NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مش دايما اللي جرب الخذلان هيقولك غير كده

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: EL_BEBO, jjojja, غريب عن العالم و شخص آخر
  • عجبني
التفاعلات: غريب عن العالم
الصداقات الحقيقية : الي ما فيهاش مصلحة بتكون فقط ايام المدرسة و الجامعة.. غير هذا.. مجرد وهم

• أتفق
التفاعلات: الصياد 1 0 1
حقيقه لو وجدك هذا الصديق سيكون نعيم لك

• عجبني
  • عجبني
  • أتفق
التفاعلات: ALbrens
  • حبيته
التفاعلات: كريم سعد مكرم
حقيقه لو وجدك هذا الصديق سيكون نعيم لك
هما بيكونوا قليلين بس علي قد كميتهم الصغيرة بيكونوا كفايه عن العالم

قد يستهزء البعض بس كلامه صح ..امراض كتير شوفتها بتخف مش بالعلاج بس لكن بالمعنويات العاليه ..واحد مطلق مراته بسبب خارج عن ارادته جاله كانسر وكان محجوز عندنا ويائس وده خلاه مش حاببنا ولا طايق العلاج ..لما طليقته عرفت جت زارته وطلب انها ترجعله المده دى بس ويموت بعدها وهى جمبه وعياله معاه ..هى وافقت بحكم ان تعبان واخر ايامه وكده ..اتفاجئنا بتحسن كبير على العلاج ومعنوياته ارتفعت بعد ١١ عمليه الراجل ده حاليا واقف على رجله اه بمضاعفات ولكنه عايش وقادر كمان يشتغل وكل حاجه وهو ٤٠ سنه تقريبا ..الحاله دى قابلتها وانا سنه ٥ ..حاليا بقابله للمتابعه وانا مش مصدق انه عاش

• أتفق
  • عجبني
قد يستهزء البعض بس كلامه صح ..امراض كتير شوفتها بتخف مش بالعلاج بس لكن بالمعنويات العاليه ..واحد مطلق مراته بسبب خارج عن ارادته جاله كانسر وكان محجوز عندنا ويائس وده خلاه مش حاببنا ولا طايق العلاج ..لما طليقته عرفت جت زارته وطلب انها ترجعله المده دى بس ويموت بعدها وهى جمبه وعياله معاه ..هى وافقت بحكم ان تعبان واخر ايامه وكده ..اتفاجئنا بتحسن كبير على العلاج ومعنوياته ارتفعت بعد ١١ عمليه الراجل ده حاليا واقف على رجله اه بمضاعفات ولكنه عايش وقادر كمان يشتغل وكل حاجه وهو ٤٠ سنه تقريبا ..الحاله دى قابلتها وانا سنه ٥ ..حاليا بقابله للمتابعه وانا مش مصدق انه عاش
طبعا العلاج النفسي والاحتواء جزء كبير من اي علاج

• عجبني
التفاعلات: just doc A
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: دعاء زوجه متحرره
  • عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل