NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• حبيته
التفاعلات: Boxing player
  • حبيته
التفاعلات: احمد ماندوو
  • بيضحكني
  • بيضحكني
التفاعلات: FLAME VOLCANO
  • بيضحكني
بالنسبالي مش بفضل الشتايم بحب اتغزل فجسمها و اقول كلام حلو عن جسمها لو شتمت حشتم شتايم زي لبوتي او شرموطي غير كدة مش بحب شغل يبت الوسخة يشرموطة مش داخل خناقة انا 😂

احب اسمع رأيكوا
نفس نظامك برضة شوية وهسحبلها شخرة 😂😂

بحب الشتايم

الشتيمة مش بتلزق
بس اهم حاجة لما يشد بشتم بحب ويشتم كل الشتايم اللي تهيج فعلا
بحبه وهو بيجيب يشتم او يطلع صوت بجد ودا بيبقا مش بيفيك ابدا لانه بيبقا باين مدي التعب او انه استمتع ولا لا
الشخص اللي خجول لو عمل سكس جامد هيتكلم برضو
الجنس للمتكلمون اما الصامت دا يروح لامه

• عجبني
التفاعلات: Dark shadows
الكلام بينقل احساس الهيجان مع الفعل فحتة تانية

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: Dark shadows و الملك السادى
الشتيمة مش بتلزق
بحبه وهو بيجيب يشتم او يطلع صوت بجد ودا بيبقا مش بيفيك ابدا لانه بيبقا باين مدي التعب او انه استمتع ولا لا
أما الصامت دا يروح لامها فعلا 😂😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: AhlamDr
انا بحب المتكلم عموما ... الصامت يغور في داهيه ... بخصوص الكلام بقى على حسب الوقت ازاي ... يعني في البدايه يكون رومانس وكلامه حلو ... بعد شوي يتغزل وقول مبسوط من ايه ونفسه في اي ونعمله ... في النص يبداء بقاحه ونسخن ... اخر الشوط بحبه ينسي الرومانسيه والزفت ويقلب أنه يكون هايج يشتم بقى يجعر يتوجع المهم يحسسني أنه متمتع ويسخن الجو معاه ... ولازم وهو بينزل يطلع صوت عشان احس فعلا أنه بيعصر وبيحلب نفسه لآخر نقطه .

الشتميه طلما في شخصي وعلى نفسي مقبوله اي حاجه انما الأهل أو شتيمه شاذه لاء بفوق وممكن اوقف الليله كلها مش بحب كده .
لا عاقله 😂😂

الشتيمة مش بتلزق
في نوع من بنات مايحب شتايم ولا الكلام بحب بس اهات

• أتفق
التفاعلات: MR khalid
الشتايم فى العلاقة دى التحبيشة دى الحاجة اللى بتدى طعم للعلاقة بصراحة انا بتقفل من الست اللى بتقفش من الشتايم دى وتاخدها على صدرها اوى دى بتقفل الواحد من الليلة كلها

بالنسبالي مش بفضل الشتايم بحب اتغزل فجسمها و اقول كلام حلو عن جسمها لو شتمت حشتم شتايم زي لبوتي او شرموطي غير كدة مش بحب شغل يبت الوسخة يشرموطة مش داخل خناقة انا 😂

احب اسمع رأيكوا
معاك علي ولكن في رأيي بيكون ساعات العلاقة محدش بيكون داري ولكن مجرد مابتخلص بيرجعوا عادي

بص انا بالنسبالي الكلام ه تمهيد للي هيحصل
بحب البوس والتسخين الاول
يعدها لازم اعمل شوية غزل بعد كدا وانا ف العلاقة حسب الوضع الكلام بيطلع يعني مينفعش ابقا ع ااواقف وبدخله فيها واقولها كلام رومانسي وهادي وناعم لا *مكن يبقا كلام رومانسي بعنف برغبة بعشق كدا

بحب وانا بجيب لبني اطلع صوت طبعا
وبحب وانا بغيؤ كل وضع اكلمها وابوسها وهكذا
انا كنت شخص خجول بس النيك للاسف بيطلع اللي جواك فشخ

اهم حاجه التقبل من الطرفين
أن الاتنين الحاجه دي مش مديقاهم وحاجه ممتعه بالنسبه ليهم

انا بحب المتكلم عموما ... الصامت يغور في داهيه ... بخصوص الكلام بقى على حسب الوقت ازاي ... يعني في البدايه يكون رومانس وكلامه حلو ... بعد شوي يتغزل وقول مبسوط من ايه ونفسه في اي ونعمله ... في النص يبداء بقاحه ونسخن ... اخر الشوط بحبه ينسي الرومانسيه والزفت ويقلب أنه يكون هايج يشتم بقى يجعر يتوجع المهم يحسسني أنه متمتع ويسخن الجو معاه ... ولازم وهو بينزل يطلع صوت عشان احس فعلا أنه بيعصر وبيحلب نفسه لآخر نقطه .

الشتميه طلما في شخصي وعلى نفسي مقبوله اي حاجه انما الأهل أو شتيمه شاذه لاء بفوق وممكن اوقف الليله كلها مش بحب كده .
نورتى الدنيا . انا عند رأيى أستاذه وفيلسوفه . ( واقعية )

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%