NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

SosoDayosMama

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
حابب اتكلم فموضوع مدايقني اوي
انا من ساعه ما بقيت احب الدياثة و زبري بطل يقف على صور حريم
الي جد بقا ان ابتديت افقد شهوتي حتى ف الدياثة كان الاول لما اقرا والاقي كلمة فحل او امك او عرص الخ... او صور دياثة او لما اكلم حد يديثني كنت بحس بشهوة في جسمي حقيقية
حاليا لازم ايدي تفضل تفرك تفرك في زبري عشان احس ب ١٪ شهوة واجيب
حد عنده فكره ازاي شهوتي ترجع تاني زي الأول؟

كلنا بنمر بمرحله التشبع وبكون محتاجين التجديد علشان نرجع زي الاول

كلنا بنمر بمرحله التشبع وبكون محتاجين التجديد علشان نرجع زي الاول
انا عرفت ده لما قابلت واحد و طلع الدياثة ف الحقيقة اجمل بكتير من الشات زبري كان وقف لوحده من غير ما المسه المشكله بقا ان مفيش ناس كتير من بلدي موجوده هنا

انا عرفت ده لما قابلت واحد و طلع الدياثة ف الحقيقة اجمل بكتير من الشات زبري كان وقف لوحده من غير ما المسه المشكله بقا ان مفيش ناس كتير من بلدي موجوده هنا
يعني ايه ودخل الناس ال من بلدك ايه

يعني ايه ودخل الناس ال من بلدك ايه
احساس و الفحل جنبك بيديثك احساس فاجر يخلي زبرك ينفجر لوحده المشكلة بقا ان مفيش ف الموقع هنا ناس من بلدي اقدر اتواصل معاهم عشان اجرب تجربة تانية

احساس و الفحل جنبك بيديثك احساس فاجر يخلي زبرك ينفجر لوحده المشكلة بقا ان مفيش ف الموقع هنا ناس من بلدي اقدر اتواصل معاهم عشان اجرب تجربة تانية
انت بتهزر صح يابني لو حد عارفك هتتفشخ

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%