NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

محمود 333

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
الشهوة عندي كبيرة جدا من اول ما اصحي لحد ما انام ومن اقل حاجة الاقي العضو وقف انا حتي مكنتش كدة بس بقالي فترة بهيج من أقل حاجة ودماغي بقت في الجنس اوي حتي الزبائن الي بتدخل بقيت اركز علي جسمهم مع اني ولله مكنتش كدة ومش عارف اطلع من الي في دماغي دا حتي نزلت جيم وبردو نفس النظام ممكون اموت نفسي في الجيم وااول ما اروح وانام علي السرير تفكيري كلو يكون بي الجنس

• بيضحكني
التفاعلات: الـ مجتاو
زبرك لما يبقي واقف مش ارتفاع شهوه، دا مؤشر صحتك الجنسيه تبقي طبيعيه و انك سليم. دا اسمه انتصاب صباحي بيحصل ليا و لكل واحد عادي مش حوار و متشتغلش نفسك او غيرك 😂😂😂😂😂

• عجبني
التفاعلات: محمود 333
زبرك لما يبقي واقف مش ارتفاع شهوه، دا مؤشر صحتك الجنسيه تبقي طبيعيه و انك سليم. دا اسمه انتصاب صباحي بيحصل ليا و لكل واحد عادي مش حوار و متشتغلش نفسك او غيرك 😂😂😂😂😂
الحوار طول اليوم مش الصبح بس وغير كدا تفكيري دلوقتي في الجنس زيادة عن اللزوم

معلش بس اشتغل غيري في اي انا مش محتاجة واحدة انام معاها ولا اتكلم معاها في الجنس انا معايا بدل الواحدة اتنين بس انا اصلا مش عايز كدا ومش حابب الي انا فية دا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الحوار طول اليوم مش الصبح بس وغير كدا تفكيري دلوقتي في الجنس زيادة عن اللزوم
طول اليوم 😂😂 يا ابني تتحسد 😂😂

مش حابب الي انا فية دا
سهله يا اخويا متفكرش ف جنس ناعم او سيكو سيكو لان عندك التستوستيرون عندك عالي ما شاء اللـه و مع تفكيرك زبرك بيقف طبيعي

• عجبني
التفاعلات: محمود 333

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%