عادي ماتكسفش

لا طبعاً..ماتقولش كده

ماقولش كده ازاي..هي دي الحقيقة ، الناس خلاص بقت بتشوف الطيبة عبط.

قولي مين كده بيقدر الطيبة دلؤقتي ، بُص حواليك هتلاقي اكتر حد بيتأذي و بيتظلم وبيتاكل حقه هو الطيب
و لا بيتعمله خاطر ولا حساب ولا بيتشكر حتي علي طيبته
دا ابسطها يوم ما بيزعلوه و ييجو عليه بيقولوك ماتشلش همه دا خالص .دا طيب و غلبان مش هيزعل وهيتراضي بكلمتين .
بص بقولك ايه خليني ساكت احسن
وانا عارف كده كده إني بقولك الكلام دا و واثق من جوايا و متأكد انه ملوش اي لازمة .
اصل لا الطيب هيبطل طيبة
و لا الناس هتقدره وتديله حقه;....

#منقول
لا الطيب بيبطل طيبه عادي 🤦🏼‍♀️

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انت طيب اوي علي فكرة

قصدك عبيط ..قولها عادي ماتكسفش

لا طبعاً..ماتقولش كده

ماقولش كده ازاي..هي دي الحقيقة ، الناس خلاص بقت بتشوف الطيبة عبط.

قولي مين كده بيقدر الطيبة دلؤقتي ، بُص حواليك هتلاقي اكتر حد بيتأذي و بيتظلم وبيتاكل حقه هو الطيب
و لا بيتعمله خاطر ولا حساب ولا بيتشكر حتي علي طيبته
دا ابسطها يوم ما بيزعلوه و ييجو عليه بيقولوك ماتشلش همه دا خالص .دا طيب و غلبان مش هيزعل وهيتراضي بكلمتين .
بص بقولك ايه خليني ساكت احسن
وانا عارف كده كده إني بقولك الكلام دا و واثق من جوايا و متأكد انه ملوش اي لازمة .
اصل لا الطيب هيبطل طيبة
و لا الناس هتقدره وتديله حقه;....

#منقول
دايما بيصعبوا عليا فعلاً ومبعرفش أكره حد مهما عمل لدرجة إني كنت ممكن موقفش الأذى قبل كدا، بس اتعلمت مؤخراً يصعبوا عليا لكن أخليهم بعيد ميكملوش أذى عشان صعبانين عليا 😂😂 بشوف الشر غباء واللي يختار يبقى مؤذي أو نصاب لو كان ذكي كان عرف إنه هو اللي خسران في الدنيا والآخرة لما اختار يؤذي غيره، أغلب الناس بتفكر إن الطيب شخص ساذج وغبي، بس الحقيقة هي إن الطيب قوي وذكي بيختار الطريق الأصعب وهو الخير والنتيجة بتكون لصالحه في الدنيا والآخرة

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%