NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

卍 فرعون卍

نسوانجى الاصلى
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
هل فعلا معنى الحب انك تقنع نفسك تحب الشخص الى قدامك
وايه مشاعر الحب الحقيقيه وازاى تتاكد منها؟

يعني ايه تقنع نفسك ؟

هل فعلا معنى الحب انك تقنع نفسك تحب الشخص الى قدامك
وايه مشاعر الحب الحقيقيه وازاى تتاكد منها؟
هو لو بدايتها تقنع نفسك يبقي يعني ايه حب مش فاهمه

• عجبني
التفاعلات: mydoooo
هو لو بدايتها تقنع نفسك يبقي يعني ايه حب مش فاهمه
لا اقصد ان الحب نفسو معناه انك تقنع نفسك انك تحب الى قدامك

لا اقصد ان الحب نفسو معناه انك تقنع نفسك انك تحب الى قدامك
لو فكرت في الكلمه دي شويه هتلاقي مش حب هيبقي اعجاب بحاجات معينه و بس

• عجبني
لو فكرت في الكلمه دي شويه هتلاقي مش حب هيبقي اعجاب بحاجات معينه و بس
طيب ازاى نتاكد ازا كانت المشاعر حقيقيه او لا ولا دا وهم ولا فراغ عاطفى ولا عتيز حد يهتم ويحسسك انك موجود ولا مراهقه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
طيب ازاى نتاكد ازا كانت المشاعر حقيقيه او لا ولا دا وهم ولا فراغ عاطفى ولا عتيز حد يهتم ويحسسك انك موجود ولا مراهقه
انك تكون صريح مع نفسك

يعنى تقنع نفسك انك تحب الشخص الى قدامك
لا صعب ،عارف يعني ايه انك تقنع نفسك معناها انك بتبذل مجهود طول الوقت علشان تخلي في مشاعر ناحيته و هيجي وقت و انت مش هتكون قادر

بس العشرة و الوقت ممكن يخلي بينكم مشاعر اكثر و حب و مودة بس بردو من غير قبو و تفاهم و شوية حاجات تانيه في الاول مش هيحصل

• عجبني
انك تكون صريح مع نفسك
طيب ازاى بتتاكد من الحقيقه او غير كدا ازاى تبطل تفكير فقكره انك دى مراهقه لا دى مشاعر مش حقيقه لا انت مش مناسب؟

لا صعب ،عارف يعني ايه انك تقنع نفسك معناها انك بتبذل مجهود طول الوقت علشان تخلي في مشاعر ناحيته و هيجي وقت و انت مش هتكون قادر

بس العشرة و الوقت ممكن يخلي بينكم مشاعر اكثر و حب و مودة بس بردو من غير قبو و تفاهم و شوية حاجات تانيه في الاول مش هيحصل
هو اي حكاية اعرف ازاي دي بقا 🤷‍♀️

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: mydoooo و Ms Roony

طيب ازاى بتتأكد من انها مشاعر حقيقيه مع الوقت او تفكير فانها مشاعر مش حقيقيه انت مش مناسب دى مشاعر مراهقه دى احلى منك دى افكار بيجى للواحد ازاى بيعرف ان دى مشاعر حقيقيه او لا

المنتدي كله عاوز يتأكد من مشاعره 🙆🏻‍♀️
طب اعمل بقا بوست لتأكيد المشاعر دوس ١ عشان انا مش قادره 😂

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: mydoooo و Yasmin55
  • عجبني
التفاعلات: mydoooo و Ms Roony
المنتدي كله عاوز يتأكد من مشاعره 🙆🏻‍♀️
لا و**** انا مش بحب بس بحب اشوف المشاعر الى قدامى مثلا انا لما بشوف وحده بحس ان نفسى منجذبالها فا انا بتجينى افكار انى وحش او مش مناسب دى مراهقه دى فتره وهتعدى فتره وهزهق كدا

طيب ازاى بتتأكد من انها مشاعر حقيقيه مع الوقت او تفكير فانها مشاعر مش حقيقيه انت مش مناسب دى مشاعر مراهقه دى احلى منك دى افكار بيجى للواحد ازاى بيعرف ان دى مشاعر حقيقيه او لا
الوقت يا فتي

طب اعمل بقا بوست لتأكيد المشاعر دوس ١ عشان انا مش قادره 😂
الموضوع بجد مش هزار انا بسالكم بجد

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%