NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش الشقه بتاعتي والنيك

Abbbb

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا بعمل اوضه النوم والسرير عند النجار حد عنده افكار اعملها ف السرير عشان ابقي اعملها وقت العلاقه .
لو فيه حاجه ف دماغ اي حد يقولي عليها عشان اعملها عندي ف الشقه لوفيه اي حاجه مجنونه اشطا 😂😂

خليه يعملو سرير عادى جدا على فكرا مفيش اى افكار فالسرير

انا بعمل اوضه النوم والسرير عند النجار حد عنده افكار اعملها ف السرير عشان ابقي اعملها وقت العلاقه .
لو فيه حاجه ف دماغ اي حد يقولي عليها عشان اعملها عندي ف الشقه لوفيه اي حاجه مجنونه اشطا 😂😂
لص ياغالي انته ممكن تدهن اوضة النوم بلون الاحمر ددمم الغزال ولون الدولاب والتسريحه لون البني المحروق والانوار اللي فيها تكون غامقه وخفيفه والسرير يكون تركي ملون بالبني المحروق ليه عواميد ويتقفل بالشوفان الابيض الشفاف وخلي ورا السرير على الحيطه في ورق حيط بكون عامل زي شعر القطه يكون ابيض او يكون شاوماه وياريت تحط في الاوضه فواحات مع شموع وقبل ماتدخل حط طقم قميص النوم على السرير وتحط على طرف السرير وردتين لونهم احمر

• عجبني
التفاعلات: Abbbb
لص ياغالي انته ممكن تدهن اوضة النوم بلون الاحمر ددمم الغزال ولون الدولاب والتسريحه لون البني المحروق والانوار اللي فيها تكون غامقه وخفيفه والسرير يكون تركي ملون بالبني المحروق ليه عواميد ويتقفل بالشوفان الابيض الشفاف وخلي ورا السرير على الحيطه في ورق حيط بكون عامل زي شعر القطه يكون ابيض او يكون شاوماه وياريت تحط في الاوضه فواحات مع شموع وقبل ماتدخل حط طقم قميص النوم على السرير وتحط على طرف السرير وردتين لونهم احمر
مش متخيل 😂

• عجبني
التفاعلات: بنوتي اسمر
سيبك من سرير النوم واشترى كرسى المتعه
هتتبسط

• عجبني
  • يالهوي هي وصلت لكده
  • بيضحكني
التفاعلات: الصقر_الجارح, Dark shadows, زوج راقى فكريا و 2 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مش متخيل 😂
اتخيلها وشوف البنت بتحب المفاجاءت الجميله وياسلام لما تحط في الاوضه طاوله وكرسيين كانكم قاعدين في مطعم وتجيب كوبايات شيك بتاع عصير والاحسن تجيب سوفرجي شاطر يرتبلك الطاوله دي عشان ليلة الدخله تقعد انته وعروستك تاكله تفاح مثلا وموز وبالشوكه والسكينه وشمعه على الطاوله مع موسيقه هاديه عشان اوضة نومك دي هايكون عباره عن كتاب مكتوب فيه قصة حبك مع عروستك

• عجبني
التفاعلات: مدام دعاء
  • عجبني
التفاعلات: مدام دعاء
بص خليك دايما مع الحاجات الهاديه ف البيت عموما

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%