NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

J U B A

Fighter
العضوية الذهبيه
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
ناشر مجلة
توجه جنسي
أنجذب للإناث
اصعب حاجه ممكن يمر بيها الانسان الصبر والصبر الي بقصد اصعب من الاجباري
مثال عشان نقرب الفكره
لما الواحد بينزل الجيم عشان يخس او يذيد او يبني كتله عضليه ويتعب ويجتهد شهر ف التاني ممكن يوصل لحد ٥ شهور وميلاقيش نتيجه او يلاقي نتيجه بسيطه
او مثلا لما بنيجي نتعلم حاجه عشان نشتغل او نوصل لمكانه معينه وبعد تعب كبير منوصلش او منحقق الي كنا متوقعينه
فاللحظه دي بيجي قدمنا اختيارين ي نرمي الفوطه وده نصيبنا ي نصبر ونستحمل وع قد م الكلمه خفيفه بس تقيل ف الفعل وحقيقي صعبه اوي صعب انك تكمل بنفس الاجتهاد والصبر بعد محاولات فشل
عايز تعرف قد اي الصبر صعب بص للناس الكبيره الي مضطره تصبر ابويا وابوك محاش ف بالك مره هو لي الراجل ده سنه ورا سنه بقا بيتعصب بسرعه اكتر وبقا بياخد كل حاجه ع صدره وخلقه ديق ودايما متسرع بعد م كان هادي
كل ده بيجي نتيجه لصبره ع مراته وعياله وشغله والحيااه
لان الدنيا بتجبره يصبر ع كل ده وده اصلا فوق امكنياته
اخر حاجه اخصائيين علم نفس بيقولو لو الانسان اتخير بين انه يصبر ع حاجه او الموت يختار الموت

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: PepOoz69, الباحـــث, sexypump و شخص آخر
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ما للاسف حتي و هو صعب معندناش غيره هو و الاستمرارية و نتوكل علي **** علشان الندم اصعب بي كتير بصراحه

ما للاسف حتي و هو صعب معندناش غيره هو و الاستمرارية و نتوكل علي **** علشان الندم اصعب بي كتير بصراحه
ونعم ب****
الندم من طرق تعزييب الشخص لذاته ممكن نقول جلد للذات

• أتفق
التفاعلات: Yasmin55
اصعب حاجه ممكن يمر بيها الانسان الصبر والصبر الي بقصد اصعب من الاجباري
مثال عشان نقرب الفكره
لما الواحد بينزل الجيم عشان يخس او يذيد او يبني كتله عضليه ويتعب ويجتهد شهر ف التاني ممكن يوصل لحد ٥ شهور وميلاقيش نتيجه او يلاقي نتيجه بسيطه
او مثلا لما بنيجي نتعلم حاجه عشان نشتغل او نوصل لمكانه معينه وبعد تعب كبير منوصلش او منحقق الي كنا متوقعينه
فاللحظه دي بيجي قدمنا اختيارين ي نرمي الفوطه وده نصيبنا ي نصبر ونستحمل وع قد م الكلمه خفيفه بس تقيل ف الفعل وحقيقي صعبه اوي صعب انك تكمل بنفس الاجتهاد والصبر بعد محاولات فشل
عايز تعرف قد اي الصبر صعب بص للناس الكبيره الي مضطره تصبر ابويا وابوك محاش ف بالك مره هو لي الراجل ده سنه ورا سنه بقا بيتعصب بسرعه اكتر وبقا بياخد كل حاجه ع صدره وخلقه ديق ودايما متسرع بعد م كان هادي
كل ده بيجي نتيجه لصبره ع مراته وعياله وشغله والحيااه
لان الدنيا بتجبره يصبر ع كل ده وده اصلا فوق امكنياته
اخر حاجه اخصائيين علم نفس بيقولو لو الانسان اتخير بين انه يصبر ع حاجه او الموت يختار الموت
الصبر مفتاح الفرج

• أتفق
التفاعلات: J U B A

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%