NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

شابووووو للصبح يا عظمه
يسطا حبيبي بجد يكفيني متابعتك بلص مبروك الذهبيه يا صاحبي⚡♥️♥️♥️
 
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: Le loup و SAYKO3
بصو هوا انا مبحبش احرق احداث بس بمناسبه اني قربت اخلص امتحانات نرفع التشويق عند اخواتي شويه اهلا ومرحبا بكل واحد مستني فرانكو

جزء من الجزء الاول
محمود:هوا الماتش امته
بيتر:قدامه نصايه الاعلانات بس دي تخلص
الاعلانات علي الشاشه بتقطع وبعد 28 دقيقه من الماتش واحنا بنتفرج بنلاقي اللعيبه بتجري والجمهور بيجري فشخ ومرعوب وبنلاقي الكاميره جايبه فوق الاستاد زي جبل من المايه بيمشي كده وبيخش من فوق الاستاد وبيغرق المدرجات باللجمهور كلو وبعدين المايه دي بتكون علي شكل راجل مائي من المايه وبعدها اول مبيشوف الامن داخل من ممرات الاستاد بيقوم واقع علي النجيله واكنك كنت بترش الملعب ومفيش حاجه جمال اللي شاف بيتر وهوا بيلحق الكوبايه وشاف الضوء الازرق اللي كان في ايده بيقوم يخلص حسابه وبيتر بيقوم وراه علي اساس هيعمل مكالمه واحنا قاعدين في القهوه بنلاقي جثه نازله من فوق العماره مرميه في الارض ميت وكان جمال واكيد بيتر قتله ولاكن بيتر مرجعش بعدها علطول اتاخر شويه والحكومه جات وغطو الجثه بالجرايد لحد م الاسعاف متيجي

استنونااااا⚡⚔️⚔️
 
  • حبيته
التفاعلات: Ghost Of Hell
بصو هوا انا مبحبش احرق احداث بس بمناسبه اني قربت اخلص امتحانات نرفع التشويق عند اخواتي شويه اهلا ومرحبا بكل واحد مستني فرانكو

جزء من الجزء الاول
محمود:هوا الماتش امته
بيتر:قدامه نصايه الاعلانات بس دي تخلص
الاعلانات علي الشاشه بتقطع وبعد 28 دقيقه من الماتش واحنا بنتفرج بنلاقي اللعيبه بتجري والجمهور بيجري فشخ ومرعوب وبنلاقي الكاميره جايبه فوق الاستاد زي جبل من المايه بيمشي كده وبيخش من فوق الاستاد وبيغرق المدرجات باللجمهور كلو وبعدين المايه دي بتكون علي شكل راجل مائي من المايه وبعدها اول مبيشوف الامن داخل من ممرات الاستاد بيقوم واقع علي النجيله واكنك كنت بترش الملعب ومفيش حاجه جمال اللي شاف بيتر وهوا بيلحق الكوبايه وشاف الضوء الازرق اللي كان في ايده بيقوم يخلص حسابه وبيتر بيقوم وراه علي اساس هيعمل مكالمه واحنا قاعدين في القهوه بنلاقي جثه نازله من فوق العماره مرميه في الارض ميت وكان جمال واكيد بيتر قتله ولاكن بيتر مرجعش بعدها علطول اتاخر شويه والحكومه جات وغطو الجثه بالجرايد لحد م الاسعاف متيجي

استنونااااا⚡⚔️⚔️
كدا مينفعش تسبني وتمشي ف نص الطريق كدا عيب ومستني الدمار
 
بصو هوا انا مبحبش احرق احداث بس بمناسبه اني قربت اخلص امتحانات نرفع التشويق عند اخواتي شويه اهلا ومرحبا بكل واحد مستني فرانكو

جزء من الجزء الاول
محمود:هوا الماتش امته
بيتر:قدامه نصايه الاعلانات بس دي تخلص
الاعلانات علي الشاشه بتقطع وبعد 28 دقيقه من الماتش واحنا بنتفرج بنلاقي اللعيبه بتجري والجمهور بيجري فشخ ومرعوب وبنلاقي الكاميره جايبه فوق الاستاد زي جبل من المايه بيمشي كده وبيخش من فوق الاستاد وبيغرق المدرجات باللجمهور كلو وبعدين المايه دي بتكون علي شكل راجل مائي من المايه وبعدها اول مبيشوف الامن داخل من ممرات الاستاد بيقوم واقع علي النجيله واكنك كنت بترش الملعب ومفيش حاجه جمال اللي شاف بيتر وهوا بيلحق الكوبايه وشاف الضوء الازرق اللي كان في ايده بيقوم يخلص حسابه وبيتر بيقوم وراه علي اساس هيعمل مكالمه واحنا قاعدين في القهوه بنلاقي جثه نازله من فوق العماره مرميه في الارض ميت وكان جمال واكيد بيتر قتله ولاكن بيتر مرجعش بعدها علطول اتاخر شويه والحكومه جات وغطو الجثه بالجرايد لحد م الاسعاف متيجي

استنونااااا⚡⚔️⚔️
مع اني مش فاهم حاجة وباين السلسلة دي دمار عن السلسلة الاولي لأنها في الزمن ده بس عاش فشخ يسطا مستني الجزء علي نار 🔥
 
  • حبيته
التفاعلات: Alkn Drakol2
مع اني مش فاهم حاجة وباين السلسلة دي دمار عن السلسلة الاولي لأنها في الزمن ده بس عاش فشخ يسطا مستني الجزء علي نار 🔥
اكيد مش هنزل حته تحرقلي الاحداث ي نمر ولا اي بس استنا جمدان😂♥️
 
  • عجبني
التفاعلات: Ghost Of Hell و Alkn Drakol2
الجزء الجديد امتي يا كبير
 
اكيد مش هنزل حته تحرقلي الاحداث ي نمر ولا اي بس استنا جمدان😂♥️
اكيد طبعا ياعم البروف ومستني الجمدان اللي هو اكيد يعني علشان انت اللي هتكتب♥️
 
اى ياعم الجمدان بجد قصه شكلها جامده فشششخ ومستنين الجزء الى جاى
 
جامدة فكرة القصة الجزء الثالث امتا بقا
 
  • عجبني
التفاعلات: Ha tem
فين الجديد ي غالي اتاخرت علينا
 
هانت يجدعان معلهش طولت بس انا 3 وبمتحن
 
  • عجبني
التفاعلات: Hanter

البدايه جامده 👍​

 
ازيكو يا بشووووات رجعنا من جديد
ف اهلا ومرحبا بكم في الشوق والدم الجزء الاول

نا اسمي تامر عندي 21 سنه في كليه تجاره اهتمامي بالتعليم بيكون اخر عشر ايام قبل الامتحان زي اي واحد بايع التعليم امي متوفيه من وانا عندي 14 سنه بمرض السرطان بعد معاناه سنتين مع المرض ابويا سايب البيت واتجوز واحده تانيه في محافظه تانيه في مكان شغله وعنده بنت صغيره من مراته الهام انا عندي اخت اصغر مني عندها 18 سنه لسه ف 3 ثانوي اسمها مريم عايش انا وهيا مع بعض وحرفيا هيا كل حياتي ابويا اسمه بركات بنته الصغيره عندها لسه يجي7 شهور اسمها ريم انا عندي اصحابي زي اي شله ايمن ومروان وسيف والباقي هنعرفو قدام اي ده انا رغاي فشخ يلا نبدا يعم

..الجزء الاول..
انا نايم والمنبه بيرن بقالو شويه وانا مش سامع
مريم:تامر اصحي(بتهز فيا)تاااااامر
انا:اي يجدعان ف اي
مريم:الساعه بقت 8 حضرتك
انا:عيزاني اكلم دكتور استرينج يرجع بالزمن ولا اي مش فاهم
مريم:متقولش افيهات تاني ويلا قوم
انا:طب تعالي عيزك
مريم:عايز اي ع الصبح
انا:تعالي بس(بشدها من ايدها بجبها فوق مني ووشي في وشها يدوب اتنين سنتي)خمني هعمل اي
مريم:نفسك ريحته زفت مكان النوم واخلص يبنيي
انا:طب غمضي
غمضت عينها وانا مديت ايدي تحت المخده وطلعت علبه ايفون 13 هيا كانت عيزاه
انا:فتحي
مريم:اهو....بتهزر صح طب احلف(فتحت العلبه وشافته)ايه انا هموت من الفرحه
انا:وهوا نا مجبتلكيش حاجه انتي عيزاها قبل كده هاا
مريم:بجد انا بحبك اووووي
انا:طب مش هفطر عشان انزل الكليه ولا اي
مريم:حاضر يرووحي..انا مش مصدقه
انا قومت ودخلت الحمام خدت دوش صباحي وطلعت لبست وظبت نفسي ونزلت عشان اروح الكليه الي مش عارف انا رايح لي اصلا طلعت التيلفون وكلمت العيال ومحدش منهم نازل ركبت اوبر ووصلت الجامعه ودايما متاخر وانك مينفعش تيجي كده وكده والجو اللي بنتجاهله كلنا ده دخلت حضرت محضره ونزلت قعدت ف الكفاتيريا بتاعه الجامعه ومريم كلمتني وقالت انها هتجيلي الكافتيريا شويه ولقيتها داخله عليا وماسكه الايفون ف ايدها وكل شويه تعمل حركه بايدها اللي هوا بصو يعالم انا معايا ايفون اهوو
مريم:اي القمر اللي قاعد ده يولااه
انا:عايزه اي
مريم:انا بدلعك عادي يبني
انا:الايفون ده بدا بدلع برده هههه
مريم:عايزه 500 جنيه
انا:وده لي بقا
مريم:يبني انا 3 ثانوي ودروس وكده افهم مش لازم اشحت منك
انا:هوا انا بمنعها عنك بخل....؟
مريم:انا مقولتش كده يا تامر
انا:طيب(طلعت500 جنيه)امسكي
مريم:انته زعلت انا مقصديش انك مانع عني فلوس بخل
انا:مفيش مشكله يلا اركبي وروحي
مريم:ماشي ومتتاخرش مبحبش اقعد لوحدي
انا:حاضر يروحي يلا
قامت مريم تمشي وقعد معايا واحد اسمه كامل معرفه سطحيه من دفعتي
كامل:رايق انته وقاعد لوحدك
انا:قاعد لوحدي من الوحده مش روقان وحياتك ههههه
كامل:محتاج منك خدمه صغيره
انا:واخوك سداد
كامل:كويس..بص شايف البنتين اللي قعدين ع التربيزه هنااك دول انا معجب من الاخر من البنت اللي ضهرها لينا ده وعايز اتعامل مش عارف
انا:طب متكلمها علطول منغير منخش ف حوارات
كامل:حاولت خوفي انها ترفض بيمنعني
انا:طب تمام يعم انا هفكرلك ف دخله حلوه كده من هنا لاخر اليوم
كامل:يسطا اتعامل....انا ورايا محاضره يلا تعاله نطلع
انا:لا مش هحضر اطلع انته
طلع كامل وانا خدت قهوتي وروحت للبنتين
انا:ممكن اقعد
بنت1:لا
انا:شكرا ده من زوقك(سحبت كرسي وقعدت)
بنت1:انته بتقعد لي
انا:انتي اسمك اي..؟
بنت2:اسمي منة حسام
بنت1:مين انته اصلا
انا:انا تامر
منة:انا اعرفه من منطقتنا
انا:منطقتكم فين
منة:هوا انا ساكنه جمبكم او انته ساكن جمبنا لان احنا هنااك من زمان اوي
انا:انا اول مره اعرف دي حاجه حلو جدا
بنت1:انته مين
انا:انتي روبوت ولا اي متبرمجه علي كلمه واحده من ساعت مقعدت
بنت1:وانته مالك اصلا
منة:دي جهاد صحبتي
جهاد:ايوا انا جهاد صحبتها(دي اللي كمال معجب بيها)
انا:عارفه كامل
جهاد:كامل مين ده كمان
انا:اللي كان واقف معايا دلوقت
جهاد:مخدتش بالي بس المهم
انا:معجب بيكي ومش عارف يكلمك اديله فرصه يتكلم
جهاد:للاسف مش هينفع
انا:تعالي علي نفسك خمس دقايق
جهاد:انا مخطوبه
انا:انا شخصيه فرحتلك
جهاد:لا باين علي وشك
منة:ههههههههه
انا:اله انتي بتضحكي وبتتكلمي اهو
منة:وهو انته فاكرني خرسه
جهاد:بعد اذن الاستاذ تامر ممكن يتفضل
انا:حاضر ي جهااد(قمت رجعت علي طربيزتي)

عندهم قاعدين علي الطربيزه
منة:انتي بتتكلمي معاه كده لي
جهاد:عادي يعني انا اتكلمت ازاي
منة:طريقتك كانت وحشه معاه علفكره
جهاد:(يلا علشان نمشي طيب)
قامو وحاسبو ومشيو وطلعو من البوابه بعدها ب خمسه قمت حاسبت وطلعت بره لقيت شاب ف ال26 سنه كده ولا حاجه واقف معا جهاد عرفت انه خاطيبها ركبو الاتنين ومنة مردتش تركب معاهم سابتهم مع بعض فقمت انا رايح ل منة
انا:سابوكي ومشيو الغدارين
منة:مينفعش اركب معاه ف عربيته برده هيتقل مني عشان مش هيبقا لوحده مع خطيبته
انا:طب تعالي نركب ونخلع
منة:انا اسفه ي تامر ممكن اركب لوحدي
انا:شكلك مصدقه الكلام اللي بيتقال عليا(هنعرفو قدام)طب فرصه سعيده
منة:طب م(لسه هتتكلم سيبتها ومشيت)
ركبت قدمها ورجعت البيت لقيت اختي ف البيت وعامله مكرونه وبانيه اكل الطلبه قعدت اكل وهيا جات قعدت جمبي
مريم:مالك بقا قافش مني لي
انا:وانا هقفش لي انا تمام مفيش حاجه
مريم:طب انا عايزه اخرج
انا:تروحي فين النهارده لسه الاربع احنا قولنا طول الاسبوع مذاكره عشان امتحاناتك
مريم:عايزه اروح اجيب لبس
انا:كمان يومين يمريومه يوم الجمعه
مريم:طيب بس مش هنرجع البيت غير لما تعشيني ف مطعم بره شيك
انا:حاضر وابقي كلمي مرات ابوكي عشان ابوكي ميزعلش
مريم:هما جيين اصلا يوم الحد
انا:جيين فين هنا
مريم:ايوه كنت بكلمها وقالت كده
انا:طب كويس انا كنت عايز اروح اسلم عليه ومكسل هههه

عند جهاد وخطيبها بعد مركبو العربيه من شويه
جهاد:انته مالك ي هشام فيك اي
هشام:يبنتي مفيش حاجه انا كويس
جهاد:كويس اي بس انته العرق نازل عليك وبتنهج لي كده
هشام:هوا مش انتي خطيبتي واكيد مش هتزعلي مني
جهاد:ابدا يا حبيبي هزعل منك لي بس
هشام:وهيفضل الكلام ده سر بينا
جهاد:هوا في اي يا هشام قلقتني
(هشام بيقف بالعربيه وبيقفل القزاز اللي كان متفيم)
جهاد:وقفت لي يا هشام
هشام:ثواني يا جوجو(بيجيب شنطه صغيره من تحت رجل جهاد وبيفتحها بيطلع منها زب صناعي لونو احمر)
جهاد:اي ده انته عايز اي
هشام:انتي هتبقي مراتي وكده كده هتعرفي ف ريحيني
جهاد:انا مش فهمه حاجه
هشام بيفك زراز البنطلون ومكنش لابس بوكسر وزبه كان قد الصباع الصغير بتات رجلك كده وبيرفع نفسه وبيدي طيزه ل جهاد بتلاقي في زب صغير صناعي ف طيزه اللي هوا بيتحط وهما مشيين ده
جهاد:افتح الباب ونزلني
هشام:اهدي طيب انا اسف محدش يعرف عشان خطري
جهاد:يبني انا مش مستوعبه الموقف بس اشطا مفيش مشكله وعايزه انزل اخد نفسي بس
هشام:هههه فكرتك زعلتي(بيفتح الباب)
جهاد بتنزل وبتقلع الدبله ترميها ف وشه وتنزل فيه شتيمه وسخه لحد مبدا الصوت يعلا هشام مكنش قدامه حل غير انه يطير بالعربيه

كلمت الشله علي 9 بليل ننزل نقعد ع القهوه مروان وسيف قالو هنقعد ف كافيه علي اخر الشارع لسه فاتح جديد هوا لبست ونزلت روحت المكان لقيت ايمن ومروان وسيف قاعدين علي كنبه جوا وبيلعبو بليستيشن وانا داخل من الباب لمحت تحت رجلي شريحه خط موبايل عملت نفسي بربط الكوتشي وخدتها ف جيبي ودخلت قعدت مع العيال لعبنا ماتشين زوجي وقعدنا علي طربيزه وكان الجو بيض الصراحه طربيزه القهوه عند عم حمدين اجمد
ايمن:كسم بضانك انته وهوا اي قعده المرتبطين دي
انا:انا عارف يعم احنا ف قانون ف شيلتنا اننا منخشش اي مكان نضيف
ايمن:ولا نستحمي
انا:لا دي عفانه من عندك دي
سيف:انا كنت فاكر الجو هيبقا جامد هنا يجدعان كسم الوايفاي
انا:النت شاغل الناس يسطا مفيش واحد مركز مع اللي جمبه اصلا
مروان:انا عمري مسالت صحيح هوا عم حمدين معندوش وايفاي
انا:كسمك ده بيشربنا الشاي ف الكنكه
ايمن:ههههه جمده..خخخخ اي الموسيقي اللي اشتغلت دي
سيف:انته مبتسمعش حزين خالص
ايمن:حزين اي انتو مين يجدعان
انا:بقلك اي انا هعمل مشوار جمبك هنا انته وهوا وهرجع تاني اشطا
ايمن:حتي السيجاره طالع تشربها بره عشان مقلكش هات نفس
سيف:شله بنت متناكه عليا الحرام نفضح بلد
انا:سلام يا مروان عشان انته الوحيد اللي متكلمتش
مروان:حبيبي هات سيجاره
انا:كسمك يمروان اقطع علاقتك بيا ههههه سلام يعم

قمت طلعت بره وقفت شويه وولعت سيجاره ههههههه خنزير قولت اضرب المشوار بتاعي روحت عند كشك ف اخر الشارع وكان في بنت واقفه بتشتري وصاحب الكشك شاب ف العشرينات
انا:اي يا جو عملت اي
يوسف:ثواني بس...بقلك اي ممعكش فكه 200
انا:لا برده
البنت:طب خلاص خلي الحاجه وانا هفك وهرجع
يوسف:ثواني بس اشوفلك فكه تاني بس كده انا هبقا من غير فكه
انا:طب اجيلك وقت تاني(البنت كانت واقفه قدامي ف بتاخد حاجه جمبها لقيتها جهاد)
يوسف:يعم خليك انا مش معايا فكه اصلا واسف بقا
جهاد:تمام شكرا(بتلف شافتني)
انا:جهاد يسطا انته بترجع اختي من غير اللي هيا عيزاه ازاي طيب
جهاد:تامر مش مشكله بلاش انا هفك
انا:خودي اللي انتي عيزاه وانجزي
جهاد:يعم اخلص تعبانه وقرفانه بجد
انا:في اي مالك(غمذت ل جو)
جهاد:حوار كده
انا:طب متحكي يبنتي ف اي مالك
جهاد:انته مش صحبي عشان احكي يعني
انا:عندك حق(يوسف بعد الغمزه حط الحجات اللي هيا كانت عيزاها ف كيس وعطهالي)يلا امسكي وشوفي حد من صحابك احكيله (حطيت الكيس ف ايدها واتقدمت وقفت قدام يوسف وهيا ورايا وبعد شويه مشيت)
يوسف:1000 جنيه وهجبهولك راكع
انا:بقالك فتره ف الحوار والناس واخده فكره بنت حرام عني
يوسف:الا صحيح كان بيتكلم معاك كده لي ومنتش صحبي وبتاع
انا:يعم مه من الحوار عايز اخلصه وتجيب ام اللي مركب الفيديو ده
يوسف:هوا صحيح محدش من الجماعه عندك شاف الفيديو
انا:لا وبحاول امسح من عند اختي اي حاجه ممكن الفيديو يوصلها بسببها
يوسف:طب بص انا هخلص الدنيا وبعدين نبقا نتحاسب
انا:حبيبي يا جو(باخد بعضي وبمشي)
طلعت ومشيت علشان اروح الكافيه للعيال سمعت صوت ورايا بينده عليا بصيت لقيتها جهاد ف وقفت
جهاد:انته مروح
انا:لا انا قاعد هنا مع اصحابي
جهاد:هو انته زعلت من كلامي..؟
انا:امم اكيد لا يعني ازعل لي دي حريتك
جهاد:طب اا شكرا علي الحاجه(بتبص حوليها كل ثانيه)
انا:حد هيكلمك لو شافك واقفه معايا...؟
جهاد:لا ليه
انا:مكسوفه الناس تقول عليكي مش محترمه وانتي واقفه معايا عشان الفيديو فقعده كل شويه تبصي حوليكي مستعريه من وقفتي معاكي(عيني دمعت)عايزه تحسسيني بالنقص علي فكره مش هتفرق حاجه حتي لو اسبنلكم كلكم ان مش انا اللي ف الفيديو عشان انتو مصدقتو تشوفوني وحش ومسكتو فيها انا مش صحبك ولا اخوكي ولا اي خرا تمام متخلنيش اشوف وشك تاني

سيبتها ومشيت روحت البيت دخلت سمعت صوت تنهيده في اوضه مريم دخلت لقيتها ضم رجليها لصدرها وموطيه دماغها وبتعيط وقدامها اللاب مفتوح قربت منها وقبل متكلم بصيت ف اللاب لقيت الفيديو بتاعي مفتوح زمانك مبضون وعايز تعرف فيديو اي تعاله اقلك(الفيديو واحده في الخمسينات واقفه في المطبخ الكاميرا مش جايبه وشها وانا داخل عليها المطبخ ولابس طقم اسود وقناع اسود وبحط ايدي علي بقها وبكتم نفسها لحد مبتقع في الارض بقلعها الدهب اللي هيا لبساه وبقف بقوم قاعد تاني ومقلعها هدومها ملط ونازل مختصبها اسف مش بعرف اكتب مشاهد جنسيه وبقلع القناع وانا بغتصب فيها اكيد الفيديو متركب يمعلم مين العاقل اللي هيحط الكاميرا ف المطبخ معلهش يعني وبعدها بخلص معاها وبنزل)
انا:مريم مش انا اللي ف الفيديو
مريم:انا مش عايزه اشوفك ولا اعرفك تاني انا اخويا مش حرامي
انا:بس انا مسرقتش ولا انا اللي ف الفيديو ده تركيب
مريم:عيزاك تطلع بره(بتقوم تقف)
انا:اهدي طيب انا تامر يمريم(بقرب امسك ايدها بتضربني بالقلم)
مريم:اطلع برا البيت وبرا حياتي كلها
انا:حاضر يبنت ابويا(الدموع غرقت وشي وبسيب البيت وبنزل)

نزلت فضلت ماشي والعيال بترن وانا مش برد وقافل خالص وصلتلي رساله من رقم سعودي
الرساله:كان شكلك جامد وانته قايم بدور البطوله ف الفيديو ده اعلان مسلسل جديد لسه هنزل الاجزاء كامله
انا:انا مش هقلك انته عايز ولا الكلام ده بس انته خسرتني كل حاجه ف لو وقعت ف ايدي مش هتعيش بعدها واكيد مش هعمل استعلام عن الخط والحورات دي بس احزر من الطيب لم بيغضب
رساله تانيه:عندي شروط والموضوع يخلص
انا:كسمك بشروطك
رساله تالته:هات المفتاح اللي معااك يا تجيب مكان الباب ونخلص الموضوع بينا احنا الاتنين
انا دماغي طارت كلمت يويف قولتلو صحبك هيخلص الحوار ازاي وامته قال انه شاف ف الفيديو عداد الغاز ووصل للبيت عن طريق الاسم اللي كان علي العداد (بالقلم بتاع السبوره بيبقا مكتوب عشان يتعرف) ومعاه صوره الست اللي ف الفيديو وبيراجع الكاميرات اللي قدام البيت عشان يوصل لاي حاجه قولتلو هات صوره الست من صحبك والعنوان وبعد شويه بعتهملي وقلتلو صحبك قدامه كتير قلي 5 ساعات والموضوع هيخلص

رجعت للشخص اللي كان باعت الرساله وقلت
انا:قدامك 7 ساعات لو الموضوع اتصحح وبقا تمام المفتاح هتخدو
رساله:طب ولو خلفت وعدك
انا:نزل السيزون الاول من المسلسل

اخدت بعضي ومشيت علي العنوان اللي يوسف باعته مكنتش بعيده عننا وكان شقه ف الدور الرابع طلعت وقبل مخبط يوسف رن عليا وقلي الواد حاليا في العماره ولسه طالع ولابس تيشيرت اسود عرفتو انه انا ده مش الولد خبط علي الباب وكانت صدمه فتحتلي منة بتاعه الكليه
منه بتوتر:تامر في اي امي جوا
انا:انا عايز امك
منه:نعم..؟؟وده لي هيا تعرفك اصلا
قمت زاقق منه ودخلت لقيت امها قعده قدام التلفزيون بتقطع بطاتس
انا:ازيك يا ست الكل
الام بتوتر:ازيك يا مرواان........

نهايه الجزء الاول الخفيف جدا يا ريت يعجبكو قصه جديده وبدايه جديده لحد مكتب فرانكو 2 بشكل كويس سلااام يا بشووااااات⚡☘️



الجزء التاني

اهلا ومرحبا بكم في الشوق والدم مره تانيه

اخدت بعضي ومشيت علي العنوان اللي يوسف باعته مكنتش بعيده عننا
وكان شقه ف الدور الرابع طلعت وقبل مخبط يوسف رن عليا وقلي الواد حاليا في العماره ولسه طالع ولابس تيشيرت اسود عرفتو انه انا ده مش الولد خبط علي الباب وكانت صدمه فتحتلي منة بتاعه الكليه
منه بتوتر:تامر في اي امي جوا
انا:انا عايز امك
منه:نعم..؟؟وده لي هيا تعرفك اصلا
قمت زاقق منه ودخلت لقيت امها قعده قدام التلفزيون بتقطع بطاتس
انا:ازيك يا ست الكل
الام بخوف:ازيك يا مروان
منه:مروان مين يا ماما ده تامر جارنا
انا:هيا قصدها علي مروان الي بينيكها
منه:انته يا حيوان انته انته عبيط
انا:مش انا اللي كنت ف الفيديو والست اللي كانت ف الفيديو تبقا امك
الام:فيديو اي ومين اللي ينام معايا يبني بس
انا:امال مين مروان
منه:امشي اطلع بره(بتزقني لورا)
انا:مش هتعدي علي خير(بجري في الشقه بدور علي المطبخ والاحا صوتها علي لما لقيت المطبخ مش هوا اللي في الفيديو)
منه:اتصلي بالبوليس يا سماح(سماح دي امها)
انا:يا انا يا انتو يولاد العرص(خدت سكينه من المطبخ وروحت مسكت منه والسكينه علي رقبتها)
سماح:اهدي يبني انا لو اعرف حاجه كنت قولتهالك
انا:مييييين مرواااان
منه:هوديك ف داهيا يا تامر مش هسيبك
انا:اهو بصي(بطلع الفون من جيبي وبشغلو وبوقفو علي لقطه العداد اللي ماخدش بالي منها غير لما يوسف قلي)بصي يروح امك ده الفيديو وده اسم ابوكي علي العداد ومتساليش المطبخ اتغير ازاي المانييك دول وراهم حوار
منه:احنا معندناش عداد في المطبخ العداد في الصاله فوق دماغك اهو
سماح:انا عزرااك بس انته كنت ممكن تضيع نفسك
انا:بس يا شرموطه وانطقي مين مروان بدل مهشق بنتك بالطول
منه:انزل يا تامر من غير مشاكل وانسي اللي حصل ده
سماح:لا خليك(بتقوم تقلع كل هدومها ملط)انا قدامك اهو اكيد جسم الست كان ف الفيديو شوفتو وريني حاجه واحده مشابهه
منه:البسي يا ماما انتي بتعملي اي
تيلفوني رن وكان يوسف
انا:ايوه يا يوسف
يوسف:الواد الهاكر اللي بنكلمه بيقلك اوعي تلمسها وهيا قالعه عشان في تصوير
انا:احا هوا عرف ازاي
يوسف:الكاميرا فوق في الزاويه اللي الست قالعه فيها علي يمينها
انا:فين(دي لمبه)بس دي لمبه
يوسف:هتبقا في قلبها
قفلت مع يوسف وسيبت منه وطلعت فكيت اللمبه الجو ضلم سيكا بس كان في غيرها والع وحطيت اللمبه تحت رجلي ودوست عليها وطلع جواها كاميرا صغيره سوده فعلا مسكتها وبصيت فيها
في مكان تاني في موقع كله برميلات والسقف بيحط مايه علي الارض والمكان ضلمه نسبيا وفيه اكتر من عربيه مرسيدس وبي ام وجيب كمان قاعد شخص قدام اللاب توب متابع الكاميرا اللي اول مببص فيها بيضحك وبيسقف

عندي انا دخلت مليت كوبايه مايه وسقط الكاميرا فيها ورجعت قعدت قدام سماح ومنه بعد م سماح لبست هدومها
انا:هتتكلمي ولا اطلع ميتينك
سماح:انا معملتش حاجه
انا:طب والكاميرا والاسم اللي علي العداد
سماح:مروان الزناتي هوا السبب
منه:ابويا...؟
انا:خخخ ابوكي طب وانا اي دخلي ف حوارتكو
سماح:سلم المفتاح اللي معاك ووقف اللعبه دي
انا:طب واللي عملتوه فيا
سماح:صدقني مش ربع اللي هوا ناوي يعملو فيك
انا:وانتي يامنه معاها ف الكلام ده
منه:من 3 سنين قالولي ابوكي مات ودفنه جثته
سماح:كانت كدبه عشان يعيش في البلد من غير ورق بشهاده وفاه
منه:طب وانا زنبي اي
سماح:كلنا ملناش زنب
انا:ايه اللي عرفو ان المفتاح معايا
سماح:ابوك بركات شريك مروان في كل شغله المفتاح كان مع امك واتقتلت من بركات جوزها عشان ياخد المفتاح بس سبقت قبلها وكانت عطتهولك وانته كنت هتتقتل بس انا اللي وقفتلهم وقلتلهم هبلغ عنكم
انا:بس الدكتور اللي كشف علي امي ساعه وفاتها قال انها ميته من السرطان
سماح:هوا ده مروان الزناتي مكنش دكتور
انا:في كاميرات تانيه هنا في البيت
سماح:لا يبني هيا دي الوحيده
وصلي اشعار علي الفون لقيتو رقم مصري واكيد مش متسجل والكلام ده
الشخص:ها المفتاح ولا ننزل بالجزء الاول
انا:انزل بالجزء الاول يا زناتي
الزناتي:فيها سجن صدقني مش سهل زي اللي فات
انا:مش هتاخد المفتاح بس انته معملتش حساب ان الواد الصغير اللي بتلعبو معااك مش هيعديها بالساهل واظن قبل م الكامير تفصل عندك كانت السكينه علي رقبه بنتك
الزناتي:وخود رقبه سماح بالمره معاها
انا:تمام نتقابل في جنازه منه بنتك
الزناتي:شوف الفيديو ده(بعت فيديو)
فتحت الفيديو لقيت منه بتفتح الباب وانا زقيتها ودخلت وهوا قاصص حتت وبعدها دخلت المطبخ جبت سكينه ووقفت قدام سماح لحد مقلعت هدومها ده علي اساس ان انا بهددها علشان انام معاها مره تانيه
انا شوفت الفيديو وخلاص حسيت ان هيا دي كده اخره اللعبه ولا هعرف اخد حقي ولا حاجه قمت واخد الرقم بتاع الزناتي وبعته ل يوسف يبعته لصحبه يجبلي مكانه وانا هدخل اتكلم مع الزناتي عشان ميقفلش الخط او يشيل الشريحه من الفون خالص
انا:تفتكر انك بعد اللي بتعمله ده هتاخد المفتاح
الزناتي:بتحفر قبرك ب ايدك هات المفتاح واللي فيها يتقسم
انا:بص هوا انا محاولتش اعرف اللي ورا المفتاح او الخريطه قبل كده ف مش عارف ايه اللي جوا بس وحياه امي اللي ماتت عشان المفتاح ده لهنيكك وهنيك عيلتك وهنيك بركات اللي هوا ابويا انا مش باقي ع حد
الزناتي:طب بص يبني انا هحين صورتك قدام الناس ب فيديو بس مش لوقت كتير وساعتها لو موصلش المفتاح ف ايدي خلال 48 ساعه هتفحر لاختك جمب امك
انا:ولا هتعرف تعمل حاجه(وصلتلي رساله من يوسف ان الرقم مش متسجل ولا حد يعرفلو مكان) هات اخرك علشان لو استنيت لحد مقف علي رجلي مش هتلحق تعمل حاجه انا مبقعش مرتين
الزناتي:كده انته اللي عايز تلعب تابع الجزء الاول...سلاام
مكملش دقيقتين وتيلفوني انقلب رسايل وعرفت ان الفيديو نزل بتاع السكينه وانا بهدد ام منه بعدها سيبت البيت بتاع سماح ومنه ونزلت اول حاجه روحت اشتريت كاب ولبسته اللي هوا بيخبي وشي وكنت قرفان بجد لان المره دي الفيديو مش تركيب فضلت ماشي لحد موصلت علي قهوه كلها عواجيز استغليت انهم مش هيبقو فاهمين ف النت وكده واكيد مشافوش الفيديو قعدت وطلبت شاي وطلعت التيلفون لقيت مكلمات كتير فشخ وفوسط كل المكلمات بدور علي اي حاجه من اختي ملقتش اي حاجه فرديت علي جهاد اللي كانت باعته اكتر من رساله شتيمه فيا عشان صحبتها
انا:انا معملتش كده
بعد 3 دقايق جهاد:امال مين اللي ف الفيديو انا لو عرفت مكانك هبلغ عنك وهوديك ف داهيه
انا:انا قاعد ف********لوحدي مستني البوكس ابعتيه عشان انا تعبت
جهاد:مكنتش متوقعه ردك ده
انا:مه علشان انا جبت اخري ومش عايز اكلم حد
جهاد:طب انا محتاجه اشوفك حالا
انا:كلمي منه تفهمك كل حاجه الاول قبل متجيلي
جهاد:طب انا انا جيالك حالا
شويه وايمن رن عليا
ايمن:انته يمتنااك بتورط نفسك ف حوارات يامه لي عشان تنيك تهدد بسكينه
انا:انا معملتش حاجه الست دي هيا اللي كانت في الفيديو المتركب الاولاني يصحبي فروحت افهم الحوار فهدتها ببنتها عشان تحكي قلعت عشان هيا عارفه ان في كاميره انا ملمستهاش يصحبي
ايمن:صحبك اي بقا انا اسف يسطا بس انا اتكسف امشي معااك
انا:حقك يا ايمن مش هلومك بس انا معملتش حاجه
قمت قافل ف وشه وانا شايفها بتضيق بيا وخلاص بتنتهي واحده واحده
شويه وجهاد وصلت وانا قومت من ع القهوه ومشيت معاها بنتمشي ساكتين لحد مهيا اتكلمت
جهاد:منه حكتلي كل حاجه
انا:يا ريت تكوني فهمتي
جهاد:المفتاح ده بيودي علي فين
انا:انا لو اعرف المفتاح فين كنت عطتهولو المفتاح كان معايا وانا صغير وراح مني ضاع
جهاد:طب متقولو انك مش معااك المفتاح
انا:لو هوا عرف هيفتكر اني بحور عليه ف مش هيبقا قدامه غير انه يضغط عليا باختي
جهاد:طب وانته هتعمل اي
انا:زي منتي شايفه ف الشارع بعد مختش شافت الفيديوهات ومش لاقي مكان اروحو وضايع علي الاخر
جهاد:طب بص احنا عندنا عماره بناجر منها شقق مفروشه انا ممكن اقنع بابا واقولو ده زميلي وكان بيساعدني ف الامتحانات وكلام من ده واعرفو انك هتقعد يدوب يومين
انا:مش معايا حق الايجار يا جهاد
جهاد:هدفع من معايا(بتمسك ف ايدي)
انا:طب رني علي باباكي وعرفيه وشوفي هيقول اي وفلوس الايجار هبقا اردهالك
جهاد:حاضر
عند ابويا بركات في محافظه..-&-..قاعد مع مراته الهام
بركات:انتي مش قلتي خمس دقايق وتنام دي بقالها ساعه بترضع
الهام عندها 38 سنه وابويا بركات عنده 46 سنه الهام كانت مكنه حرفيا)
كانت بيضه جسمها من اي لمسه بيحمر شعرها كان مبين الاسود والبني بزازها كانت كبيره ومشدوده مكنش عندها كرش طيزها بارزه سيكا بس علي ابيض melanie duque فيها جسمها فيه شبه من جسم)
الهام:اهي نامت اهي ادخلها بس علي سريرها وجايه
(دخلت ريم بنتها وجات)
وبتروح تترمي ف حضن بركات اللي كان قاعد ب البوكسر وتيشيرت بنص كم اسود والهام كانت لابسه قميص نوم فوق ركبتها ب شويه لونو بنفسجي🟪 بتقعد جمب بركات وبدخل ايديها في قلب البوكسر
الهام:انته راجل خول
بركات:لي بس انا عملت اي
الهام:عقله الصباع اللي عندك دي نايمه لسه
بركات:طب العبي بس فيا وهوا هيقوم دلوقت
الهام:قوم يكسمك بخرمك اللي فاضحنا ده
قام بركات قلع التيشيرت وفلقس علي طرف السرير والهام جابت زب صناعي وراحت وراه نزلت البوكسر وتفت علي طيزه ولبس الزب وبدات تدخلو وهوا خرم طيزه شارع(القصه من وحي خيالي يعلق يلي كنت بتجهز كومنت تترول عليا بيه) فضلت تدخل فيه وهوا زبه بينقط لبن لحد مترمي علي السرير
الهام:جرا اي يكسمك وكسي ده مين هيريحو
بركات:زبي نام تاني
الهام:لا يخول اتصرف
بركات خاد الهام ف حضنه وبيبوس في شفايفها وايده راكت علي بزازها بعد مقلعها قميت النوم وكانت من غير برا وبعدين قلبها علي ضهرها ونزل كلوتها عشان يظهر قدامه كس لو انا شوفته هحطه في النيش..المهم نزل لحس ومص ف زنبورها وهيا صوت اهاتها بقا عالي قام ولبس الزب الصناعي ودخله في كسها وبدا ينيك ويفحر في كسها وقام نايم علي السرير وهيا طلعت ركبت فوقو لحد مجابت واترمت في حضنه
بركات:عايزين ننزل البلد بكرا يا بعدو للعيال
الهام:ايوه يا ريت نفك حتي ونغير الروتين ده
بركات:متيجي ارضع من الجبلين دول شويه
الهام:نام يا كسمك متهيجنيش وتنيكني ف الاخر بحته جلدايه
(الناس اللي عرفاني عارفه ان مليش ف كتابه الجنس ف انا حاولت علي (قدي
عندي انا وجهاد بعد مكلمت ابوها كان وافق خدتني وروحنا ماركت اشترينا شويه حجات لزوم القعده ف البيت وركبت تااكسي معاها وصلنا ل عماره وطلعنا الدور ال3 وفتحت بالمفتاح اللي جابته من البواب تحت كان ابوها سابهولها معاه ودخلتني كانت شقه مفروشه وحلوه والدنيا تمام وشاشه صغيره دخلت معاها وقعدت انا وهيا علي كنبه في الصاله
جهاد:اي بقا رايك ف الشقه دي
انا:جميله.(مسكت ايدها)شكرا
جهاد:انا فركشت مع خطيبي
انا:لي بس كده
جهاد:مش عايزه احكي
انا:انا عايزك مبسوطه وخلااص
جهاد:هوا انا ممكن احضنك
انا:لا انتي مش علشان مقعداني ف شقتكو تتحرشي بيا انا اهم حاجه شرفي ممكن احمل منك لااا هههههههه
جهاد:اي يلا السلكان ده(بشدها لحضني)
انا:وكما قال الشاعر
جهاد:قال اي(بتتكلم وهيا فحضني)
انا:مش فاكر هه(بطلعها من حضني وبتبقي مكسوفه ووشها احمر فبقرب منها وباخد بوسه صغيره من شفتها)
جهاد:اي اللي عملتو ده
انا:عملت كده(ببوسها تاني)
جهاد:كده عيب يا تامر(بكسوف)
انا:متيجي نطير صاروخين ف الفضاء
جهاد:مش فاهمه حاجه
انا:كويس انك مفهمتهاش هههههه
تيلفوني رن كان يوسف فتحت عليه
يوسف:اي يزميلي اي الاخبار
انا:تمام انته اي دنيتك
يوسف:انا مستني منك اي اشاره ابلغ البوليس ولا اي
انا:تمام يعم بلغ بس وعرفو اني هبقا ف العنوان اللي قولتلك عليه بكره الساعه 9 الصبح
يوسف:انته ضامن انك هتخرج ولا هضيع نفسك
انا:الريكورد هيحكي الحكايه مكاني
يوسف:احااااا انته عملتها بجد وسجلت اعترفات سمااااح

نلقاكم في جزء جديد ايها ايها البشوات فاهم الجزء ده انا لسه كاتبه حالا وهنزلهولكم حالا مكنتش فاضي علشان لو سالت ايه التاخير ده الناس اللي بتسال عن فرانكو فرانكو في العيد هينزل اول جزء يوم العيد اما القصه المركونه بتاعه حكايه مالك ف انا هخلصها بس انا مبحبش اكتب حاجتين مع بعض ف هتخلص بس قدام شويه اسف علي الاطاله وشكرا ليكم اكيد اكيد هرد علي كومنتاتكم ناو قبل م الجزء ده ينزل اصل انا خنزير سلام😂😂⚡
قصة جامدة جدا تحفه بجد منتظرين الجديد تحياتي لشخصكم الكريم
 
القصه جامده جدي
 
اكيد طبعا ياعم البروف ومستني الجمدان اللي هو اكيد يعني علشان انت اللي هتكتب♥️
حبيبي يا نمر وانتظر نفسك في الجزء الثالث من الشوق والدم بعد شويه😂😂⚔️
 
  • حبيته
التفاعلات: Elnamr
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%