NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

  • عجبني
التفاعلات: The General1
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: The General1 و Hussain AlJaziri
روعه قصه جامده اوي بس الاحداث ماشيه ببطئ شديد
 
  • عجبني
التفاعلات: The General1 و Hussain AlJaziri
روعه قصه جامده اوي بس الاحداث ماشيه ببطئ شديد
ريتم الاحداث هيعلي الاجزاء اللي جايه
شكرآ علي مرورك💖
 
  • عجبني
التفاعلات: The General1 و Hus9
جزء ثاني رائع
 
  • حبيته
التفاعلات: Hussain AlJaziri
  • عجبني
التفاعلات: فحم مشوي
في انتظار الجزء التالت وياريت متقفلش القصه نهايه مئسويه عشان نفسيت الواحد مش ناقصه😂
 
  • بيضحكني
التفاعلات: Hussain AlJaziri
في انتظار الجزء التالت وياريت متقفلش القصه نهايه مئسويه عشان نفسيت الواحد مش ناقصه😂
هنشوف قفلتها هتبق ازاي😂
 
جزء جميل بس قصير شويه المره دي زودت الجنس في القصه الى حد ما في الجزء ومهدت لاحداث كتير بس قصرت الجزء بس عاش استمر
 
  • حبيته
التفاعلات: Hussain AlJaziri
شكراااااااااااااااااااااااااااااااااااا
 
  • عجبني
التفاعلات: Hussain AlJaziri
جزء جميل بس قصير شويه المره دي زودت الجنس في القصه الى حد ما في الجزء ومهدت لاحداث كتير بس قصرت الجزء بس عاش استمر
حبيبي يا غالي تسلم💖
 
في جزء هينزل انهارده ولا ايه
 
  • عجبني
التفاعلات: Hussain AlJaziri
تم الدمج ..
:
:
بـ التوفيق فى القادم
 
  • عجبني
التفاعلات: Hussain AlJaziri
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • حبيته
التفاعلات: mor2010
چزء حلو بس قصير والاحداث جريت فيه بسرعه وفيه كم الغاز كتير هو تمهيد لاحداث تانيه بس الالغاز كانت كتير بجانب ان عيلة حسام انت مصعب موقفهم وكمان احمد اخو حسام مش منطقي انه يبقى ندل كده بعد وقفة حسام معاه وكمان يسيب امه واخته ويقول مشيني مش حلوه مع احداث القصه
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Hussain AlJaziri و Mahmoud ss
چزء حلو بس قصير والاحداث جريت فيه بسرعه وفيه كم الغاز كتير هو تمهيد لاحداث تانيه بس الالغاز كانت كتير بجانب ان عيلة حسام انت مصعب موقفهم وكمان احمد اخو حسام مش منطقي انه يبقى ندل كده بعد وقفة حسام معاه وكمان يسيب امه واخته ويقول مشيني مش حلوه مع احداث القصه
هقولك انا
القصه لازم تمشي ب ريتم اسرع شويه من اول جزئين وده عشان متابعين القصه ميحسوش فيها بملل...والالغاز كلها مرتبطه ببعض وهتفهم كده في الجزء القادم لانه هيكون فيه حبكه جامده لربط الاحداث مع بعض...اما بالنسبه ل اخو حسام فهو شمام اصلا مستني ايه من واحد شمام😂....لا نتكلم بجد برضه هيكون عنده سبب بس ممكن ميظهرش السبب في الجزء الجاي يعني ممكن بعدين

وشكرآ لتحليلك يا غالي💖
 
الشهوة والندم | السلسلة الاولي |



ازيكم يا جماعه كل سنه وانتم طيبين

بعد تعليقاتكم المشجعه ليا في السلسله الاولي انا قررت انزل بسلسله تانيه من الشهوه والندم
يلا انجوي.

كانت عدت سنه واحده علي ابطال قصتنا وكان حسام فتح الشركه هو و عبده وشغل معاه حسين، وخالد كان ماسك الشغل وبيساعده شباب عندهم خبره في مجال الالكترونيات

الجزء الاول


كنت قاعد في المكتب سرحان وافتكرت فريده وروحت مطلع الجواب اللي سابتهولي قبل ما تختفي

فريده : اتمني انك تسامحني يا حسام، صدقني انا عمري ما حبيت غيرك يا حبيبي، بس للأسف إحنا اتعرفنا علي بعض بطريقه غلط وفي وقت غلط ولأسباب غلط انا اتعرفت عليك عشان مهمه محدده وهي إني انصب عليك في الاول وبعدين اسلمك للي يقتلك وانا كنت مركزه في المهمه، وكنت بتعامل معاك زي اي راجل من اللي نصبت عليهم قبل كده، بس لما نمت معاك حسيت بحاجه غريبه من نحيتك، حسيت إني حبيتك، ايوه حبيتك لإني كنت بشوف في عنيك الحب اكتر بكتير من الشهوه، ودي حاجه اول مره اشوفها في عيون راجل نايم معايا، وعشان كده حبيتك قوي وفتحتلك قلبي، ودي كانت اول مره افتح قلبي لراجل المفروض إني ادمر حياته، بس للأسف حكايتنا خلاص خلصت يا حبيبي، حكايتنا خلصت من قبل حتي ما تبدأ، لإن حبي ليك خلاني افشل في المهمه اللي بعتوني عشانها، واللي بيفشل في مهمه مع الناس دي بيموت، عشان كده انا قررت إني اختفي خالص واسافر مكان بعيد عشان انقذ نفسي وحياتي، ومش عوزاك تقلق عليا يا حبيبي، ولا حتي تقلق علي نفسك، لإني هبعتلك كل المعلومات اللي اعرفها وكل البيانات عن الناس اللي عاوزه تقتلك، وانا عارفه يا حبيبي انك قدها وعارفه انك هتقدر تواجهم، ياريت تسامحني يا حسام لإني حبيتك بجد، سلام يا حب عمري.

وفوقت من سرحاني علي صوت عبده

عبده : حسام، يا حسام....انت يابني
انا : عبده؟ فيه حاجه ولا ايه
عبده : لا ده انت مش هنا خالص
انا : *بزعيق * هنا ولا مش هنا ملكش فيه، انت كنت عاوز ايه
عبده : فيه ايه يا حسام انت بتزعقلي كده ليه، هو انا جاي اشحت منك
انا : تشحت مني.....طب امشي دلوقتي يا عبده عشان منخسرش بعض
عبده : هي وصلت اننا نخسر بعض، ليه ده كله هو انا عملت ايه
انا : *بدأت اهدا شويه * معلش يسطا بس انا مخنوق شويه ومش قادر اتكلم
عبده : ماشي يسطا انا خارج

في مشهد اخر رودي قاعده مع حسين في كافيه وبيتكلمو

حسين : وحشتيني قوي يا حبيبتي
رودي : وانت كمان وحشتني قوي يا حبيبي
حسين : انا خلاص يا رودي جبت اخري وعاوز اتقدملك
....انا خلاص مش قادر علي فراقك، وبقيت اشوفك كل فين وفين
رودي : تفتكر ان حسام ممكن يوافق؟
حسين : وميوافقش ليه
رودي : انا حاسه انه ممكن يشك انك طمعان فيه عشان بتشتغل عنده
حسين : لا لا مستحيل حسام يفكر كده....ده صاحبي وانا عارفه كويس
رودي : متهيألك حسام من بعد ما جريت في إيديه الفلوس وهو اتغير خالص
حسين : هو ممكن يكون اتغير شويه، هو اتغير معاكم في البيت ولا ايه؟
رودي : ايوه اتغير مع الكل...انا حاسه ان الغرور اتملك من حسام
حسين : طب والحل ايه، انا مبقتش قادر علي فراقك دقيقه واحده
رودي : الحل انك تسمع كلامي وتسيبني اساعدك
حسين : لا طبعآ، انا الراجل يعني انا اللي هتكفل بكل حاجه يا رودي....وبالنسبه لاخوكي حسام فمتقلقيش، انا هتكلم معاه
رودي : بلاش يا حسين، استني لحد ما تبقي جاهز....او استني حتي امهدله الموضوع
حسين : لا يا رودي حسام صاحبي من زمان، وانا عارف انه مستحيل يكسف صاحبه

في بيت عمي علي
عمي قاعد مع مروه (مراته) في اوضه النوم وبيتخانقو

مروه : *بعصبيه * دي مبقتش عيشه دي
علي : فيه ايه يا مروه....هو عشان انا تعبان اليومين دول هتزليني يعني
مروه : لا انت مش تعبان ولا حاجه، انت بس من كتر ما بتنام مع ستات مبقتش عارف تكفي مين ولا مين
علي : *بتوتر * ايه اللي انتي بتقوليه ده يا مروه....انتي اتجننتي
مروه : لا متجننتش ولا حاجه يا علي، انا عارفه انك بتخوني من زمان....وكنت ساكته ومستحمله عشان الولاد، بس انت اللي مكنتش ساكت وبتخوني كل يوم، بس انت عارف ايه اللي اتغير يا علي، اللي اتغير انك كل شويه بتكبر اكتر واكتر لحد ما بقيت مش قادر تكفي حتي مراتك، *بتريقه * من كتر ما انت رمرام وزباله بقيت اقل من انك تبقي راجل
علي : (ضربها بالقلم ) طراااااخ اخرسي، انتي ازاي تكلميني بلطريقه دي، إنتي نسيتي إني لميتك من الشوارع يابنت الكلب، يجي اليوم اللي توقفي فيه قصادي
مروه : *بدموع * انت بتمد إيدك عليا يا علي
علي : واكسر رقبتك كمان
مروه : طب طلقني يا علي
علي : لو عاوزه تطلقي هطلقك يا مروه، بس اعملي حسابك إنك ملكيش عندي حاجه وهترجعي الشارع ياروح امك
مروه : مليش عندك حاجه ازاي، وحقي فين ده انا استحملتك سنين وشبابي ضاع بسببك
علي : هو ده اللي عندي، وغوري بقي من وشي الساعه دي، ولا اقولك خليكي انا اللي هغور من وشك عشان ارتاح

في مشهد اخر كنت خلصت شغلي في الشركه ومروح ولقيت رانيا بتتصل بيا للتذكير/ رانيا الشرموطه اللي ساعدتني و سابت المخدرات في بيت محمود واتقبض عليه بسببها وصفها رانيا : ( طولها 160 سنتي ووزنها 80 كيلو بزازها كبار بس مش اوي ومشدودين وطيازها وسط اعرفها من زمان شمال الشمال)

انا : *في بالي * ايه اللي فكرها بيا دي؟
انا : ايوه يا رانيا
رانيا : ايه يا حسام ولا بتتصل ولا بتسأل من اخر مره كلمتني
انا : لا مفيش بس مشغول شويه انتي عاوزه حاجه؟
رانيا : فيه ايه يا حسام مالك بتكلمني من غير نفس كده ليه
انا : مفيش يا رانيا بس انا مخنوق شويه
رانيا : طب اي رأيك تيجي نفرفش مع بعضينا شويه....ولا ايام زمان موحشتكش
انا : طب خليها بعدين يا رانيا، عشان انا مش فايق دلوقتي
رانيا : طول ما انت مش فايق يبقي هو ده الوقت المناسب يا حسام عشان تفرفش فيه
انا : اسمعيني بس يا رانيا انا فيا اللي مكفيني ومش ناقص
رانيا : اسمع مني انت بس يا حسام وامشي ورا كلامي وهتشوف النتيجه
انا : يووووه مش هخلص من رغي اهلك ده......ابعتيلي كسم اللوكيشن يا رانيا
رانيا : حاضر يا قلب رانيا.....هبعتهولك دلوقتي سلاام

في مشهد اخر احمد العزازي قاعد مع عماد الديب في المكتب وبيتكلمو
للتذكير / رجل الاعمال احمد العزازي (56 سنه مطلق وعندو بنت، من كبار رجال الاعمال وبيشتغل في تجاره المخدرات ومشارك كبار المناصب في البلد ) / عماد الديب (37 سنه قائد حرس احمد العزازي ودراعه اليمين في كل حاجه شمال متجوز ومعاه ولد وبنتين)

عماد : *بفرح * اخيرآ ارتحنا يا احمد بيه من الحكومه وحواراتها، مالك يا باشا شكلك مش فرحان قوي
العزازي : *بإبتسامه * صدقني انت مهما كانت فرحتك مش هتبقي زيي، كل الحوار بس ان انا عمري موقفت علي انتصار واحد
عماد : ايوه يا باشا بس ده مش اي انتصار....ده انتصار علي الحكومه ذات نفسها، ده احنا مكناش عارفين نشتغل خالص
العزازي : عندك حق يا عماد، انا اصلآ سبب سعادتي هو اننا هنرجع للشغل زي الاول
عماد : متقلقش يا باشا، الشغل هيرجع زي الاول واحسن كمان...والبضاعه هتطلع من المخازن وتتوزع من بكره
العزازي : وفي حاجه تانيه لازم نعملها
عماد : ايه هي ياباشا؟
العزازي : ننتقم من الكلب اللي اسمه عزت الطحان
عماد : عندك حق......ده هو السبب في ان الحكومه تحط عنيها علينا
العزازي : وعشان كده لازم ننتقم منه في اسرع وقت.....ده غير ان فيه واحد تاني بس شكلك نسيته
عماد : واحد تاني؟.....قصدك علي مين
العزازي : حسام فاكره
عماد : اه فاكره، ده حتي من ساعه ما فريده خلعت بره واحنا نسيناه خالص
العزازي : مهو كله بسبب العيون اللي كانت علينا.....بس ملحوقه، نهايته خلاص جت
عماد : انا متآكد ان حسام ذات نفسه اتطمن علي الاخر في الفتره اللي اتشغلنا فيها عنه
العزازي : انا عاوزك تجمعلي كل المعلومات عن حسام، يعني عمل ايه الفتره اللي فاتت وكل حاجه حصلتله الفتره اللي فاتت، ده طبعآ بعد ما نخلص من عزت الطحان ونقهر قلبه
عماد : اوامرك يا احمد بيه

في مشهد اخر ميدو واخته علياء قاعدين بيتكلمو في اوضه ميدو

علياء : وبعدين معاك هتفضل حابس نفسك كده
ميدو : سبيني يا علياء دلوقتي
علياء : لا طبعآ مش هسيبك....هو انا كل ما اجي اتكلم معاك تقولي سبيني...فين ميدو اللي بيضحك ويهزر طول الوقت....فين ميدو اللي الإبتسامه مكنتش بتفارق وشه
ميدو : علياء انا مش ناقص وفيا اللي مكفيني
علياء : طب وليه ده كله يا ميدو؟ كل ده عشان ليلي
ميدو : انا مخنوق بسبب كل حاجه يا علياء مش ليلي بس
علياء : طيب ما تحاول تطلع من اللي انت فيه ده....حاول تخرج تروح اي حته او حاول حتي تلاقي شغل، او حتي تتكلم مع اصحابك
ميدو : *بإبتسامه حزن * وهم فين اصحابي دول، ده مفيش حد منهم سأل عليا الفتره اللي فاتت دي كلها
علياء : اكيد يا حبيبي مشغولين، منت عارف الدنيا مشاغل
ميدو : عندك حق بس انا مش هكلم حد فيهم تاني، اللي ميسألش عليا مش هسأل عليه
علياء : طب كلم حتي صاحبك حسام، ده صاحبك من زمان
ميدو : اهو حسام ده السبب في ضياعي وضياع كل حاجه مني
علياء : ازاي يعني؟
ميدو : مش مهم تعرفي
علياء : ماشي يا ميدو بس انا عاوزه اقولك حاجه...مهما كان الخلاف بينك وبين حسام فأنتو في الاول والاخر اصحاب، يعني اكيد هترجعو لبعض
ميدو : مش هيحصل وياريت بقي تسبيني لوحدي دلوقتي عشان انا علي اخري
علياء : *بحزن * حاضر يا ميدو

في بيت امنيه
تذكير للشخصيات / امنيه مرات ابويا، وياسمين اختي

امنيه : *بقلق * هاا يا ياسمين عملتي ايه؟ نجحتي
ياسمين : *بفرحه * ايوه يا ماما نجحت خلاص وبقيت دكتوره رسمي
امنيه : الف مليون مبروك يا بنتي...*بتعيط * اخيرآ جه اليوم اللي شوفت بنتي دكتوره
ياسمين : انتي بتعيطي يا ماما، ده بدل ما تضحكي وتتبسطي كده
امنيه : انا فرحانه يا بنتي...فرحانه لدرجه إني مش مصدقه انك اخيرآ اتخرجتي وبقيتي دكتوره
ياسمين : لا صدقي يا ماما، انا بقيت دكتوره بسببك إنتي...إنتي اللي وقفتي جنبي لحد ما بقيت دكتوره....حزنك يا ماما وتعبك وشقاكي عليا كان الدافع ليا إني اكمل عشان ابقي حاجه تفتخري بيها يا ماما...انا عمري ما هعرف اديكي حقك مهما عملت *ودخلت في حضن امها *
امنيه : يا بنتي انا لو عليا اجبلك الدنيا كلها تحت رجلك، هو انا ليا غيرك يا حبيبتي
ياسمين : *بتعيط * انا مش عاوزه حاجه غيرك يا ماما
امنيه : *بتمسح دموعها * خلاص بقي إحنا المفروض نتبسط ونفرح....انتي شكلك واخده النكد وراثه مني
ياسمين : *بتضحك * ههههه لا طبعآ إنتي مش نكديه بالعكس ده انتي اجمل ام في الدنيا
امنيه : تسلميلي يا بنتي...انتي قولتي لاخوكي حسام ولا لسه
ياسمين : لا لسه انا اول ما عرفت جيت قولتلك إنتي
امنيه : طيب مستنيه ايه بس، رني عليه ده هيفرحلك قوي
ياسمين : لا الاحسن إننا نعزمه علي الغدا بكره ونقوله
امنيه : عندك حق خلاص انا هبقي اكلمه اخليه يجي

في مشهد اخر كنت خلاص وصلت لرانيا وخبطت الباب وفتحتلي

رانيا : اهلآ وسهلآ اتفضل يا حسام ولا نقول يا حسام بيه
انا : *دخلت * ولا بيه ولا نيله انا زي مانا
رانيا : لا ازاي بس ده انت بقيت بيه واكبر من كده كمان
انا : انا عمري ما اتغير يا رانيا وبلذات مع المعارف القديمه اللي زيك
رانيا : فيك الخير يا حبيبي.....انا برضو كنت حاسه ان الفلوس مش هتغيرك
انا : تسلميلي يا قمر.......انتي كنتي عوزاني في ايه؟
رانيا : *قربت مني وقعدت جنبي * مفيش بس انت وحشتني قوي
انا : بلاش يا رانيا انا بطلت الحوارات دي من زمان
رانيا : *بلبونه * بطلت ايه وهو انا بقولك تعالي نلعب بلايستيشن....ده انا بقولك وحشتني
انا : ايوه يا رانيا بس
وقاطعتني رانيا وهجمت علي شفايفي بوس ومص وانا بعد ثواني كنت اندمجت معاها، ولاحظت ان رانيا هيجانه قوي، وهيجانها كان مسيطر عليها لدرجه إني مكنتش قادر اجاريها
انا : خخخخ، متهدي يابت انتي فيه ايه
رانيا : كسي واكلني قوي يا متناك
انا : انا متناك، طب وحيات كسمك لهوريكي.....ااااااه بتعملي ايه
رانيا : *ماسكه بضاني جامد * لو قمت هفشخك
وراحت ماسكه بتاعي ونزلت تمص فيه، وكان مصها ابن متناكه هيجني اكتر ما انا هايج......وفضلت تمص وبعدين راحت منوماني علي ضهري وعملنا وضع 69 هي تمص بتاعي وانا الحس كسها وزنبورها....وفضل الوضع علي كده لحد ما جابت شهوتها علي وشي......روحت قومت ونومتها علي ضهرها وبدأت افرش في كسها
رانيا : اااه يالا بقي دخله
انا : ادخل ايه
رانيا : دخل زوبرك انجز بقي
انا : *مكمل تفريش * ادخله فين
رانيا : دخل زوبرك في كسي بقي انجز
انا : مش كنت متناك من شويه
رانيا : متناك ايه بس، ده انت راجل اححح وسيد الرجاله كمان، يالا بقي دخله
انا : طب وانتي ايه؟
رانيا : انا لبوتك وشرموطك يالا بقي دخله عشان خاطري انا تعبت
وروحت مدخله كله مره واحده
رانيا : ااااااه يخربيتك ليه الغشوميه دي
وانا ولا سامعها وعمال انيك فيها وارزع، وكنت وانا بنيكها بدعك في بظرها جامد لحد ما حسيت جسمها كله بيترعش وكسها بيقفل علي زوبري جامد وراحت جابت شهوتها للمره التانيه......سبتها لحد ما هديت ورحت قالبها وضع الدوجي وبقيت بنيكها بعنف واضربها علي طيزها جامد
رانيا : اااااه براااحه شويه يا حسام انا تعبت قوي اوووف
انا : *مكمل نيك فيها بعنف * تعبتي ايه يا شرموطه ده انا لسه بسخن
رانيا : طب اهدي شويه بس ااااه كسي وجعني
وحسيتها بتتآلم بجد وكسها نشف شويه، روحت مطلع بتاعي وقلبتها علي ضهرها وبدأت الحسلها، وكسها كان مايل للسواد شويه بس نضيف فشخ.....وفضلت الحسلها وادعك في زنبورها جامد
رانيا : ايوه يا حسااام اااااحح ادعك ادعك كمان ااااه
وفضلت الحسلها وادعك في زنبورها جامد لحد ما دفنت راسي في كسها وفضلت ضاغطه علي راسي
رانيا : كمل كما اااه الحس الحس كمان اااااااه*وراحت جايبه شهوتها *
انا : *باخد نفسي بسرعه * يخربيت هيجانك
رانيا : *مغمضه عنيها وساكته *
انا : يلا بقي عشان اجيب انا كمان
رانيا : استني انا عارفه الوضع اللي انت بتحبه
وراحت خلتني انام علي ضهري وركبت علي زبي وفضلت تتنطط عليه.....وانا عمال اضربها علي طيزها وادعك زنبورها جامد وهي كانت محترفه في الوضع ده، كانت بتتنطط علي زوبري وتنزل علي شفايفي بوس ومص وبتلعب بضوافرها وبتخربشني بلراحه في صدري....لحد ما حسيت نفسي مش مستحمل الوضع ولسه هقولها تقوم من عليا لقيت نفسي بجيب شلال لبن في كسها.....راحت قامت علطول وحطت زبي في بوقها وفضلت تلحس بواقي اللبن اللي علي زبي واللي نزلو علي بطني، وبعدين راحت نامت جنبي
انا : اااه يخربيتك يا رانيا فرهدتيني
رانيا : ده انت اللي فرهدتني علي الاخر

وقومنا انا وهي واخدنا دش رومانسي مع بعض، وخلصنا بعد كده وعملتلي شاي وقعدنا في الصاله

انا : الا قوليلي صح، انا ليه حسيت كسك ضيق، ده كان واسع زي البحر
رانيا : مهو من قله النيك ياخويا
انا : ليه الناس مبقاش معاها فلوس تنيك ولا ايه؟
رانيا : لا انا اللي بطلت اخلي اي حد ينام معايا والسلام
انا : لي يعني؟
رانيا : عشان محسش نفسي رخيصه اكتر ما انا حاسه
انا : طب بتصرفي علي نفسك منين
رانيا : مهو انا لقيت طريقه اجيب منها فلوس احسن بكتير وكفايه إني مش هتناك فيها
انا : امل هتعملي فيها ايه
رانيا : هنيك
انا : ايه؟
رانيا : زي ما سمعت كده
انا : وده اللي هو ازاي يعني
رانيا : هقولك ازاي، انا من فتره كده كنت باخذ جوله علي التويتر لحد ما لقيت صفحات كتيره بتاعه ستات ومجتمعين علي اسم مشترك واللي هو ميستريس، وحاطين صور غريبه لستات لابسين جلد وماسكين حزام او لراجل بيبوس رجل ست
انا : *بقاطعها * عارف عارف الحوارات دي، وعارف كمان يعني ايه مسترس، ياريت تخشي في المفيد علي طول
رانيا : المهم بقي يا سيدي انا مكنتش فاهمه يعني ايه الكلام ده خالص، لحد ما عملت اكتر من سيرش واتفرجتلي علي كام فيديو وعرفت واتعلمت كل حاجه
انا : كملي وبعدين
رانيا : بعد ما اتعلمت كل حاجه بدأت اتابع الستات اللي هم ميسترس دول او الملكات يعني، وروحت لقيت انهم بيعملو سيشنات ومقابلات كمان بمقابل مادي، والمقابل المادي ده كويس جدآ
انا : فا انتي عملتي زيهم عشان الفلوس
رانيا : بالظبط كده، انا بصراحه في الاول كنت قلقانه بس بعد ما عملت اكتر من مقابله اطمنت شويه وعرفت ان دي رجاله هيجانه بس هيجانين بطريقتهم
انا : ومحدش فيهم حاول انه ينام معاكي
رانيا : *بتريقه * مسم مين يا حسره اللي هيحاول ينام معايا، ده اتقل واحد فيهم مستحملش دعك صوابع رجلي علي زبه وجابهم....يبني دول ناس طلباتهم مختلفه وغريبه، يعني اللي عاوزني اضربه واشتمه واهينه، واللي عاوزني ادخل صباعي في طيزه وانيكه بالخيار لحد ما يجبهم، واللي بيهيج لما اضرب زبه وبضانه واقرص حلماته، من الاخر كده ده عالم تاني خالص
انا : طيب وانتي ايه اللي جابرك علي كده يا رانيا...انا ممكن اشغلك عندي في الشركه لو عاوزه
رانيا : ايوه بس انا عملت علاقات كتير قوي من حوار الميسترس ده
انا : يعني عملتي علاقات مع مين....دول شويه خولات
رانيا : مهو انت بقي متعرفش ان الخولات دول بيجيلي فيهم ناس من كبار الشخصيات في البلد
انا : كبار الشخصيات مره واحده....عمومآ لو حبيتي تسيبي الحوار ده وتشتغلي في الشركه عندي يبقي كلميني....هقوم انا البس واخلع
رانيا : ليه كده بس متستني اقعد معايا شويه
انا : لا انا يادوب اخلع......وانتي لو عوزتي اي حاجه يبقي كلميني
رانيا : حاضر يا حبيبي......مع السلامه

وخرجت من عند رانيا وروحت البيت واول ما دخلت لقيت امي واختي رودي في الصاله

امي : حمد**** علي السلامه يا حبيبي
انا : **** يسلمك يا ماما
امي : احضرلك حاجه تاكل
انا : لا انا تمام مش عاوز حاجه
امي : مالك يا حبيبي فيك ايه؟
انا : مفيش يا ماما انا تمام وزي الفل
رودي : سيبيه يا ماما....ما انتي عارفه حسام مبيحبش يقول اللي في دماغه لحد
انا : ليه بتقولي كده يا رودي
رودي : *بجديه * عشان انت اتغيرت قوي يا حسام
انا : اتغيرت ازاي يعني؟
رودي : يعني مبقتش بتتكلم معايا او مع احمد او حتي مع ماما...وكل قراراتك بتاخدها من دماغك
انا : ومالها دماغي يا رودي...مش دماغي دي اللي عيشتنا في المستوي اللي احنا فيه دلوقتي...و دماغي دي السبب في كل العز اللي انتي فيه....لولا دماغي دي كان زمانك فاشله إنتي واخوكي الشمام
امي : ايه اللي انت بتقوله ده يا حسام
انا : بقول الحقيقه اللي انتو عارفينها...بقول انكم من غيري عمركم ما كنتم هتعيشو العيشه دي
رودي : انت بتزلنا يا حسام
انا : لا انا بس بنوركم...لان انتو لولايا كنتو هتفضلو ولا حاجه
رودي : *بعصبيه * ماشي يا حسام...انا هسيبلك البيت كله عشان ترتاح، واشبع بفلوسك واشبع بكل حاجه....بس انا وانت عارفين الفلوس دي جت ازاي، وعارفين برضو انك هتفضل فاشل
انا : (ضربتها بالقلم ) طرااااخ، انا فاشل يا بنت الكلب
امي : حسام ايه اللي انت عملته ده...انت بتمد إيدك علي اختك
انا : واكسر رقبتها كمان....لما تكلم اخوها الكبير بالطريقه دي تبقي ناقصه ربايه، بس انا هربيها من اول وجديد
رودي : *بتعيط * انت بتمد إيدك عليا يا حسام...طب ورحمه ابويا لهوريك (وجريت علي اوضتها )
امي : *بحزن * ليه عملت كده بس يابني...انت كل يوم بتبعد عننا اكتر من اللي قبله....فين حسام بتاع زمان اللي كان بيسمع للكل وكان حنين علينا، انت خدت كتير من قسوه ابوك يا حسام
انا : *بعصبيه * انا مش زي ابويا وانتي عارفه كده كويس
امي : انت مكنتش زيه بس دلوقتي بقيت زيه بالظبط....انا هقولك نصيحه يابني حطها حلقه في ودنك، متخليش يابني الزمن يغيرك ويبدل حنيتك علي اخواتك بالقسوه متعملش زي ابوك وتخسرهم
انا : يعني انتي مسمعتيهاش قالت ايه
امي : هي عندها حق علي فكره، انت مبقتش تقعد معانا زي زمان ولا بتسأل علي اخواتك خالص
انا : وانا مين يسأل عليا، انتو بتقولو إني اتغيرت...طيب حد فيكو سأل انا فيا ايه او ايه اللي حصلي، كلكو بتحكمو عليا ومش عارفين اللي انا فيه...انا داخل الاوضه ومن بكره هلم هدومي واسيبلكو البيت وامشي عشان تستريحو

وقمت دخلت اوضتي وولعت سيجاره، وخمس دقايق لقيت موبايلي بيرن وكانت علياء.........للتذكير علياء اخت ميدو صحبي ووصفها (طولها 170 سنتي وزنها 68 رفيعه شويه بزازها صغيرين ومشدودين وطيازها وسط، ومخلصه دبلوم)

انا : *في بالي * علياء غريبه؟ دي اول مره تتصل بيا
انا : *فتحت عليها * ايوه يا علياء
علياء : *بعياط * ايوه يا حسام الحقني


يتبع...

الجزء الثاني


انا : *في بالي * علياء غريبه؟ دي اول مره تتصل بيا
انا : *فتحت عليها * ايوه يا علياء
علياء : *بعياط * ايوه يا حسام الحقني
انا : مالك بتعيطي كده ليه....في ايه يا علياء
علياء : *بتعيط * دخلت علي ميدو في اوضته لقيته غرقان في الدم....تعالي بسرعه يا حسام
انا : حاضر حاضر اهدي وانا جايلك دلوقتي

وقفلت مع علياء وخدت عربيتي وروحت جري علي شقه ميدو، واول ما وصلت لقيت ميدو مرمي في الارض
انا : امسكي مفتاح العربيه وافتحيها بسرعه وانا هشيله واجي
علياء : *بعياط * حاضر
وشلت ميدو ونزلت بيه جري....ووصلنا المستشفي ودخل علي الطوارئ
علياء : *بتعيط * ميدو اخويا هيموت يا حسام، انا مليش غيره في الدنيا
انا : إهدي يا علياء ومتقلقيش....بس هو ايه اللي حصل، انا لاحظت انه جارح إيده هو كان عاوز ينتحر ولا ايه؟
علياء : *بحزن * مش عارفه بس منظر إيده بيقول انه كان عاوز ينتحر فعلا
انا : طب ليه كان عاوز يعمل كده
علياء : ميدو كان بيمر بفتره وحشه قوي يا حسام...خصوصآ الفتره اللي فاتت دي
انا : اشمعني يعني الفتره اللي فاتت
علياء : عشان محدش كان بيسآل عليه، حتي انت يا حسام نسيت صاحبك خالص
انا : انا يا علياء كنت في حوارات كتير قوي، ومكنتش فاضي لأي حاجه خالص
علياء : بس ده صاحب عمرك يا حسام ازاي تنساه
انا : مهو كمان نسيني ومكنش بيسأل عليا
علياء : *بحزن * عموما يا حسام انا مش بعاتبك ولا حاجه....انا بس بقولك اللي ميدو كان حاسس بيه، ميدو كان حاسس بالوحده وانا حاولت اخرج منه الاحساس ده ومعرفتش

وطلع الدكتور اللي كان مع ميدو

انا : طمني يا دكتور...هو ميدو بقي كويس دلوقتي
الدكتور : اطمن احنا عملنا الازم ولحقناه في اخر لحظه....كل الحكايه بس انه محتاج يرتاح شويه ده غير انه فقد كميه ددمم كبيره
علياء : طيب يعني هو هيقوم منها ويبقي كويس يا دكتور
الدكتور : اه متقلقوش خالص...عن اذنكم

انا : خلاص يا علياء اطمني ميدو هيبقي كويس
علياء : الحمد**** انا كنت قلقانه عليه قوي
انا : بس مستحيل يكون الكلام اللي انتي قولتيه ده السبب اللي يخليه يعمل كده....اكيد فيه سبب تاني
علياء : *بتفكير * ليلي
انا : ليلي مين؟
علياء : دي بنت كان بيحبها وسابها من مده كبيره....بس هو مقدرش لغايه دلوقتي ينساها
انا : طب انتي تعرفي عنوانها فين او حتي اوصلها ازاي
علياء : ايوه اعرف عنوانها، بس انت عاوزه ليه؟
انا : ملكيش دعوه بحاجه بس هاتي عنوانها وخليكي جنب ميدو
علياء : حاضر ثواني اكتبلك عنوانها في رساله....اصلها ساكنه في منطقه شعبيه ومش هتعرف توصلها بالساهل
انا : تمام انا هنزل وانتي خليكي مع ميدو....ولو فيه جديد حصل بلغيني
علياء : حاضر

ونزلت وسيبت علياء في المستشفي وببص في الرساله اللي فيها العنوان وبحاول اجمع المكان معرفتش...ففضلت اسأل وادور علي المكان لحد ما عرفته اخيرا، كانت ساكنه في شارع ضيق جدآ وضمن الحواري الشعبيه...طبعا انا سيبت العربيه بره في الشارع الرئيسي عشان معرفتش ادخل بيها....وروحتلها. وخبطت الباب وفتحتلي بنت (للتذكير بالشخصيات/ ليلي/بزازها كبار ومشدودين وطيازها كبار نسبيآ حاجه كده كل ما تشوفها تعوز تنيكها في اي حته وفي اي وقت)

البنت : انت مين؟
انا : انتي ليلي
ليلي : ايوه انا
انا : طيب لو ينفع نتكلم جوه هيكون احسن
ليلي : اتفضل

(ودخلت الشقه اللي كانت علي قدها ومتواضعه جدآ)

انا : هو مفيش حد قاعد غيرك ولا ايه
ليلي : ايوه مفيش غيري امي وابويا ماتو من زمان......خير يا استاذ عاوزني في ايه
انا : تعرفي حد اسمه ميدو
ليلي : *بزعيق * لو الحيوان ده اللي بعتك...فا انت تاخد بعضك وتمشي من سكان
انا : طيب اهدي شويه، ده الكلام اخد وعطا
ليلي : طب اتفضل قول اللي عندك
انا : ممكن اعرف بس ايه السبب اللي خلاكي تسبيه
ليلي : وانت مال اهلك انت
انا : *بعصبيه * لا هتقلي ادبك هزعلك مني، اوعي تقولي انك عشان بنت مش هعمل حاجه لا ده انا افشخك
ليلي : انت بتهددني ولا ايه... يلا غور من هنا.....ده انا لو صرخت بس هلم عليك الناس واهل منطقتي يموتوك
انا : طب اعمليها وانا افشخك انتي واللي هيتصدرلك نفر نفر ......بت انتي شكل الزوق مش هينفع معاكي*روحت مطلع مسدس و موجهه علي راسها * انتي هتتكلمي بلزوق ولا اخلص عليكي
ليلي : *بخوف * ايه اللي انت بتعمله ده انت اتجننت
انا : انجزي معايا انا مش فاضيلك...هتقلي ادبك تاني ولا هتقعدي زي الجزمه
ليلي : *بخوف * لا خلاص مش هتكلم تاني
انا : وهتقعدي زي ايه؟
ليلي : *بخوف * الجزمه
انا : *رجعت المسدس تاني * طيب من الاخر كده انا عاوزك ترجعي لميدو تاني
ليلي : لا طبعآ مستحيل
انا : ليه مستحيل، هو ايه اللي حصل خلاكو تسيبو بعض
ليلي : *بدموع * لو سمحت انا مش عاوزه اتكلم، انا كل ما افتكر نفسيتي بتدمر
انا : طيب خلاص مش عاوز اعرف.....بس علي الاقل فكري في نفسك وفي العيشه اللي هتعيشيها مع ميدو
ليلي : قصدك ايه؟
انا : قصدي ان ميدو معاه فلوس ويقدر يعيشك عيشه مرتاحه
ليلي : *بإستهزاء * ليه وهو ميدو حيلته ايه يعني
انا : انا عارف انا بقولك ايه كويس...ومتاكد كمان ان ميدو هيقدر يعيشك كويس جدآ
ليلي : الكلام ده تضحك بيه علي حد تاني مش انا....لأن انا عارفه ان اخته بدأت تبيع في عفش البيت وميدو كمان مش شغال وحالتهم زي الزفت
انا : *متفاجئ * انتي بتقولي ايه
ليلي : زي ما بقولك كده
انا : ازاي يعني
انا : *في بالي * هيكون ضيع فلوسه فين
ليلي : هو انت مكنتش تعرف ولا ايه
انا : لا مكنتش اعرف....طيب معلش ارجعيله، ده كان بيحاول ينتحر عشان مش عارف ينساكي وهو دلوقتي في المستشفي
ليلي : ما يغور في داهيه وانا مالي
انا : هديكي مليون جنيه لو رجعتيله
ليلي : *متفاجئه * انت بتقول ايييه
انا : هديكي مليون جنيه لو رجعتيله
ليلي : طيب وانا اضمن منين انك هتديني المبلغ ده
انا : يا ستي تعالي معايا المستشفي لميدو....واديني يومين بالكتير وهديكي الفلوس
ليلي : طب ما اهو انت ممكن تكون بتضحك عليا
انا : وهو انتي ياستي هتخسري ايه يعني...ده هما يومين بس، ولو بعتلك الفلوس كملي معاه ولو مبعتش يبقي اعملي اللي انتي عوزاه
ليلي : ماشي اما نشوف اخرتها معاك انت وصاحبك

واخدت ليلي وروحنا المستشفي لميدو وعلياء اول ما شافت ليلي فرحت قوي

علياء : *بفرحه * ليلي انتي جيتي ازاي.....ده ميدو هيفرح قوي لما يشوفك
ليلي : مهو مينفعش اعرف انه في المستشفي واسيبه من غير ما اطمن عليه...ده حتي العشره متهونش غير علي ولاد الحرام
انا : *في بالي * ده انتي تنفعي ممثله يابنت الكلب
انا : هو فاق ولا لسه يا علياء
علياء : فاق يا حسام وانا لسه خارجه من عنده
انا : طيب خشي يا ليلي اطمني عليه
ليلي : حاضر يا حسام *وسابتنا ودخلت لميدو *
علياء : انت عرفت تقنعها ازاي؟
انا : مش مهم عرفت اقنعها ازاي، المهم انك متقوليش لميدو إني انا اللي جبتها
علياء : طيب هقوله مين اللي جابها؟
انا : قوليله انها جت من نفسها لما عرفت الخبر
علياء : طيب مقولهوش ليه انك انت اللي جبتها
انا : اسمعي الكلام بس ومتتعبنيش
علياء : حاضر

في مشهد اخر عند ليلي و ميدو في الاوضه

ليلي : فيه حد عاقل يعمل اللي انت عملته ده
ميدو : اعمل ايه بس يا ليلي حسيت نفسي اتخنقت فجأه والدنيا اسودت في وشي، ليلي انا كنت من غير روح و كنت من غير عقل كمان وإنتي مش معايا، لكن بعد ما شوفتك حسيت روحي رجعت لجسمي تاني، انا مش مصدقك إنك جنبي دلوقتي
ليلي : يعني كنت عاوزني اعرف انك بتموت ومطمنش عليك
انا : انا بجد اسعد انسان في الدنيا دلوقتي بسببك يا ليلي....بس انا خايف
ليلي : خايف من ايه يا حبيبي
ميدو : انك تمشي وتسبيني تاني
ليلي : لا متقلقش يا حبيبي، انا عمري ما هسيبك ابدآ

نرجع عندي انا وعلياء

انا : طيب انا همشي ولو حصل اي حاجه كلميني
علياء : طيب ما تدخل تسلم علي ميدو قبل ما تمشي
انا : لا لا خليه قاعد مع ليلي دلوقتي
علياء : لا طبعآ ازاي متخشش تطمن عليه...خش يا حسام لصاحبك بدل ما ازعل منك
انا : حاضر، هدخل اطمن عليه
علياء : يلا وانا جايه معاك

ودخلت انا وعلياء...واول ما دخلت لقيت ميدو مبتسم هو وليلي...... بس اول ما شافني حسيت وشه بقي مكشر قوي

انا : الف سلامه عليك يصحبي
ميدو : انت ايه اللي جابك؟
علياء : ايه اللي انت بتقوله ده يا ميدو...انت اتجننت ولا ايه
ميدو : *بزعيق * انتي تسكتي خالص وملكيش دعوه بالموضوع ده فاهمه
انا : انا جاي اتطمن عليك يا صاحبي
ميدو : واطمنت خلاص، يلا غور من هنا
ليلي : ميدو لو محترمتش نفسك هسيبك وامشي
انا : لا لا خليكي يا ليلي انا اللي ماشي

وخرجت وطلعت ورايا ليلي

ليلي : استني يا حسام
انا : عاوزه ايه يا ليلي
ليلي : عاوزه اعرف انت هتديني الفلوس ولا لا
انا : منا قولتلك هديكي الفلوس
ليلي : حتي بعد ما اتخانقت معاه
انا : لا انا متخانقتش معاه ولا حاجه، هو بس زعلان مني شويه....لكن انتي بره الحوار خليكي معاه، وقفلي علي الموضوع عشان علياء داخله علينا
علياء : معلش يا حسام عشان خاطري متزعلش
انا : ازعل من ايه يا عبيطه ده ميدو ده اخويا....فيه حد يزعل من اخوه
علياء : صدقني يا حسام ميدو ميقصدش هو بس زعلان منك شويه
انا : عارف يا علياء ومش زعلان...استأذنكم انا ولو في اي حاجه حصلت كلميني فاهمه
علياء : فاهمه يا حسام
انا : وحساب المستشفي وصل خلاص...سلام

واول ما خرجت من المستشفي لقيت ياسمين بترن عليا

انا : ايوه يا ياسمين
ياسمين : ازيك يا حسام عامل ايه
انا : بخير طول ما انتي بخير يا حبيبه اخوكي
ياسمين : *بفرحه * انا عندي ليك مفاجئه
انا : ايه هي؟
ياسمين : لا طبعآ مش هقولك في التلفون....لازم تيجي هنا عشان تعرف
انا : بس كده، عنيا يا جميل انا جايلك في الطريق
ياسمين : واعمل حسابك في كيسين شيبسي وانت جاي
انا : ههههه حاضر هجبلك اللي عوزاه ياستي
ياسمين : يلا سلام

واتحركت بالعربيه بتعتي وروحت لجواهرجي اعرفه وبتعامل معاه وجبت منه خاتم في فصوص الماظ وكان جميل جدآ وحسيت انها هتفرح بيه جدآ وجبت لأمنيه امها كام غويشه وسلسله دهب وروحت السوبر ماركت جبتلها كل انواع الشيبسي اللي في الدنيا وكل حاجه حطيتها في كيس اسود لوحدها.....واتحركت بالعربيه علي بيت امنيه...وطول الطريق بفكر في اللي قالهولي ميدو، هو لي شايل مني قوي كده، طب انا عملتله ايه لكل ده؟......فضلت افكر لحد ما وصلت لبيت امنيه وفتحتلي امنيه وسلمت عليا وحضنتني

امنيه : ازيك يا حسام واحشني و****.....حسام جيه يا ياسمين
ياسمين : حساااااام *وجريت اترمت في حضني *
امنيه : يبت براحه شويه ده انتي كنتي هتوقعيه
انا : سبيها براحتها يا امنيه...اختي الكبيره وتعمل اللي عوزاه
امنيه : كبيره ايه بس يابني...البت دي تكبر مهما تكبر عقلها لسه صغير
ياسمين : انا عقلي صغير
انا : سيبك منها، دي بس بتغير منك عشان انتي دكتوره بس
ياسمين : *بتتصنع الكبرياء * عندك حق اعداء النجاح كتير
امنيه : طب اتعدلي بدل ما انزل الشبشب علي دماغك
ياسمين : *بتستخبي ورا ضهري * الحقني يا حسام
انا : وانا مين يلحقني...اوعي يبت انا عاوز اروح لأمي
امنيه : *بتضحك * ههههه طب اقعدو لحد ما اجهز السفره
انا : نسيت صح اديكي الشيبسي اللي قولتيلي عليه
ياسمين : *بفرحه * ايه ده كله، حبيبي يا حوس حوس تسلم *وبدأت تفتح كياس الشيبسي وتاكل زي العيال الصغيره *
انا : *ببص عليها ومبتسم بسبب البراءه اللي فيها *
امنيه : *دخلت علينا واول ما شافت ياسمين ضحكت * يابت اي الطفاسه اللي انتي فيها دي
ياسمين : باكل يا ماما....ايه يعني بلاش اكل
امنيه : طيب يلا عشان ناكل كلنا مع بعض
انا : حاضر بس قبل اي حاجه انا جايبلكو هدايا معايا ياريت تعجبكم
ياسمين : *بفرحه * اكيد جبت شوكلت او بسكوت
انا : *بضحك * لا حاجه احلي
ياسمين : ايس كريم صح
انا : جبتك الخاتم ده *وطلعت علبه الخاتم من الكيس *
ياسمين : ايه ده؟ الخاتم ده عشاني
انا : ايوه عشانك...*بهزار * وخلي بالك الفصوص اللي فيه دي الماظ بدل ما تديه لحد من صحابك منا عارفك لاسعه خالص
امنيه : فصوص الماظ؟ بس ده اكيد ده غالي قوي يا حسام
انا : مفيش حاجه تغلي علي ياسمين ابدآ
ياسمين : *بإبتسامه والدموع في عنيها * بجد يا حسام انا مش عارفه اقولك ايه...انت احن واغلي واحد في الدنيا بالنسبالي بعد ماما، بجد انا مش عارفه اقولك ايه
انا : متقوليش حاجه يا ياسمين ده احنا اخوات
امنيه : **** يحميكم ويحفظكم ياحبايبي قادر يا كريم
انا : وانتي فاكره إني ممكن انساكي ولا ايه يا امنيه....*بطلع الغوايش والسلسله الدهب * ايه رايك في دول يا جميل
امنيه : *مستغربه * ايه ده كل يا حسام....يابني انت كده كلفت نفسك فلوس كتيره قوي
انا : فلوس الدنيا كلها متغلاش عليكي انتي وياسمين
ياسمين : **** يخليك لينا يا حسام وميحرمناش منك ابدآ
انا : *بإبتسامه * ويخليكو ليا....انا جعت علي فكره احنا مش هناكل ولا ايه
امنيه : لا ازاي ده اتفضل يابني، يارب بس الاكل يعجبك
انا : اكيد هيعجبني لأنه من اديكي يا ست الكل
امنيه : *بإبتسامه * تسلملي يا حبيبي

في مشهد اخر احمد العزازاي قاعد في مكتبه وبيكلم عماد المساعد بتاعه

العزازي : عملت ايه يا عماد في اللي قولتلك عليه
عماد : متقلقش ياباشا الواد تحت المراقبه وفي اللحظه الرجاله هتخلص عليه
العزازي : انا مش عاوز اي غلطات يا عماد
عماد : متقلقش ياباشا كله تحت السيطره
العزازي : وعملت ايه في موضوع حسام
عماد : اهو حسام ده بقي اللي حكايته حكايه....الفلوس اللي خدها كبرها بشكل كبير وبقي صاحب شركه إلكترونيات كبيرة، مع انها لسه جديده ولكن حسام قدر انه يخطف احسن ناس في مجال الإلكترونيات وعرفت كمان إن اللي ماسك الشغل واحد إسمه خالد هكر من بتوع الدارك ويب
العزازي : حلو قوي يبقي تركز علي خالد اكتر اليومين اللي جايين، وتجبلي تفاصيل حياته وحياه اهله واحد واحد
عماد : اوامرك ياباشا، نسيت اقولك ان حسام مشارك واحد اسمه عبده في شركه الإلكترونيات، وكمان اخته رودي علي علاقه بصاحبه حسين
العزازي : ومين حسين ده كمان؟
عماد : صاحب حسام وكمان شغال معاه في الشركه
العزازي : حلو قوي، كده إحنا في ايدينا أطراف اللعبه كلها ولازم نلعب علي نقاط ضعف كل طرف فيهم....وقريب قوي حسام هيبقي تحت رجلينا

في بيت عزت الطحان
كان عزت قاعد مع بنته وبيتكلمو
عزت الطحان/ عدو احمد العزازي الاول 52 سنه رجل اعمال كبير وملهوش في اي حاجه شمال، عنده ولد اسمه محمد 17 سنه وبنت اسمها لمياء 21 سنه

عزت : اخوكي محمد فين يا لمياء
لمياء : قالي انه خارج مع صحابه شويه وجاي
عزت : وانتي عامله ايه في دراستك يا حبيبتي
لمياء : كله تمام يا حبيبي...متقلقش عليا انا طالعه شاطره لبابا حبيب قلبي
عزت : *بإبتسامه * ههههه انا براهن عليكي يا حبيبتي انك هتجيبي تقدير إمتياز السنادي
لمياء : اوعدك يا بابي إني هجيب امتياز زي كل سنه
عزت : وانا كمان اوعدك إنك لو جبتي إمتياز هغيرلك عربيتك
لمياء : *بفرحه * انت بتتكلم بجد يا بابي
عزت : طبعآ يا حبيبتي....هو انا عندي كام لمياء بس
لمياء : طيب هتجيبهالي نوعها ايه؟
عزت : لا دي بقي خليها مفاجئه، بس هتكون موديل السنه الجديده
لمياء : دخلت لمياء في حضن ابوها * حبيبي يا بابي *** يخليك ليا

في بيت خالد
مريم اخت خالد كانت قاعده مع عبده في اوضه نومها

مريم : *بإبتسامه * انت وحشتني قوي يا حبيبي
عبده : وانتي كمان وحشتيني قوي
مريم : انت متاكد ان خالد مش جاي دلوقتي؟
عبده : اه متاكد وكفايه قلق وخوف بقي...خالد لسه معاه شغل في الشركه
مريم : كويس عشان ناخد راحتنا

وقامت مريم تقلع عبده البنطلون...ومسكت زبه وقعدت تمص فيه بإحترافيه
عبده : اوووف يخربيت امك، مصك بيهيجني قوي يا لبوه
مريم : انت لسه شوفت حاجه يا حبيبي

وفضلت مريم تمص في زبره لحد ما عبده قام وراح منومها علي السرير....وبدء يقلعها هدومها لحد ما بقت مش لابس غير الاندر...وبدأ يبوس و يمص في شفايفها جامد...ونزل علي رقبتها وفضل يبوس و يلحس لحد ما نزل لبزازها، وحط حلمتها في بقه وبإيده بيقفش في بزها والايد التانيه بيدعك في كسها من فوق الأندر لحد ما الاندر اتملي افرازات من كسها....ونزل لحد بطنها ببطئ وهو بيبوس فيها وبإيده لسه بيلعب في كسها....ونزل براحه لحد كسها وفضل يلحس فيه من فوق الاندر وراح جايب الاندر علي جنب ولقي قدامه كس نضيف مفيهوش ولا شعرايه...بدأ يلحس في كسها لحد ما مريم هاجت علي الاخر
مريم : ااااه يخربيت لسانك ده اللي هيموتني من الهيجاااان اووووف
وراح عبده مقلعها الاندر خالص وكمل لحس لكسها، لحد ما اتنفضت وجسمها كله بقي بيرعش وجابت ميتها علي وشه
عبده : يخربيت امك غرقتيني
مريم : *بهيجان * معلش يا حبيبي مقدرتش استحمل
وقامت مريم تلحس ميتها من وش عبده، وعبده كان هايج وهاج اكتر من طريقه مص مريم...راح منومها علي ضهرها وبدأ يدخل زبه في كسها
مريم : ئااااااي براحه متبقاش غشيم
عبده : انتي لسه شوفتي حاجه يالبوه
وبدأ يدخل بتاعه للأخر وينيك فيها بكل قوه
مريم : اااااه براحه عليا شويه انا مش قدك احححح
وعبده ولا اكنه سامع حاجه وعمال ينيك فيها بكل قوي....وراح قالبها علي وضع الدوجي ودخل زبه وبدأ ينيكها بكل عنف
مريم : اااااه براحه يابن المتناكه عليا يلعن كسمك
عبده : مش قادر يالبوه جسمك ابن متناكه
عبده بدأ يسرع في النيك اكتر راحت مريم طلعت بتاعه من كسها
عبده : احا انتي قومتي ليه
مريم : نام علي ضهرك
راح عبده نايم علي ضهره ونزلت مريم علي زبه ودخلته في كسها براحه....وفضلت تنزل وتطلع عليه وعبده في عالم تاني ومغمض عنيه من كتر الهيجان، وفضلت مريم تتنطط علي زبه وعماله تتآوه جامد وصوتها كله هيجان
عبده : ااااه انا مش قادر هجيب
مريم : هاتهم في كسي انا عامله حسابي
عبده : ااااااه
وراح ناطرهم عبده في كسها، واترمت مريم في حضنه
عبده : يخربيت اهلك انتي هيجتيني قوي
مريم : وانت كمان يا حبيبي هيجتني قوي وكنت بتنيكني جامد...ده انا حاسه ان كسي بقي شوارع
عبده : بس انا قلقان من حاجه يا مريم
مريم : قلقان من ايه بس يا حبيبي؟
عبده : قلقان ان اخوكي خالد يعرف حاجه
مريم : سيبك منه...بعدين ما احنا بقالنا مده مع بعض وهو معرفش ولا حاجه....خالد بقي مشغول في الشركه بتاعتكم بشكل كبير ومبنشوفهوش غير كل فين وفين فمتقلقش من حاجه
عبده : بس انا ضميري مأنبني إني بخون صاحبي
مريم : بالعكس علي فكره انت مش بتخونه خالص
عبده : ازاي يعني؟
مريم : اسمها بتحافظ علي اخته
عبده : بحافظ علي اخته؟ انتي بتهزري يا مريم
مريم : ولا بهزر ولا حاجه...يعني انت تنيكني احسن ما اتناك من الناس الغريبه وممكن حد يصورني واتفضح انا و خالد لإني اخته فهمت
عبده : تصدقي عندك حق....*بإبتسامه * اقنعتيني بصراحه

في مكتب العزازاي

عماد : تمام يا احمد بيه...كل اللي قولته اتنفذ بالحرف الواحد
العزازي : حلو قوي *بإبتسامه خبث * نفسي اشوف شكل عزت هيبقي عامل ازاي لما يعرف
عماد : *بيضحك * ههههه انا متأكد انه هيقع من طوله
العزازي : *بإبتسامه * عزت ابن حلال ويستاهل كل خير

نرجع عندي انا كنت راكب العربيه ومروح البيت ولقيت امي بترن عليا

انا : ايوه يا ماما عاوزه حاجه
امي : *بقلق * في حاجه عاوزه اقولهالك بس مش عوزاك تتعصب
انا : قولي يا ماما فيه ايه متقلقنيش
امي : اختك رودي
انا : مالها؟
امي : لمت هدومها ومشيت
انا : *بزعيق * انتي بتقولي ايه
امي : زي ما بقولك كده...انا مره واحده لقيتها مش موجوده في البيت كله
انا : طيب اقفلي وانا هتصرف
امي : *بخوف * اوعي تعمل حاجه في اختك يا حسام
انا : متخافيش مش هعملها حاجه....سلام


في بيت عزت الطحان

كان عزت قاعد في مكتبه وبيراجع حسابات الشغل...ولقي رساله جاتله علي الموبايل وأول ما فتح الرساله اتخض و وشه جاب الوان * وكانت الرساله عباره عن صوره فيها راس ابنه مفصوله عن باقي جسمه *
عزت : *بغضب وزعيق * لااااااااااااا


يتبع.....


ياريت الناس تتفاعل مع القصه لو عجبتها عشان انزل الاجزاء في معادها لأن بصراحه الواحد منطفي نييييك





الجزء الثالث






في بيت عزت الطحان


كان عزت قاعد في مكتبه وبيراجع حسابات الشغل...ولقي رساله جاتله علي الموبايل وأول ما فتح الرساله اتخض و وشه جاب الوان * وكانت الرساله عباره عن صوره فيها راس ابنه مفصوله عن باقي جسمه *
عزت : *بغضب وزعيق * لااااااااااااا

في بيت حسين
كان قاعد حسين وبيقلب في الموبايل ولقي حد بيخبط علي الباب راح قام يفتح واتفاجأ باللي شافه

حسين : *مستغرب * رودي؟ انتي بتعملي ايه هنا....وايه الشنطه اللي معاكي دي
رودي : انا سبت البيت ومشيت، مش هتقولي اتفضلي ولا ايه
حسين : ادخلي ادخلي
رودي : وشك جاب الوان يعني اول ما شوفتني
حسين : مهو انا اتفاجأت بصراحه
رودي : انا خلاص يا حسين قررت إني مرجعش البيت ده تاني
حسين : ازاي يعني؟
رودي : يعني انا جبت اخري من معامله حسام ليا ومش راجعه تاني
حسين : يعني هتقعدي معايا هنا؟
رودي : ايوه ليه لا
حسين : لا طبعآ مينفعش اللي انتي بتقوليه ده
رودي : ليه يعني...انت خايف من حسام
حسين : لا طبعا الموضوع مش موضوع خوف...الموضوع كله احترام، حسام ده زي اخويا بلظبط
رودي : *بحزن * طب و انا...انا ولا حسام اهم
حسين : مهو عشان انتي مهمه بالنسبالي يا حبيبتي مينفعش تقعدي معايا في شقه واحده
رودي : يعني اروح فين طيب
حسين : ارجعي بيتك تاني يا رودي
رودي : انت بتقول ايه؟...بقولك متخانقه معاهم وسيبت البيت وانت عاوزني ارجع
حسين : مهو هو ده الحل الوحيد يا رودي...وبعدين متقلقيش ده هيكون حل مؤقت
رودي : حل مؤقت ازاي يعني؟
حسين : يعني انا هطلب إيدك رسمي من حسام النهارده
رودي : *بفرحه * بجد يا حسين
حسين : *بإبتسامه * بجد يا رودي
رودي : بس انا خايفه حسام يرفضك
حسين : لا متقلقيش...انا متأكد ان حسام مش هيكسفني....بس يالا انتي دلوقتي ارجعي بسرعه بدل ما حد ياخد باله
رودي : ما هما اكيد اخدو بالهم
حسين : *بتفكير * قوليلهم إنك كنتي مخنوقه وناويه تقعدي عند اي واحده من صحابك
رودي : حاضر يا حسين....سلام

في مكتب العزازي

العزازي : فهمت هتعمل ايه يا عماد
عماد : فهمت ياباشا...بس انت مش شايف انك هتكون متسرع في الخطوه دي
العزازي : ولا متسرع ولا حاجه...ده حته عيل صغير، احنا بس اللي ادناه حجم اكبر من حجمه...ودلوقتي بقي لازم نديله حجمه الطبيعي ونوريله مقامه
عماد : خلاص يباشا، لو ده رأي حضرتك يبقي انا هبدأ في التنفيذ فورآ
العزازي : تمام....بس انا مش عاوز اي حاجه تتنفذ بطريقه غلط يا عماد
عماد : متقلقش يا باشا....كله هيحصل زي ما انت مخطط بالظبط

في مشهد اخر ليلي قاعده مع ميدو في المستشفي وبيتكلمو

ليلي : هانت خلاص يا حبيبي كلها كام ساعه وتخرج من هنا
ميدو : انا مبسوط إني هخرج من هنا وانا معاكي يا ليلي
ليلي : *بإبتسامه * وانا كمان يا حبيبي مبسوطه قوي إني معاك
ميدو : إحنا لازم نتجوز يا ليلي...انا بحبك قوي ومش قادر استغني عنك لحظه واحده
ليلي : *بحزن * وانا كمان بحبك قوي يا ميدو، بس فيه مشكله
ميدو : مشكله ايه دي؟
ليلي : *بحزن * هنتجوز ازاي وانا عارفه ان احوالك الماديه مش كويسه الفتره دي
ميدو : لا لا لا متقلقيش انا هتصرف وهيبقي معانا فلوس كتير قوي وهنتجوز يا حبيبتي
ليلي : ازاي بس يا حبيبي...ده انتو الفتره اللي فاتت كنتو بتبيعو عفش الشقه بتاعتكم انت واختك
ميدو : *بزعل * عارف يا ليلي بس انا اوعدك إني قريب هيكون معايا فلوس كتيره قوي
ليلي : ازاي بس يا حبيبي
ميدو : متقلقيش انا هتصرف
ميدو : *بينه وبين نفسه * انا عارف انا هعمل ايه كويس


في مشهد اخر كنت بسوق العربيه بتاعتي زي المجنون وبحاول اوصل لرودي ومش عارف وبرن عليها موبايلها مقفول...وفضلت ماشي بالعربيه لحد ما لقيت امي بتتصل عليا

امي : ايوه يا ابني انت فين
انا : *بعصبيه * بدور علي الزفته رودي
امي : طيب تعالي هي رجعت خلاص
انا : قالتلك كانت فين
امي : لا مقالتش...تعالي انت بس وهنفهم منها
انا : ماشي انا جاي في الطريق سلام

وفضلت سايق لحد ما روحت البيت و اول ما وصلت لقيت امي و رودي واحمد قاعدين في الصاله

انا : *بعصبيه * انا عاوز افهم انتي كنتي فين
امي : اهدي بس يا حسام خلينا نتفاهم
انا : نتفاهم ايه بس...هي وصلت انها تلم هدومها وتخرج ولا كأن ليها ام ولا حتي اخ كبير تقوله
رودي : *ببرود * كنت عند صحبتي فيها ايه يعني... وبعدين انا رجعت عشان متقلقوش عليا
احمد : خلاص يا حسام اهي رجعت بالسلامه...اهدي انت بس
انا : حاضر، انا مش هتكلم كتير...بس ياريت يارودي متخرجيش من بيتك تاني...البيت ده بيتك قبل ما يكون بيتي....واذا كان عليا انا خلاص لقيت مكان كويس هستقر واقعد فيه بعيد عنكم
امي : ايه اللي انت بتقوله ده بس يا حسام
انا : انا بقول الصح يا امي...انتي واخواتي من حقكو تاخدو راحتكم بعيد عني
امي : لا طبعآ يا حسام انت هتفضل معانا...احنا ملناش غيرك يا حسام
احمد : ماما عندها حق يا حسام
رودي : اوعي تكون فاكر يا حسام إني متضايقه من وجودك... انا بس كنت زعلانه منك الفتره اللي فاتت
انا : عارف يا رودي وياريت متزعليش مني... وعمومآ انا هسيبكم الفتره دي واكيد هرجعلكم تاني
امي : ايوه يا حسام بس
انا : *بقاطعها * مبسش يا ماما معلش سبيني علي راحتي... سلام

ونزلت من الشقه و ركبت العربيه وفضلت سايق مش عارف اروح فين لحد ما لقيت نفسي تحت بيت رانيا....روحت نازل من العربيه وطلعت للشقه بتاعتها وخبطت وفتحتلي وكان باين عليها مستغربه

رانيا : *متفاجئه * حساام؟
انا : مالك شوفتي عفريت
رانيا : لا طبعآ بس انا مكنتش متوقعه انك تيجي
انا : خلاص انا ماشي
رانيا : *بتمسك إيدي * لا طبعآ تمشي ده ايه...اتفضل ادخل
انا : معلش يا رانيا جيتلك من غير معاد
رانيا : ايه اللي انت بتقوله ده يا حسام انت تنور في أي وقت
انا : تسلميلي يا رانيا
رانيا : مالك يا حسام حاسه انك متضايق
انا : لا مفيش....بقولك ايه انتي وحشتيني قوي
رانيا : وانت كمان بـ
و روحت قطعت كلامها ونزلت علي شفايفها بوس وفي ثواني انسجمت معايا......وكنت ببوسها بشغف وباكل شفايفها اكل
رانيا : اححح مالك هيجان كده ليه؟
انا : حد يكون قدامه الجسم ده وميهجش يا لبوه
و روحت مكمل بوس ومص في شفايفها، وبإيديا الاتنين نازل تقفيش في بزازها...ونزلت علي رقبتها بوس ولحس ومكمل تقفيش بإيديا الاتنين
رانيا : ااااه انا عوزاك تقطع كل حته في جسمي يا حبيبي احح
وانا زي ما انا مكمل بوس ولحس في رقبتها وتقفيش في بزازها الملبن....و روحت مقلعها هدومها وقلعتها البرا ونزلت امص بزازها و ابدل فيهم وادعك في كسها من فوق الاندر
رانيا : *بهيجان * مص يا حبيبي اااه انا كلي ملكك اااي ايوه كده
و روحت نازل علي بطنها بوس خفيف بطريقه سكسي عشان اهيجها اكتر ومكمل دعك في كسها من فوق الأندر لحد ما حسيت ان الأندر كله اتغرق من شهوتها، ف نزلت براحه علي فخادها بوس خفيف وبطيئ في كل حته حوالين كسها
رانيا : *بتعض شفايفها * ااه مش قادره إنجز بقي انا جبت اخري
وروحت رايح علي كسها وجبت الأندر علي جنب وبدأت الحسلها كسها وكنت ببص عليها و شايفها في قمه هيجانها، رانيا : ااحح ايوه إلحس كسي جامد إلحس *وبتزق راسي علي كسها قوي * ايوه كده اااه لسانك مموتني يا حسام يخربيتك اااااه مش قادره *وراحت رجعت راسها لورا وبتآوه جامد * وراحت جابت شهوتها......رانيا : *بتنهج * يخربيتك فرهدتني
انا : طب قومي يلا يالبوه عشان انا هيجان قوي عليكي
رانيا : سيبني انا هبسطك علي الاخر
وقامت ماسكه زبي وحطته في بوقها وبقت بتمص فيه بطريقه بت متناكه كلها لبونه ودلع....وتنزل بلسانها من زبي لبضاني وتشفطهم واحده واحده وتدعك في بتاعي جامد قوي وهي بتبدل علي بضاني بلسانها، انا : برااحه يا رانيا...وهي زي ما هي مكمله دعك في بتاعي جامد وبتمص في بضاني وتبدل عليهم وانا وصلت لقمه هيجاني وغمضت عنيا وسيبت نفسي خالص لحد ما حسيتها بتنزل بلراحه بلسانها من بضاني ورايحه ناحيه خرم طيزي ولسه بتدعك في بتاعي
انا : *قومت علي طول وكنت متعصب * خخخخ انتي بتعملي ايه
رانيا : مالك يا حسام قومت واتعصبت كده ليه
انا : عشان جو الشرمطه ده تعمليه مع الخولات اللي بتجيلك مش معايا انا
رانيا : ليه يعني ده كله، انا كنت عاوزه ابسطك مش اكتر
انا : بقولك اي يا رانيا انا هلبس وامشي
رانيا : لا لا خلاص يا حسام صدقني مكنش قصدي انا مش هعمل كده تاني
انا : لا خلاص يا رانيا انتي فصلتيني اصلآ
رانيا : عشان خاطري اقعد صدقني مش هعمل كده تاني
انا : عارفه لو عملتي كده تاني يا رانيا هتبق اخر مره تشوفيني فيها
رانيا : لا لا صدقني مش هعمل كده تاني...يلا بقي خلينا نكمل
انا : ماشي، يلا نامي علي ضهرك
رانيا : انت مش شايف بتاعك نام ازاي..سيبني حتي امصلك شويه
انا : لا، ويلا انجزي
ونامت رانيا علي ضهرها وانا بدأت ادعك في زبي عشان كان نايم....وفضلت ادعك فيه لحد ما قام تاني وبقي زي الحديده وروحت مدخل الراس براحه وبعدين رازعه كله مره واحده، رانيا : اااااه يخربيتك بتعمل ايه ااه طب براحه يا حسام اااي براحه يلعن كسمك اااه يخربيتك....ولسه هتقوم وتفلت مني روحت نايم بجسمي عليها وشغال نيك فيها بكل عنف وافترا، انا : عشان تبقي تتصرفي من دماغك تاني يا كسمك... وفضلت اكتر من عشر دقايق علي الوضع ده ومثبتها عشان متفلتش مني وهي عماله تتألم وتتآوه لحد ما حسيت إني هجيب وروحت مسرع نيك علي الاخر لحد ما جبتهم في كسها، و وقفت نيك وكنت بنهج انا ورانيا
رانيا : ايه اللي انت عملته ده...انت فشخت كسي علي الآخر
انا : دي اقل حاجه عندي يالبوه
رانيا : بس قولي صحيح إنت ازاي إتعصبت وقومت وانت في قمه هيجانك كده، انا اللي اعرفه ان الهيجان لو مسك في الراجل او الست بيسيطر عليهم
انا : تبقي متعرفيش حاجه...صوابع إيديكي مش زي بعضها
رانيا : الموبايل بتاعها رن يوووه عاوز ايه الخول ده
انا : مين اللي بيتصل بيكي
رانيا : ده واحد خول من بتوع التويتر
انا : طيب ردي طيب مش ناقصه صداع
رانيا : حاضر
شخص : ايوه يا رانيا
رانيا : اسمي ستك رانيا يا خول
شخص : انا اسف نسيت يا ستي رانيا
رانيا : انجز عاوز ايه يا عرص
شخص : انا تحت البيت وطالع يا ستي
رانيا : *متفاجئه * نعم؟ مين قالك تيجي دلوقتي
شخص : احنا معادنا النهارده يا ستي
رانيا : طيب غور دلوقتي وخليها بعدين
شخص : *بحزن * ليه كده بس؟
رانيا : مزاجي يا خول انت هتعارضني ولا ايه
شخص : لا طبعآ يا ستي مقدرش، بس انا عاوزك النهارده
رانيا : قولت لا
شخص : عشان خاطري يا ستي انا محتاجك قوي
رانيا : طيب تعالي يا كسمك بس تستحمل اللي هعمله فيك
شخص : هستحمل يا مولاتي، انا قدام الباب دلوقتي
رانيا : غور يا خول اديني جيالك *وقفلت السكه *
انا : احا ايه اللي انتي عملتيه ده...إنتي اتفقتي معاه يجي وانا قاعد معاكي
رانيا : معلش يا حبيبي بس الزبون ده بلذات مش هينفع ابقي عنديه معاه
انا : ليه يعني؟
رانيا : اصله بيدفع كتير قوووي
انا : خخخخخ كنتي قولتيله لا وانا كنت اديتك اضعاف الفلوس اللي هتاخديها منه
رانيا : يا حسام ده زبون دايم وبيجي كل فتره قريبه
انا : طيب انا هلبس واخرج
رانيا : لا لا استني اخلص معاه وبعدين يبقي امشي... كده هيبقي امان ليك اكتر...انت تقعد هنا معزز مكرم وانا هاخده في الصاله او في اي اوضه
انا : ماشي يا رانيا لما نشوف اخرتها
رانيا : هقوم انا افتحله
وقامت رانيا فتحتله وانا قومت اقفل باب الاوضه
انا : في بالي * ايه ده..... الراجل ده شوفته فين قبل كده وشه مش غريب عليا، مين ده وشوفته فين ياد يا حساااام, شوفته فييييين...احاااا مستحيل يكون هو...احا لا ده هو، دي احلوت قوي * و روحت مطلع الموبايل بتاعي اصور اللي بيحصل

(المشهد في الصاله عند رانيا )

رانيا : بقي يا متناك انا اقولك خليها بعدين وانت تصمم تيجي ياخول
شخص : معلش يا مولاتي انا محتاجك قوي
رانيا : طيب خش جوه الاوضه دي يا عرص وتقلع هدومك وتلبس الطقم اللي علي السرير وتيجي
*وخمس دقايق كان لبس و بقي قدام رانيا ب قميص نوم احمر *
رانيا : *قاعده بكبرياء وحاطه رجل علي رجل * قولي بقي يا متناك انت جيت ليه؟ طيزك لحقت تنقح عليك يا خول
شخص : جسمي كله عاوزك يا ستي رانيا...انا كلبك المطيع وجسمي كله ملكك
رانيا : *بضحك * هيهيهيهي طيب تعالي يا كلبي بوس والحس صوابع رجلي عشان ارضي عليك واريحك
شخص : (بدون تفكير ركع و زحف زي الكللابب لحد رجلين رانيا وبدأ يبوس فيهم زي المجنون ويمص صوابعها وكعوب رجليها )
رانيا : *بتضربه برجلها في وشه * باااس انت ما صدقت يخول *طراااخ علي وشه *
شخص : *بيتوجع * ااااه
رانيا : شششش مسمعش صوتك يا متناك ويلا فلقس ده انا هطلع كسمك
شخص : *بدون تفكير اخد وضع الدوجي *
رانيا : (طلعت خياره كبيره وبدأت تحسسها علي طيزه ) جبتلك الخيار اللي بتحبه وبيكيفك يا متناك
وبدأت رانيا تدخل الخياره براحه في طيزه وهو عمال يتآلم ويتآوه زي الشراميط، و بدأت تضربه جامد في طيزه وهي بتدخل في الخياره وتنزل من طيزه لبضانه وتضربه فيهم ضربات متوسطه وهو بيتآلم جامد
رانيا : *بتضحك * ههههه طيزك بتنبض زي الشراميط ليه كده يمتناك...احا ده بقي كس رسمي هيهيهيهيهي
شخص : ااااه نيكيني جامد يا ستي، نيكي كلبك انا خول ومعرص وبتناك، نيكيني وريحيني اااااه كملي كملي واوعي ترحميني انا خول وشرموط تحت رجليكي، انتي شختك يا مولاتي انضف مني
رانيا : *بتضحك * هههههه منا عارفه يا متناك ان شختي انضف منك يا عره النسوان هههه منت بقيت مننا وعلينا....هيهيهي بقيت بكس رسمي
شخص : ايوه نيكي شرموطك كمان ااااه *ورايح يمسك زبه *
رانيا : عارف لو مسكت زبك هشيل الخياره من طيزك يا متناك
شخص : *بخوف وشبه مغيب * خلاااص خلاااص كملي ابوس إيدك
وكملت رانيا نيك فيه وبتشتمه وبتضربه بكل غل علي طيزه وبضانه
شخص : *عينيه قلبت و وصل لقمه الهيجان * اااااااااااه
رانيا : ههههههه انت لحقت جبتهم يا متناك ههههه خلاص بقيت تجيبهم في خمس دقايق و من النيك في طيزك ههههه ومن غير ما تلمس زبك كمان ههههه ده انت بقيت شرموطه رسمي.....يلا يا متناك اصلب طولك كده عشان هنكمل في الاوضه انجز يا خول بقولك
شخص : *بتعب وضعف * حاضر

انا كنت بصور كل اللي حصل و اول ما سمعت انهم داخلين الاوضه روحت موقف تصوير وحفظت الفيديو...ولقيت رانيا بتشاورلي إني اخرج وفعلا لبست وخرجت


في مشهد اخر
كان قاعد عزت الطحان في مكتبه وبيتكلم مع شخص

عزت : *بعصبيه * يعني ايه مش عارف توصله
شخص : *بخوف * صدقني يا عزت باشا انا قلبت الدنيا كلها ومش عارف اوصله برضه
عزت : اسمعني كويس انا ابني ممتش موته عاديه لا ده مات مقتول...يعني لو معرفتش جثته فين ومين اللي عمل كده انا هخليك تحصله
شخص : *بخوف * لا يا باشا انا هوصله صدقني....طيب ايه رأيك نبلغ البوليس يا باشا
عزت : *بعصبيه * لاااااااا....محدش هيجيب حق ابني غيري
شخص : طيب هنعمل ايه يا باشا بس...الصوره مش مبينه حاجه خالص
عزت : مفيش غيره العزازي الكلب، الحركه الوسخه دي مفيش غيره يعملها
شخص : طب نجمع الرجاله ونهجم عليه يا باشا
عزت : لا مش دلوقتي، لازم نتاكد الاول ان هو اللي عمل كده...ولو كان هو يبقي لازم نفكر هنعمل ايه بالظبط، عشان المره دي نضربه ضربه تمحيه من علي وش الارض


في مشهد اخر
امنيه كانت في الشارع بتلف و تجيب طلبات البيت

شخص : استاذه امنيه يا استاذه امنيه
امنيه : ايوه يا ابني مين حضرتك
شخص : انا زياد جاركم اللي في التالت /وصفه/ زياد 32 سنه طويل وجسمه متوسط شغال في مكتب محامي
امنيه : *بإبتسامه * ازيك يا زياد عامل ايه
زياد : الحمد**** يا استاذه امنيه بخير، حضرتك عامله ايه وكمان الدكتوره ياسمين اخبارها ايه
امنيه : بخير يا ابني تسلم من كل شر
زياد : طيب يا استاذه امنيه انا كنت عاوز ازوركم انا والحجه يعني، ده بعد ازنك طبعآ
امنيه : اكيد يا ابني تنورونا في اي وقت
زياد : يبقي تمام، الخميس الجاي كويس
امنيه : كويس يا ابني تمام...يبقي هستناكم الخميس الجاي
زياد : يبقي اتفقنا، استأذن انا بقي
امنيه : اتفضل يبني مع السلامه

في مشهد اخر
كنت قاعد في كافيه ومولع سيجاره ولقيت الموبايل بيرن وكان رقم غريب

شخص : حسام معايا
انا : ايوه حسام...انت مين
شخص : مش مهم انا مين، المهم انا معايا مين
انا : مش ناقصه استظراف هي، انجز بدل ما اقفل
شخص : ههههه متبقاش متسرع كده...متخلنيش اخلص علي امك واخواتك
انا : *مخضوض * نعممم...ايه اللي انت بتقوله ده انت اكيد كداب
شخص : طيب خد كده اسمع بنفسك
امي : *بتعيط * الحقناااا يا حساااام
انا : *بخوف * لااااا...امي انتي كويسه؟ ردي عليا
شخص : ههههه للآسف مش هتقدر ترد عليك اصل الرجاله قايمه معاها بالواجب
انا : *بغضب * عارفين لو حد لمسها انا هعمل فيه ايه، انا همحيكم من علي وش الدنيا
شخص : يبقي تيجي بسرعه علي المكان اللي هيتبعتلك دلوقتي في رساله... و اوعي تبلغ اي حد او حتي تتأخر، مش عاوز افكرك ان ابوك ميت بقاله كتير والوالده اكيد شرقانه نيك
انا : *بغضب * يولاااد الكلببب..الو الو
وخلصت المكالمه ولقيت عنوان اتبعتلي في رساله و روحت واخد العربيه ورايح جري للعنوان


في مشهد اخر

العزازي : اتأخرت ليه بس يا عماد...انا مش قايلك تخلص اللي وراك بسرعه عشان نشوف موضوع حسام
عماد : معلش يا باشا، بس انا متابع مع الرجاله وكل حاجه ماشيه زي ما احنا مخططين بالظبط
العزازي : *بإستهزاء * طيب يلا نشوف الضيوف عشان نكرمهم
عماد : *بإبتسامه * يلا يا باشا
العزازي : *بإبتسامه و صوت عالي * يا اهلآ بلحبايب
رودي : *بتعيط * انتو مين وعاوزين مننا ايه؟
العزازي : احنا اللي اخوكي حسام لعب معاهم وكان فاكر انه هيكسب
امي : حسااام؟ وحسام ماله بيكم
عماد : ملهوش يا ام حسام، بس الحكايه كلها انه سرق مننا بضاعه بملايين
امي : بضاعه ايه دي؟
العزازي : مخدرات
امي : *مصدومه * ايييه! مخدرات
عماد : ايوه يا روح امك مخدرات، وهو انتي يعني فاكره العز والنعيم اللي انتو فين ده منين، من بنك الحظ مثلا
احمد : *بخوف * طيب احنا ملناش زنب في اي حاجه...روحو لحسام وخدو حاجتكم منه، احنا ملناش دعوه بحاجه
العزازي : متقلقوش يا جماعه محدش فيكم هيموت
عماد : ايوه ياباشا بس
العزازي : *بيقاطعه * مبسش يا عماد...وبعدين دول ضيوفنا ولازم نكرمهم
رودي : *بتوتر * يعني هتسيبونا نمشي؟
العزازي : اكيد طبعآ احنا مش عاوزينكم انتو احنا عاوزين حسام وبس
امي : *بتعيط ومنهاره * لا لا بلاش ابني ابوس إيديكو
عماد : للآسف هو اللي اختار العداوه من الأول، ولازم يتحمل نتيجه اختياره
احمد : *بيكلم امه * احنا ملناش دعوه يا ماما، حسام هو اللي مشي في سكه غلط، احنا ملناش زنب في حاجه
امي : انت بتقول ايه يا احمد، انت اتجننت؟
احمد : *بيكلم رودي * طيب انتي ايه رأيك يا رودي في الكلام اللي انا بقوله
رودي : رأيي انك اتجننت فعلآ يا احمد...معقول تبيع حسام اللي وقف معاك بالطريقه دي
احمد : *بيكلم العزازي * طيب مشيني انا يا باشا وخليهم هما، صدقني انا مليش ذنب في اي حاجه
عماد : ههههه ده طلع احمد اخوه راجل قوي ياباشا
العزازي : طب ايه رأيكم بقي ان محدش فيكم هيخرج من هنا غير لما اخوكم حسام يجي
عماد : ولحد ما يجي لازم تاخدو واجب ضيافتكم وتتكيفو علي الاخر
العزازي : عماد
عماد : امرك يباشا
العزازي : *بإبتسامه خبث * يلا جهز الرجاله عشان دخله ام حسام واخته النهارده



يتبع.....



وبكده يكون الجزء التالت انتهي...ياريت الناس اللي متابعه القصه تتفاعل معاها وتكتب كومنت جميل للآستمرار... وشكرآ لكل الناس اللي بتقدر المجهود وبتتفاعل مع القصه👏
عظمه عظمه يعني اتمني أنه الخول الي اتصور عماد أو العزازي
 
  • حبيته
التفاعلات: Hussain AlJaziri
عظمه عظمه يعني اتمني أنه الخول الي اتصور عماد أو العزازي
هنعرف هو مين الجزء اللي جاي
تسلم يا غالي💖
 
  • عجبني
التفاعلات: OMDA

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%