NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الطريق لكس الاخت ثم الام الجزء ال 11

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

Ahmed ELking مولع قرونك

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
إنضم
20 ديسمبر 2022
المشاركات
7
مستوى التفاعل
15
نقاط
1
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
‏حسناء : اهدي النهاردة
‏انا : اي في اي
‏حسناء : ماما مش جايلها نوم وممكن تقوم في اي لحظة
‏انا : عرفتي منين
حسناء:‏هي قامت من شوية لما كنت انت في الحمام
‏سالتها مالك قالتلي مش جايلي نوم
‏انا : هيجانه ؟
‏حسناء : تقريبا اه وشوية وهتقوم عالحمام تريح نفسها فبلاش عشان متقفشناش
‏انا : بس انا مش قادر
‏حسناء : ولا انا
انا : طب انتي لابسة اندر وبرا
‏حسناء : اه
‏انا : اقلعيهم والبس البيجامة عاللحم زانا هلبس البنكلون عاللحم
‏حسناء : طب اخرج عشان ماما لو عدت
‏انا : لا خليني بس هعمل نفسي نايم
‏حسناء : ليه
‏انا : لو عدت وقالتلك حاجة قوليلها ده نايم وبعدين احنا اخوات
‏حسناء : ليه بردو
‏انا : الموضوع هيهيجها
‏حسناء :ماشي
‏عملنا كده وفعلا حسناء وهي بتقلع ماما كانت داخلة الحمام وشافتها
‏ماما بصوت واطي : بتعملي اي يبت
‏حسناء شاورتلها تسكت وقلعت البرا ولبست البيجامة عاللحم وخرجت لماما
‏ماما : بتعملي اي
‏حسناء : الجو حر يماما والبرا بتدايقني
‏ماما : قدام اخوكي يحيوانة
‏حسناء : يماما ده نايم زي القتيل وبعدين يعني انا مبتكسفش من حتي لو صاحي
‏ماما : اي هو انتي بتغيري قدامه وهو صاحي
‏حسناء : ساعات بيشوفني بس انا مبتكسفش منه وهو مبيتكسفش مني
‏ماما : عيب يحبيبتي مينفعش كده اخوكي راجل بردو
‏حسناء : بس مش هيبص لاخته
‏ماما : ولو بردو مينفعش
‏حسناء : خلاص ماشي
‏ماما : انا قولت من الاول مينفعش تقعدوا في اوضة واحدة
‏حسناء : يوووه
‏ماما: خلاص يختي
‏انا ريحة انام
‏حسناء : مش كنتي هتخشي الحمام
‏ماما : هاه اه صح ودخلت الحمام متاخرتش وخرجت عشان حسناء بره
‏حسناء جت جنبي وانا كنت عامل نفسي نايم
‏حسناء : اي رايك
‏انا : شرموطتي
‏وجت قدامي حضنتها
‏حسناء : كويس انها مشافتنيش وانا بقلع الاندر
‏انا : الحوار كان هيبقي سكسي اكتر
‏نزلتلها البنطلون وجيت ادخل بتاعي في طيزها
‏حسناء : يحبيبي ماما شوية وهتقوم تخش الحمام واكيد هتيجي تتاكد احنا صاحيين ولا نايمين
‏انا: طب هنتغطي بالملاية عادي ومش هنقلع هدخله بس
‏حسناء : اي رايك منقلعش وانت مش لابس بوكسر اصلا افضل حك فيا بس وبتاعك يفضل واقف ولما نسمع خطوات ماما تنام علي ضهرك وهي هتهش تلاقي بتاعك واقف
‏انا : عشان تهيج اكتر يعني
‏حسناء : اه
‏انا : وهي هتبص علي زبري ؟
‏حسناء : دي بتبص عليه وانت صاحي انت بس الي مبتاخدش بالك
خدت حسناء قدامي ورفعت رجلي علي رجلها ومديت ايدي تحت البنطلون بتاعها قعدت افرك كسها وقعدت ادخل بتاعي بين فخادها واطلعه وادخله ومسكت بزازها هي هاجت فشخ وانا بصراحه كنت عاوز اهيجها ومديت ايدي وبعبصتها في طيزها قعدت العب في طيزها وسمعت باب اوضة ماما بتفتح غطيت حسناء بالملاية ونمت علي ضهري وانا بتاعي واقف ومش لابس بوكسر كان كلير فشخ وباين فشخ وفعلا ماما جت الاوضة تبص علينا وانا مضمض عيني بس مش اوي مشوفتش نظرتها لزبري بس وقفت بتاع دقيقة في الاوضة وخرجت عالحمام
حسناء: يخربيت زبرك ولعتها
انا : انا صعبان عليا ماما عاوز اسيبها تريح نفسها جوه
حسناء: معلش يحبيبي هنريحها خالص بس قوم بس
دقيقة وقومت وقفت قدام الحمام سامع صوت ماما جوه وتاوتها عالية فشخ وسامع نفسها من بره
خبطت عالباب
ماما سكتت ثانيتين : ثانية واحدة
انا : بسرعة يماما مزنوق عاوز اخش الحمام
ماما : حاضر
صبرت شوية لقيتها خرجت وشكلها يصعب عالكافر عرقانة ووشها محمر وركبها شايلاها بالعافية
انا : معلش يماما مزنوق
ماما هزت دماغها مش قادرة تتكلم وعينها جت علي زبري الي كان واقف بس مش اوي وباين فشخ من البنطلون بصتله شوية وفجاة فاقت وبصتلي ومشيت علي اوضتها دخلت الحمام دقيقتين وطلعت ورجعت لحسناء
انا : حسناء لازم بكره ماما تريح نفسها
حسناء: ايوه يحبيبي هي هتحاول مع بابا دلوقتي وهو هيولعها اكتر بكره هتبقي حالتها اصعب
المهم تعالي بقي
نمنا في وضعنا هي قدامي وانزلنا البناطيل وحشرته في طيزها قعدت انيك فيها واحنا بنحاول منطلعش صوت نيكت فيها بتاع نص ساعة وجبتهم في طيزها بعد مطلعت زبري من طيزها حطيت صوابعي وخرجت اللبن عشان تلحسه عشان ماما متاخدش بالها من البنطلون
انا : حسناء انا عاوز انيك كسك
حسناء اتخضت وفرحت فشخ وباستني في شفايفي
حسناء: ايوه يحبيبي انا كلي ليك ومش قادرة استحمل مش مهم ايه الي هيحصل بعد كده بس انا مش هتجوز حد غيرك ومحدش هيلمسني غيرك
انا : وانا كمان يروحي مش هسيبك ابدا ودي الحاجة الي انا متاكد منها
بس مش هفتحك دلوقتي عشان ماما لو لعبت في كسك ولا حاجة 
حسناء ضحكت ودوبنا في بوسة طويلة ونمنا
الصبح صحيت علي حسناء بتلعب في زبي
انا : بتعملي اي
حسناء : عاوزاك تجيبهم في البنطلون وتحطه في الحمام عشان تهيج ماما
 
  • عجبني
التفاعلات: Smoothmedo
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%