NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

عبضو

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
ايه اجمل شعور حسيت او حسيتى بيه فى حياتك بعيد عن الجنس
بالنسبالى اكتر مشاعر مفضلة هى اللى بترجعنى لذكرياتى القديمة
حتى لو الذكريات دى مقدرش اكررها تانى لكن ببقا ممتن ليها وبفرح بأى حاجة تفكرنى باللحظات القديمة سواء اغنية او مشهد او رسالة ♥️

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Any name، Mo7amme3d و MR khalid
لي ذكره قديمه مع انسان أحببته واحبنى ويعلم **** أنني عشقته واحببته اكتر من نفسي حب صافي لا ينقصه غير الزواج ،، لكن أهله رفضوني لفقر اهلى مقارنه بهم .

ذكرياتي / يوم ما كنا مع بعض بعد خروجي من شغلي وكنا على كورنيش النيل وصارحني أنه هيكلم أهله وهيتقدم لي في نفس الاسبوع ،، من الفرحه اغم عليا وفوقت بعدها بفتره كبيره من كتر الفرحه الي حستها ،

لكن للاسف ك اي حاجه حلوه النهايه تعيسه 😄

لكن لا انسى فضل **** عوضني بزوج يكفى أنه رجل احتمي تحت اسمه من كلام الناس قبل دخولي في لقب عانس

• حبيته
التفاعلات: عبضو
لي ذكره قديمه مع انسان أحببته واحبنى ويعلم **** أنني عشقته واحببته اكتر من نفسي حب صافي لا ينقصه غير الزواج ،، لكن أهله رفضوني لفقر اهلى مقارنه بهم .

ذكرياتي / يوم ما كنا مع بعض بعد خروجي من شغلي وكنا على كورنيش النيل وصارحني أنه هيكلم أهله وهيتقدم لي في نفس الاسبوع ،، من الفرحه اغم عليا وفوقت بعدها بفتره كبيره من كتر الفرحه الي حستها ،

لكن للاسف ك اي حاجه حلوه النهايه تعيسه 😄

لكن لا انسى فضل **** عوضني بزوج يكفى أنه رجل احتمي تحت اسمه من كلام الناس قبل دخولي في لقب عانس
عجبنى جدا امتنانك للذكريات حتى لو مش هتقدر تتعاد وامتنانك لجوزك حتى بعد ما اتطلقتو وامتنانك لربنا انك مش ناسية فضله عليكى
هى دى الحاجات اللى فعلا تخلى الانسان سعيد
انه يرضى بنصيبه ويرضى باللى **** كتبهوله ♥️
اشكرك جدا على مشاركتك حقيقى كنت مستمتع وانا بقرأها واتمنالك كل الخير فى حياتك ♥️

• عجبني
التفاعلات: ريم رامي
عجبنى جدا امتنانك للذكريات حتى لو مش هتقدر تتعاد وامتنانك لجوزك حتى بعد ما اتطلقتو وامتنانك لربنا انك مش ناسية فضله عليكى
هى دى الحاجات اللى فعلا تخلى الانسان سعيد
انه يرضى بنصيبه ويرضى باللى **** كتبهوله ♥️
اشكرك جدا على مشاركتك حقيقى كنت مستمتع وانا بقرأها واتمنالك كل الخير فى حياتك ♥️
شكرا يا طيب 🍀 🍀

لكن انا مش مطلقه انا متزوجه وفي انتظار *** قريب جدا من زوجي الاول والحالي معي 🤝

• حبيته
التفاعلات: عبضو
شكرا يا طيب 🍀 🍀

لكن انا مش مطلقه انا متزوجه وفي انتظار *** قريب جدا من زوجي الاول والحالي معي 🤝
**** يسعدك ويكرمك وواثق انك هتربيه كويس لأنك هتخافى انك تطلعى شخص خايف من حاجة معينة او ميبقاش ممتن للذكريات الحلوة اللى عاشها
اتمنالك كل الخير ♥️

حتى لو الذكريات دى مقدرش اكررها تانى لكن ببقا ممتن ليها وبفرح بأى حاجة تفكرنى باللحظات القديمة سواء اغنية او مشهد او رسالة ♥️
اغنية بترجع ليه كان يومها انا وهيا متخانقين وشغلتهلها لسا فاكر لحد دلوقتي ونزلت ليا

الطفولة والزمن الجميل

لحظة النجاح حتي و لو بسيطة بعد تعب كتير
بالنسبالي ده احلي شعور

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لحظة لما بكتشف ان في حد مركز معايا او مهتم ل أمر ما بيا بدون مقابل
فكره ان حد بيفكرلك وتلاقيه بيقدملك اهتمام ب أي درجه من درجاته بدون رابط ما بينكم او مقابل

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%