NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا بقالى فترة مقريتش قصه بالعظمه والجمدان دة من ساعه ما الموقع القديم اتقفل فبجد انت بتقدم عظمه وفكرتك فتقديم القصه والشخصيات كويسه فششخ والقصه متحسهاش خياليه تحسها واقعيه فعلا فبص بجد قمه الجمدان واستمر وتمنى اشوف ليك اعمال كتييير جايه❤❤
ده وسام شرف اعتز بيه بجد شكرا ليك و لتعليقك انا فرحت اوي بجد و مش هخيب ظنك في اللي جاي و هينزل احلي جزء رابع كمان ساعة و طويل كمان و بشكرك تاني ♥️

• حبيته
التفاعلات: Kareem3dma
تم أضافة الجزء الرابع مع تمنياتنا بمزيد من الأبداع

• حبيته
التفاعلات: الشيطان فاتح الاكساس
يااا كسم الجمال انت فاجر مووت ومش تتاخر علينااا

• حبيته
هنا ساسكت قليلا احتراما وتقديرا لهذا العمل الجبار بجد كب جزء بيبهرنى عن الجزء اللى قبله والجزء دة كبير فعلا وبجد انا مش عارف اقولك ايه غير انك بتقدم عظمه جبارة❤❤❤❤❤

• حبيته
هنا ساسكت قليلا احتراما وتقديرا لهذا العمل الجبار بجد كب جزء بيبهرنى عن الجزء اللى قبله والجزء دة كبير فعلا وبجد انا مش عارف اقولك ايه غير انك بتقدم عظمه جبارة❤❤❤❤❤
ده وسام شرف بجد انا بشكرك جدا علي تعليقك و اللي جاي احلي🥰♥️

اى ياعم الجمدان ده كلو لا جزء جامد الصراحه وبتفجأنا انت كل جزء ومستنين الجزء الى جاى على نار ومعرفش لى حاسس ان رنيم هتطلع بنت الملك او من المنظمه حاجه زى كدا

• حبيته
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: مهران ابو عضو حصان
  • حبيته
ابدعت ي صديقي في كتابه الأجزاء شابوو بجد ❤️

Enjoy ❤️🌹

• حبيته
  • حبيته
التفاعلات: Bastcrono
فنان وخيالك خصب وعندك ابداع وطريقة سرد رائعة وكميه اثارة وتشوق تفوق الوصف بس لى عتاب على رايك فى ساره هى لم تخن ولم تغدر وكانت حبه الاولى

• حبيته
فنان وخيالك خصب وعندك ابداع وطريقة سرد رائعة وكميه اثارة وتشوق تفوق الوصف بس لى عتاب على رايك فى ساره هى لم تخن ولم تغدر وكانت حبه الاولى
اول حاجة شكرا علي تعليقك ده وسام شرف ليا, تاني حاجة انا عارف و فاهم حاساسك ناحية سارة و بقولك الصبر و اللي جاي احلي القصة طويلة و ثمينة زي ما قلت و لسا انا بسخن في البداية كمان و بطمنك علي سارة و كشرا تاني ليك 🥰 🥰

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%