NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تم اضافة الجزء الثالث

عااش عليك اوي

• حبيته
التفاعلات: الشيطان فاتح الاكساس
اتوقع ان ده كله لعبه من مصطفي عشان هو اكيد مش هيعرض حياه لارا للخطر وكل ده تمثيل وشاكك ان رانيم شغاله تبع المنظمه

• جامد
ومستني الجزء الخامس واتمني انه يكون اكول من كده كمان وطريقه خيالك في التعذيب كويسه جدا

• حبيته
توقعاتي الشهص دا يبقا محمود الجوكر ودا الأتفأق الي هما متفقينو وهوا عامل حوار الموت دا عشان يمسك لارا مكانه

• جامد
روعة واثارة وتشوق

• حبيته
اولا :هي اول مره بعلق عقصه وانا اخوك من سوريا...
ثانيا : قبل ما اقرأ الجزء الثالث بتمنى منك انو تنزل اجزاء اسرع او تحدد مواعيد
ثالثا بشكرك ع كتبتك للقصه الجميل واذا ضليت على هاذا المستوى قصتك حتكون متل قصه الفنجان و سلاح مرات خالي الفتاك ..إلخ
😅😁💓🥀

• حبيته
اولا :هي اول مره بعلق عقصه وانا اخوك من سوريا...
ثانيا : قبل ما اقرأ الجزء الثالث بتمنى منك انو تنزل اجزاء اسرع او تحدد مواعيد
ثالثا بشكرك ع كتبتك للقصه الجميل واذا ضليت على هاذا المستوى قصتك حتكون متل قصه الفنجان و سلاح مرات خالي الفتاك ..إلخ
😅😁💓🥀
اول حاجة انت شرفتني بمرورك, تاني حاجة انا قلت قبل كدا ان الموضوع مش بايدي و**** عشان انا طالب و مواعيدي بايظة حاليا عشان انا في فترة تخرج و مشاريع و كدا تالت حاجة انت اللي اجمل و بشكرك علي التعليق بجد وسام شرف🥰

• حبيته
التفاعلات: kurd
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اضن الشخص هو الجوكر وكل الي حصل مجرد اختبار حتى يلاحظ اخطاء لارا ويدربها احسن🤔

• جامد
ااجديد امتاا يا شيطان

يا جدعان في عظمة بتتعمل هنا 🔥🔥

• حبيته
بص هو اكيد مصطفي عامل موضوع المهمه دي علشان يختبر لارا ومش بعيد يكون الشخص دا هو الجوكر نفسو وعمل انو مات علشان يشوف لارا حتتصرف ازاي ون هنا حيتولد الشبح 😅
صح ولا انا بفتي في المفتي

• جامد
ااجديد امتاا يا شيطان
بكرا يا غالي بالليل او عالفجر عشان انا برجع البيت الساعة 12 بتوقيت مصر بتبقا هنا 4 بعد الظهر :love::love:

بص هو اكيد مصطفي عامل موضوع المهمه دي علشان يختبر لارا ومش بعيد يكون الشخص دا هو الجوكر نفسو وعمل انو مات علشان يشوف لارا حتتصرف ازاي ون هنا حيتولد الشبح 😅
صح ولا انا بفتي في المفتي
مش هقول هتعرف في الجزء الجاي:love:;)

انا بقالى فترة مقريتش قصه بالعظمه والجمدان دة من ساعه ما الموقع القديم اتقفل فبجد انت بتقدم عظمه وفكرتك فتقديم القصه والشخصيات كويسه فششخ والقصه متحسهاش خياليه تحسها واقعيه فعلا فبص بجد قمه الجمدان واستمر وتمنى اشوف ليك اعمال كتييير جايه❤❤

• حبيته
الرابع الفجر يا شيطان صح

• حبيته

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%