NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ايه يسطا فين الجزء

ايه يسطا فين الجزء
بكتب فيه و بفنشه بس اليوم عندي هنا في امريكا لسا في نصه فا بعتذر تاني هو جزء كبير.

تم أضافة الجزء العاشر والأخير لذا ندعوك للمشاركة في مسابقة الربيع الورد الموجود بتوقيعي

جامد جامد جامد بس بقولك السلسله التانيه امتى و اها صح انت بتكتب اول باول ولا السلسله كامله

• حبيته
التفاعلات: الشيطان فاتح الاكساس
اولا حابب بجد أحييك علي السلسله الاوله بجد جميله جدا وه اول تعليق ليا في قصتك انا مكنتش بعلق عشان كنت عايز اعرف دماغك رايحه فين في القصه بس فعلا القصه حلوه اوي و اتمني تستمر و في انتظار الجديد منك

• حبيته
لا جزء جامد يابرو لا جامد بجد مستنين السلسله التانيه بسرعه ومتتاخرش علينا عشان الناس متفقدش شغف القصه

• حبيته
جامد جامد جامد بس بقولك السلسله التانيه امتى و اها صح انت بتكتب اول باول ولا السلسله كامله
شكرا جدا علي تعليقك و الجزء الاول من السلسلة التانية هينزل النهاردة

لا جزء جامد يابرو لا جامد بجد مستنين السلسله التانيه بسرعه ومتتاخرش علينا عشان الناس متفقدش شغف القصه
شكرا جدا علي تعليقك و الجزء الاول من السلسلة التانية هينزل النهاردة بعد الفتجر بتوقيت مصر و بشكرك جدا لاهتمامك بالقصة شرف ليا و مش هتاخر

• حبيته
التفاعلات: Magdy66
اولا حابب بجد أحييك علي السلسله الاوله بجد جميله جدا وه اول تعليق ليا في قصتك انا مكنتش بعلق عشان كنت عايز اعرف دماغك رايحه فين في القصه بس فعلا القصه حلوه اوي و اتمني تستمر و في انتظار الجديد منك
شكرا جدا علي تعليقك وسام شرف ليا و الجزء الاول من السلسلة التانية هينزل النهاردة بعد الفتجر بتوقيت مصر و بشكرك جدا لاهتمامك بالقصة شرف ليا و مش هتاخر

• عجبني
التفاعلات: Mahmoud ss
الجزاء امتاا

متنزله دلوقت لو جاهز عشان عايز انام مش طالبه سهر زياده 😂😂
معلش يا اخويا و**** الجزء دسم شوية و انا شغال عليه من نار و احتمال اقسمه نصين فا هينزل متاخر و ممكن الصبح بدري اتمني تعذرني

• حبيته
التفاعلات: XX_FUCKER girl_XX
الجزاء امتاا
علي الفجر كدا عشان انا شغال عليه جامد و مواعيدي هنا في امريكا غير مواعيد مصر انا هنا الصبح و بشتغل عليه و هنزله علي الفجر

• حبيته
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • حبيته
شكرا جدا علي تعليقك و الجزء الاول من السلسلة التانية هينزل النهاردة بعد الفتجر بتوقيت مصر و بشكرك جدا لاهتمامك بالقصة شرف ليا و مش هتاخر
انا الى بشكرك الى انت بتكتب قصه جميله زى ديه وياريت متوقفش كتابه انت بجد طريقتك حلوه فى الكتابه واحلى حاجه الى انت بتعيش القارئ فى احداث القصه ومستنين السلسله التانيه واكيد هبقا جاحده 😂❤❤

• حبيته
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: Mahmoud ss
يسطا الساعه خلصت و دخلنا علي التالته

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%