NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

احنا نخلي مصطفى يتمني الموت احسن من أنه يرجع لساره 😂😂💔
لا لى ياعم ده احلى حاجه الى هو متصالح مع الشيطان ومطلع عين ابن الكلب عاطفه😂😂😂😂

• بيضحكني
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: Foash، الشيطان فاتح الاكساس و Bastcrono
مهو مش بتكلم على الجنس بشكل عام كل واحده فيهم هتكون عايز ترضيه وممكن يخلى ساره تتعلم الهاك والتدريب برضو فاهم
هو الجنس الجماعى ممكن يكون وحش لو هاتخلى لساره وجود لى حيات مصطفى تانى يبقا تخلى كل واحده لوحدها احسن

• حبيته
التفاعلات: الشيطان فاتح الاكساس
قصه صعبه اوي ، بتاعي خاف

• بيضحكني
اول حاجة شكرا لتعليقك و انتقادك ده مع انه مش في محله لانك مقرتش كويس او مركزتش بس انا هديك نبذه عن اللي انا بعمله في قصتي. اول حاجة شخصية مصطفي دي شخصية نفسية بحته بكل الاشكال فيه جواه 4 اشخاص غيره و انا فعلا دارس الحالة دي لانها عندي بشكل شخصي و كمان اهم شخصية منهم هي الشيطان و اللي هو الظلام و الكره و الحقد و لو انت قريت كويس حتفهم ان مصطفي بعد التعذيب و كل اللي مر بيه بقا عنده نوع من تبلد المشاعر و ده انا بحاول اوريه بطريقة غير مباشرة لو انت قارئ بجد حتفهم غير كدا انا بردو قلت ان مصطفي قال لامه ان اخته راحت في رحلة مع صاحبها و هيتفسحو و طبعا الرحلة في العام بتاخد فوق 3 ايام و لو انتا فعلا قارئ كويس كنت شوفت ده و بما ان مصطفي الصارم وافق فا امه سكتت و الموضوع كان ملاحظ بس مصطفي عرف يغطي عليه و بردو لو بتقرا كنت فهمت و كمان حوار الحرية ميمشيش علي يمنة لان هيا اتشرمطط و مرمغت شرفه في الطين و دي مش حرية لا دي شرمطة و منيكة و دي تفرق الحرية عبارة عن حق العيش بدون اي قيود صنعها البشر و ده اللي مصطفي بيحاول يعمله مش انك تروح تتناك و تتشرمط ولو بردو قريت كويس كنت فهمت وهو مش هبل هو انت اللي مقريتش اساسا غير كدا لارا و شخصيتها لو انت بردو متابع هتعرف انني مش بكتب الشخصية كدا بكل تفاصيلها و بكتب الاحداث لا انا مع مرور الاحداث ببين جزء من الشخصية سواء لارا او نور او سارة او اي شخصية تانية حتي لارا في الجزء ده انا وريتك الجزء الاسود اللي فيها ان لو حد قرب من حبيبها تموته و لسا حظهر كمان من شخصيتها بس انت مقريتش كويس فا هتعرف منين؟؟؟ غير كدا نها بنت بنوت و نادرا ما كانت بتجتمع مع مصطفي اصلا فا اكيد رقيقة و حساسة و ده طبيعي لو انت اتعاملت مع بنت في الحقيقة اصلا هتعرف غير كدا هي فيه واحد نايم في حضنها بزبر و سيكسي زي مصطفي ايه عايزني اخليها خشبة مش بتحس؟ ما اكيد حتهيج و تبقا هايجة ده اي انسان كدا غير كدا انا كانت انك لو هتقرا قصتي تركز و ده شرط عشان تفهم و لازم تركز في كل كلمه لان كل كلمة وراها معني و انت مخدتش بالك بردو فا انا حبيت تعليقك الناقد مع انه ناقد بدون اي اساس بس انا حبيت ارد بردو لاي حد حابب يعلق بالشكل ده و هو مقراش كويس اصلا انا تعبت جامد علي الجزء و الجزء ده مهم و بيوريك ان مصطفي فعلا بقا شيطان و بيدوس علي الكل حتي لو اهلة بنت او ولد و لسا هتشوف في الاجزاء اللي جاية انا تقوللي امسح تعبي لا انا مسمحلكش انك تكون مقريتش كويس و تيجي تقوللي امسح عشان انت مخدتش بالك لا انا بقرا و براجع و كتير اوي كمان و بكون كانني جوا القصة لانني فعلا بحبها فا التعليق ده للكل بردو لو سمحتو ركزو كويس في الاجزاء ولو حابب تعلق اهلا بيك بس منغير اساس لا و شكرا…..
اي كلام
اي كلام لان لو القصه فيها تدقيق فا لا انت حط نفسك مكان القراء لما يلاقوا بحرق اخته و يقطع لسانها و يفجرها وبتاع وفي الاخر يروح يعمل اي حاجه المشهد بتاع حرق الاخت من الاخر مفيش منه اي فايده حقيقي لو شلتها من القصه ملهاش تأثير وده مش حلو وفيه مليار تعليق نقدي وحاجات كتير جدا الجزء الاخير مش فشيخ لا الجزء الاخير وحش ووحش جدا كمان وكأن حد اول مره يكتب والنقد صحيح جدا والرد منك بالطريقه دي غير صحيح ولو عايز اطلعلك غلطات بالعبيط هعمل كده كفايه بس مشهد الخطف الي قعد ساعه ده بيخطفوا فيها وهي تقاوم وهما كتير!!!! يعني كل دول مش عارفين يشدوها علي العربيه في ثانيه !!!؟؟؟؟ لا ومحدش عارف يشهدها والبطل بيشد الباقي ! مش مصدق الصراحه اتمني تركز في الاجزاء الجايه لاني بحب القصه دي

• عجبني
التفاعلات: Conan55
حبيبي احسن قصة بحبها و استناها علطول♥️ استمر كدا ديما.
و من رأيي مش عارف مش مستلطف ان سارة يبقي ليها دور اهيه راحت خلاص مش ناقصة دوشة هههه😂 اصل بحب اجسد الشخصيات في الحقيقة الصراحة
و انت راجل مية المية و قصتك تحفة استمر و متتاخرش علينا♥️♥️😍

• حبيته
الجزاء امتاا يا شيطان

• حبيته
مفيش جزء جديد

مفيش جزء جديد
و**** يسطا حصل معايا ظرف خلاني اتفشخ انا شخصيا و انا حاليا بحاول اخلص نفسي و اول ما اروح هخلص الجزء و انزلو سامحني

• حبيته
التفاعلات: Magdy66
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Magdy66 و مهران ابو عضو حصان
و**** يسطا حصل معايا ظرف خلاني اتفشخ انا شخصيا و انا حاليا بحاول اخلص نفسي و اول ما اروح هخلص الجزء و انزلو سامحني
ياخويا ولا يهمك **** معاك بس متتاخرش علينا😂😂❤

الجديد ياشيطان

الجزء التالت امتا ياشيطان

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%